חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

המדריך לרוכב המתחיל

מאת: ענת אמראופניים28/04/20152244 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

משדרגים את האופניים? מזל טוב. מדובר באמצעי תחבורה יעיל, בתחביב מהנה ובדרך מעולה לשמור על הכושר והבריאות. בארץ ניתן למצוא חנויות אופניים רבות שישמחו למכור לכם זוג חדש, אבל טרם הקנייה כדאי להחליט בדיוק למה אתם זקוקים.

לאיזו מטרה אתם רוכשים את האופניים? מה יהיה השימוש בהם? איפה אתם נוהגים לרכב? כמה תהיו מוכנים להשקיע? אופניים נעות בטווח מחירים אדיר ויש הבדל עצום בין אופניים יומיומיות לאופניים מקצועיות שמתאימות לרכיבת שטח פרועה.

כאשר אתם בוחרים חנות אופניים, ודאו שאתם מגיעים עם רשימת דרישות מוכנה ותקציב. בדקו את מגוון הדגמים שמתאימים לצרכים האמיתיים שלכם ובחרו בדגם של חברה אמינה. חשוב להרגיש בנוח עם הדגם שבחרתם ולוודא שאתם מקבלים אחריות אמתית להשקעה שלכם.

אופניים למכירה בישראל

במיוחד במרכז הארץ, חנויות האופניים הן רבות והתחרות גדולה. נצלו זאת בשביל לקבל מחיר משתלם במיוחד. השוו בין דגמים שמעניינים אתכם גם מחוץ לחנות, בדקו רשתות שונות ובחרו במקום הזול ביותר שאתם סומכים עליו.

בין אם מדובר באופני עיר, אופני הרים, אופני שטח או אופניים לילד, חשוב שבעת הרכיבה תצטיידו בקסדה, מגנים, מחזירי אורות ואמצעי בטיחות נוספים שיגנו עליכם במהלך הרכיבה. נפילות מתרחשות כל הזמן כאשר רוכבים על כלי דו גלגלי וכל רוכב, מיומן ככל שיהיה, יודע שמדי פעם הברכיים קצת משתפשפות והידיים נשרטות. כדי למנוע פציעה חמורה יותר או פגיעה של הראש, חלילה, חשוב להצטייד בכל אמצעי הבטיחות האפשריים. בנוסף, אתם לא לבד בשטח או בכביש, אתם פגיעים ושקופים עבור הנהגים, לכן חשוב לוודא שהם רואים אתכם מרחוק.

מומלץ כמו כן לרכוב בגדים נוחים. מכנסי רכיבה מספקים ריפוד נוסף למושב ומונעים שפשופים וכאבים הנגרמים מרכיבה ארוכה. בגדים אלה ישמרו עליכם מפני השמש, יגנו מפני שריטות ויאפשרו לכם להרגיש בנוח ולהתרכז במה שחשוב באמת - הדיווש עצמו.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת ענת אמר

מאת: ענת אמרביקורות מוצרים30/05/161693 צפיות
עכשיו כשהגיעו ימות הקיץ החמים, נראה קצת מוזר לדבר על חימום בריכה, אבל האמת היא שדווקא בקיץ כדאי להשקיע בטיפול בבריכה כדי שבחורף נוכל להנות ממנה בראש שקט.

מאת: ענת אמרספורט וכושר גופני - כללי24/11/152618 צפיות
. סביר להניח שממילא אם הוא רואה אתכם רוכבים כל שבת הוא רוצה להצטרף גם כן, אז כדאי לוודא שיש לו את האופניים הטובות ביותר בשבילו.

מאת: ענת אמרעסקי מזון30/09/151308 צפיות
מהגן ועד לתיכון, ימי הולדת הם תמיד ביג דיל, ואם אתם הורים לילדים, אז ודאי ראיתם כבר הכל. מסיבות דיסני ונסיכות, מסיבות כדורגל, מסיבות ביער ועוד.

מאת: ענת אמרמתכוני מתוקים21/09/151846 צפיות
אז כדי לא לעבוד קשה מדי, ריכזנו כמה רעיונות חמודים, זולים ואסתטיים בשביל לשדרג את המסיבה שלכם בלי יותר מדי עבודה. מוכנים?

מאת: ענת אמרבישול ואפיה17/09/151996 צפיות
אנחנו מבינים ויודעים כמה קשה לתמרן בין זמן המשפחה, לעבודה לבין כל מה שמסיבת יום הולדת דורשת. אנחנו גם יודעים שאת רוצה מסיבה יפה, שילדך יהנה ממנה ותוכלו להיזכר בה בתמונות גם עוד שנים ארוכות.

מאת: ענת אמרסדר דין אזרחי06/08/152136 צפיות
כמו בהרבה דברים גם בנושא אישי וכאוב כזה. יש מחסומים וחומות כאשר מגיעים ליום קשה שבו נפטר הולך.

מאת: ענת אמרדת ומדינה23/07/152118 צפיות
רוב האנשים בישראל לא יודעים שהם יכולים להיקבר בצורה חילונית. יש הרבה אנשים שמנסים למנוע מכם את העונג הזה, והם לא בוחלים באמצעים.

מאמרים נוספים בנושא אופניים

מאת: nirאופניים30/05/213891 צפיות
תזונה לרוכבי אופניים - חשוב מאוד לדעת שאכילה לא נאותה במשך השבוע, לאלו הרוכבים בעיקר בסופי השבוע, לא מאפשרת הרזייה או הורדת אחוזי שומן ! עוד מידע >>

מאת: עידן אברהמיאופניים21/02/182349 צפיות
הטכנולוגיה העכשווית מאפשרת ליהנות מאינספור אפשרויות חיוביות ומעולות לשפר ולשדרג את איכות החיים של כל אדם ובכל מצב. הדבר המדהים אפילו יותר, הוא שניתן לעשות זאת גם תוך שמירה על איכות הסביבה ויצירת ערך רב גם לדורות הבאים. כל זה משתלב באופן מובהק ברכישת אופניים חשמליים בתור אמצעי התחבורה העיקרי בחיינו.

מאת: עידן אברהמיאופניים17/02/182014 צפיות
מנעולים לאופניים כל דבר בעל ערך דורש יחס עדין ומחושב – משום שאחרת אפשר לאבד אותו מהר מאוד. ולפיכך, כאשר רוכשים זוג אופניים, חשוב מאוד שלא להקל ראש בכל הקשור לבטיחות שלו ולדאוג לרכוש גם מנעול לאופניים שילווה אתכם נאמנה כל זמן שהאופניים נמצאים ברשותכם. לכן סקר שוק בתחום מנעולים לאופניים על מנת לבחור את האופציה הנוחה ביותר מצד אחד, אך גם כזאת שתשדר לגנבי האופניים הפוטנציאליים שאין להם מה לחפש כאן.

מאת: ענת אמראופניים16/07/152478 צפיות
בשביל רובנו, רכיבה על אופניים היא מקסימום תחביב. אך, בשביל עוד ועוד אנשים, אופניים הם ספורט ממכר. בכתבה פה נספק לכם כמה טיפים שאולי יעזרו לבחור ולקנות זוג אופניים איכותי.

מאת: ענת אמראופניים25/06/152135 צפיות
כולנו מכירים את האופניים הירוקות של תל אופן וכולנו רואים מדי יום אנשים רוכבים ברחובות על אופניים. בעיר, לרוב, אנו רואים אופניים פשוטות יחסית שנועדו לרכיבה יומיומית בתנאים נוחים סך הכל.

מאת: elichai rubinאופניים24/02/151900 צפיות
ם בעבר האופניים הרגילות היו מונעות על ידי כוח רגליו של האדם, כיום אופניים חשמליות מונעות על ידי מנוע עזר אשר נמצא על האופניים עצמם. שדרוג זה התאפשר בעיקר של התפתחות בשני תחומים עיקריים - תחום הסוללות אשר אפשר יצירת סוללה קלת משקל ובעלת קיבולת אנרגיה רבה ובתחום המנועים שאפשר לייצר מנוע חזק וקטן מספיק אשר יניע את האופניים, אך לא יצור עומס על הרוכב.

מאת: דניאל מוריץאופניים25/08/143690 צפיות
אחד מענפי הספורט שכוחם הולך ועולה ברחבי העולם הוא האופניים

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica