חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

הבורר 3

מאת: GMXטלוויזיה16/04/20101728 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

הבורר היא סדרת דרמה פשע קומית מכילה המון אקשן מעולם הפשע עםמגוון גדול של אלמנטים שמוכרים לנו מעולם הפשע. תפקידו משמו הבוררהוא להיות הבורר בין אנשים כמו שופט רק לברור בין אנשים בעולם הפשע בעולםהתחתון, כך למעשה תפקיד זה מציב את הבורר שלנו ברוך אסולין במקוםמסוכן אך בעל כוח רב.מכוון שמצד אחד הבורר בעל כח להחליט החלטות גדולות וחשובותעבור ארגוני פשע ואנשי פשע אבל מצד שני אם הוא יכעיס צד אחד אותו צד עלוללבחור להילחם נגד הבורר ולהוציא אותו להורג ולהשים על ראשו דרישה כספית. דבר זה מעמיד אתהבורר בעמדת נחיתות אך גם בעמדה טובה מכווןשלברוך אסולין הבורר יש כח רב בתור ראש משפחת פשע מאוד גדולה מפחת אסולין. הסדרה הבורר עוקבתאחרי משפחת אסולין שבראשה עומד הבורר, ברוך אסולין. כינויי של ברוך אסולין נובע בעיקר בשל תפקידובעולם הפשע, תפקיד שמאפשר לו המון מרחב תפקוד בעולם הפשע המון כוח והשפעהוהמון כסף. בתור ראש משפחת פשע כל כך גדולה ברוך אסולין מקבל על עצמומספר פעמים בסדרה את תפקידו של הבורר גם בנושאים עיסקיים וגם בנושאיםאישיים. העמדתו של הבורר כאדם שמחליט בין שני אנשי פשע מסתמכמת בסופו לדבר במילתם של אנשי פשע ומילתם לפעמים בסדרה מופרת ולא שווה דבר שכן בסדרהאפשר לראות מה קורה לבורר כשהוא מחליט החלטות שאנשים מסויימים לא אוהבים –כאן אני משתדל לדבר ללא ספוילרים אבל כבר אפשר לנחש מה עלול לקרא לאיששעומד בראש משפחת פשע כמו ברוך אסולין וגם בתור אחד שתפקידו הוא הבורר. בנוסף הסדדרה עוקבתאחר נדב עובד סוציאלי פשוט שחיי חיים רגילים לחלוטין ופתאום מגלה שהואמאומץ, אבל הסדרה מתפתחת יותר כאשר נדב מגלה שאביו הביולוגי הוא לאאחר מאשר ברוך אסולין הבורר של עלם הפשע בנאדם חשוב אך מסוכן ביותר. הדבר מעמיד את נדבבעמדה של דילמה רצינית האם להמשיך את חיו בתור אזרח פשוט שחי חיים רגיליםומשעממים או ללכת אל עולם הפשע עם סיכוי לנהל אימפריה של פשע גדולה ביותרולחיות בגדול מלבד הדילמה הזו של נדב בבחירת חיו הוא גם עומד בדילמה בפניואביו הבורר. עוד דילמה עומדת שפניו היא התמודדותו מול חיי האהבה שלו כאשרהוא מתחיל לפתח ברגשות כלפי אנה אשתו של פושע שנמצא בכלא אשר מקבלת יחס רעועבורה נדב יכול להיות האביר על הסוס הלבן, אפילו הבורר אביו מתערב בנושאזה. בתחילה הבורר ברוך אסולין לא רוצה שום קשר עם בנובגללשקיומו בעצם מפר את שלוותו של משפחתו, האחת דרך בנו אבי הטחול שהוא אמור להיות יורשהאימפריה ונדב נכנס לתמונה וברוך אסולין עלול להוריש לו את האימפריה כךשהדבר מציב את אבי בעמדה נחותה. בנוסף אשתו של הבורר יודעת על הילד שבא מחוץ לנישואין דברשיוצר בעיות במשפחתו של הבורר.

 

במהלך העונה הראשונה של הבורר אפשר לראות כיצד הבורר משמשבתפקידו של הבורר ומחלטית מספר החלטות שישנו את עתידם של מקבלי ההחלטות אךגם את עתידו שלו ואפילו יציבו אותו בסיכון חיים בתור הבורר. בנוסף בעונה הראשונהשל הבורר ניתן בברור לראות מה מרגיש הבורר ברוך אסולין כלפי בנו בתחילה אבללקראת סוף העונה נראה שכל העיניים קצת משתנים. מערכת היחסים בין ברךאסולין לנדב משתנת כאשר הבורר ברוך מבין שבדמו של נדב זורם דמו שלו כפושעאחרי הכול כאדם שתפקידו הוא לא כעובד סוציאלי כאשר גם נדב משתמש בכוחוכעובד סוציאלי לברר מי אביו זאת למעשה ההתחלה שבה נדב מקבל את הסיפתח אלעולם הפשע מכוון שאם הוא לא היה משתמש ביכולותו בקשריו כעובד סוציאלי אזהוא לעולם לא היה יודע שאביו הוא למעשה ראש משפחת פשע בארגון גדול ומסוכן. זאת רק העונה הראשונהשל הבורר לבורר יש עונה שניה שלישית שיוצאת לדרך וכבר יש דיבורים על צילוםהעונה הרביעית ביחד עם השלישית כדי לחסוך בעלויות כך שאת הבורר 3 נוכל לראות בקרוב.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

GMX אתר משחקים ברשת

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת GMX

מאת: GMXטלוויזיה23/11/102318 צפיות
מספר שנים כבר שהתוכניות הריאלטי מציפות את הטלוויזיה ברחבי העולם והתופעה הזו שהחלה במדינות מערביות רבות החל לחדור גם לטלוויזיה הישראלית. לא חסר תוכניות ריאלטי דומות לתוכנית הריאלטי הכי טובה בעולם האח הגדול ואת זה אפשר לבסס על כמויות הרייטינג המטורפות

מאת: GMXמשחקי אונליין04/03/102852 צפיות
בטח לרובכם יצא לשחק במשחקי מחשב שונים , הפופולאריות שלהם התחילה כמובן עם התפתחות וצמיחת המחשבים וגברה עם שיפור הגראפיקה והפיכת משחקים רבים ליותר ויותר מציאותיים בתלת מימד שממש אפשר להתרשם מהתיאורים הגראפיים החדשניים ועד כמה דברים נראים אמיתיים . אבל מלבד התפתחות הגראפיקה בתחום המשחקים ומלבד התפתחות כל המנועים שקשורים למשחקים תכנות גראפיקה וכו '. התפתח עוד תחום מאוד חזק במשחקי המחשב .

מאת: GMXמשחקי אונליין04/03/101902 צפיות
ברשת קיימים אינספור משחקים ברשת, מכל מיני ז'אנר סוגים ומשחקים רבים החל ממשחקים דו מימד עם גראפיקה צבעונית מרובי משתתפים ועד למשחקי גוף ראשון בתלת מימד עם גראפיקה מדהימה ועם חווית משחק חדשה ומדהימה. הז'אנר משחקים ברשת התפתח קצת יותר מאוחר מז'אנר המשחקים מחשקי מחשב והפך להיות פופולארי קצת יותר מאוחר עם התפתחות המודם האינטרנטי מהירויות גלישה והאפשרות לקשר בין אנשים ברחבי העולם לא רק דרך צ'אט טקסטואלי או דפי אינטרנט אלא גם דרך משחקים וירטואלים עתירי גראפיקה.

מאת: GMXמשחקים באינטרנט21/02/102076 צפיות
באינטרנט קיימים המון תחומים של אתרים, אחד התחומים הוא תחום משחקים ברשת, להצלחתם של אותם אתרי משחקים ברשת אפשר לשייך את היתרונות שיש לכל אותם משחקים. במאמר הזה אני אסקר את הסיבות להצלחתם של אתרי משחקים ברשת ואת היתרונות שבאתרי משחקים.

מאת: GMXמשחקי אונליין20/02/101834 צפיות
משחקים אונליין הוא מוסג מאוד כללי לז'אנר ארוך ועשיר של משחקים, כדי להבין יותר טוב מה הם בכלליות משחקים אונליין אסביר לכם בפשטות את המונח. אפשר לפצל את המונח משחקים אונליין לשתי מילים מן הסתם משחקים מן המשתמע מכך.. משחקים והחלק השני לאנשים שפחות בעניין ופחות מכירים אונליין

מאת: GMXמשחקי אונליין20/02/103441 צפיות
משחקי יריות אפשר לזקוף לטובת ז'אנר משחקי אקשן ופעולה ולמרות זאת באתרי משחקים רבים באינטרנט הקטגוריה משחקי יריות עומדת כקטגוריה בפני עצמה ולא כתת קטגוריה משחקי יריות בתוך הקטגוריה משחקי פעולה. אפשר לומר שזה בעיקר בגלל האקשן הרב שאפשר להשיג ממשחקי יריות רבים כחלק מהמשחקיות שיש

מאת: GMXמשחקי אונליין20/02/101610 צפיות
משחקי ספורט הם משחקי מחשב מאוד פופולארים אבל משחקי ספורט לא כל כך הופכים לתחום חזק כמו ז'אנר אחרים חדשים יותר. מאז ומתמיד משחקי ספורט היו לז'אנר משחקים נורא חזק. עיקר משחקי ספורט פופולארים אפשר לראות בתחום הכדורגל שהם תחומים מאוד נאהבים באופן כללי בלי שום קשר לשום משחק.

מאמרים נוספים בנושא טלוויזיה

מאת: יובל בן בסטטלוויזיה19/05/191532 צפיות
לראות את קובי מרימי בוכה מעל הבמה בסיום זה היה מרגש. ערב גיבוש משפחתי יכול להיות בכל סידרה אפשרית. ההבדל בין ערב גיבוש לעובדים לבין ערב גיבוש משפחתי יכול להיות משהו מאוד מאוד קטן. אירווזיון הוא ברמה לכידותית של עם שלם. רק לחשוב איזה רגשות שמחה פרצו כאשר ישראל זכתה במקום הראשון בשנת 2018.

מאת: אורן זוזלטלוויזיה10/03/152335 צפיות
צפיתי עכשיו לראשונה בחיי באחד מפרקי הסדרה ״בית הקלפים״. כשאני אומר צפיתי אז כמובן שאני מתייחס אל עצמי והעצמי הזה הוא אורן זוזל. http://ozoozle.com/ בהתייחס לעובדה שחוש האומנות שלי שמע והבין שמדובר בסדרה עם אחוזי צפייה גבוהים, סדרה מדוברת עם המון יחסי ציבור חזקים ומשרדי פרסום מן השורה הראשונה. סדרה אחת שצפייה בפרומואים דלה הבנתי שקווין ספייסי חריף, הוא השחקן הראשי שלה. הפרומו עצמו מריץ את תמונתם של כוכבי הסדרה אך ללא שמות ואילו באישיות מפורסמת כמו ספייסי, נעצר הפרומו שמכריז על ימי ושעות השידור.

מאת: רז דרוםטלוויזיה08/09/143357 צפיות
אחת הדרכים הטובות ביותר להישאר מעודכנים עם סדרות לצפייה ישירה חדשות היא להכיר את האתרים הנכונים אשר יודעים לספק את כל הפרקים המלאים של הסדרות הכי חדשות. אנחנו כאן על מנת לדבר על האתרים האלה שבמקרה יש לנו שניים כאלה.

מאת: רז דרוםטלוויזיה04/09/143324 צפיות
אין ספק כי במידה ואתם מעוניינים לראות את הסדרות הכי חדשות והכי חמות בארץ ובחו"ל אין ספק כי האתרים שלנו יספקו לכם את הסחורה.

מאת: רז דרוםטלוויזיה03/09/143048 צפיות
אין ספק כי כיום רוב האנשים צופים בסדרות האהובות עליהם באינטרנט באמצעות צפייה ישירה. מציאת סדרות לצפייה ישירה נעשתה קלה מתמיד מאחר ויש הרבה מאוד אתרים אשר מספקים תוכן לצפייה ישירה באופן קל, מהיר ונוח.

מאת: רז דרוםטלוויזיה04/08/143586 צפיות
סדרות לצפייה ישירה היא אחת הפתרונות העיקריים והחשובים לכל בני האדם, וכי לכולנו יצא כי לפחות פעם אחת בחיים שלנו אנחנו פספסנו פרק באיזושהי סדרה ולא היה לנו איך להשלים אותו,

מאת: רז דרוםטלוויזיה16/07/144022 צפיות
ערוץ 2 נוסד בשנת 1993 וחולל מהפכה ענקית בדרך שבא אנחנו רואים טלוויזיה. ערוץ 2 שידור חי הציג לראשונה פרסומות, דבר שכיום אולי נשמע שלילי, אבל בשנים הראשונות זה נחשב היה למשהו חדש ומרענן.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica