חפש מאמרים:
שלום אורח
27.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

טיפים לקניות באליאקספרס

אליאקספרס היא זירת המסחר הגדולה והחמה ביותר בעולם כיום. זהו אתר קניות אונליין שמקורו בסין, השייך לחברת האב עלי-באבא הגדולה יותר, המפעילה אתר דומה רק ללקוחות סיטונאיים.

בשנים האחרונות הצרכן הישראלי גילה את אליאקספרס והבין שקניות ברשת הן משתלמות ביותר. מאז הפופולריות של האתר בישראל רק הולכת וגדלה. אז איך עובד האתר? איך מוצאים את מה שמחפשים ולמה כדאי לשים לב? להלן מדריך מקוצר למתחילים בקניות באליאקספרס.

איך עובד אליאקספרס?

אליאקספרס הוא בעצם סוג של קניון וירטואלי עצום בגודלו בו ניתן למצוא מוצרים ממגוון רחב: בגדים, נעליים, גאדג'טים, מוצרי חשמל, צעצועים ועוד. האתר מכיל מאות ספקים, סיניים בלבד, וכל המוצרים מיוצרים בסין. באליאקספרס נמכרים אך ורק מוצרים חדשים, כלומר- אין מכירות יד2 או מכרזים כמו שיש למשל באיביי. התשלום באליאקספרס מתבצע באמצעות כרטיס אשראי בלבד ואין אפשרות להשתמש בפייפאל.

המשלוחים לארץ יחסית מהירים, אך אופן המשלוח תלוי בספק ובאופן שהוא בוחר לשלוח את מוצריו לארץ - משלוח בחינם או בתשלום. ישנם משלוחים חינמיים שמגיעים בדר"כ דרך דואר ישראל, וישנם משלוחים באמצעות חברות בלדרות, כמו מיילוג למשל, בהן ניתן לקבל מספר מעקב לחבילה וגם לקבל משלוח עד הבית. כדאי מאוד לבחור אופן משלוח בו ניתן לעקוב אחר החבילה. ישנם כמובן גם משלוחים באמצעות חברות שילוח בתשלום, ויש אפילו אפשרות להוסיף ביטוח למוצרים יקרים.

טיפ חשוב: שימו לב כי יש ספקים הלוקחים דמי משלוח. אם מצאתם ספק המבקש תשלום למשלוח לארץ, חפשו עוד קצת בתוך אליאקספרס, רוב הסיכויים שיש ספקים אחרים שמוכרים את אותו הפריט בדיוק והמשלוח יהיה חינם.

רישום לאתר

ראשית יש להירשם לאליאקספרס. אפשר לעשות זאת בקלות דרך חשבון פייסבוק קיים, או לבצע רישום מלא תוך שימוש בכתובת אימייל פעילה. בהרשמה תתבקשו למלא פרטים סטנדרטיים כמו שם, כתובת אימייל וכדומה. בכל מקרה בשלב ההרשמה לא תידרשו להכניס פרטי כרטיס אשראי, רק בשלב הרכישה עצמו. בעת הרישום תידרשו למלא גם את שם המדינה אליה יישלחו המוצרים ואת המטבע בו תתבצע הקניה. מומלץ לעקוב אחר שער הדולר כדי להחליט אם לקנות בדולרים או בשקל חדש.

אליאקספרס קיים גם כאפליקציה נוחה לשימוש בטלפונים סלולריים וגם כאתר אינטרנט העומד בפני עצמו.

איך מחפשים מוצרים באתר?

אחרי שסיימנו את הרישום אפשר להתחיל לחפש. ניתן לבצע חיפוש באחת משתי דרכים:

א. להזין מילת מפתח בשורת החיפוש

ב. לעבור דרך הקטגוריות המוצעות באתר עד שנגיע לקטגוריה הרצויה. למשל:בגדי ילדים->בגדי בנות->שמלות לילדות

בתוצאות החיפוש נראה תמונות של המוצרים, תיאור קצר של המוצר, מחיר, פרטי המוכר, כמה פריטים כאלו הוזמנו ועוד. אם מחפשים לפי קטגוריות אפשר לסנן את התוצאות לפי קריטריונים כמו- משלוח חינם, דירוג המוכר ועוד.

איך בוחרים מוכר?

הרבה פעמים נראה את אותו המוצר חוזר על עצמו אצל כמה מוכרים שונים. אחת הדרכים לבחירת מוכר אמין היא רמת הרייטינג שלו והציון שנתנו לו המשתמשים באתר. הרייטינג של המוכרים באליאקספרס מתבסס על פרמטרים כמו אחוז הפידבקים החיוביים, הוותק של החנות באתר ועוד.

דרך נוספת לבחור מוכרים היא לקרוא את הביקורות שכתבו לקוחות על המוצר. הלקוחות מדרגים את המוצר ומפרטים תוך כמה זמן הוא הגיע, באיזה מצב ועד כמה המוצר שהגיע דומה למה שמתואר באתר. בהרבה מקרים משתמשים גם מעלים תמונות של המוצר שהגיע. דרך נוספת לבדוק אמינות של ספק היא כמות ההזמנות שבוצעה למוצר שרציתם. מוצרים מוצלחים מספקים אמינים מוזמנים בכמויות גדולות.

בבחירת מוצרים חשוב לא רק להסתפק בתמונה ובכותרת אלא לקרוא לעומק את התיאור המלא. כך למשל לפעמים בתמונה המוצר נראה מאוד גדול אך בפועל הוא מאוד קטן. בתיאור המוצר יופיעו המידות המדויקות שלו.

 



תגיות המאמר: מיילוג, mailog


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

מאיה אהרונוביץ

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת מאיה אהרונוביץ

מאת: מאיה אהרונוביץדיאטה ותזונה27/10/191996 צפיות
טיפים מסדנת תזונה- כיצד להקפיד על תזונה בריאה בשעות העבודה

מאת: מאיה אהרונוביץליסינג והשכרת רכב24/06/192952 צפיות
כל מה שחשוב לדעת על קניית רכב מחברות ליסינג- יתרונות וחסרונות, דגשים חשובים ועוד.

מאת: מאיה אהרונוביץבניין ואחזקה - כללי12/06/191462 צפיות
כיצד לשמור על פעולתם של שערים חשמליים ופתרון תקלות עיקריות

מאת: מאיה אהרונוביץצרכנות01/01/181410 צפיות
דבר ידוע הוא שתיקון מכונת כביסה הוא עסק לא זול בכלל, אך מה שפחות ידוע הוא שיש תקלות שאנו יכולים למנוע מראש ויש גם תקלות שאנו יכולים לתקן בעצמנו, מבלי להזדקק לשירות של טכנאי או חברה המספקת שרות למכונת כביסה. הנה כמה דוגמאות לתקלות נפוצות במכונות כביסה והדרכים לטפל בהן.

מאת: מאיה אהרונוביץהריון ולידה13/02/147606 צפיות
על סוגים שונים של בדיקות הריון לאיתור תסמונת דאון

מאת: מאיה אהרונוביץתעשייה26/01/141355 צפיות
על החשיבות של גז טבעי מבחינה אסטרטגית

מאת: מאיה אהרונוביץדיני ירושה20/01/148088 צפיות
מה דינה של צוואה שאחד מיורשיה מעורב בעריכתה

מאמרים נוספים בנושא מסחר אלקטרוני

מאת: שרון צרפתימסחר אלקטרוני10/05/172826 צפיות
כנסו לזירה שבה הכל קורה והשתדלו להיות בעניינים כדי להשיג מקסימום של פעילות חכמה באינטרנט. יש לכם אתר מסחרי? כדאי שתוודאו כי יש לכם פופאפ שמוכר יותר.

מאת: vodplaceמסחר אלקטרוני02/03/172709 צפיות
כמות הלקוחות הפוטנציאלים שלך מוגבלת למיקום שלך, אבל באמצעות חנות וירטואלית אתה יכול להסיר מחסומים אלו.

מאת: עומרימסחר אלקטרוני22/02/172127 צפיות
אז אתם מחפשים מוצר מסוים, מותג שאתם אוהבים אבל לקנות את המותג עצמו עולה לכם הון תועפות. התחלתם לחשוב על מוצרים דומים מחברות אחרות שיספקו לכם כמעט את אותו הדבר, לעיתים אף יותר ובמחיר הרבה הרבה יותר משתלם. אבל מה לעשות שלעיתים קשה מאד למצוא את המוצר שאנחנו רוצים או מוצרים שדומים לו אבל יש פתרון...

מאת: עומרימסחר אלקטרוני01/11/162435 צפיות
סקוני (saucony), הנעליים שפרצו לתודעה שלנו לפני קצת למעלה מעשור ועשו מהפך בעולם הספורט שהכרנו כאן כדי להישאר. אחרי שביססו את עצמם כחברת נעליים מהמעולות שקיימות היום בשוק, ממשיכה סקוני במרץ לייצר גם את הנעל האולטימטיבית הבאה.

מאת: tkidumמסחר אלקטרוני27/12/153709 צפיות
3,000 ישראלים מוכרים ב"אטסי" איך זה עובד? ומהם סודות ההצלחה?

מאת: צחי פן מסחר אלקטרוני07/09/152738 צפיות
אנשים יצירתיים מסוגלים להפוך את רשת האינטרנט למקור הכנסה עבורם. בפוסט זה אתן רעיונות כיצד גם אתם תוכלו להפוך את האינטרנט למקור הכנסה עבורכם באמצעות מערכת ניהול האתרים - וורדפרס. כידוע לכם וורדפרס היא חינמית ומאפשרת לכל אדם המחזיק בדומיין ואחסון אתרים לבנות אתר או חנות משלו בכמה דקות בלבד ולהפוך אותו לנכס מניב. שנתחיל?

מאת: ליאורה מרוםמסחר אלקטרוני03/08/153763 צפיות
האינטרנט מוצף בדברים למכירה. מוצרים אלו יכולים להיות מוצרים חדשים או משומשים, קנייה מחברות, חנויות אינטרנטיות או אנשים פרטיים. האם בטוח לקנות באינטרנט? שאלה שנשאלת על ידי רבים והתשובה עליה אינה חד משמעית.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica