חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

אופנה- שידרוג בגדים.

מאת: מוטי כהןביגוד והנעלה20/02/20103190 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

אופנה- שידרוג בגדים.
מי מאיתנו אינו/ה רוצה לקנות גופיה ב-10 ש"ח ולשדרג לגופיה אופנתית ומיוחדת. בתוספת שקלים בודדים ומעט דמיון ניתן להפוך כל בגד למעוצב ואופנתי.


בכתבה זו אנסה לתת מס` רעיונות קלים, אולם האפשרויות הן גדולות ומגוונות.
* "פאצ`ים": הפאצ` הינו רקמה או הדפסה המגיע עם דבק מרוח על צידו האחורי. דבק זה נמס בחום ,כך שמניחים את הפאצ` על הבגד ובעזרת גיהוץ הדבק נמס ונדבק לבגד.
* אבני קריסטל: את אבני הקריסטל ניתן להשיג ברמות שונות של ברק ואיכות. ובחלקם כמו בפאצ`ים יש דבק נמס בחום בחלקו האחורי של האבן. באותה דרך של גיהוץ ניתן להדביק קריסטלים אלו. ישנם כמובן אבני קריסטל ללא דבק-אותם ניתן להדביק ע"י דבק שיבוץ, או דבק E-6000.
(הערה-E-6000 הינו דבק חזק מאוד ורעיל לכן מומלץ להשתמש בו במקום מאוורר.)
את אבני הקריסטל ניתן להשיג גם מוכנים בצורות שונות כגון חיות פרחים וכו` . כלומר אין מה לעצב, אלא להדביקם כמו שהם .
בחנויות הובי ויצירה מסוימות ישנה מכונת גיהוץ בלחץ המיועדות להדבקת פאצ`ים בקלות יתרה.
*ניטים- הניטים הם אותם קישוטים ממתכת שרואים על כל מכנס ג`ינס.ניתן להשיג אותם בגדלים וצבעים שונים. את הניט נועצים בבגד ומכופפים את השפיצים מצד שני.חשוב מאוד לעבוד עים ניטים שניתן לכופף ללא מכונה...(למי שאין מכונה).
כדי לקבל תוצאה מושלמת עדיף להוסיף מעט דבק לפני נעיצת הניט.
שרשרות- אלו בדיוק אותם שרשראות שמשתמשים לתכשיטים. אותם ניתן להדביק. לקשור . או אפילו להעביר בין ניט לניט.
המלצה- כל השרשראות הנ``ל אינם כסף או זהב אמיתי ולכן סופם להחליד ולהשחיר.לכן מומלץ להשתמש בשרשראות אלומיניום, ..( (ע"י הצמדת מגנט לשרשרת ניתן לבדוק- האלומנים לא נמשך למגנט) ואם בכל זאת רציתם שרשרת מתכת כדאי לצפות אותה בלק שקוף לציפורניים ובכך לשמור על הצבע לאורך זמן.
טוליפ-... הטוליפ הוא דבק המיועד גם לבדים. הוא מגיע בצבעים שונים ועם או בלי נצנצים. בעזרת הטוליפ ניתן להדביק כל דבר לבגד . כולל את אבני הקריסטל. ניתן גם לצייר בעזרת הטוליפ על הבגד..(הטוליפ מגיע עם פייה דקה) למי שקשה לצייר ביד חופשית ניתן להעזר בשבלונות שנמצאות בכל חנות יצירה. הפטנט החדש הוא לקחת שבלונה של קעקוע זמני...(זול מאוד ויש מבחר ענק) להדביק על הבגד לעבור בטוליפ ולקלף את המדבקה. כך תישאר תמונה בצורת השבלונה.
כמובן שבנוסף אפשר להשתמש בחתיחות בדים דנטלים וכו`- ואפילו לערבב פאצ`ים ניטים ואבנים . הכל כיד הדמיון והאופנה. בהצלחה.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

בעל החנות "משי" לחרוזים הובי ויצירה החנות הגדולה והמובילה  באזור המרכז.

אתר החנות:----     meshiart.co.il -

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת מוטי כהן

מאת: מוטי כהןתכשיטים20/02/1012300 צפיות
כדי להבין טוב יותר מהוא גולדפילד, כדאי לדעת כיצד נמדד הזהב , או יותר נכון מהוא "קרט" יחידת המידה הבינלאומית שבה מודדים את טוהר הזהב.

מאת: מוטי כהןעסקים - כללי20/02/101195 צפיות
חווית הקניות מחולקת למספר נושאים גדול ואולי אפילו אין סופי. אולם העיקרים שבהם . הינם:גודל ומבחר,חידושים וגימיקים,התמקדות בנושא מסוים או קהל מיוחד וכמובן שירות

מאת: מוטי כהןימי הולדת20/02/101995 צפיות
את קעקועי החינה כולנו מכירים,ורובינו אף ניסינו. בניגוד לקעקוע הקבוע, קעקוע זמני כשמו כן הוא, נרצה נחדש אותו לאחר שבוע או שבועיים. נוכל להחליף קעקוע או מיקום וכשנמאס לנו נוריד אותו עד החשק הבא. קעקועי נצנצים לשידרוג ימי הולדת ומסיבות.

מאת: מוטי כהןימי הולדת20/02/101221 צפיות
את קעקועי החינה כולנו מכירים,ורובינו אף ניסינו. בניגוד לקעקוע הקבוע, קעקוע זמני כשמו כן הוא, נרצה נחדש אותו לאחר שבוע או שבועיים. נוכל להחליף קעקוע או מיקום וכשנמאס לנו נוריד אותו עד החשק הבא. קעקועי נצנצים לשידרוג ימי הולדת ומסיבות.

מאמרים נוספים בנושא ביגוד והנעלה

מאת: yoni romביגוד והנעלה17/11/204650 צפיות
באיזו דרך הכי משתלם לקנות היום נעלים? האם ניתן לקנות נעליים לנשים באינטרנט בלי לטעות? מהם כללי הבסיס לבחירת נעליים אונליין?

מאת: ניב אבןביגוד והנעלה11/08/161947 צפיות
ההתלבטות מסתכמת בסופו של דבר בבחירה בין חנות בוטיק מקצועית לבין חנות רשת אופנתית שבשתיהן יש שמלות ובגדים נהדרים לאירוע. איך יודעים מה עדיף? קוראים את המאמר הבא.

מאת: דודישביגוד והנעלה26/04/163962 צפיות
פעם עם בוא החורף לא היו הרבה חוכמות – את הנעליים הלבישו בערדליים – מעין מגפיים עשויים מגומי שנלבשו מעל הנעל על מנת לשמור עליה מפני בוץ, רטיבות ושאר צרות העונה הרטובה.

מאת: Rami-Mashiachביגוד והנעלה10/04/147556 צפיות
תחום הביגוד לילדים הפך להיות פופולארי ביותר ורשתות אופנה רבות פותחות ליין שלם של בגדי ילדים. גם בבגדי ים לילדים נוגעת התופעה הזו. אולם, כאן יש חשיבות וערך מוסף לא רק ללוק של בגד הים אלא גם לאיכות שלו ולמידת ההגנה שהוא יכול לספק לילד שלכם. להלן מידע רלוונטי.

מאת: elichai rubinביגוד והנעלה26/03/147679 צפיות
הבגדים שאנו לובשים מספרים עלינו דברים רבים ומשפיעים על הרושם שאנו יוצרים.

מאת: Rami-Mashiachביגוד והנעלה07/03/148439 צפיות
בגדי ים שלמים – למי זה מתאים? אם הגעת לכאן בוודאי נמאס לך כבר מאותם בגדי ים ביקיני רגילים. מתחשק לך השנה למצוא בגד ים מיוחד, להפתיע ולהציג סגנון קצת שונה. בגדי ים שלמים הם המילה האחרונה בתחום. אם בעבר חשבת כי הגוף נראה טוב יותר בבגד ים ביקיני, תגלי כי בגד ים שלם יוכל להיות מושך ומעצב בדיוק באותה מידה ואף יותר.

מאת: תמיר נוריאלביגוד והנעלה18/02/149348 צפיות
כאן תוכלי לקבל טיפים משמעותיים לבחירת שמלות ערב או שמלות כלה על ידי סוגי בדים שונים שיתאימו לגזרה שלך

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica