חפש מאמרים:
שלום אורח
01.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

שדרוג האתר שלך או אופטימיזציה למנועי חיפוש (SEO)

מאת: יקי רחליןקידום אתרים16/02/2010946 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

שדרוג האתר שלך או אופטימיזציה למנועי חיפוש (SEO)

הפעולה הראשונה, שנבצע כאשר אנו מחפשים דבר כלשהו, הוא לחפש דרך אחד ממנועי החיפוש וגוגל בראשם. כיום כ85% מכלל החיפושים בישראל מבוצעים על ידי מנוע החיפוש Gooogle. רק תהליך אופטימזציה מקיף ועקבי יממש את הפוטנציאל הטמון באתר שלך.

כיצד תהליך האופטימיזציה למנועי החיפוש מתבצע?


בתהליך אופטמזציה מתבצעת סדרה של שינויים בכל הממדים באתר, בכדי לשפר את דירוג האתר שלך אל מול מנועי החיפוש. אופטימיזיציית אתר הוא תהליך יסודי המטפל בדינאמיקה הייחודית של שיפור דירוג האתר.

תהליך האופטימיזציה מתבצע בשלבים הבאים:


1. ניתוח שוק מעמיק

בשלב הראשון אנו מבצעים אנליזה לאתר האינטרנט שלך, לומדים ומבינים את השוק בו אתה מתחרה, מי הם קהלי היעד שלך אל מול התוצאה שאתה שואף להגיע.

  • ניתוח שיווקי
    הגדרת מטרות עסקיות, ניתוח ולמידה של קהלי יעד, הכרת המתחרים ופעילותם בתחום הספציפי בו אתה מתחרה. הניתוח השיווקי מתבצע בשיתוף פעולה מלא אתך.
  • הגדרת נישה שיווקית

מחקר מעמיק וסטטיסטיקה על הנושאים ומילות המפתח המבוקשים לתחום העיסוק אל מול התחרות הקיימת.
עולם מנועי החיפוש מבוסס על ביטויי החיפוש אותם מקלידים הגולשים. בכדי להצליח בתהליך האופטימיזציה חייב להתבצע מחקר מילות מפתח מעמיק. במחקר זה נבדקים סטטיסטית באילו ביטויים ומילות מפתח נתמקד על מנת ליצר תנועת גולשים אל האתר. השיקולים הנלקחים בחשבון בתהליך בחירת המילים הם כמות החיפושים שיש לכל מילת מפתח, מספר התוצאות או המתחרים שקיים על אותו ביטוי, פופולאריות מילת המפתח , איות, וכל זה כדי לאתר את מילות המפתח שיביאו בסופו של דבר לדירוג ולקידום האתר במנועי החיפוש.

  • כתיבת תכנים שיווקים באתר


Host4You  מתמחה בכתיבה שיווקית לכל סוגי התוכן השונים באתר. על מנת ליצור תנועה מקסימאלית ואיכותית של גולשים ממנועי חיפוש לאתר, יש להשתמש בתוכן עניני וממוקד. תכנים הכתובים בצורה נכונה יעניקו לאתרך גולשים נאמנים, שחוזרים שוב ושוב לאתר.

בחינת קישורים פנמיים וחיצונים לאתר
בכל אתר אינטרנט יש מערכת של קישורים פנימיים. מערכת קישורים אלו נקראת מפת האתר. כמו שהגולש עובר בין דפי האתר על ידי לחיצה על הקישורים, כך גם מנועי החיפוש "גולשים" באתר, סורקים את הדפים ולומדים את התוכן. ישנה חשיבות מכרעת למבנה וההיררכיה של הקישורים, גוגל ומנועי חיפוש אחרים מגיעים  לכל הדפים באתר וקובעים את החשיבות של כל דף בהיררכיה הפנימית של האתר. קישורים לא מדויקים יכולים לתעתע במנוע החיפוש ולגרום לו לפסוח על דפים, או ליצור "חורים" דרכם דפים שאנו מעוניינים לקדם מאבדים מדירוגם.

2. ישום הפתרון


בשלב זה אנו מתחילים תהליך של צמיחה ושינוי חיובי, על ידי ישום והטמעת הפתרון שעליו המלצנו לפני.

  • אופטימיזציה באתר- בניית קישורים לאתר

    קישורים נכנסים ויוצאים מהאתר, אשר מקבילים ליחסי ציבור בעולם החיצוני,  מתפתחים  ומשתבחים עם הזמן בצורה טבעית, אולם ישנן דרכים רבות כדי לשפר את איכותם.
    חשיבותו של נושא הקישורים לקידום האתר הוא נושא מורכב ועדין. בנייה לא נכונה של קישוריות יכולה להיות בזבוז של זמן במקרה הטוב או לגרום נזק לביצועי האתר.

במקביל ליישום הנחיות האופטימיזציה ולאורך כל התהליך, אנו נבנה  עבורך מערך קישורים אפקטיבי.

  • הטמעת הפתרון באתר


הטמעת הפתרון באתר שלך בליווי מלא שלנו, הצוות המקצועי שלנו יהיה זמין עבורך תמיד לכל שאלה או עניין שעולה בתהליך.
חשוב לזכור כי אנו מקפידים על כך שהפתרון המוצע על ידינו לא יפגעו בחוויית המשתמש באתר בשום צורה- לא ברמה הטכנית, לא ברמת העיצוב ולא ברמת המסרים השיווקיים - פרסומיים של הארגון.

3. מעקב וסטטיסטיקה על הצעדים שננקטו

  • מעקב אחר התוצאות


לאורך כל תהליך האופטימיזציה נעשה מעקב והסכת מסקנות עבור הצעדים הבאים שיש לנקוט. מעקב זה כולל:
בחינת מיקום האתר תחת מילות המפתח אותן הגדרנו מראש,  עפ"י מחקר המילים.
בחינת כמות התנועה האורגנית ממנועי חיפוש אל תוך האתר.
מחקר סטטיסטי על הצעדים אשר פעלו לטובת האתר או לרעתו, פעולות שמייצרת תנועה לרבות: כמות הזמנות, מכירות דרך האתר, כמות לידים או כל פרמטר אחר אותו הגדרנו כמדד להצלחת הקמפיין.
חלק בלתי נפרד מתהליך המעקב כולל בחינה שוטפת של השוק- הרי האתר שלך אינו פועל בחלל ריק. כל שינוי בשוק משפיע גם על הביצועים של האתר. זיהוי מוקדם של שינויים במגמות השוק מאפשר לכם להיות תמיד צעד אחד לפני כולם.

  • ניתוח התוצאות


ניתוח מעמיק של השפעת השינויים גם בתוצאות במנועי החיפוש וגם באיכות וכמות התנועה באתר, מאפשר לצוות שלנו להסיק מסקנות ולתרגם אותם להנחיות לביצוע.

תהליך האופטימיזציה הוא תהליך מורכב וארוך, אשר יביא בסופו לגידול ברווחים מהאתר האינטרנט שלך.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

פורסם ע"י Host4You קידום אתרים.

פתרונות אינטרנט לאנשים שחושבים מחוץ לקופסא.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת יקי רחלין

מאת: יקי רחליןאחסון אתרים16/02/101059 צפיות
פתרונות אחסון אתרים כל אתר אינטרנט שמכבד את עצמו, מאוחסן בשרת אחסון אתרים של אחד מספקי אחסון אתרים הקיימים היום ברשת האינטרנט. כל קבצי האתר מאוחסנים על שטח דיסק קשיח במחשב אשר מתפקד כשרת שהותאם לעבודה כשרת ברשת האינטרנט , כמובן שאותו שרת אחסון מחובר לרשת האינטרנט באופן קבוע לצורך זמינות האתר לגולשים.

מאת: יקי רחליןניהול תוכן16/02/101042 צפיות
כדי להביא לתנועת גולשים ממוקדת ומפולחת לאתרך ולהניע אותם לפעולה, אתה חייב תוכן מעולה שכתוב בשפה אינטרנטית. כתיבה שיווקית אשר מניעה לפעולה את הגולשים, היא זו שתבדיל האם האתר שלך יהיה אטרקטיבי לבין עוד סתם אתר ברשת האינטרנט. כתיבה שיווקית לאינטרנט, כתיבה לצורך קידום אתרים במנועי חיפוש

מאת: יקי רחליןבניית אתרים16/02/101076 צפיות
בעידן בו האינטרנט הפך למדיה מרכזית, שהכול זמין, קל ומהיר, העסק שלך חייב להשתתף במשחק הזה גם. בניית אתר אינטרנט תדמיתי עבור חברות רבות הוא כמו אוויר לנשימה, שרוב לקוחותיהם מגיעים מהאינטרנט. היתרון המשמעותי באינטרנט שהכול זמין בקליק וניתן למצוא אתר אינטרנט בכל נושא לכל מטרה. החיפוש במנועי החיפוש הפך להיות הדרך הכי אפקטיבית למצוא אנשי מקצוע או חברה הנותנת שירות מסוים. בניית אתר באינטרנט זה כבר לא מותרות, העסק שלך חייב להיות שם. הדור הבא כבר כאן.

מאת: יקי רחליןוטרינריה16/02/101542 צפיות
כיצד נוצר הקשר הקסום הזה בין הבעלים לכלב שלו או לחתול? על מה הוא מבוסס? התשובה בגוף השאלה. בניגוד לבני האדם, חיות המחמד שלנו אינן שופטות אותנו, החתול שלנו אוהב אותנו אהבת אמת ללא תלות באינטרסים וללא פשרות. הכלב תמיד ישמח לבואנו ותמיד יחכה בדלת בחוסר מעש. התנהגויות מהסוג הזה , אצל בעלי חיים, גורמים לנו להרגיש פחות בודדים, הם תמיד מסביבנו ומספקים לנו אהבה וחברה בשעות הפנאי או מצבי לחץ.

מאמרים נוספים בנושא קידום אתרים

מאת: nirקידום אתרים23/12/213432 צפיות
בואו לשמוע מה יש לניקיטה סטוגף מייסד - מנכ"ל קרית טק Kiryatech לומר על קידום אתרים

מאת: nirקידום אתרים21/09/211714 צפיות
הקישורים הם נכס צאן ברזל כיום עבור כול אתר המעוניין בקידומו. אנשי התוכן והעוסקים בקידום אתרים, חייבים להיות מעודכנים און ליין כל העת בחדשות הקישורים ואיזו שיטה הכי פופולארית ובעיקר יעילה ורלוונטית עבור קידום אתרים, באמצעות שיטת הקישורים. החלפת קישורים

מאת: רועי כץקידום אתרים11/06/183562 צפיות
מצב של תשישות נפש מוגדר כאשר האדם סובל מבעיות התנהגות קשות ושיבושים החשיבה. הדבר בא לידי ביטוי בקריאה לא נכונה של המציאות ושינויים תכופים ולא הגיוניים במצב הרוח.

מאת: הדסהקידום אתרים17/09/172905 צפיות
רבים ממכם שמעו לא פעם על שיווק וקידום באינטרנט. למרות וזה תחום שעדיין צעיר רבים מבינים את חשיבותו ומשתמשים בו אלמנת לקדם את העסק שלהם במנועי החיפוש של גוגל. ברב המקרים ישנם שני סוגים של קידום באינטרנט והם קידום ממומן ( PPC ) וקידום אורגני (SEO ). בכדי להבין מה מבין האפשריות היא העדיפה ביותר יש תחילה להבין מה כל אחת מן האופציות אומרת.

מאת: רוני הכהןקידום אתרים20/08/172648 צפיות
האם לנסות ולעבור עם חברות קידום שנמצאות מעבר לגבולות הארץ גם כן?

מאת: articlestbdקידום אתרים20/08/172489 צפיות
למה קידום אתרים זה הדבר שכל עסק רציני פשוט חייב... תשובות במאמר.

מאת: דודישקידום אתרים30/04/172531 צפיות
בכל פעם שצירוף המילים "קידום אתרים בחו"ל" נזרק לאוויר, יש לו השפעה של פצצה. פצצת סירחון אם להיות מדויקים.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica