חפש מאמרים:
שלום אורח
24.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

משחקים

מאת: GMXמשחקים באינטרנט21/02/20102075 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

באינטרנט קיימים המון תחומים של אתרים, אחד התחומים הוא תחום משחקים ברשת, להצלחתם של אותם אתרי משחקים ברשת אפשר לשייך את היתרונות שיש לכל אותם משחקים. במאמר הזה אני אסקר את הסיבות להצלחתם של אתרי משחקים ברשת ואת היתרונות שבאתרי משחקים.

 

סיבות להצלחת של אתרי משחקים

אחת הסיבות העיקריות להצלחתם של אתרי משחקים ברשת היא בגלל כל היתרונות והנוחות של משחקים ברשת, משחקים אלו שאפשר לקרוא להם גם משחקי פלאש הם משחקים קלים לתפעול בכל מחשב, לא דורשים הורדה ועוד אלו הם חלק מתירונותיהם של משחקים ברשת שאמשיך לדבר עליהם עוד בהמשך. יש אנשים שמשייכים את אותם משחקים לז'אנר משחקי פלאש שזו קצת טעות מהסיבה הפשוטה שאומנם רוב משחקי האונליין ברשת הם משחקים שבנויים בפלאש אבל יש גם לא מעט משחקים ברשת שהם בנויים בשוקוואב או בתוכנות אחרות דבר שמקנה לאותם משחקים יתרונות רבים אחרים כמו שימוש בתלת מימד מלא ואיכותי יחסית לכך שמדובר במשחק אונליין בלבד ולא משחק מחשב לכל דבר.

לכל אותם משחקים ברשת נכנסים משחקים מתוך ז'אנר המשחקי פלאש, משחקי שוקוואב וכדומה והם יוצרים את אותו ז'אנר משחקיםברשת שהצליח כל כך בשנים האחרונות. סיבה חשובה להצלחתם של משחקים ברשת היא כמות המטורפת של משחקים ברשת שקיימת בחוץ לארץ, הכמות של אותם משחקים ברשת באמת כל כך גדולה והם מאוד מאוד נפוצים כך שהמבחר דיי גדול. מלבד זאת יש גם כמות אתרים מטורפת שיוצרת מאגרים של אלפי משחקים באתר ומסקרת את אותם משחקים.

 

היתרונות של משחקים ברשת

היתרונות של משחקים ברשת מאוד גדולים: לא דורשים הורדה למחשב, כמעט כל מחשב יוכול להפעיל משחקים ברשת, לא תופסים מקום במחשב, לא דורשים הרשמה, המשחקים לא עולים כסף ועוד ועוד המון יתרונות יש לכל אותם משחקים.

 

לא דורשים הורדה למחשב – משחקים ברשת לא דורשים שום הורדה למחשב, מלבד לשתי תוכנות שלמעשה ברוב המחשבים או הדפדפנים הם כבר כלולים – תוכנת פלאש ותוכנת שוקוואב כדי שיהיה אפשר להפעיל את אותם משחקים ברשת ישירות בדפדפן מבלי הצורך להוריד אותם למחשב. היתרון של זה ברור מכוון שכך אינכם צריכים להוריד מלא משחקים למחשב ולקוות למצא משחק שאתם אוהבים ובסוף למצא את עצמכם מוחקים עשרות או מאות משחקים מהמחשב. היתרון שבו אותם משחקים הם ברשת הוא שאתם יכולים כל יום לשחק בכמה משחקים שבא לכם במאות משחקים אפילו מבלי שזה יתפוס לכם אפילו מגה בייט בודד במחשב.

 

כמעט כל מחשב יוכול להפעיל אותם – אין דרישות מערכת גבוהות בכלל, צריך רק מחשב אם חיבור לאינטרנט ודפדפן שאלו הם דרישות שקיימות כמעט בכל מחשב מודרני. אין צורך בכרטיס גראפי מטורף ובמחשב של עשר אלף שקל עם חיבור סופר מהיר לאינטרנט וכדומה. כל מחשב חלש עם גישה לאינטרנט יוכול להפעיל את אותם משחקים.

 

חינם – המשחקים כולם אבל כולם לא עולים אפילו גרוש אחד בודד, לכן אין לכם שום מגבלה אתם יכולים להכנס לכמה משחקים שבא לכם לשחק בכמה משחקים שאתם רוצים מבלי שתהיה לכם שום בעיה של כסף. רוב המוחלט של אותם משחקים לא עולה כסף למרות שקיימים משחקים מאוד מאוד בודדים שכן עולים כסף אבל עם כל אותם המשחקים שלא עולים כסף כבר לא צריך אפילו לפזול ולחשוב על לבזבז כסף על משחקים בתשלום מכוון שתמיד תמצאו משחקים חינמיים טובים יותר ונגישים יותר עבורכם.

 

מאגר אתרים – יש מאגר גדול מאוד של אתרי משחקים ברשת שדואגים לפרסם ולעדכן משחקים חדשים מדי יום ולרוב אותם אתרים יש מאגרים של אלפי משחקים ברשת ועם כמויות כאלו של משחקים תמיד אבל תמיד תמצאו לעצמכם תעסוקה ומה לעשות. לא תצטרכו גם לשלם לאתר שום כסף עבור אותו שירות כי כל אותם אתרים מוצעים לכם בחינם לגמרי. מאגרי האתרים של אותם משחקים כל כך גדול שאותם אתרים אפילו מחולקים לז'אנרים, קטגוריות משחקים ואפילו תגיות של משחקים.

 

עבור משחקים ברשת יש המון יתרונות וככל הנראה התחום של משחקים ברשת רק ימשיך יצמח ויתפתח עם השנים למרות שחלה נדידה של משחקים ברשת לתוך האפליקציות המתוחכמות של רשתות חברתיות כמו פייסבוק ששם חלה עליה בהתפתחות משחקים ברשת.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

GMX אתר משחקים ברשת

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת GMX

מאת: GMXטלוויזיה23/11/102318 צפיות
מספר שנים כבר שהתוכניות הריאלטי מציפות את הטלוויזיה ברחבי העולם והתופעה הזו שהחלה במדינות מערביות רבות החל לחדור גם לטלוויזיה הישראלית. לא חסר תוכניות ריאלטי דומות לתוכנית הריאלטי הכי טובה בעולם האח הגדול ואת זה אפשר לבסס על כמויות הרייטינג המטורפות

מאת: GMXטלוויזיה16/04/101728 צפיות
הבורר היא סדרת דרמה פשע קומית מכילה המון אקשן מעולם הפשע עם מגוון גדול של אלמנטים שמוכרים לנו מעולם הפשע. תפקידו משמו הבורר הוא להיות הבורר בין אנשים כמו שופט רק לברור בין אנשים בעולם הפשע בעולם התחתון, כך למעשה תפקיד זה מציב את הבורר שלנו ברוך אסולין במקום מסוכן אך בעל כוח רב.מכוון שמצד אחד הבורר בעל כח להחליט החלטות גדולות וחשובות עבור ארגוני פשע

מאת: GMXמשחקי אונליין04/03/102852 צפיות
בטח לרובכם יצא לשחק במשחקי מחשב שונים , הפופולאריות שלהם התחילה כמובן עם התפתחות וצמיחת המחשבים וגברה עם שיפור הגראפיקה והפיכת משחקים רבים ליותר ויותר מציאותיים בתלת מימד שממש אפשר להתרשם מהתיאורים הגראפיים החדשניים ועד כמה דברים נראים אמיתיים . אבל מלבד התפתחות הגראפיקה בתחום המשחקים ומלבד התפתחות כל המנועים שקשורים למשחקים תכנות גראפיקה וכו '. התפתח עוד תחום מאוד חזק במשחקי המחשב .

מאת: GMXמשחקי אונליין04/03/101902 צפיות
ברשת קיימים אינספור משחקים ברשת, מכל מיני ז'אנר סוגים ומשחקים רבים החל ממשחקים דו מימד עם גראפיקה צבעונית מרובי משתתפים ועד למשחקי גוף ראשון בתלת מימד עם גראפיקה מדהימה ועם חווית משחק חדשה ומדהימה. הז'אנר משחקים ברשת התפתח קצת יותר מאוחר מז'אנר המשחקים מחשקי מחשב והפך להיות פופולארי קצת יותר מאוחר עם התפתחות המודם האינטרנטי מהירויות גלישה והאפשרות לקשר בין אנשים ברחבי העולם לא רק דרך צ'אט טקסטואלי או דפי אינטרנט אלא גם דרך משחקים וירטואלים עתירי גראפיקה.

מאת: GMXמשחקי אונליין20/02/101834 צפיות
משחקים אונליין הוא מוסג מאוד כללי לז'אנר ארוך ועשיר של משחקים, כדי להבין יותר טוב מה הם בכלליות משחקים אונליין אסביר לכם בפשטות את המונח. אפשר לפצל את המונח משחקים אונליין לשתי מילים מן הסתם משחקים מן המשתמע מכך.. משחקים והחלק השני לאנשים שפחות בעניין ופחות מכירים אונליין

מאת: GMXמשחקי אונליין20/02/103441 צפיות
משחקי יריות אפשר לזקוף לטובת ז'אנר משחקי אקשן ופעולה ולמרות זאת באתרי משחקים רבים באינטרנט הקטגוריה משחקי יריות עומדת כקטגוריה בפני עצמה ולא כתת קטגוריה משחקי יריות בתוך הקטגוריה משחקי פעולה. אפשר לומר שזה בעיקר בגלל האקשן הרב שאפשר להשיג ממשחקי יריות רבים כחלק מהמשחקיות שיש

מאת: GMXמשחקי אונליין20/02/101610 צפיות
משחקי ספורט הם משחקי מחשב מאוד פופולארים אבל משחקי ספורט לא כל כך הופכים לתחום חזק כמו ז'אנר אחרים חדשים יותר. מאז ומתמיד משחקי ספורט היו לז'אנר משחקים נורא חזק. עיקר משחקי ספורט פופולארים אפשר לראות בתחום הכדורגל שהם תחומים מאוד נאהבים באופן כללי בלי שום קשר לשום משחק.

מאמרים נוספים בנושא משחקים באינטרנט

מאת: רוני הכהןמשחקים באינטרנט27/09/143476 צפיות
משחקים לאקס בוקס יהיו מתנה נהדרת בעבור הילדים, אנו כהורים מוזמנים להכיר את עולם הילדים ולבלות זמן איכות עם ילדינו. זה הזמן ללמוד לחבב את התחביבים שלהם ולהפסיק להתנגד להם.

מאת: ארז חסוןמשחקים באינטרנט06/12/138287 צפיות
לרוב אנשים מעדיפים לשחק במשחקים במחשב ורואים את המשחקי רשת כמשחק זול ולא כייף כמו משחק מחשב מלא. במאמר זה הציג לכם את ההיתרונות שיש במשחקים ברשת ולמה לפעמים זה עדיף על פני משחק מחשב מלא.

מאת: איציקמשחקים באינטרנט27/10/138238 צפיות
למרות היתרונות השונים אשר טמונים בפריצה ל- xbox 360או לקונסולת משחקים אחרות, חשוב לציין שתהליך הפריצה הוא תהליך ארוך ומורכב אשר חייב להתבצע על ידי אנשים מיומנים ומקצועיים היודעים לבצע אותו על הצד הטוב ביותר ולא קיימת סכנה שהמכשיר ייהרס ולא יאפשר להשתמש בו יותר.

מאת: איציקמשחקים באינטרנט27/10/138177 צפיות
Playstation זאת קונסולת משחקים מבית חברת סוני הגדולה, אשר יוצר באמצע שנות התשעים של המאה הקודמת – הדגם הראשון של המכשיר יצא ביפן בשנת 1994 – מה שאומר שבקרוב מאוד תחגוג קונסולת הפלייסטיישן עשרים שנה להיווסדותה.

מאת: איציקמשחקים באינטרנט27/10/138175 צפיות
גם אם אתם לא עד כדי כך בתוך העניין של playstation 3 games, סביר להניח שבכל פרק זמן אתם מפנקים את עצמכם במשחק חדש ואטרקטיבי אשר ישדרג עבורכם את שעות הפנאי.

מאת: גיל סרברניקמשחקים באינטרנט01/10/132159 צפיות
אמצעי האכיפה בהן מתירות רשויות החוק להשתמש במקרים של הפרת זכויות יוצרים הם נוקשים במיוחד. הרי גם אתם ודאי שמעתם לא פעם על הקרנה ציבורית, בלתי מאושרת, של משחקי כדורגל בתשלום, השמעת מוזיקה ללא תשלום לאקו"ם ותשלום של עשרות אלפי דולרים על שימוש בתוכנות מחשב בלתי חוקיות.

מאת: אבירם מלולמשחקים באינטרנט20/07/138224 צפיות
משחקי ילדים, או משחקי הרפתקאות לילדים מספקים הנאה צרופה של חשיבה ומשחקיות ממכרת ככל האפשר. אם זאת, אתם צפויים להיתקל בשלבים מאוד מסובכים ומאתגרים. אשר יפעילו את החשיבה ואת היצרתיות הדמיונית שלכם כאחד. אתם צפויים למצוא המון משחקי ילדים המקוטלגים לקטגורית ההרפתקאות.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica