חפש מאמרים:
שלום אורח
18.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

אופניים חשמליים - מעכשיו זה חוקי.

מאת: מיכאל אופןאופניים04/03/20103746 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

במדינות נפרדות באוניברסום כמו הולנד, ארצות הברית וארה"ב אופניים חשמליות כבר הפכו בלי ספק לכלי תחבורה נפוץ ואידיאלי. כל מה שדרוש לבצע הוא לרכוש אופניים חשמליים ולחבוש קסדה, כדי להתנייע בעיר. אופניים חשמליים רבים ינועו בכבישי מדינת ישראל, מחמת החוק החדש. יש לנהוג בזהירות ולא בזריזות, אף לפי שהדבר אינו מצריך רישיון. בשביל לשמור על החוק, שימו לב שהערכה שאתם רוצים לקנות היא 250 וואט והנכם בהחלט מעל גיל 14.בזמן האחרון ברוב המקרים ניתן למצוא ערכות של 350 ואף 500 וואט אולם הדבר לא מותר בלי ספק על פי חוק.

כיוון שבימים אלה לנוע ע"י אופניים חשמליים זה דבר חוקי, המון בני אדם פונים לנסיעה באופניים. יש לחבוש קסדה ואף מגינים, במטרה להפוך את הנסיעה לבטוחה ללא ספק. אופניים חשמליים נעים ע"י מנוע ויכולות להיות מסוכנות לגמרי, אף לפי שאופניים חשמליים בהחלט אינם מגיעים למהירויות של אופנוע.צריך לדעתי לקנות ערכה עם הנעה קדמית ולחלוטין שלא עולה על 250 וואט לפי החוק.באמצעות המנוע שבגלגל והסוללה שמתחברת בפשטות ניתן לוע לכל אזור בלי פינוי פיננסית

פקקים ודלק, אופניים חשמליות הינם לכל הדעות הדרך הסבירה ביותר לחסוך חניה, אם נסכם. במטרה להתנייע בעיר אינכם צריכים יותר רישיון או טסט.רצוי לבצע בחינה מעמיקה של השוק מקיף על מחירים של ערכות אופניים חשמליים ולרכוש ערכה במחיר הכי טוב. אף על-פי שמדובר בסה"כ באופניים חשמליים, חובה לחלוטין לציית לחוקי התנועה בכבישים בכדי למנוע תאונות. במידה ו תרצו לקנות ערכה, כדאי שתדונו עם חברים אחרים שכבר רכשו ותנסו את האופניים שלהם.כפי שנראה לי בקבלת הערכה יש לוודא אותה בעין חשדנית בשביל לוודא שלא חסר שום חלק. גוד לאק.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

2ride - מכירת ערכה לאופניים חשמליים | הסבת אופניים חשמליות | הכל על אופניים חשמליים.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת מיכאל אופן

מאת: מיכאל אופןאופניים05/04/101570 צפיות
מאמר מקיף על אופניים חשמליים, החוק בישראל ובעולם, מה מותר ומה אסור, ואיך לנסוע בביטחה.

מאת: מיכאל אופןאופניים19/03/101126 צפיות
בעת האחרונה מתי שאופניים חשמליים מותרים במדינת גרמניה, קריטי לקחת בחשבון מברגע זה להתנייע בדרך החסכונית והירוקה הזו. על מנת למנוע זיהום אוויר צריך להמשיך את המגמה הירוקה בעולם ולהתנייע על-ידי אופניים חשמליים

מאת: מיכאל אופןאופניים12/03/101099 צפיות
בכל העולם זה כבר קורה. אנשים רבים נוסעים בעזרת אופניים חשמליים וחוסכים כסף רב, חניה, רישיון, ועכשיו כשזה חוקי בארץ... אין סיבה שלא יתחילו לנסוע ככה.

מאת: מיכאל אופןאופניים12/03/101012 צפיות
אופניים חשמליות הינם ללא ספק הדרך הטובה ביותר לחסוך חניה,פקקים ודלק.על מנת לנוע בעיר אינכם צריכים יותר רישיון או טסט. ואולי הם גם יעזרו לכם בדיאטה.

מאת: מיכאל אופןאופניים12/03/101157 צפיות
מידע עדכני אודות האופניים החשמליים ונסיעה בהם בארץ

מאת: מיכאל אופןאופניים06/03/101089 צפיות
כיצד להמשיך את המגמה הירוקה בעולם בעזרת אופניים חשמליות

מאת: מיכאל אופןאופניים05/03/101145 צפיות
אופניים חשמליים זו תופעה עולמית שרק מתחזקת במהלך הזמן.בכדי שלא יעשקו אתכם, רצוי לבצע בדק שוק בנוגע לסוגי האופניים והערכות המוצעות למכירה. סיוון אלטרמן שביקרה ביוון מספרת כי אופניים חשמליים הפכו לצורך קיומי כמו סלולרי

מאמרים נוספים בנושא אופניים

מאת: nirאופניים30/05/213867 צפיות
תזונה לרוכבי אופניים - חשוב מאוד לדעת שאכילה לא נאותה במשך השבוע, לאלו הרוכבים בעיקר בסופי השבוע, לא מאפשרת הרזייה או הורדת אחוזי שומן ! עוד מידע >>

מאת: עידן אברהמיאופניים21/02/182349 צפיות
הטכנולוגיה העכשווית מאפשרת ליהנות מאינספור אפשרויות חיוביות ומעולות לשפר ולשדרג את איכות החיים של כל אדם ובכל מצב. הדבר המדהים אפילו יותר, הוא שניתן לעשות זאת גם תוך שמירה על איכות הסביבה ויצירת ערך רב גם לדורות הבאים. כל זה משתלב באופן מובהק ברכישת אופניים חשמליים בתור אמצעי התחבורה העיקרי בחיינו.

מאת: עידן אברהמיאופניים17/02/182012 צפיות
מנעולים לאופניים כל דבר בעל ערך דורש יחס עדין ומחושב – משום שאחרת אפשר לאבד אותו מהר מאוד. ולפיכך, כאשר רוכשים זוג אופניים, חשוב מאוד שלא להקל ראש בכל הקשור לבטיחות שלו ולדאוג לרכוש גם מנעול לאופניים שילווה אתכם נאמנה כל זמן שהאופניים נמצאים ברשותכם. לכן סקר שוק בתחום מנעולים לאופניים על מנת לבחור את האופציה הנוחה ביותר מצד אחד, אך גם כזאת שתשדר לגנבי האופניים הפוטנציאליים שאין להם מה לחפש כאן.

מאת: ענת אמראופניים16/07/152475 צפיות
בשביל רובנו, רכיבה על אופניים היא מקסימום תחביב. אך, בשביל עוד ועוד אנשים, אופניים הם ספורט ממכר. בכתבה פה נספק לכם כמה טיפים שאולי יעזרו לבחור ולקנות זוג אופניים איכותי.

מאת: ענת אמראופניים25/06/152130 צפיות
כולנו מכירים את האופניים הירוקות של תל אופן וכולנו רואים מדי יום אנשים רוכבים ברחובות על אופניים. בעיר, לרוב, אנו רואים אופניים פשוטות יחסית שנועדו לרכיבה יומיומית בתנאים נוחים סך הכל.

מאת: ענת אמראופניים28/04/152241 צפיות
הכל על רכיבה נכונה ושדרוג האופניים.

מאת: elichai rubinאופניים24/02/151897 צפיות
ם בעבר האופניים הרגילות היו מונעות על ידי כוח רגליו של האדם, כיום אופניים חשמליות מונעות על ידי מנוע עזר אשר נמצא על האופניים עצמם. שדרוג זה התאפשר בעיקר של התפתחות בשני תחומים עיקריים - תחום הסוללות אשר אפשר יצירת סוללה קלת משקל ובעלת קיבולת אנרגיה רבה ובתחום המנועים שאפשר לייצר מנוע חזק וקטן מספיק אשר יניע את האופניים, אך לא יצור עומס על הרוכב.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica