חפש מאמרים:
שלום אורח
29.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

"בין חיות לבני אדם" מאת: ודים בספלוב- וטרינר מרכז וטרינרית קריית שרת.

מאת: יקי רחליןוטרינריה16/02/20101541 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

בין חיות לבני אדם

 מאת: ודים בספלוב- וטרינר מרכז וטרינרית קריית שרת.

כיצד נוצר הקשר הקסום הזה בין הבעלים לכלב שלו או לחתול? על מה הוא מבוסס? התשובה בגוף השאלה. 

בניגוד לבני האדם, חיות המחמד שלנו אינן שופטות אותנו, החתול שלנו אוהב אותנו אהבת אמת ללא תלות באינטרסים וללא פשרות. הכלב תמיד ישמח לבואנו ותמיד יחכה בדלת בחוסר מעש. התנהגויות מהסוג הזה , אצל בעלי חיים, גורמים לנו להרגיש פחות בודדים, הם תמיד מסביבנו ומספקים לנו אהבה וחברה בשעות הפנאי או מצבי לחץ.

כל אחד שמחזיק חיית מחמד יזדהה עם התחושה שברגעים של לחץ, הוא מלטף ומשחק עם הכלב או החתול שלו, דבר זה מקנה לנו הרבה סיפוק ורוגע. מחקרים וטרינריים מוכיחים כי  דקות לאחר ליטוף של כלב, או חתול, משוחררים שורה של כימיקלים בזרם הדם שלנו המשרים תחושה של ביטחון, אושר,רוגע ושביעות רצון. אף נמצא שכלבים מצליחים לחוש בשינויים הכי קטנים אצל בעליהם ואף לזהות מראש התפרצות מחלות. ישנם פסיכולוגיים רבים אשר ממליצים לילדים עם מוגבלויות, לפתח קשר לחיות מחמד, דבר זה תורם להתפתחות הקוגניטיבית של הילדים. בתי סוהר באנגליה, מעודדים אסירים לגדל חיות מחמד כגון חתולים, ציפורים ודגים, הסיבה לכך שחיות מחמד יוצרות שינויים בתפיסת עולמם של האסירים וללמדם לשמור, לדאוג ולאהוב מישהו לראשונה בחייהם.

הקשר בינינו לבין חיות המחמד כל כך חזק ומבוטא כאשר אנו נפרדים מחיית המחמד האהובה עלינו- התגובה מאוד קשה ואפילו מלאה בדמעות ובכי, תחושת ריקנות ובדידות.

היחסים הנרקמים בין חיות מחמד לבעליהם, מורכבים ודומים מאוד ליחסים בין בני אדם לבין עצמם. חיות המחמד שלנו, תלויים בנו לצורך סיפוק צרכיהם הבסיסיים כגון: אכילה, שתייה ומחסה. ואילו אנו, לא תמיד מבינים כמה גדולה התמורה שאנחנו מקבלים.- אנשים שמגדלים חיות מחמד , מנהלים חיים מאושרים ובריאים יותר.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

פורסם ע"י Host4You קידום אתרים.

פתרונות אינטרנט לאנשים שחושבים מחוץ לקופסא.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת יקי רחלין

מאת: יקי רחליןאחסון אתרים16/02/101058 צפיות
פתרונות אחסון אתרים כל אתר אינטרנט שמכבד את עצמו, מאוחסן בשרת אחסון אתרים של אחד מספקי אחסון אתרים הקיימים היום ברשת האינטרנט. כל קבצי האתר מאוחסנים על שטח דיסק קשיח במחשב אשר מתפקד כשרת שהותאם לעבודה כשרת ברשת האינטרנט , כמובן שאותו שרת אחסון מחובר לרשת האינטרנט באופן קבוע לצורך זמינות האתר לגולשים.

מאת: יקי רחליןקידום אתרים16/02/10946 צפיות
שדרוג האתר שלך או אופטימיזציה למנועי חיפוש (SEO) הפעולה הראשונה, שנבצע כאשר אנו מחפשים דבר כלשהו, הוא לחפש דרך אחד ממנועי החיפוש וגוגל בראשם. כיום כ85% מכלל החיפושים בישראל מבוצעים על ידי מנוע החיפוש Gooogle. רק תהליך אופטימזציה מקיף ועקבי יממש את הפוטנציאל הטמון באתר שלך.

מאת: יקי רחליןניהול תוכן16/02/101042 צפיות
כדי להביא לתנועת גולשים ממוקדת ומפולחת לאתרך ולהניע אותם לפעולה, אתה חייב תוכן מעולה שכתוב בשפה אינטרנטית. כתיבה שיווקית אשר מניעה לפעולה את הגולשים, היא זו שתבדיל האם האתר שלך יהיה אטרקטיבי לבין עוד סתם אתר ברשת האינטרנט. כתיבה שיווקית לאינטרנט, כתיבה לצורך קידום אתרים במנועי חיפוש

מאת: יקי רחליןבניית אתרים16/02/101076 צפיות
בעידן בו האינטרנט הפך למדיה מרכזית, שהכול זמין, קל ומהיר, העסק שלך חייב להשתתף במשחק הזה גם. בניית אתר אינטרנט תדמיתי עבור חברות רבות הוא כמו אוויר לנשימה, שרוב לקוחותיהם מגיעים מהאינטרנט. היתרון המשמעותי באינטרנט שהכול זמין בקליק וניתן למצוא אתר אינטרנט בכל נושא לכל מטרה. החיפוש במנועי החיפוש הפך להיות הדרך הכי אפקטיבית למצוא אנשי מקצוע או חברה הנותנת שירות מסוים. בניית אתר באינטרנט זה כבר לא מותרות, העסק שלך חייב להיות שם. הדור הבא כבר כאן.

מאמרים נוספים בנושא וטרינריה

מאת: נטלי הרוש וטרינריה31/01/197166 צפיות
אם היינו יודעים כמה חתולים וכלבים מומתים כיוון שהתרבותם אינה נעצרת על ידי עיקור וסירוס.. כלבים וחתולים רבים משוטטים ברחובות וחלקם לצערנו עשויים למות באופן טבעי בשל קשיי ההישרדות בחוץ. אם יש לכם כלב או חתול, זו אחת ההמלצות החמות שהיינו מציעים לכם לעשות.

מאת: נטלי הרוש וטרינריה31/12/187279 צפיות
מגוון בעלי חיים יוכלו לתת מענה מעולה לרצון לגדל חיית מחמד בבית. אך מעטות באמת יענו על הצורך של בני הבית שזה דבר עיקרי ולא פחות חשוב מכל פרמטר אחר כאשר מתכוונים להביא חיית מחמד לביתכם.

מאת: נטלי הרוש וטרינריה30/09/187446 צפיות
חיית החמד שלכם, בריאותה אינה שונה משל כל יצור חי אחר כולל אותנו בני האדם. כאשר אנו בוחרים ווטרינר/ מרפאה ווטרינרית לחיית המחמד שלנו אנחנו צריכים להתחשב במגוון פרמטרים מעבר לנוחות או שמועות חיוביות שמפה לאוזן. במאמר שלפניכם נרחיב על כך.

מאת: נטלי הרוש וטרינריה27/06/187778 צפיות
למה למעשה כל כך חשוב שיהיה ווטרינר קבוע לחיית המחמד שלך? או לפחות מרפאה קבועה? מאותה הסיבה שחשוב שלנו תהיה מרפאה קבועה ורופא מטפל קבוע...וזה לא רק נוחות האמינו לנו..

מאת: נטלי הרוש וטרינריה31/05/187851 צפיות
כשחיית מחמד מצטרפת למשפחה תאמינו לנו... החיים בבית יהיו הרבה יותר מהנים! התענוג שבחזרה הביתה, לטפל בהנאה, להאכיל ולטפח אין הרבה רגעים שישתוו להרגשה הנהדרת הזאת. עם כל ההנאה והקסם שבהחלט יש בדבר חשוב מאוד לברר מספר דברים.

מאת: נטלי הרוש וטרינריה29/03/187921 צפיות
כמו בכל דבר בחיינו לפני שאנו לוקחים החלטה משמעותית אנחנו חייבים לוודא שמרבית הפרמטרים מתאימים לציפיות שלנו . כך גם באימוץ כלבים, נורא מתחשק לכם שכלב יפה ומתוק או גדול וקשוח יתרוצץ בחצר ביתכם אך חשוב לוודא מספר דברים קודם לכן.

מאת: נטלי הרוש וטרינריה28/02/184138 צפיות
היפוך קיבה קורה כאשר כלבים בולעים אוויר תוך כדי ארוחה ובאופן כללי ולא מצליחים לשחררו מה שגורם לקיבה להסתובב ונוצרת חסימה בזרימת הדם שעשויה להגיע עד למצב של נמק ולמקרי מוות. באם הכלב לא יטופל באופן מידי הוא יהיה בסיכון שעשוי להוביל למותו.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica