חפש מאמרים:
שלום אורח
18.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

עיצוב גינה צבעונית

מאת: שי חאויגינון19/10/20101235 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

עיצוב גינות צבעוני - כיצד מעצבים את הגינה? ניתן לעצב את הגינה בצורה כזו שהיא תשדר שמחה וצבעוניות מבחינה ויזואלית. אז איך תעצבו גינה צבעונית? קודם כל ניתן ליצור ערוגות פרחים רב שנתיים, כלומר פרחים שצומחים כל השנה ולא רק בקיץ או בחורף.

כדי להגביר את הצבעוניות תוכלו ליצור הפרדה בין אזורים שונים בגינה, כמו איזור מסוים לגידול עצי פרי, איזור מסוים לגידול פרחים, איזור מסוים של ריהוט וכדומה. ככה תוכלו ליצור הפרדות צבעוניות ויהיה יותר סדר בעיניים. כדאי להשלים את המראה הצבעוני של הגינה באמצעות דשא ירוק. מדשאות נותנות "חיים" לגינה ויוצרים הרגשת שלווה וחופש. כיום קיימות מדשאות שונות, אמיתיות וסינטטיות. בעיצוב הגינה כדאי שתגדירו מראש פינה מסוימת לדשא. אם תרצו לתת עוד צבע לגינה תוכלו לצבוע עם צבע אזורים מסוימים בגינה, כמו לצבוע את הקיר בצבע שמנת, לצבוע את העציצים או את האלמנטים בגינה בצבעים שיתאימו לגינה, כמו עציצים וכדים בצבע שמנת או בורדו. בנוסף תוכלו לרצף חלק מהגינה כדי ליצור פינת ישיבה ששם ניתן לעצב את ריהוט הגן וליצור פינת ישיבה לאורחים.

עיצוב ותכנון גינות - לגינה צבעונית

ולסיכום- תכנון גינות איכותי יועיל הרבה יותר כאשר משלבים אותו בעיצוב גינה, כאשר אתם באים לעצב את הגינה שלכם לפני שאתם מתחילים לקנות שתילים וריהוט, עשו לעצמכם סקיצה קטנה בה תכננו את הגינה בצורה שאתם רוצים לעצב, ורק בשלב שאחרי כן רכשו את האלמנטים השונים.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

עיצוב גינות

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת שי חאוי

מאת: שי חאויגינון09/03/111051 צפיות
טיפול בגינה - כל מה שרציתם לדעת על טיפול בגינה, מה כדאי לעשות ומה פחות מומלץ

מאת: שי חאוירפואה30/12/101062 צפיות
נכות אינה בהכרח חולי, אבל לא אחת נכים נדרשים לעזרה כדי להבטיח טיפולים ומיצוי זכויות. בריאות של נכים אינה מובנת מאליה ולא אחת נדרש מהם מאמץ – פיזי ונפשי – כדי לשמור עליה ולהבטיחה.

מאת: שי חאויעיצוב01/12/101102 צפיות
עיצוב גרפי בירושלים - העיצוב הגרפי הוא תחום המשלב טיפוגרפיה-כתב, תמונות, צבע וצורה כדי להעביר מסר חזותי כלשהו לציבור או ללקוחות.

מאת: שי חאויגינון11/11/101277 צפיות
בני אדם אוהבים ליצור דברים, עובדה נכוחה בשטח. אבל תחומי היצירה שלנו בפועל רחבים יותר מהמגוון שיכול להיחשב לקבוע. לא מדובר רק באמצעים טכנולוגיים או רעיונות, אלא גם דרך תחומים צנועים כגון נטיעת גינות יחד עם עיצוב גינות.

מאת: שי חאויגינון11/11/101071 צפיות
עיצוב גינות בחולון - אם פעם גינות היו עוד שטח נחמד שבו רוב האנשים היו מאחסנים דברים או מקסימום שמים קצת דשא , אזי כיום הדבר ממש שונה לחלוטין.

מאת: שי חאויגינון04/10/102081 צפיות
כל אחד ואחת מאיתנו היה רוצה גינה מפוארת, הבעיה שלא לכל אחד זה מתאפשר, מה לעשות כשיש גינה קטנה? תכנון גינות יעיל ונכון יכול להפוך את הגינה שלכם לגינה מושלמת ומעניינת.

מאת: שי חאוייופי וטיפוח - כללי03/10/10924 צפיות
מדוע השיניים מאבדות את צבען הלבן? הרי בתור ילדים לכולנו היו שיניים צחורות ויפות ויכלנו להתגאות בחיוך היפה והלבן שלנו. ישנן מספר סיבות להתכהות השיניים ולהפיכתן לצהובות, אפורות, ואפילו שחורות במקרים קיצוניים

מאמרים נוספים בנושא גינון

מאת: קרוסלה הריון ולידהגינון19/03/191970 צפיות
מחסן בגינה תמיד היה ותמיד יהיה שימושי מבחינתנו. העיצובים משתדרגים, החומרים מהם אפשר לבנות מחסנים משתדרגים והיעילות של החומרים הולכת ומשתפרת עם הזמן. מה שבטוח – אתם צריכים מחסן בגינה שלכם. משפחות רבות אף משתמשות ביותר ממחסן אחד. במאמר זה נציג לכם לעומק את מחסן העץ ומדוע כדאי לכם לרכוש אחד כזה לפחות לגינה שלכם.

מאת: דוד כהןגינון30/01/191767 צפיות
איך רוכשים ריהוט גן יד 2 בצורה נבונה והאם זה באמת משתלם כלכלית?

מאת: דניאל מלמדגינון17/09/182242 צפיות
לאורך עשורים שלמים שלטו כלי הגינון מונעי הבנזין בשוק הגינון, ומצב זה לא השתנה כמעט גם היום.

מאת: דודישגינון13/06/1811149 צפיות
בשלב כלשהו במהלך השנים האחרונות החל להתפתח ולהשתכלל קונספט חדש של גידול צמחים, והמשתלות המסורתיות שכולנו מכירים הושפעו מן הקונספט הזה והחלו אט אט לקבל תפנית מעניינת.

מאת: רוני הכהןגינון02/05/181664 צפיות
אחד מן הכלים אשר מסייעים בצורה מאוד טובה הוא מקדח אדמה אשר מיועד גם לעבודה בתאי שטח לא קלים, והופך את העבודה על פיסת אדמה למשהו הרבה יותר יעיל ומהיר ככל האפשר.

מאת: דודישגינון14/03/183828 צפיות
אם אתם חקלאים הידרופוניים בוודאי כבר הבנתם את כל היתרונות שטמונים בשיטה ההידרופונית וכיצד היא עדיפה על שיטת הגידול המסורתית ב

מאת: דודישגינון16/08/174181 צפיות
אז התחלתם לגדל קנאביס במערכת הידרופונית ביתית. שתלתם, השקתם, הזנתם טיפחתם, חיכיתם וחיכיתם...וכאשר הגיע זמן הקציר – גיליתם שהקנאביס שגידלתם לא עונה על הציפיות

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica