חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

תרגיל הרפיה לשינה טובה

מאת: שי חאוימדיטציה12/03/20102306 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

כמובן שלא מומלץ לשתות משקאות המכילים קפאין במהלך היום ובמיוחד לקראת שינה, משקאות אלו ובמיוחד החומר הפעיל הנקרא קפאין מכניס את הגוף למצב של מתיחות ותזוזתיות שהיא ההיפך הגמור ממה שאנחנו נדבר במאמר זה.

אנשים רבים סובלים מהפרעות שינה כמו אינסומניה . נדודי שינה נגרמת על ידי גורמים שונים כולל מתח מחזור שינה לא סדירה. רוב האנשים בוחרים בשיטה כימית להתמודד עם זה כי זה לא לוקח שום מאמץ או מחשבה. לקחת גלולה, ללכת לישון. מה שהם לא רואים הוא תופעות לוואי שמקורן אלו בסוגים של גלולות, לא פחות מהםיש את עניין  ההתמכרות.

קיימות תרופות טבעיות להתמודדות עם נדודי שינה, כולל מחקר כדי לגלות את השורש של נדודי שינה. הרפיה חשובה לאיכות השינה. אתה צריך ללמוד באמת להרגיע את הגוף שלך על מנת לאפשר לו להירדם באופן טבעי. להרפיית שרירים מתקדמת מסייעת לגוף באופן שיטתי כדי לשחרר מתח, זה אומר להתחיל בשלב מסוים של הגוף שלך ולהפוך אותו לרגוע. הגפיים כמו הבהונות הן מקום טוב להתחיל, או להתחיל ממרכז שלך להקרין כלפי חוץ הרגיעה מדמיין את שחרור הלחץ מגופך באמצעות האצבעות שלך הבהונות, אשר פעם עובד בשבילך הכי טוב. אולי אתה רוצה לממש לפני שאתה מתחיל את טכניקת הרפיה כמו תרגיל תחזק, צמיג החוצה, כדי לעזור להרפות את השרירים, נותן לך יתרון.

אם תבצע את ההרפיות הללו בכל לילה הסיכוי שתירדם יגבר, הסר כל דאגה מליבך ושמור על בריאות טובה.

 



תגיות המאמר: בריאות, שינה טובה


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

עיצוב גינות

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת שי חאוי

מאת: שי חאויגינון09/03/111051 צפיות
טיפול בגינה - כל מה שרציתם לדעת על טיפול בגינה, מה כדאי לעשות ומה פחות מומלץ

מאת: שי חאוירפואה30/12/101062 צפיות
נכות אינה בהכרח חולי, אבל לא אחת נכים נדרשים לעזרה כדי להבטיח טיפולים ומיצוי זכויות. בריאות של נכים אינה מובנת מאליה ולא אחת נדרש מהם מאמץ – פיזי ונפשי – כדי לשמור עליה ולהבטיחה.

מאת: שי חאויעיצוב01/12/101102 צפיות
עיצוב גרפי בירושלים - העיצוב הגרפי הוא תחום המשלב טיפוגרפיה-כתב, תמונות, צבע וצורה כדי להעביר מסר חזותי כלשהו לציבור או ללקוחות.

מאת: שי חאויגינון11/11/101277 צפיות
בני אדם אוהבים ליצור דברים, עובדה נכוחה בשטח. אבל תחומי היצירה שלנו בפועל רחבים יותר מהמגוון שיכול להיחשב לקבוע. לא מדובר רק באמצעים טכנולוגיים או רעיונות, אלא גם דרך תחומים צנועים כגון נטיעת גינות יחד עם עיצוב גינות.

מאת: שי חאויגינון11/11/101071 צפיות
עיצוב גינות בחולון - אם פעם גינות היו עוד שטח נחמד שבו רוב האנשים היו מאחסנים דברים או מקסימום שמים קצת דשא , אזי כיום הדבר ממש שונה לחלוטין.

מאת: שי חאויגינון19/10/101236 צפיות
עיצוב גינה צבעונית - כיצד מעצבים את הגינה? ניתן לעצב את הגינה בצורה כזו שהיא תשדר שמחה וצבעוניות מבחינה ויזואלית. אז איך תעצבו גינה צבעונית? קודם כל ניתן ליצור ערוגות פרחים רב שנתיים, כלומר פרחים שצומחים כל השנה ולא רק בקיץ או בחורף.

מאת: שי חאויגינון04/10/102081 צפיות
כל אחד ואחת מאיתנו היה רוצה גינה מפוארת, הבעיה שלא לכל אחד זה מתאפשר, מה לעשות כשיש גינה קטנה? תכנון גינות יעיל ונכון יכול להפוך את הגינה שלכם לגינה מושלמת ומעניינת.

מאמרים נוספים בנושא מדיטציה

מאת: SEOMANמדיטציה27/02/181329 צפיות
מרגישים תקיעות בחיים? מרגישים לחוצים בעבודה? ייתכן ותרצו לדעת איך לזמן שפע אל חייכם אשר יוכל למלא אתכם באור ושמחה לאורך זמן?

מאת: לילה בן הרוש מדיטציה15/06/171558 צפיות
כולנו מחפשים שקט , חופש מהמיינד , חופש מהמחשבות שבאות והולכות בעירות וגם בשינה בדמות חלומות. החיים המערביים לא נותנים לנו הנחות ונדמה שרכבת המחשבות הזו רק הולכת וגוברת ולפעמים כל מה שאנחנו רוצים זה רגע אחד של שקט.

מאת: אשרם במדברמדיטציה05/08/152570 צפיות
ההזדמנות ללמוד איך להנחות מדיטציות אושו 10 ימים, 13 - 22 באוגוסט 2015 זו השנה החמישית ב"אשרם במדבר" שאנו פותחים מרחב של תרגול ולימוד המדיטציות לעומקן. ללמוד מה הפילוסופיה של המדיטציה בכלל ושל המדיטציות של אושו בפרט. איך להסביר את המדיטציה, איך להעביר אותה לקהל אחר ואף להתנסות בעניין. גם תיאוריה וגם פרקטיקה. וכל זאת משולב בשני סופ"שים שלמחנה מדיטציות אושו.

מאת: אשרם במדברמדיטציה26/01/151611 צפיות
להיות באהבה ארבעה ימים, 4 - 7 בפבואר סדנת "התעוררות הלב המואר" נוצרה בשבילך לעזור לך להעיר את הלב. כאשר אנו זוכרים כיצד לחיות מהמרחב המקודש של הלב, אנחנו יכולים להפעיל את גוף האור שלנו – המרכבה. הסדנה יכולה לסייע לפתיחת העין השלישית דרך תרגול טנטרה של הלב. אנו נתחבר לתהליך היצירה בתרגילים שונים אותם נתרגל במהלך הסדנה.

מאת: אשרם במדברמדיטציה26/01/151841 צפיות
אושו אינטנסיב Osho meditation camp - מחנה מדיטציות אושו 12-14 במרץ אשרם במדבר מזמין אתכם לחווית מדיטציות מדברית - סוף שבוע שכולו תרגול ולימוד מדיטציות אשר אושו יצר עבורנו. מחנה מדיטציות אושו, הוא אירוע המתקיים בכל רחבי העולם. המשתתפים מוזמנים לחוות באופן פעיל את איכות המדיטציות האקטיביות, אשר המורה אושו הביא עבורנו. המדיטציות האקטיביות מותאמות לאדם המודרני החושב, ועוזרות לו להתקרב אל העולם הפנימי ואל המודעות מתוך התבוננות אשר נוצרת באופן טבעי עקב האקטיביות שבמדיטציה. זהו סופ"ש שכולו מדיטציו

מאת: סוגנדהומדיטציה23/12/141666 צפיות
על אף אורח החיים המודרני והקידמה הטכנולוגית המביאים לחיי נוחות כביכול, החיים שלנו נהיו קדחתנים ותובעניים יותר ויותר. משפחה ומערכות יחסים הפכו לעבודה במשרה מלאה. התפתחות של מחלות לב, לחץ דם גבוהה וחרדה הם דבר שכיח עקב אורח החיים זה. הלחץ בו אנשים נתונים גורם לעומס רגשי, הלב שלנו פשוט נשחק.

מאת: לילה בן הרוש מדיטציה26/06/144052 צפיות
נחנו רוצים להזמין אתכם להזדמנות, הזדמנות לצאת מתוך המירוץ של היומיום ולחוות תהליך עמוק של גילוי ששינה חיים של אנשים רבים ב"מסע 21" - תהליך אינטרנטי עוצמתי מצרפים לכם לינק לפרטים והרשמה אם אתם מתפללים לאיזון לריפוי, לבהירות, להתפתחות... אנחנו מזמינים אתכם להצטרף אלינו למסע עוצמתי שיקח אתכם לצעד הבא שלכם...

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica