חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

פרחים - לזוגיות בריאה

אם אין לכם בעיות של אלרגיה, תמיד כיף לקבל זר פרחים בהפתעה - לאות הערכה, כתודה על שירות או כסימן לאהבה, בימי הולדת, ימי נישואין, לאירועים חשובים כמו קבלת תואר או קידום בעבודה. זו דרך מצויינת להביע את רגשותיכם לאדם המקבל, ולהכריז עליהם קבל עם ועדה במתנה יפה שמקשטת את הבית או השולחן במשרד ומוסיפה ניחוח נעים לכמה ימים.

הדרך הטובה ביותר להזמין משלוחי פרחים היא באמצעות האינטרנט. כיום ניתן לשלוח זר פרחים בכל שעה ומכל מקום, מבלי לקום מהכסא. פשוט נכנסים לאתר, בוחרים את הזר או הסידור המתאים, מקלידים ברכה קצרה, והזר בדרך אל הנמען.

אך אם אתם מאלה שמעדיפים לראות, לבחור ולהריח בעצמכם, תמיד אפשר לגשת לחנות הפרחים הקרובה ולרכוש את הזר המתאים בבטחון מוחלט שמה שיישלח לאהובכם הוא בדיוק הזר שבחרתם, ויותר מזה, שאתם יודעים איך הוא נראה. כל חנות פרחים כוללת מבחר עצום של סידורים וזרים, והנוכחות במקום יכולה לעזור לכם בבחירה, לאחר שיחת התייעצות קצרה עם העובדים במקום.

זרי פרחים מגיעים בגדלים שונים, עם מגוון סוגים של פרחים, ומחירו של כל זר מושפע ממידותיו, מבחר הפרחים שבו, התקופה בשנה שבה הוא נשלח והמרחק מהיעד. לכן, אם תרצו לשלוח פרחים לאדם שגר או עובד בתל אביב, עדיף לחפש חנות פרחים תל אביב, ולא ירושלים, למשל.

אם אתם לא בטוחים מה לשלוח, כדאי להתייעץ עם המוכרים בחנות, אך דרך טובה יותר היא לדבר עם אדם קרוב לזה שלו מיועדים הפרחים, ולשאול מה העדפותיו. כמובן שסוג הפרחים מושפע גם מהמאורע שלשמו שלחתם את הזר, ולכן חשוב להיזהר שלא לשלוח חבצלות לבנות, למשל, למי שחוגג יום הולדת או חתונה, שכן פרחים אלה הם מהמועדפים על לוויות.

יש סיבה לכך שפרחים הם שפה בינלאומית - הם יפים, ריחניים, טבעיים ומרגשים - אז אם אתם מעוניינים לברך אדם קרוב, כמעט שאי אפשר לטעות אם בוחרים בזר פרחים מושקע.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת יורי פוחצ'בסקי

מאת: יורי פוחצ'בסקימסיבות רווקים ורווקות12/04/101479 צפיות
מה יותר כיף מהחתונה של החברה הכי טובה? מסיבת הרווקות שלה, כמובן! כי אם בערב הגדול כל הפוקוס הוא על הכלה המצודדת והחתן המסוקס בשמלה והחליפה הלבנות, במסיבת הרווקות הפוקוס הוא כולו עליכן, הבנות!

מאת: יורי פוחצ'בסקיבגרויות12/04/101373 צפיות
בערך חמישים אחוז מבין תלמידי התיכון מסיימים את לימודיהם ללא תעודת בגרות. חלק גדול מביניהם בוחרים בסופו של דבר להשלים את בחינות הבגרות ולהרוויח את התעודה בהזדמנות מאוחרת יותר, בין אם מהרצון למצוא עבודה טובה, או להתקבל ללימודים במוסד להשכלה גבוהה

מאת: יורי פוחצ'בסקיפסיכומטרי12/04/101440 צפיות
הרבה מאוד פעמים אנחנו חוששים ממה שאנו לא מכירים, וגם אם 700 בפסיכומטרי נשמע לכם כמו חלום רחוק נסו ותגלו שזה לא כל כך מסובך כמו שזה נראה בתחילה. איך מוציאים במבחן פסיכומטרי 700 לפחות?

מאת: יורי פוחצ'בסקיפסיכומטרי12/04/101454 צפיות
לפני שאפשר להתחיל לחשוב בכלל על לימודים גבוהים, צריך קודם כל להתקבל למוסד להשכלה גבוהה, ובשביל זה, צריך ציון פסיכומטרי טוב. מתחילים לתכנן לעתיד? מעולם לא למדתם לפסיכומטרי? להלן כמה דברים שחשוב לדעת לפני שניגשים לבחינה

מאת: יורי פוחצ'בסקילימודי שפות12/04/101116 צפיות
במהלך חמישים השנים האחרונות אנו עדים לעלייה מתמדת באחוז אנשי העסקים דוברי האנגלית ואלה אשר בוחרים להירשם לתכנית לימוד אנגלית במטרה לשפר את שליטתם בשפה ואיתה, את מעמדם בחברה שבה הם עובדים.

מאת: יורי פוחצ'בסקילימודי שפות12/04/101176 צפיות
בין אם הבחירה היא לשיפור בתחום המקצועי, הלימודי או האישי, כולם נוכחים לדעת שלימוד אנגלית הוא צעד אשר מועיל בהמשך – כי אין דבר שמשתווה ליכולתנו לתקשר עם אנשים מכל העולם, להבין ולהיות מובנים באופן אוניברסלי.

מאת: יורי פוחצ'בסקיקייטרינג12/04/101185 צפיות
כמו בחגים, גם אירועים תמיד מתקשרים אצלנו לאוכל – איך היה האוכל? האם היה הרבה מבחר או שהיה דל ביחס לאירועים אחרים? ולא אחת עולה לנו גם המחשבה הזדונית אך המקובלת, האם זה היה שווה את הצ'ק שנתנו בתחילת הערב?

מאמרים נוספים בנושא משפחה וזוגיות - כללי

מאת: ערןמשפחה וזוגיות - כללי10/02/215174 צפיות
כאשר אדם הולך לעולמו נותר בזכרוננו כל מה שהיה עבורנו. בין אם מדובר בבן משפחה ובין אם מדובר בחבר קרוב, זהו זמן כאוב. בימים האלה שהמשפחה מתכנסת ומתכוננת להלוויה ולשבעה, ישנה רק עוד משימה אחת אחרונה. לכבד את זכרו של אותו אדם באמצעות מודעות בעיתון שיאפשרו למכרים הרחוקים יותר לקבל מידע חשוב על המקום שבו תהיה השבעה.

מאת: כרמי אומרומשפחה וזוגיות - כללי17/10/204683 צפיות
ייעוץ זוגי והקלקולים בהורות אחד ממוקדי המריבות העיקריים המופיעים במהלך ייעוץ זוגי זו ההתנהלות של בני הזוג מול ילדיהם. נראה שכל אחד מביא את הדעות והאמונות שלו, יחד עם השריטות והמגבלות שלו.

מאת: כרמי אומרומשפחה וזוגיות - כללי14/07/201171 צפיות
בני זוג לעיתים מביאים עימם תחושת חסך שחוו במהלך ילדותם והתבגרותם. הרצון למלא חסך שהיה, לפצות על מחסור שנחווה, הינו פעולה המשולה למי שמוזג מים בחבית ללא תחתית

מאת: כרמי אומרומשפחה וזוגיות - כללי13/04/201463 צפיות
כיצד מרגיש זוג בהגיעו ליועץ זוגי? קבלו הצצה לזווית קצת אחרת

מאת: דוד כהןמשפחה וזוגיות - כללי15/03/201425 צפיות
אחת הדילמות שעומדות בפנינו, כשאנחנו רוצים לערוך פיקניק עם חברים ובני משפחה או כשאנחנו רוצים לארח אירוע בבית או בכל מקום אחר, זה עם מה נארח אותם? באילו כלים ואמצעים נשתמש? בסד אריזות הביאו לכם כמה נקודות מחשבה

מאת: נטלי הרוש משפחה וזוגיות - כללי27/07/173103 צפיות
החופש הגדול בעיצומו, הילדים מתחילים קצת להתבגר ולקראת השנה החדשה אנחנו ההורים מנסים לקדם אותם מכל מיני בחינות...אם לימודיות או לקיחת אחריות, איך להתנהג חברתית ועוד. הנה לכם כמה אפשרויות שישפרו לילדים שלכם את חופשת הקיץ ובמקביל יכינו אותם מכל מיני בחינות לשנה החדשה.

מאת: רוןמשפחה וזוגיות - כללי04/05/173406 צפיות
מאמר על חברת ניקיון

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica