חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

כתיבת תכנים שיווקים לאינטרנט

מאת: יקי רחליןניהול תוכן16/02/20101040 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

כתיבת תכנים שיווקים לאינטרנט


כדי להביא לתנועת גולשים ממוקדת ומפולחת לאתרך ולהניע אותם לפעולה, אתה חייב תוכן מעולה שכתוב בשפה אינטרנטית. כתיבה שיווקית אשר מניעה לפעולה את הגולשים, היא זו שתבדיל האם האתר שלך יהיה אטרקטיבי לבין עוד סתם אתר ברשת האינטרנט.

 

כתיבה שיווקית לאינטרנט היא בעלת חשיבות מכרעת באופטימיזציה של אתר וקידומו במנועי חיפוש. שימוש נכון במילות מפתח במקביל לתוכן איכותי, תגדיל פי כמה וכמה את הדירוג מול מנועי החיפוש.

כתיבה שיווקית לאינטרנט, כתיבה לצורך קידום אתרים במנועי חיפוש

בכתיבה שיווקית לקידום אתרים באינטרנט וניהול תוכן האתר חייבת להיות רעננה, איכותית, עשירה ומקצועית.

האתגר בכתיבת תכנים לקידום אתר בגוגל ובמנועי חיפוש בכלל, מתבטא ביכולת לתמרן בין צרכי הגולש באתר, ומנועי החיפוש. יותר מדי מילות מפתח מובנות בטקסט ישעממו את הגולש, לא מספיק מילות מפתח ידרגו את אתרך נמוך ברשימות מנועי החיפוש.
כתיבה שיווקית נכונה לאינטרנט היא מקצוע. התוכן עושה את ההבדל בין אתר סטטי לאתר חזק העובד נכון ומייצר הכנסות.



10 נקודות מכריעות בכתיבה שיווקית לקידום אתרים באינטרנט ובמנועי חיפוש:

  • כתיבת תוכן שיווקי איכותי מצריכה אבחנה בין עיקר ותפל, התמקדות בייחודיות החברה לה נכתב התוכן והבדלתה מהמתחרים.
  • גולשים לא קוראים, הם מרפרפים לאורך הטקסט. לכן התוכן חייב להיות ממוקד, מעניין ומחולק לקטעים ולא רשימה ארוכה ומשעממת.
  • האינטרנט הוא מדיום הפונה אישית לגולש, לכן כדאי להימנע מכתיבה בסיסית ומונוטונית ולהתרכז בכתיבה בגובה העיניים. תוכן טוב הוא תוכן מזמין, פשוט ולא מתחכם.
  • כל פסקה משווקת לקורא את הפסקה הבאה, החבילה צריכה להיות ארוזה יפה ונכון, אבל בפועל המילים הם אלו שסוגרות את העסקה.
  • לכותרות יש כוח אדיר. שימוש נכון בכותרות ראשיות וכותרות ביניים עושה את ההבדל בין גולש העובר לעמוד הבא לבין גולש שנוטש.
  • חשוב מאוד לבנות יחסי אמון עם הגולשים. אין להסתיר שום פרט או מידע מהגולשים.
  • תוכן מעולה עונה לצורכי הגולשים ומתמקד בו.
  • שילוב מילות חיפוש ומשפטי מפתח על בסיס מחקר מילים מקיף. בפועל גולשים מחפשים ארגון או חברה מסוימת על סמך מילות חיפוש ומשפטי מפתח שונים מאלו שאתם משתמשים.
  • כתיבה שיווקית עניינית מבטיחה תנועת גולשים מפולחת וממוקדת. שימוש מושכל והטמעת מילות חיפוש על בסיס נתונים סטטיסטיים מגדיל באופן מהותי את הסיכוי שגולש ימצא אתכם ואתרכם יקודם למקום ריאלי ומכובד בגוגל ומנועי חיפוש נוספים.
  • שילוב לינקים אשר יוצרים דינאמיות וזרימה בין דפי האתר בגוף הטקסט.

 

אתר אטרקטיבי הוא אתר דינאמי המכיל מתוכן המניע לפעולה, ממשק ידידותי, גרפיקה מזמינה, תמונות רלוונטיות ולינקים שעובדים. התוכן הוא הבסיס והוא גם האריזה.

שירותי כתיבה שיווקית למען קידום אתרים במנועי חיפוש של Host4You כוללים:

  • בניית דפי נחיתה וניסוח תוכן שיווקי ממוקד ואיכותי המתייחס למוצר אחד או נושא אחד שאתר רוצה לקדם. הפניה לדף נחיתה מעלה משמעותית הנעה לפעולה של גולשים.
  • ניסוח תכנים שיווקים לאתרים חדשים בעברית ובאנגלית.
  • שכתוב תוכן קיים באתרים ותיקים לצורך שדרוגם.
  • כתיבת תכנים מותאמים לאופטימיזציה ולקידום במנועי חיפוש על סמך סטטיסטיקות, מחקר מילים ושימוש במילות חיפוש ומשפטי מפתח רלוונטיים לתחום של העסק המקוון.
 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

פורסם ע"י Host4You קידום אתרים.

פתרונות אינטרנט לאנשים שחושבים מחוץ לקופסא.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת יקי רחלין

מאת: יקי רחליןאחסון אתרים16/02/101058 צפיות
פתרונות אחסון אתרים כל אתר אינטרנט שמכבד את עצמו, מאוחסן בשרת אחסון אתרים של אחד מספקי אחסון אתרים הקיימים היום ברשת האינטרנט. כל קבצי האתר מאוחסנים על שטח דיסק קשיח במחשב אשר מתפקד כשרת שהותאם לעבודה כשרת ברשת האינטרנט , כמובן שאותו שרת אחסון מחובר לרשת האינטרנט באופן קבוע לצורך זמינות האתר לגולשים.

מאת: יקי רחליןקידום אתרים16/02/10945 צפיות
שדרוג האתר שלך או אופטימיזציה למנועי חיפוש (SEO) הפעולה הראשונה, שנבצע כאשר אנו מחפשים דבר כלשהו, הוא לחפש דרך אחד ממנועי החיפוש וגוגל בראשם. כיום כ85% מכלל החיפושים בישראל מבוצעים על ידי מנוע החיפוש Gooogle. רק תהליך אופטימזציה מקיף ועקבי יממש את הפוטנציאל הטמון באתר שלך.

מאת: יקי רחליןבניית אתרים16/02/101075 צפיות
בעידן בו האינטרנט הפך למדיה מרכזית, שהכול זמין, קל ומהיר, העסק שלך חייב להשתתף במשחק הזה גם. בניית אתר אינטרנט תדמיתי עבור חברות רבות הוא כמו אוויר לנשימה, שרוב לקוחותיהם מגיעים מהאינטרנט. היתרון המשמעותי באינטרנט שהכול זמין בקליק וניתן למצוא אתר אינטרנט בכל נושא לכל מטרה. החיפוש במנועי החיפוש הפך להיות הדרך הכי אפקטיבית למצוא אנשי מקצוע או חברה הנותנת שירות מסוים. בניית אתר באינטרנט זה כבר לא מותרות, העסק שלך חייב להיות שם. הדור הבא כבר כאן.

מאת: יקי רחליןוטרינריה16/02/101540 צפיות
כיצד נוצר הקשר הקסום הזה בין הבעלים לכלב שלו או לחתול? על מה הוא מבוסס? התשובה בגוף השאלה. בניגוד לבני האדם, חיות המחמד שלנו אינן שופטות אותנו, החתול שלנו אוהב אותנו אהבת אמת ללא תלות באינטרסים וללא פשרות. הכלב תמיד ישמח לבואנו ותמיד יחכה בדלת בחוסר מעש. התנהגויות מהסוג הזה , אצל בעלי חיים, גורמים לנו להרגיש פחות בודדים, הם תמיד מסביבנו ומספקים לנו אהבה וחברה בשעות הפנאי או מצבי לחץ.

מאמרים נוספים בנושא ניהול תוכן

מאת: mikzoanניהול תוכן13/04/183767 צפיות
לוכד עכברים בתל אביב - הכי זולים בעיר 053-7102038- מדביר ברישיון

מאת: mikzoanניהול תוכן12/04/182809 צפיות
לוכד עכברים במודיעין - הכי זולים בעיר 0537102038- מדביר ברישיון

מאת: שלום כהןניהול תוכן25/11/172855 צפיות
בעולם הדיגיטל שאינו מפסיק להתחדש, כל בעלי העסקים ואתרי האינטרנט - בין אם אלה הם אתרי מכירות ובין אם אתרי תדמית שנועדו ליצור לידים להמשך יצירת קשר, חייבים להמציא את עצמם בכל יום ויום מחדש, כדי לשמור על רלוונטיות ויתרון אל מול המתחרים.

מאת: דויד מנשהניהול תוכן18/09/143235 צפיות
שני מרכיבים חשובים בקידום אתרים, שלא רבים נוטים להתייחס אליהם במלוא החשיבות הראויה להם הם שני אלמנטים בכתובת האתר, URL, שהגולשים מקלידים בדפדפן : שם הדומיין והסיומת. במאמר זה נתייחס לשני מרכיבים אלה ונעמוד על חשיבותם.

מאת: עודד בלקיןניהול תוכן12/07/144128 צפיות
הביובית מבצעת: *פתיחת סתימות בתל אביב *שאיבות בורות ביוב בתל אביב *שאיבת בורות שומן בתל אביב *שאיבת בורות דלק בתל אביב בעבודות אלו מבצעים פעולה הדומה לשאיבת ואקום בעוצמה גבוהה מאוד. הביובית היא הכלי הטוב ביותר לביצוע עבודות אלו. לעיתים,כשיש סתימה בצנרת הביתית,הדיירים יכולים "לעשות זאת בעצמם"ולפתוח אותה בקלות. אך לעיתים הסתימה לא נפתחת בקלות - משום שמערכת הביוב בחצר או ברחוב - נסתמת. במצב כזה,נדרשים אמצעים גדולים ומשוכללים יותר כדי לפתוח את הסתימה וחייבים להזמין אנשי מקצוע מומחים בנושא שישימו קץ

מאת: דויד מנשהניהול תוכן22/04/146036 צפיות
אחד הגורמים שמשפיעים על האופן שבו גוגל מדרגת את האתר שלכם, (ה"רנקינג") שלו, הוא עד כמה התכנים של האתר עדכניים. מדוע חשוב כל כך לעדכן את האתר לעיתים מזומנות ככל האפשר, במה לעדכן אותו - ולא פחות מכך מה לא לעשות מבחינת העידכון.

מאת: גוגלל אנלייזרניהול תוכן02/02/148376 צפיות
במאמר דעה אישי זה אציג לכם את דעתי, מדוע אין הבדל מהותי בין לשדוד חנות לשימוש בתוכן וסירוב לתשלום.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica