חפש מאמרים:
שלום אורח
01.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

פתרונות אחסון אתרים

מאת: יקי רחליןאחסון אתרים16/02/20101058 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

פתרונות אחסון אתרים

כל אתר אינטרנט שמכבד את עצמו, מאוחסן בשרת אחסון אתרים של אחד מספקי אחסון אתרים הקיימים היום ברשת האינטרנט.
כל קבצי האתר מאוחסנים על שטח דיסק קשיח במחשב אשר מתפקד כשרת שהותאם לעבודה כשרת ברשת האינטרנט , כמובן שאותו שרת אחסון מחובר לרשת האינטרנט באופן קבוע לצורך זמינות האתר לגולשים.
שרת אחסון אתרים לרוב מופעל ומתוחזק ע"י  ספק שמפעיל שירות אחסון אתרים על שרתיו. ספק אחסון אתרים זה חייב לדאוג לאבטחת השרת בכל הרמות, לזמינות אתר האינטרנט ולגיבוי יומיומי לכל אתר אשר מאוחסן על שרתי ספק אחסון אתרים.

בחירת ספק אחסון אתרים בשביל אתר האינטרנט שלך הוא צעד מאוד חשוב בתהליך בניית האתר.

אחסון אתרים הוא מרכיב חשוב ואפילו חיוני לקיום אתר האינטרנט שלך, שלעתים הושקעו בהקמתו הון, משאבים וזמן אנוש רב.
יש לבחור בקפידה את הספק אחסון אתרים שאצלו יאוחסן האתר שלך. הזהר תמיד מספקי אחסון שאינם יודעים את העבודה, אחסון לקוי יפגע בתפקודו ושרידותו של האתר ועקב כך אף לפגיעה בסיכויי הצלחתו של האתר ליישם את המטרות שלשמם הוא הוקם ולבזבוז זמן עבודה יקר מול ספק השירות.

כאשר מדובר באתר האינטרנט שלך, תרצה לתת גישה מהירה וזמינה לכלל הגולשים באתר . חברת Host4You מתמחה במתן פתרונות אחסון אתרים לכל כיס.

·         Host4You נותן שירותי אחסון אתרים תוך כדי שמירה על ייחודיות, חדשנות ומתן פתרונות ערך מוסף מתקדמים ואיכותיים אשר מספיק נחת ושקט נפשי לכל לקוחותינו.

·         אתר האינטרנט שלך נהנה מיחס אישי ושירות אדיב, מכיוון שכל שרתי אחסון אתרים הם בטכנולוגיה מתקדמת, קווי התקשורת המהירים בחוות שרתי אחסון אתרים של חברת "בינת", צוות תמיכה טכנית מקצועי, שזמין 24\7 , כל איש צוות תמיכה טכנית באחסון אתרים, נבחר בקפידה. מחיר לכל כיס עבור פתרון אחסון האתר שלך.

·         הצטרף גם אתה ללקוחות שכבר נהנים משרותי אחסון מתקדמים, במהירויות אחסון אתרים מרבית ושירות לקוחות בזמינות24\7. צור קשר

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

פורסם ע"י Host4You קידום אתרים.

פתרונות אינטרנט לאנשים שחושבים מחוץ לקופסא.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת יקי רחלין

מאת: יקי רחליןקידום אתרים16/02/10946 צפיות
שדרוג האתר שלך או אופטימיזציה למנועי חיפוש (SEO) הפעולה הראשונה, שנבצע כאשר אנו מחפשים דבר כלשהו, הוא לחפש דרך אחד ממנועי החיפוש וגוגל בראשם. כיום כ85% מכלל החיפושים בישראל מבוצעים על ידי מנוע החיפוש Gooogle. רק תהליך אופטימזציה מקיף ועקבי יממש את הפוטנציאל הטמון באתר שלך.

מאת: יקי רחליןניהול תוכן16/02/101042 צפיות
כדי להביא לתנועת גולשים ממוקדת ומפולחת לאתרך ולהניע אותם לפעולה, אתה חייב תוכן מעולה שכתוב בשפה אינטרנטית. כתיבה שיווקית אשר מניעה לפעולה את הגולשים, היא זו שתבדיל האם האתר שלך יהיה אטרקטיבי לבין עוד סתם אתר ברשת האינטרנט. כתיבה שיווקית לאינטרנט, כתיבה לצורך קידום אתרים במנועי חיפוש

מאת: יקי רחליןבניית אתרים16/02/101076 צפיות
בעידן בו האינטרנט הפך למדיה מרכזית, שהכול זמין, קל ומהיר, העסק שלך חייב להשתתף במשחק הזה גם. בניית אתר אינטרנט תדמיתי עבור חברות רבות הוא כמו אוויר לנשימה, שרוב לקוחותיהם מגיעים מהאינטרנט. היתרון המשמעותי באינטרנט שהכול זמין בקליק וניתן למצוא אתר אינטרנט בכל נושא לכל מטרה. החיפוש במנועי החיפוש הפך להיות הדרך הכי אפקטיבית למצוא אנשי מקצוע או חברה הנותנת שירות מסוים. בניית אתר באינטרנט זה כבר לא מותרות, העסק שלך חייב להיות שם. הדור הבא כבר כאן.

מאת: יקי רחליןוטרינריה16/02/101542 צפיות
כיצד נוצר הקשר הקסום הזה בין הבעלים לכלב שלו או לחתול? על מה הוא מבוסס? התשובה בגוף השאלה. בניגוד לבני האדם, חיות המחמד שלנו אינן שופטות אותנו, החתול שלנו אוהב אותנו אהבת אמת ללא תלות באינטרסים וללא פשרות. הכלב תמיד ישמח לבואנו ותמיד יחכה בדלת בחוסר מעש. התנהגויות מהסוג הזה , אצל בעלי חיים, גורמים לנו להרגיש פחות בודדים, הם תמיד מסביבנו ומספקים לנו אהבה וחברה בשעות הפנאי או מצבי לחץ.

מאמרים נוספים בנושא אחסון אתרים

מאת: עידן שלומןאחסון אתרים22/08/173520 צפיות
בעת האחרונה ניתן לשמוע יותר ויותר על אחסון אתרים באמצעות שרתים וירטואלים או שרתי VPS בשמם המקורי. שרתים אלו חוללו מהפכה בענף אחסון האתרים המנומנם והגיע הזמן שגם אתם תכירו אותם טוב יותר. המאמר הבא נועד לעשות מעט סדר בנושא זה.

מאת: עידן שלומןאחסון אתרים05/06/176218 צפיות
אם השקעתם את רוב זמנכם וכספכם באתר שמטרתו להשיג לכם כמה שיותר לקוחות פוטנציאליים, אולי כדאי שתחשבו גם על אחסון אתרים. איפה אתם מתכוונים לשמור את השרת שלכם? אילו השפעות יש לבחירת שרת וירטואלי נכון או אחסון אתרים מותאם? עומדים לרכוש חבילת אחסון אתרים? אל תשכחו לבחור גם לפי מאפיינים שמטרתם להשפיע על חווית הגולש.

מאת: DSD STUDIOאחסון אתרים17/04/163119 צפיות
האם אתה משתמש בפלאש כדי לבנות את אתר האינטרנט עבור העסק שלך? אתה רוצה להיות בטוח שהאתר שלך ירוץ בצורה חלקה כמו שצריך? אז כדאי לך לבחון את האפשרות של אחסון פלאש.

מאת: עידן שלומןאחסון אתרים15/10/153123 צפיות
בשנים האחרונות בעלי אתרים ישראליים רבים נוטים לחפש אפשרויות של אחסון אתרים בחברות אחסון זרות על פני אלו הישראליות, בעיקר עכב המחיר. אך האם הסיבה מוצדקת?

מאת: עידן שלומןאחסון אתרים15/10/152646 צפיות
במידה והגעתם להחלטה כי אתם מעוניינים באתר אינטרנט לעסק שלכם הרי שראשית כל חשוב שתבחרו כתובת אינטרנט עבור אותו האתר – כתובת זו מוגדרת כדומיין (שם מתחם) ורצוי לרכוש אותה כמה שיותר מהר. עוד במאמר הבא.

מאת: עידן שלומןאחסון אתרים15/10/152831 צפיות
שירותי ענן שונים דוגמת אלו המשמשים לגיבוי או אחסון קבצים חשובים הולך וצובר תאוצה והסיבות לכך רבות. עוד על כך במאמר הבא.

מאת: עידן שלומןאחסון אתרים15/10/152551 צפיות
המודרניזציה והטכנולוגיה המתקדמת הגיעו לא מזמן גם לעולם אחסון האתרים וכיום עוד ועוד בעלי אתרים מעדיפים לעבור לאחסון על גבי שרת וירטואלי על חשבון שרת שיתופי. מדוע הדבר מתרחש במאמר הבא.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica