חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

צביעה של ארונות במטבחים

מאת: שגיאאדריכלות פנים04/03/20103871 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

הארונות שבמטבחים השונים נהיים בלויים עם הזמן. כל היום אנחנו נוגעים בהם בידיים משומנות, הם סופגים עשן מהבישולים וכו'.
להחליף את ארונות המטבח יכול להיות עסק מאוד יקר ולוקח המון זמן. צביעת הארונות במטבחים יכולה לחסוך הרבה זמן וחשוב מכך הרבה כסף.
צביעת מטבחים במיוחד אם עושים את העבודה לבד, עולה הרבה פחות מהחלפת ארונות המטבח. ניתן גם להיכנס לחנויות מטבחים ולקנות שלל "חלקי חילוף" החל מדלתות לארונות החדשות ועד לידיות ולציפויים של הארונות, אולם עבודה זאת גם נחשבת ליקרה ולמי שאין הרבה כסף להשקיע זו אינה אופציה טובה בשבילו.
החומרים לצביעת מטבחים לא יעלו יותר מידי, אולם אם תיקחו מישהו מקצועי שיצבע בשבילכם את המטבח תצטרכו להשקיע הרבה יותר, לכן כדאי לכם לעשות זאת בעצמכם.
קחו בחשבון שלרוב המטבחים הישנים ישנם ארונות ועיצוב ישנים ולא בטוח שעבודת צבע תעזור בהסתרת רוב הפגעים במטבחים ישנים. מטבחים ישנים בדרך כלל מלאים עובש בארונות והציפויים של הארונות מתקלפים, לכן אם זוהי דירה קנויה אולי כדאי להשקיע במטבח חדש מאשר לנסות ולצבוע ולא להשיג כלום.
ניתן אומנם להחליף מגירות ומדפים שונים אולם אם ארונות המטבח ישנים ומתקלפים ויותר מכך הם בדגמים שינים ואז תצטרכו נגר שיעשה עבודה מיוחדת בשבילכם הופך את העניין ללא כדאי.
אולם אם רוב המטבח הוא  בעל פגיעות קלות יחסית והארונות לא מתקלפים אז צבע יכול לעבוד כמו קסם.
השאלה הראשונה שנשאל האם להשתמש בצבעי שמן או לייטקס לצביעת מטבחים. בכלליות צבעי לייטקס השתפרו פלאים עם הזמן, והובילו כמה תעשיות להוציא לגמרי את צבעי השמן.
זאת מפני שהם מתייבשים מהר ומתנקים מהר מהיידים עם מים, צבעי לייטקס הם יותר ידידותיים למשתמש מאשר צבעי שמן. אולם הרבה מקצוענים יעדיפו לצבוע מטבחים בעזרת צבעי שמן, מכיוון שהם יותר עמידים והגימור שלהם הרבה יותר טוב במיוחד באשר מדובר במטבחים ובארונות.
בשורה התחתונה כאשר אנו מדברים על צביעת מטבחים הצבעים שהזכרנו יביאו תוצאות פחות או יותר אותו דבר.
לפני שמתחילים בצבעית המטבח צריך להוציא את כל המגירות ולפרק את כל הדלתות של ארונות המטבח, אולם חשוב מאוד לזכור מאיפה הוצאנו כל מגירה ודלת של ארונות המטבח שלא נתבלבל לאחר מכן (ניתן לסמן בעיפרון סימן מזהה לכל דלת וארון).
עבודת הצבע מתחילה כאשר מתחילים לצבוע את דפנות הארונות מטבח ולאחר מכן עוברים למגירות ולדלתות שפירקנו מחכים שהכל יתייבש וזהו יש לנו מטבח חדש!
לסיכום: בכדי לשפץ מטבחים שונים ואפילו בדירות מטבחים ישנים יותר לא צריך להשקיע הרבה כסף וזמן, צבע יכול לעשות את העבודה כמעט אותו דבר כמו לרכוש מטבח חדש, ויתן מראה מרענן וחדשני למטבחים הישנים שלכם.

 



תגיות המאמר: מטבח, טבחים


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

שגיא קהלני, מנהל מחלקת השיווק בחברת דרונט המתמחה בבניית אתרים, שיווק באינטרנט וקידום אתרים במנועי חיפוש

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת שגיא

מאת: שגיאעסקים - כללי29/08/121468 צפיות
רבים מאתנו מכירים את המצבים הלא נעימים של סתימות בצנרת, או של תקלות במשאבות הביוב, או הצפות עקב פיצוץ בצנרת. כל המצבים הללו יוצרים אצלנו תחושות של חוסר אונים, משום שאין באפשרותנו לפתור את התקלות בעצמנו, ועלינו להיעזר באנשי מקצוע המספקים שירותי אינסטלציה.

מאת: שגיאמיחשוב ארגוני06/08/121378 צפיות
המשתמש הממוצע במחשב מכיר את היישומים והתוכנות שבהם הוא משתמש ואת החלקים הנראים לעין של המחשב. ואולם תקלה קלה במחשב גורמת ללחץ רב אצל המשתמשים ועלולה לשבש באורח משמעותי את הפעילות העסקית....

מאת: שגיאעיצוב פנים27/06/111759 צפיות
גם אלה שאינם מחשיבים את המטבח למקום המרכזי בבית חייבים להודות כי הוא לפחות המרכז הקולינרי שם. וכיון שכך, וכיון שמרכז קולינרי איננו יכול להתקיים אלא אם הרהיטים בו הם האיכותיים ביותר, השימוש בו הוא הנוח ביותר והמראה שלו תופס את העין ומשובב את הלב. רק מטבחים איכותיים ברמה גבוהה עונים על כל הדרישות האלה, ובראש מטבחי היוקרה ניתן, ללא ספק, להציב את מטבחי טופז. מה, אם כן, מייחד את מטבחי טופז משאר המטבחים?

מאת: שגיאגני ילדים23/06/112020 צפיות
התפתחותם של ילדינו, דור העתיד שלנו, צריכה להעסיק כל אחד מאיתנו. חלק מרכזי בהתפתחות הילדים הוא שימוש נבון ויעיל בצעצועים השונים ובציוד לימודי לגני-ילדים.

מאת: שגיאעיצוב פנים07/06/115275 צפיות
למטבחי טופז מוניטין רב שנים בייצור מטבחים איכותיים העמידים לא רק לפגעי האקלים הים תיכוני, החום והלחות אלא גם למפגעים נוספים הקשורים למהות העבודה במטבח כגון רטיבות, עומס משקלי על הארונות ועוד.

מאת: שגיאכירופרקטיקה29/05/119251 צפיות
גם אתם סובלים מכאבי מפרקים? נמאס לכם לחיות עם כאב בלתי נסבל? נסו גם אתם את טבליות מגה גלופלקס והצטרפו להמוני האנשים שכבר החליטו להפחית מהכאב.

מאת: שגיאבניין ואחזקה - כללי23/05/111755 צפיות
העברת תכולת דירה או משרד היא עסק לא קל, זאת יודע כל מי שעבר דירה בחייו. גם מציאת חברת הובלות שאפשר לסמוך עליה יכולה לקחת זמן רב. הובלות במרכז הארץ מהוות את עיקר ההובלות המתבצעות מדי יום. אחד הדברים המאפיינים הובלות במרכז לעומת הובלות באזורים אחרים הוא עומסי התנועה הרבים בגוש דן בשעות הבוקר ואחרי הצהריים. טיפ חשוב הוא, לכן, לתכנן הובלות במרכז הארץ כך שיפלו דווקא על שעות הערב, או אפילו לדחות אותן לסוף השבוע.

מאמרים נוספים בנושא אדריכלות פנים

מאת: moraleאדריכלות פנים30/08/181672 צפיות
מי שמעוניין לעצב את הבית שלו, לא יתקשה למצוא היום מגוון רחב של אתרים ומדריכים מצולמים אשר יכולים לעזור לו. זה נכון, בין אם מדובר בעיצוב בתים פרטיים או בעיצוב דירות מגורים וכל סוג אחר של מבנים. זה גם נכון כמובן בלי קשר לשאלה היכן ממוקם המבנה והוא רוצה לעצב אותו.

מאת: רוני הכהןאדריכלות פנים01/12/171942 צפיות
זה די ספציפי לתכנן עיצוב משרדים יוקרתי עבור העסק, ולכן כדאי מאוד לעבור על פני כל מה שרוצים להפיק מאותו עיצוב לפני שמתקדמים אל עבר הביצוע של העיצוב עצמו בפועל. על מה כבר יכול העיצוב להשפיע מלבד החזות עצמה? קראו את הדברים הבאים.

מאת: שרון צרפתיאדריכלות פנים14/09/172099 צפיות
אלו רעיונות לעיצוב חדרי ילדים יכולים להיות פשוטים לביצוע עוד היום? קראו את הדברים הבאים.

מאת: רוןאדריכלות פנים28/09/161924 צפיות
תקלות צנרת עלולות להיות דחופות, ולכן להזמנת אינסטלטור הקרוב לאזור המגורים יתרונות רבים. איך מאתרים ומזמינים אינסטלטור מומלץ במודיעין?

מאת: בני דואניאדריכלות פנים20/07/164605 צפיות
עיצוב הבית הפך בשנים האחרונות לתחום מעניין ומרתק בו עוסקים גם אנשים פרטיים אשר מעוניינים בעיצוב אישי ועצמאי של ביתם על פי אהבתם וחזונם העיצובי וגם כמובן של מעצבי פנים וחוץ אשר עוסקים בתחום ומאפשרים את שינויו המתמיד על פי מגמות משתנות מן הארץ ומהעולם כולו.

מאת: sharondan80אדריכלות פנים06/04/161829 צפיות
בין אם אתם רוצים לעצב בית, משרד, חנות, או כל חלל אחר ומעוניינים בעזרתה של מעצבת פנים בצפון, מאמר זה הוא בשבילכם!

מאת: אוהד ז.אדריכלות פנים17/12/151913 צפיות
כיום על ידי שימוש בטכנולוגיה מתקדמת אפשר להפעיל כל החשמל בבית במתג אחד בלבד, וזאת בהתאם לשעה ביום. לדוגמא אם אתם מחכים לאורחים בשעות אחה"צ וברצונכם להפעיל מזגן לא יהיה כל צורך לגשת למתג המזגן אלא ללחוץ על מתג ההפעלה היחיד בבית. מערכת smart home תבחר את הטמפרטורה לפי מזג האוויר בחוץ, ובאותה העת גם תכבה או תדליק אורות בבית בהתאם לצורך, באמצעות חיישנים שיש בה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica