חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

סרטי תדמית

מאת: catdror lazarשיווק ואסטרטגיה26/02/20101148 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק
סרטי תדמית

בעולם המוצף באינפורמציה כתובה, תרבות הקריאה של לקוחות נעשית יותר ויותר מורכבת. מחקרים הוכיחו כי תרבות הצריכה האינטרנטית סבלנית פחות עם המילה הכתובה בהשוואה לקריאת עיתון או מודעה בדפוס. נוסף על כך ערוצי תקשורת אלטרנטיבים שקמו דוגמת Youtube.com ואחרים מרגילים את הלקוחות המודרניים לצריכת מידעים ממוקדים ומתומצתים. זוהי בדיוק הנקודה בה אפשר למדוד את הרלוונטיות של סרטי תדמית .

עבור מי מופקים סרטי תדמית

סרטי תדמית נעשים עבור בעל עסקים המעוניינים להעביר מסר מדוייק לקהל יעד ממוקד. סרטי תדמית על פי רוב אורכים עד שלוש דקות בלבד, אולם האימפקט של סרט תדמית יכול לרתק את הצופה יותר מכל מדיום אחר. על סרטי תדמית טובים להעביר את כל המידע אודות בעל העסק השירות והתועלת ממנו, כך שבסופם של סרטי תדמית לצופה נותר לשאול רק שאלה אחת: איפה חותמים? סרטי תדמית מעולים עבור גיוס משקיעים, שכן צפיה בו או פרזנטציה המועברת סביבו יכולה לחסוך שעות של מצגות מפרכות שלא כל בעל עסק מוכשר אליהן. יכולת "סגירת עסקה" בעזרת סרטי תדמית גבוהה לאין שיעור מכל דרך אחרת. לכן רבים העסקים הבוחרים להפיק עבורם סרטי תדמית ככלי שיווקי וכעזר פרזנטטיבי.

הפקת סרטי תדמית

סרטי תדמית הנם פרי עבודה מאומצת של צוות ההפקה ובעל עסק. סרטי תדמית מנצח הנו תולדה של עבודה משותפת המגלמת את פלח השוק של כל עסק ועסק. מעוניינים לדעת עוד על הפקת סרטי תדמית ועלויות?

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

catdror

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת catdror lazar

מאת: catdror lazarספא28/02/101062 צפיות
מאמר זה מטרתו להציג את היתרונות הרבים של ספא בדרום

מאת: catdror lazarספא28/02/10997 צפיות
מאמר זה מציע סקירה על תחום ספא במרכז כפתרון רפואי לתרבות העבודה המודרנית

מאת: catdror lazarיזמות עסקית31/12/09983 צפיות
מאמר זה מציג שיטות עצות ודגשים ייחודיים בנושא יזמות עסקית פתיחת עסק ייחס ללקוחות עובדים ועוד

מאת: catdror lazarרפואה משלימה16/08/09967 צפיות
סאונה שימושים ותועלות

מאת: catdror lazarרפואה משלימה16/08/091941 צפיות
ספא ג'קוזי מאפיינים ושימושים פופולאריים

מאמרים נוספים בנושא שיווק ואסטרטגיה

מאת: מאה הימיםשיווק ואסטרטגיה28/01/152499 צפיות
המטרה של כל עסק היא לקבל כמה שיותר לידים מלקוחות המתעניינים בשירותים שהוא מציע. קיימות דרכים שונות ליצירה וקבלת לידים בעולם המודרני: א. פרסום של החברה עצמה במדיות השונות וקבלת פניות Inbound . ב. קניית לידים מאתרי אינטרנט ואנשי מכירות. ג. הפעלת מוקד טלמרקטינג ליצירת לידים, בדרך כלל בשילוב עם תקשורת שיווקית Outbound. עסקים רבים בישראל משקיעים כספים בקניית לידים, שרובם עוברים למספר עסקים במקביל. הכנו עבורכם את הכללים ליצירת לידים לעסק שלכם.

מאת: עידן עסיסשיווק ואסטרטגיה19/10/142848 צפיות
בכל שנה מיליוני שקלים מבוזבזים על מבצעים ותמריצי מכירות חסרי ערך, כאשר אתם מבצעים תמריצים ופעולות קידום לנציגי מכירות התוצאות שלהם יכולות להרקיע שחקים לרמות סנסציוניות! עד שיפתיעו גם אתכם.

מאת: אפרת אלעמרי שיווק ואסטרטגיה11/01/148485 צפיות
הסטטיסטיקה מראה שרק עשירית האחוז (0.1 אחוז) מהחברות שנפתחות בשנה יגיעו למחזור שנתי של 50 מיליון שקלים ויותר. במילים אחרות רוב העסקים הקטנים יישארו קטנים לתמיד. אמנם רוב בעלי העסקים יסתפקו במה שיש להם ולא ירקמו חלומות גבוהים אבל לאחוז הקטן שלא רוצים להשלים עם רוע הגזרה ורוצים להפוך את החברה הקטנה שלהם לאימפריה המשיכו לקרוא עד סוף המאמר.

מאת: סיגלית פילץ ששוןשיווק ואסטרטגיה25/09/132610 צפיות
המאמר עוסק בסקירת כלים של קיצורי דרך משכנעים אותם יכולים המשווקים לתת לצרכנים., כלים אשר באמצעותם יוכלו לשכנע את הצרכן לבצע רכישה . מקורם של כלים אלו מתוך מודל שכנוע של תורת הפסיכולוגיה החברתית.

מאת: אפרת אלעמרי שיווק ואסטרטגיה17/09/132483 צפיות
לחשוב על רעיון זה מטלה קשה מלכתחילה אבל לשכנע אנשים לעשות משהו עם הרעיון זה קשה עד כמעט בלתי אפשרי. בהרבה מאוד תחומים המשימה שמטרתה להביא רעיון לאדם בעל השפעה שיש באפשרותו לממש את הרעיון נקראת "הצעה"

מאת: אפרת אלעמרי שיווק ואסטרטגיה17/09/132077 צפיות
למוצרים או שירותי נישה יש את הפוטנציאל לייצר כסף גדול מהר מאוד אם הם תופסים את לב הקהל המתאים ואת הכיס שלו. בניגוד גמור לקונגלומרטים שמכוונים למסה העיקרית בשוק, עסקים שעובדים על נישה ספציפית מכוונים ל

מאת: מיכלשיווק ואסטרטגיה18/06/132092 צפיות
בעולם של ריבוי באמצעי המדיה איך נדע במה לבחור, באיזו מדיה כדאי לי לפרסם, איפה להשקיע את תקציב הפרסום שלי, אולי לחלק אותו? בקיצור עולם הפרסום רחב ובעל אפשרויות רבות, אז בואו נעשה קצת סדר.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica