חפש מאמרים:
שלום אורח
27.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

רוצים אתר רווחי

מאת: שרון צרפתימסחר אלקטרוני10/05/20172824 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

רוב אנשי העסקים כבר פחות או יורת הפנימו כי לאתר אינטרנט וירטואלי יש את הכוח להניע את הלקוחות אל המקום בצורה מאוד ניכרת, בייחוד אם עושים את זה נכון.

עם הרצון להיות חשופים בפני כמה שיותר לקוחות פוטנציאליים ולהעניק שירות כמה שיותר מתקדם עבור הלקוחות הקיימים, הדרך אל רמה גבוהה של שירות ורווחיות רצופה בפעילות תדירה בסייבר ספייס שאולי נראה וירטואלי למדי אבל מציע את האפשרויות להרוויח כסף רב יותר עם השקעה במידה כזו או אחרת בזירה הזו. לא רוצים להישאר מאחור בעולם שתמיד משדרג את עצמו עוד ועוד הלאה? כנסו לזירה שבה הכל קורה והשתדלו להיות בעניינים כדי להשיג מקסימום של פעילות חכמה באינטרנט. יש לכם אתר מסחרי? כדאי שתוודאו כי יש לכם פופאפ שמוכר יותר.


מכונת מכירות משומנת

הרי מה כבר צריכים על מנת להרוויח יותר מאתר מסחרי וירטואלי? שהאתר יצליח להביא כמה שיותר רווחיות עבור הבעלים של האתר. איך בדיוק אפשר להשיג את כל האושר הזה? על ידי בחינה מדוקדקת של האתרים המסחריים הרווחיים בארץ ובעולם ומשם לקחת את כל הפעילות החכמה אשר הופכת את האתר למכונה משומנת שמכניסה עוד ועוד כסף לבעלי העסק הזה.

עבודה עם נכונה עם פופאפ שקופץ בעזרת קוד JAVASCRIPTבאתר המסחרי שלנו יכולה להמיר בצורה יעילה את הטראפיק שבאתר מבלי לפגוע בחוויה של הגולשים אל האתר, אלא עם המון מידע חשוב שמאפשר להם ליהנות ממבצעים טרם סיום הרכישה או לקבל מידע רלבנטי אחר שיכול לעשות אותם גולשים הרבה יותר מאושרים ושבעי רצון. כדי להעביר את המסר הנכון בתדירות הנכונה בהחלט צריכים לדעת להפעיל את הפופאפ באופן שמייצר גידול משמעותי ביחס ההמרה, אפשר לעבוד לפי מקרי הצלחה קודמים ולנסות את התבניות השונות על למציאת זו שמנצחת.

 



תגיות המאמר: פופאפ


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

שרון צרפתי מתמחה בסקירה מתקדמת של שירותים צרכניים בישראל.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת שרון צרפתי

מאת: שרון צרפתימתכונים ואוכל - כללי13/11/195915 צפיות
יש לשים את הדגש לגבי התוכן האישי על מנת לרדת מהר ובהצלחה

מאת: שרון צרפתיעיצוב פנים18/02/192212 צפיות
כעת צבעים הם ממלכה, וזה רק עניין של זמן עד אשר הם יוכלו לעשות אפילו יותר דברים מכל מה שקיים בתוכם כבר עכשיו.

מאת: שרון צרפתיקייטרינג24/12/183093 צפיות
אוכל הוא לא משחק של ילדים, ועם ארוחה ברמה גבוהה שאותה מייעדים להגיש, זה בהחלט מותר לפנק ולהתפנק עם שירותי גורמה לאירוע שלא חוגגים בכל יום בחיים.

מאת: שרון צרפתיטבעות אירוסין ונישואין04/12/182374 צפיות
כמה רעיונות מקוריים עבור הצעה של נישואין

מאת: שרון צרפתיאירועים וחתונות – כללי08/11/182445 צפיות
לפי הפרמטרים הללו מחליט איזה רב לחתונה הוא בסופו של דבר יבחר.

מאת: שרון צרפתיעיצוב פנים06/11/181816 צפיות
עבור כך יש לשקול עיצוב פנים לעסקים שנראים בדיוק אותו הדבר כמו לפני עשור ואף אחורה מכך, ולחשוב מחדש על כל מה שעבד עד כה וכל מה שיעבוד מאותו רגע והלאה.

מאת: שרון צרפתיבניין ואחזקה - כללי27/12/171054 צפיות
מכאן נוצרה ההבנה כי צריכים סוג של חלל נפרד שבו יכולים לאחסן בצורה מספקת את כל הפריטים הללו, וכאשר זקוקים להם לגשת ובצורה מהירה להוציא אותם מעל מדפים למחסן שעליהם הם נמצאים.

מאמרים נוספים בנושא מסחר אלקטרוני

מאת: מאיה אהרונוביץמסחר אלקטרוני10/01/183259 צפיות
בשנים האחרונות הצרכן הישראלי גילה את אליאקספרס והבין שקניות ברשת הן משתלמות ביותר. מאז הפופולריות של האתר בישראל רק הולכת וגדלה. להלן מדריך מקוצר למתחילים בקניות באליאקספרס.

מאת: vodplaceמסחר אלקטרוני02/03/172708 צפיות
כמות הלקוחות הפוטנציאלים שלך מוגבלת למיקום שלך, אבל באמצעות חנות וירטואלית אתה יכול להסיר מחסומים אלו.

מאת: עומרימסחר אלקטרוני22/02/172127 צפיות
אז אתם מחפשים מוצר מסוים, מותג שאתם אוהבים אבל לקנות את המותג עצמו עולה לכם הון תועפות. התחלתם לחשוב על מוצרים דומים מחברות אחרות שיספקו לכם כמעט את אותו הדבר, לעיתים אף יותר ובמחיר הרבה הרבה יותר משתלם. אבל מה לעשות שלעיתים קשה מאד למצוא את המוצר שאנחנו רוצים או מוצרים שדומים לו אבל יש פתרון...

מאת: עומרימסחר אלקטרוני01/11/162434 צפיות
סקוני (saucony), הנעליים שפרצו לתודעה שלנו לפני קצת למעלה מעשור ועשו מהפך בעולם הספורט שהכרנו כאן כדי להישאר. אחרי שביססו את עצמם כחברת נעליים מהמעולות שקיימות היום בשוק, ממשיכה סקוני במרץ לייצר גם את הנעל האולטימטיבית הבאה.

מאת: tkidumמסחר אלקטרוני27/12/153708 צפיות
3,000 ישראלים מוכרים ב"אטסי" איך זה עובד? ומהם סודות ההצלחה?

מאת: צחי פן מסחר אלקטרוני07/09/152738 צפיות
אנשים יצירתיים מסוגלים להפוך את רשת האינטרנט למקור הכנסה עבורם. בפוסט זה אתן רעיונות כיצד גם אתם תוכלו להפוך את האינטרנט למקור הכנסה עבורכם באמצעות מערכת ניהול האתרים - וורדפרס. כידוע לכם וורדפרס היא חינמית ומאפשרת לכל אדם המחזיק בדומיין ואחסון אתרים לבנות אתר או חנות משלו בכמה דקות בלבד ולהפוך אותו לנכס מניב. שנתחיל?

מאת: ליאורה מרוםמסחר אלקטרוני03/08/153762 צפיות
האינטרנט מוצף בדברים למכירה. מוצרים אלו יכולים להיות מוצרים חדשים או משומשים, קנייה מחברות, חנויות אינטרנטיות או אנשים פרטיים. האם בטוח לקנות באינטרנט? שאלה שנשאלת על ידי רבים והתשובה עליה אינה חד משמעית.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica