חפש מאמרים:
שלום אורח
29.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

גולדפילד- התחליף האידאלי לזהב .

מאת: מוטי כהןתכשיטים20/02/201012300 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

מהו גולדפילד.

כדי להבין טוב יותר מהוא גולדפילד, כדאי לדעת כיצד נמדד הזהב , או יותר נכון מהוא "קרט" יחידת המידה הבינלאומית שבה מודדים את טוהר הזהב.

זהב טהור (100% ) נקרא , - זהב 24 קרט. לכן אם במתכת יש רק 50% זהב , היא נקראת זהב 12 קרט.רוב תכשיטי הזהב שאנו מכירים עשויים מקרט נמוך יותר מ- 24 גם בשל המחיר , אולם גם מאחר והזהב הטהור הוא מתכת רכה מידי לרוב התכשיטים.

עכשיו שאנו יודעים איך נמדד הזהב, נעבור לגולדפילד.

הגולד פילד הוא חיבור בחום ובלחץ בין מתכת בסיס ,לזהב 14 קרט.  כאשר הזהב הוא השכבה החיצונית, כלומר הציפוי.בייצור גולדפילד חיבים להשתמש לפחות ב- 5% זהב 14 קרט, כך שהציפוי עבה מספיק ובכך מונע קילוף,התחמצנות והשחרת המתכת. לרוב משתמשים בנחושת או פליז לשכבה הפנימית ,כך מקבלים מתכת הנראית ומתנהגת כזהב ובמחיר הרבה יותר זול. (ניתן להשפיע על חוזק הגולדפילד בבחירה של סוג מתכת הבסיס).

בשל איכותו הגבוהה ומחירו הזול של הגולדפילד ביחס לזהב, החלו רוב מעצבי התכשיטים לעבור לעבוד עם הגולדפילד. כמו כן הרבה אנשים האלרגים למתכות לא אצילות יכולים להשתמש בגולדפילד ללא חשש.מאחר והשכבה החיצונית של הגולדפילד , החלק הנוגע בגוף עשוי מזהב.

כיום ניתן למצוא את הגולדפיד כתכשיט ברוב דוכני וחנויות הזהב, כמו כן הרבה חנויות הובי יצירה ותכשיטנות מחזיקות את רוב חומרי הגלם והשרשראות מגולדפילד .כך שניתן לעצב וליצר לבד תכשיטי גולדפילד במחירים השווים לכל כיס, במהירות ובנוחות ולפי דרישה שלנו הצרכנים.

ולאלו שלא יודעים ליצור תכשיטים לבד. תמיד יש באותם חנויות החרוזים גם עובדות המתמחות בעיצוב תכשיטים ובעזרתן ניתן להכין את התכשיט.  בנוסף ... ברוב חנויות החרוזים יש סדנאות ללימוד תכשיטנות.(מומלץ מאוד)

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

בעל החנות "משי" לחרוזים הובי ויצירה החנות הגדולה והמובילה  באזור המרכז.

אתר החנות:----     meshiart.co.il -

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת מוטי כהן

מאת: מוטי כהןביגוד והנעלה20/02/103191 צפיות
אופנה- שידרוג בגדים. מי מאיתנו אינו/ה רוצה לקנות גופיה ב-10 ש"ח ולשדרג לגופיה אופנתית ומיוחדת. בתוספת שקלים בודדים ומעט דמיון ניתן להפוך כל בגד למעוצב ואופנתי.

מאת: מוטי כהןעסקים - כללי20/02/101197 צפיות
חווית הקניות מחולקת למספר נושאים גדול ואולי אפילו אין סופי. אולם העיקרים שבהם . הינם:גודל ומבחר,חידושים וגימיקים,התמקדות בנושא מסוים או קהל מיוחד וכמובן שירות

מאת: מוטי כהןימי הולדת20/02/101996 צפיות
את קעקועי החינה כולנו מכירים,ורובינו אף ניסינו. בניגוד לקעקוע הקבוע, קעקוע זמני כשמו כן הוא, נרצה נחדש אותו לאחר שבוע או שבועיים. נוכל להחליף קעקוע או מיקום וכשנמאס לנו נוריד אותו עד החשק הבא. קעקועי נצנצים לשידרוג ימי הולדת ומסיבות.

מאת: מוטי כהןימי הולדת20/02/101222 צפיות
את קעקועי החינה כולנו מכירים,ורובינו אף ניסינו. בניגוד לקעקוע הקבוע, קעקוע זמני כשמו כן הוא, נרצה נחדש אותו לאחר שבוע או שבועיים. נוכל להחליף קעקוע או מיקום וכשנמאס לנו נוריד אותו עד החשק הבא. קעקועי נצנצים לשידרוג ימי הולדת ומסיבות.

מאמרים נוספים בנושא תכשיטים

מאת: אופירתכשיטים12/04/222685 צפיות
הערכת תכשיטים הוא עולם ומלואו ולכן כדאי להכיר את העולם המרתק הזה לעומק. בהערכה של תכשיטים עתיקים יש כמה אלמנטים שחשוב ללמוד ישר מהבסיס על מנת לעשות זאת באופן מדויק וראוי. לפני הכל, חשוב לקבל מידע מבעלי התכשיטים על עברו של התכשיט. הקשר המשפחתי מאד חשוב כאן, כל מידע שתקבלו יכול לסייע לכם בהערכה.

מאת: tiloniתכשיטים27/08/204985 צפיות
מכשירי שקילה שונים נבדלים האחד מהאחר במספר דרכים – מבחינת החפצים הנשקלים, מבחינת הגבלות המשקל, מבחינת נוחות השימוש, מבחינה טכנית ומבחינת אופן שימוש (שימוש בוו שקילה, צג מקצועי או תוספים חשובים אחרים). ברור לכל ילד ששקילת תכשיטים אין דינה כדין שקילת כלי רכב או חומרים כימיים.

מאת: אוהד פרקשתכשיטים11/08/205058 צפיות
במאמר זה נציג פתרון ניקוי ביתי ע"י השריית צמיד טניס בסבון כלים עדין ובמים חמים במשך 15 דקות תוך כדי שמירה והימנעות מפגיעה ביהלומים

מאת: אוהד פרקשתכשיטים11/08/204904 צפיות
כיום ניתן למצוא מספר רב של תכשיטים לגברים אבל האם אנחנו יודעים איך לבחור את התכשיט שיתאים לנו. במאמר זה נתמקד בצמידים לגברים וננסה לעקוב אחר מספר פרמטרים אשר יעזרו לנו לבחור את הצמיד הנכון

מאת: תמיר פרלתכשיטים16/12/174170 צפיות
נראה מוזר שמינרל שעשוי מפחמן בלבד הפך לאחד מהתכשיטים המבוקשים ביותר בעולם, כלומר היהלום. אחרי הכל, פחמן נמצא בציוד ובמינרלים הבסיסיים ביותר, כגון הגרפיט בעפרונות שלנו, שכלל אינו נראה יוקרתי.

מאת: webetterתכשיטים14/06/173450 צפיות
אם את מחפשת לוק מנצח והופעה מושלמת בכל עת, המאמר הזה בדיוק בשבילך!

מאת: רוני הכהןתכשיטים21/05/173454 צפיות
איך מנקים זהב ושומרים על המראה הנקי והנוצץ שלו לאורך של תקופה ארוכה? קראו את הדברים המאוד חשובים לשמירה על התכשיטים היקרים שלכם.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica