חפש מאמרים:
שלום אורח
08.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

רעידת האדמה הגדולה בדרך. מי אמר שאי אפשר לחזות רעידות אדמה מראש?

מאת: רוני אקרמןתוספי מזון07/03/20102982 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

רעידת האדמה הגדולה בדרך.

מי אמר שאי אפשר לחזות רעידות אדמה מראש?

ביום שלישי שעבר ניתן האות. זה רק עניין של זמן עד שרעידת האדמה הזו תזעזע את כולנו וגל הצונאמי שיגיע בעקבותיה יפיל חללים רבים.

לא. אני לא מדבר על רעידת אדמה גיאולוגית.

אני על רעידת אדמה בקנה מידה עולמי, בתחום הבריאות ואיכות החיים.

אם אתם חרדים לבריאותכם, אתם חייבים לקרוא את הכתוב כאן.

אם אתם צרכני אומגה 3 מדגים, אתם תצטרכו לחשוב היטב לפני שתיקחו את הכמוסה הבאה.

יריית הפתיחה, במה שעומד להיות מחול השדים מהגדולים בהיסטוריה של תעשיית תוספי התזונה, נורתה במחצית השנייה של השבוע שעבר, עת במדינת קליפורניה שבארה"ב הוגשת תביעת ענק כנגד יצרניות אומגה 3 דגית הגדולות בעולם, בטענה, שבאופן מודע, שמן הדגים של חברות אלה מכיל כמות גדולה של PCB (רעלנים המכונים "ביפניל פוליכלורידים") וזאת בניגוד להצהרות הרשמיות של יצרנים אלה, שמוצריהם עברו טיפול מתאים והם בטוחים לחלוטין מזיהום של PCB. ה-PCB, הינה קבוצה גדולה של רעלים כימיים מעשה ידי אדם שגורמים למומי לידה, סרטן, הפרעות למערכת האנדוקרינית, פגיעה באיברי ומערכת הרבייה, פגיעה במערכת החיסון, פגיעה במערכות העצבים, אשר הימצאותם בתוך תוסף שאמור לעשות בדיוק את ההיפך, מהווה סתירה קשה.

תקנה 65 שתוקנה בקליפורניה בשנת 1986 אוסרת על חברות לחשוף, במודע, אנשים למרכיבים רעילים, מבלי לספק הזהרות ברורות – שזה בדיוק, מה שהתביעה שהוגשה בשבוע שעבר טוענת, שכמה מהמותגים הידועים ביותר בעולם של שמן דגים ושמן כרישים ומוצריהם, לא עשו. בתביעה שהוגשה בשבוע שעבר נתבעות 8 חברות: Solgar Inc. , CVS Pharmacy,GNC – General Nutrition Corp, Now Health

TwinLab Corp, Rite Aid Corp וקיימת סבירות גבוהה מאד ששמות נוספים יתווספו לתביעה, ככל שיתבצעו עוד ועוד מבחנים וייבדקו עוד מוצרים.

זו לא הפתעה גדולה שבעקבות הזיהום העולמי הגובר של מקורות המים בעולם, מוצרי שמן הדגים מכילים רעלנים, דיאוקסינים ורכיבי PCB רעילים במיוחד. מה שכן מפתיע הוא חוצפתן של החברות המובילות בעולם אשר דאגו למתג את מוצריהן כ"טופל" – "Treated", בעוד שבפועל המוצרים מזוהמים ומכילים כמות עצומה של רעלים. כמה מהמותגים הכילו כמות רעלני PCB הגבוהה פי 70 מהמותר, בעוד שהטכנולוגיה הקיימת, מאפשרת להן להוריד את הכמות הזו. וכאן בדיוק נכנסת התביעה שהוגשה.

אם התביעה תצליח, יהיו חייבות החברות לטפל במוצריהן ברמה כזו שכמות הרעלנים תרד באופן משמעותי, או שהן יהיו חייבות לפרסם ברבים את דבר הסכנה שבמוצריהן ואת כמות וסוג הרעלנים ששמן האומגה מכיל.

עורך הדין דיויד רו, שהגיש את התביעה, אמר בשם התובעים, כי שום חברה לא תוכל להרשות לעצמה לפרסם כי המוצר שלה מעודד סרטן ופגיעה במערכות עצבים ומערכות החיסון של הגוף ולכן נראה כי הן תשקענה סכומי כסף עצומים בניקוי המוצרים.

נראה עוד, כי לפי החוק האמריקני, במידה והנתבעות יורשעו ויפסידו בתביעה, הן צפויות, על פי החוק, להידרש לשלם פיצוי של עד 2500$ לכל לקוח שצרך את האומגה3 של יצרניות אלה.

אתם מסוגלים להבין את גובה הסכום הנדרש? אתם מבינים שמרבית חברות אלה פשוט יימחקו מעל פני האדמה?

נראה כי הסיבה העיקרית לזילזול, שמפגינות חברות המתיימרות לייצר מוצרי בריאות, בבריאות שלנו, היא סיבה כספית.

קבוצת רעלני ה-PCB, היא למעשה משפחה של 209 מרכיבים שונים. כדי למצוא כל אחד מהם, יש לערוך 209 בדיקות שונות למוצר.

בדיקה של כל מרכיב עולה יותר מ- 1000$, לכל מרכיב!!!!!

כעת קחו נייר ועיפרון, הכפילו את מספר מוצריהן של חברות אלה ב- 209 בדיקות, עבור כל מוצר ואת התוצאה הכפילו ב-1000$ ותקבלו את הסיבה מדוע לא היה "שווה" להן להשקיע בבריאות שלנו, אלה לדאוג לכיס שלהן.

פרטים נוספים על התביעה:

http://planetgreen.discovery.com/food-health/fish-oil-supplements-pcb.html

חברות אלה, המשתמשות בשיטות השיווק הקמעונאי הקלאסיות נאלצות להסתפק במתח רווחים נמוך מאד. ואם הן עוד תצטרכנה חלילה להשקיע בבדיקות מעמיקות ולהשקיע בטכנולוגיה לניקוי המוצרים מהרעלנים, הרי שהן לא תרווחנה אגורה

והלקוח? למי איכפת? הוא כבר שילם את מחיר המוצר.

כעת כל שנותר לו, הוא לשלם את המחיר הבריאותי.

ועל זה נאמר כבר המשפט הידוע: "מה שעולה בזול, בסוף עולה ביוקר".

נסו לחשוב כמה רעלנים, דיאוקסינים, כספית, יוד וכל משפחת ה-PCB, מצויים בגופו של כל מי שצרך לפחות 2 כמוסות ביום של אומגה 3 דגית מתוצרת אחת היצרניות שלמעלה, לפחות שלוש שנים לאחור?

גבירותי ורבותי, יש פיתרון.

יש שמן צמחי המכיל אומגה3, ממקור צמחי, יציב, חזק ונקי מכל רעלן וחומים מסרטנים.

מדובר במוצר שהוא פיתוח בלעדי של מכון וולקני (כן, כן, כאן בישראל) ואשר יש עליו פטנט עולמי רשום של מדינת ישראל.

חברת "מרוולס", מיזם עסקי ישראלי מדהים, מחזיקה בזיכיון על הפטנט העולמי הזה ואני, כמפיץ בינלאומי מורשה של "מרוולס" מחזיק באישור ההפצה העולמישל מה שהולך להיות הדבר הגדול הבא.

מחקרים קליניים חד משמעיים, שנערכו ב-25 השנים האחרונות מוכיחים באופן ברור, כי שימוש יומיומי באומגה 3 צמחית – ALA - שמן המרווה של "מרוולס", המכיל את האומגה3 הצמחיתALA, היציב בעולם מבחינה ביוכימית, מביא לתוצאות המדהימות הבאות:

ירידה בלחץ דם, הורדת רמות סוכר בדם, שיפור הקשב, שיפור הריכוז, שיפור דרמטי בזיכרון, חיזוק המערכת החיסונית, תנגודת לדלקות, חיזוק שורשי שיער, הורדת הכולסטרול הרע (LDL), העלאת הכולסטרול הטוב –HDL (המוצר הטבעי היחיד בעולם המעלה כולסטרול טוב) ועוד ועוד.

שמן המרווה של מרוולס, מכיל גם כ- 100 מרכיבים החיוניים מאד לגוף שלנו, רכיבים כגון:

אומגה 9 – משפר זיכרון, מונע מחלת עצבים ALD, מוריד לחץ דם.

חומצות טניניות – נוגדות חימצון, אני בקטריאליות, מונעות מוטציות וחלוקה לא

מבוקרת בתא.

סקלראול – חשוב לבריאות העור, אנטי פטרייתי, נוגד סרטן שד.

טוקופרולים – ויטמין E טבעי – מסייע בשיפור זיכרון, מפחית תסמיני פרקינסון, מונע

היווצרות כרישי דם (טרומבוזה/אירוע מוחי).

קו אנזים Q10 -אנטי אוקסידנט חזק במיוחד, השומר על שריר הלב ומספק לו הגנה

ואנרגיה. מספק הגנה מירבית לתאי הגוף.

אם למישהו יש עדיין ספק ש"מרוולס" עומדת בחזית קוו הבריאות העולמי וכי בידנו נמצא המוצר האולטימטיבי שיספק את המענה האולטימטיבי לצרכי כל אוכלוסיית העולם, מבלי לסכן אף אחד בשום דבר מגורמי הסיכון שכתבתי כאן – שיקום!!!!

אנשים יקרים,

אחת מסדרות הטלויזיה הידועות ביותר משנות ה-80 היתה "סטיב אוסטין – האיש השווה מיליונים". בפתיח לכל פרק בסדרה מספר הקריין כי סטיב אוסטין היה אסטרונאוט שהתרסק עם החללית ורק בזכות הטכנולוגיה הביונית, הצליחו לבנות אותו מחדש. וכך אמר הקריין: ".... גבירותיי ורבותי, אנחנו מסוגלים לבנות אותו מחדש, יש לנו את הטכנולוגיה...."

זאת היתה סידרה בידיונית, אי שם בשנות ה-80 של המאה הקודמת.

כיום, ניצבת "מרוולס" בחזית הטכנולוגיה של ההנדסה החקלאית העולמית.

חברות האומגה3 משמן הדגים הכזיבו. הן האכילו אותנו שמן טוב, עם כמות רעלנים ומסרטנים בלתי נסלחת.

"גבירותיי ורבותי, אנחנו מסוגלים לתת לכם את התשובה. יש לנו את הטכנולוגיה".

ולא רק זאת, כי אם גם זאת; יש לנו אפשרות לגרום לכם להתעשר מזה. מאד!!!!

זה לא בדיוני. זה נכון, זה אמיתי וזה כאן. אתם מוזמנים לפנות אלי ולקבל פרטים.

רוני אקרמן.

marvalouslife1@gmail.com

www.marvalouslife1.yolasite.com

www.marvalouslife1.webs.com

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

רוני אקרמן

MMLT

מאמן אישי ועסקי להצלחה אישית ופיננסית

יזם איכות חיים

054-4266056

www.marvalouslife1.yolasite.com

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת רוני אקרמן

מאת: רוני אקרמןשיווק באינטרנט16/02/101971 צפיות
למה כל מי שממליץ לכם בחום להצטרף אליו ל"בואו לא לעשות כלום באינטרנט ולהרוויח מזה כסף", לא מספר לכם שיש מחיר לעסק?

מאמרים נוספים בנושא תוספי מזון

מאת: רונןתוספי מזון25/06/172708 צפיות
היום בעידן חיים מודרניים, לחץ וסטרס בלתי פוסקים, ולא תמיד אנשים מוצאים זמן וכוח לתזונה מאוזנת. זה גרם לאנשי רפואה המודרנית לחפש פתרונות להשלמת החיסורים. אבל לפעמים לא צריך להמציא את הגלגל מחדש, אלא מספיק רק להתעדכן ולעשות כמה שינויים קטנים. סיפורים על מולטי ויטמין אפשר לפגוש עוד מתקופת מלחמת העולם, שהיו בשימוש, כדאי לעזור להתמודד לאותם אנשים שהגיעו לתת תזונה. עם השנים הרכב ומינון של ויטמינים התעדכן והשתנה. וכיום מולטי ויטמין ותוספי מזון בהחלט יכולים להיות מקור תמיכה והשלמה לתזונה בלתי מאוזנת

מאת: רונןתוספי מזון25/06/172349 צפיות
ויטמין D, אחד הויטמינים החשובים. נוא משתתף ברב התהליכים, שמתרחשים בגוף של אדם. תמיד היה נהוג לחשוב, שבארץ שלנו, מלאת שמש, אין צורך בתוספת ויטמין. אבל עם השנים, ועם מחקרים שמראים ומוכיחים, חשיפה ממשוכת לשמש, גורמת נזק רב בכל מיני הבטים. יותר ויותר רופאים ממליצים על תוספת של ויטמיםן D , באופן מבוקר. תוסף הזה, עוזר להתמודד עם עייפות מוגברת, חיזוק שיניים, למנוע דלדול מסת השריר, משםיעה על תהליך יוצר זרע אצל גברים, מסייע בהתמודדות עם מחלות לב, סרטן, טרשת נפוצה,לחץ דם גבוה ועוד. טבלת המינון תראו בהמשך

מאת: רונןתוספי מזון12/05/171591 צפיות
במהלך תקופת ההריון הגוף משתנה ולעיתים יש חוסרים תזונתיים שונים. אפשר להשלים חוסרים אלה על ידי אכילה נכונה וגם השלמה בעזרת תוספי תזונה

מאת: שרון צרפתיתוספי מזון08/10/152483 צפיות
אחד מאותם צמחי מרפא פלאיים בהם ישנו שימוש רב בארצות כמו סין הינו שורש רדיולה אשר מספק סגולות רבות לבריאות הנפשית והפיזית של האדם שצורך אותו, עד כי החלו לייצר כמוסות טבעיות ממנו על מנת לקבל את היתרונות הללו בצורה מהירה ופשוטה.

מאת: רוני הכהןתוספי מזון23/07/151874 צפיות
קרוב לוודאי שרק חלק זעיר מצליח לאזן את צריכה היומית ללא שימוש בתוספי תזונה כמו דנסיטי, אקסום ואחרים שמצליחים לספק את הכמות הנדרשת בצורה יעילה ביותר.

מאת: אמירתוספי מזון06/03/151732 צפיות
כל אחד מאיתנו אוהב לאכול אוכל שונה אבל כולנו בסופו של יום צריכים את אותם החומרים התזונתיים המסייעים לגוף. בדיוק לשם כך נוצרו תוספי תזונה המאפשרים לנו לא לאכול את כל החומרים שהגוף צריך אך עדיין כן לספק לו אותם בעזרת תוספי תזונה. א מי צריך תוספי תזונה? מה הכמות הנדרשת? ומתי כדאי לצרוך אותם? הכל במאמר הבא

מאת: יונתן קדםתוספי מזון09/03/148618 צפיות
בניגוד למה שרבים סבורים, התפתחות הטכנולוגיה לא הפכה את ניתוח שאיבת השומן לאקט פשוט וקליל.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica