חפש מאמרים:
שלום אורח
23.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

כאבי אוזניים ? ארומתרפיה מסייעת בריפוי והקלה

מאת: ניר חוכיימהבריאות ילדים09/03/20101082 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

הטיפול הארומתרפי מסייע בכאבי אוזניים, משכך את הכאבים ומקטין את הסכנה להתפשטות הדלקת מהאוזן התיכונה של האוזן הפנימית, ניר חוכיימה מסביר ומפרט כיצד ניתן להילחם בכאבי אוזניים ,בעזרת ארומתרפיה .
הופעת הדלקת יכולה להיות בחלקים שונים של האוזן- באוזן החיצונית, באוזן התיכונה (הדלקת הנפוצה ביותר) ובאוזן הפנימית.


הדלקת עלולה להתפשט בקלות מחלק אחד של האוזן לחלק אחר,וכן מהאף לאוזן דרך חצוצרת השמע ומן האוזן הפנימית אל חלל הגולגולת .
בשל סיבוכים פוטנציאליים אלה , אין להזניח אף פעם כאב אוזניים .


ניתן להשתמש בשמנים אתריים עם הסימן הראשון לכאב, כדי להפחיתו ולהילחם בדלקת,אך אם לא חל שיפור בתוך 24 שעות,או אם הכאב חזק יותר, או מלווה בחום , או אם יש הפרשת מוגלה מן האוזן, יש לפנות מיד לרופא .
זוהי אחת המחלות שהאנטיביוטיקה עשויה לסייע למלחמה בה , אם כי אפשר ומומלץ להמשיך את הטיפולים האר ומרפים במקביל.
מרבית כאבי האוזניים נובעים מדלקות משניות בעקבות הצטננות,סינוסיטיס ,כך שיש לטפל גם באלה

.
הטיפול המומלץ


רטיות חמות של שמן הקמומיל בשילוב שמן המיורן והלבנדר ישככו את הכאב ויקטינו את הסכנה להתפשטות דלקת מהאוזן התיכונה אל האוזן הפנימית,שכן פעולתן המחממת תמשוך את הדלקת ומוגלה החוצה.
הקמומיל היא תרופה קלאסית לכאבי אוזניים , הינו אחד מעשבי המרפא העתיקים ביותר.
הוא מכיל אזולן ולכן מהווה בחירה טבעית לטיפול בדלקות חיצוניות ופנימיות .


האזולן הוא חומר שומני בעל תכונות אנטי-דלקתיות חזקות ביותר ואינו נמצא בפרח טרי-הוא נוצר בזמן ייבוש הפרחים או בזמן זיקוק השמן האתרי.
הקמומיל אנגלסטי ומעולה לכאבי אוזניים תכונותו האנטיספזמודית משפיעה גם על כאבים עוויתיים הוא מרפא כללי,בטוח לשימוש בילדים ותינוקות.


הקמומיל דומה מאוד בתכונותיו ללבנדר אלא רק שהוא יעיל יותר לשיכוך כאבים כרוניים והלבנדר לאקוטיים
עיסוי עדין שמן שקדים (שמן בסיס )בשילוב לבנדר +קמומיל +מיורן יעזור מאוד עדיפות לחמם קלות את השמן הבסיס .
שמן המיורן אינו מתאים לנשים בהריון שמן הקמומיל אסור לחולי אפילפסיה ,אסטמה,אין להשתמש בו מעל 3 שבועות רצוף.
לטיפול בדלקת המלצה נוספת קחו כפית של שמן שקדים חממו אותו קלות טפטפו 3 טיפות אחד מכל שמן לבנדר + קמומיל + מיורן מכל שמן טיפה אחת ולטפטף מט אל האוזן .


החדירו לאוזן מעט צמר גפן כדי שהשמן ישאר בתוכה .
ואולם יש לעשות זאת אחרי שהבדיקה הרפואית הראתה שעור התוף לא נוקב .
כאבי אוזניים חוזרים מעידים על דלקת וגודש באוזן ובמעברי האף במיוחד כאשר יש נזלת רבה, הריפוי עלול להיות איטי.
כמוסות שום ,שאיפת אדים ותזונה עשירה בפרות וירקות טריים ודלה במוצרים של חלב ועמילנים ,יפחיתו בדרך כלל את כמות הליחה ויאפשרו לגוף להתגבר על הדלקת כל שכאבי אוזניים יחדלו להוות בעיה .


* הערה: כל הכתוב הוא מידע בלבד ואין לראות בו הוראות לטיפול עצמי, אבחון ו/או המלצה לטיפול זה או אחר(היות וכל מקרה נבחן לגופו). כל ייעוץ וטיפול חייב להינתן בידי ארומתרפיסט בכיר ותחת פיקוחו.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

ניר חוכיימה עיסוי רפואי וטיפול בכאב

שיקום  אורטפדי,עיסוי רפואי,עיסוי רקמות עמוק

https://www.nir-massage.com

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת ניר חוכיימה

מאת: ניר חוכיימהרפואה משלימה01/06/213879 צפיות
עיסוי אבנים חמות נחשב לאחד העיסויים הפופולאריים והמשובחים ביותר רק המחשבה על אבנים חמות על הגוף עושה חשק אדיר לקבל עיסוי מפנק ומשחרר דרך נפלאה לשחרר את השרירים התפוסים,לפרוק את המתח,לשפר את זרימת הדם,הרחבת טווח התנועה של השרירים ואם קיבלתם עיסוי שובר מתנה כמתנת יום הולדת אז בכלל ההנאה כפולה.

מאת: ניר חוכיימהרפואה משלימה11/12/201535 צפיות
פרחי יסמין הנקטפים משחררים שמן אתרי במשך מספר ימים לאחר שנקטפו ולכן משאירים אותם על בדים הספוגים בשמן זית עד לספיגת ל הבושם.לאחר מכן מרחיקים את שמן הזית בעזרת כוהל בצורה שמותיר רק את ניחוח היסמין .

מאת: ניר חוכיימהרפואה משלימה29/08/201447 צפיות
טיפול בדלקת פרקים אם המטופל מגיע בתחילת הופעת הכאבים ייתכן ריפוי מלא אבל אם יגיע בשלבים מאוחרים כאשר הוא סובל תקפה ארוכה לא בטוח שאפשר לבטל את כל הנזק שנגרם. ישנה חשיבות גדולה להגעה בתחילת הדלקת או לא

מאת: ניר חוכיימההריון ולידה12/08/204671 צפיות
תקופת ההיריון היא תקופה נהדרת ,עוצמתית ומשמחת עבור כל אישה,יחד עם זאת תקופת ההיריון מלווה בצורך לטפל בגוף ולסייע בהורדת כאבים ולחץ מגב תחתון וריפוי בצקות שמקשות על ההליכה .

מאת: ניר חוכיימהרפואה משלימה30/07/201338 צפיות
עיסוי רפואי מתמקד בבעיות כרוניות,בעיות אורטפדיות,כאבים הפוגעים בתפקוד השוטף והינו עיסוי שיקומי לאיברי הגוף. עיסוי רפואי אינו עיסוי עדין,להיפך הוא הנכון הוא עיסוי אינטיסיבי,עמוק וחודרני שמטרתו שיפור בתפקוד בעיות שחלקם נובעות מהזנחה.

מאת: ניר חוכיימהבריאות ורפואה כללי27/10/111668 צפיות
רפלקסולוגיה תומכת בכל מערכות הגוף, ולכן משפרת את העיכול, הרבייה, הנשימה ,הלימפה, המערכת החיסונית ומערכת האנדוקרינית.היא עוזרת לגוף לתפקד ברמה אופטימאלית, ומסייעת במניעת מחלות.

מאת: ניר חוכיימהרפואה משלימה27/10/111916 צפיות
אילו מקרים חל איסור לעשות מסאז? מה חשיבותו של מסאז?באיזה שמנים משתמשים במסאז?איזה שמן מתאים לאיזה סגנון מסאז ?איזה ויטמינים יש בשמנים ? איזה מטרה הוא בא לשרת? איך בוחרים מטפל/מעסה?מה צריך לשאול את המטפל/מעסה בשיחה הראשונה ?מתי מומלץ לקבל מסאז? באיזו תדירות ?נדון בשאלה החשובה למטופל/ת מה כדאי לבחור מטפלת או מטפל? נדון בשמירה על צניעות המטופל מסאז ?ועל האתיקה המקצועית של המטפל, ועוד. לפניכם מדריך למסאז רפואי

מאמרים נוספים בנושא בריאות ילדים

מאת: יעקב קובי עזראבריאות ילדים15/09/191556 צפיות
גדילה לגובה וצמיחה במימדי הגוף - קובי עזרא. ראשית יש להבין שלוחית הגדילה ממוקמת בין האפיפיזה והמטפיזה ומורכבת משלושה אזורים (אזור מנוחה, ריבוי והיפרטרופי).

מאת: ליאורבריאות ילדים10/06/181054 צפיות
יישור שיניים לילדים שלכם, משפר את הדימוי העצמי שלהם. יישור השיניים, מבוצע על ידי מומחה ליישור שיניים. מומחה ליישור שיניים, נקרא אורטודנט.

מאת: מיקי שחםבריאות ילדים29/04/161777 צפיות
מיקי שחם מביא חידושים ומחקרי תאי-גזע ודם טבורי מהעולם: דרך חדשה של קצירת תאי גזע מפחיתה תופעות לוואי שליליות. מדענים אוסטרלים פיתחו שיטה פחות פולשנית כדי לחלץ תאי גזע ממח העצם להשתלה. תאי גזע עבור השתלות מח עצם נקצרים מתורמים בריאים ומשמשים לטיפול בחולי סרטן כולל לוקמיה, אמרו חוקרי CSIRO.

מאת: מיקי שחםבריאות ילדים04/04/161720 צפיות
מיקי שחם מביא חידושים ומחקרי תאי-גזע ודם טבורי מהעולם: עיניים הופכות לעור: כיצד דלקת יכולה לשנות את גורלם של התאים מדענים מ-EPFL מצאו שדלקת כרונית יכולה לגרום להתחדשות של תאים לתוך סוגים חדשים ובלתי רגילים: הליך זה נקרא מטפלזיה, ומהווה הפרעה הקשורה לדלקת מתמשכת. המחקר מדגיש קונספט חדש שדלקת כרונית שיכולה להוביל לטיפולים טובים יותר.

מאת: מיקי שחםבריאות ילדים11/03/161737 צפיות
מיקי שחם מביא חידושים ומחקרי תאי-גזע ודם-טבורי מהעולם: תאי לבלב המייצרים אינסולין נוצרו מתאי עור אדם התאים החדשים מפרישים אינסולין בתגובה לשינויים ברמות הגלוקוז. כאשר הושתלו בעכברים, התאים הגנו על בעלי החיים מהתפתחות סוכרת בצורתה הקיימת בעכברים.

מאת: אבי דוידיבריאות ילדים08/02/161736 צפיות
המלצה על אלטמן ויטמינים לחיזוק מערכת החיסון לילד לקראת החורף.

מאת: מיקי שחםבריאות ילדים15/01/161919 צפיות
מיקי שחם מביא חידושים ומחקרי תאי-גזע ודם טבורי: תאי גזע מושרים פלוריפוטנטיים בוגרים עשויים להיות עדיפים על מח עצם. תאי גזע מושרים פלוריפוטנטיים (iPSCs) בוגרים שעברו תכנות מחדש חזרו למצבם הראשוני – דמוי עוברי, עשויים להיות טובים יותר מתרומות מח עצם.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica