חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

עיצוב גרפי בירושלים

מאת: שי חאויעיצוב01/12/20101103 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

מהו העיצוב הגרפי?

העיצוב הגרפי הוא תחום המשלב טיפוגרפיה-כתב, תמונות, צבע וצורה כדי להעביר מסר חזותי כלשהו לציבור או ללקוחות. העיצוב הגרפי נקרא היום גם תקשורת חזותית- לתקשר עם הציבור או הלקוחות באמצעים חזותיים של צבע, צורה, אות וכדומה.

תחום העיצוב הגרפי הולך ומתחזק ותופס תאוצה כיום בעולם המחשבים- עיצוב אתרי אינטרנט ומשחקים.תחום העיצוב הגרפי בא לידי ביטוי בעיצוב מוצרים שונים ומגוונים, כגון: ספרים ועיתונים, עיצוב אריזות ומוצרי צריכה , אריזות למזון, כרזות, פרסום, שלטים, עיצוב אתרים, עיצוב ממשקים לטלוויזיה, עיצובי משחקים ברשת, איור,עיצוב פונטים ועוד.

מעצבים גרפיים שונים יכולים להתעסק בתחומים שונים ומגוונים.
אם תרצו ללמוד את תחום העיצוב הגרפי תוכלו ללמוד אותו לתעודה, לתואר ראשון או להנדסאי. כאשר תסיימו את הלימודים, תוכלו להיכנס לעבודה בבתי דפוס, בסטודיו, במשרדי פרסום, בעסקים שקשורים לצילום, בהוצאות לאור, בעיצוב אתרים ועוד.

לסיכום, הדגש בעיצוב הגרפי הוא ההתמקדות בהעברת המסר ובתוצר הסופי שיתאים לצרכי הלקוח. למרות שחשוב שהתוצר הסופי יהייה אסטטי ויפה, ההתמקדות היא בהעברת מסר ולא בגרפיקה לבדה, כמו כן רצוי שהמוצר יתאים ללקוח וימצא חן בעיניו כך שכולם יהיו מרוצים.

לירון חן - עיצוב גרפי בירושלים: עבודות גרפיקה מגוונות כולל עיצוב אתרים ומיתוג, הפקות דפוס ואיור. עובדת כפרילנסרית עם לקוחות פרטיים ובתי עסק ומעבירה שעורים פרטיים.

לפרטים נוספים ולהזמנת עבודות אצל לירון חן מעצבת גרפית מירושלים:

קישור לתיק עבודות של לירון חן מעצבת גרפית מירושלים:
www.wix.com/lirichen/lirichen

נייד:0526654781
בית: 025354458

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

עיצוב גינות

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת שי חאוי

מאת: שי חאויגינון09/03/111052 צפיות
טיפול בגינה - כל מה שרציתם לדעת על טיפול בגינה, מה כדאי לעשות ומה פחות מומלץ

מאת: שי חאוירפואה30/12/101063 צפיות
נכות אינה בהכרח חולי, אבל לא אחת נכים נדרשים לעזרה כדי להבטיח טיפולים ומיצוי זכויות. בריאות של נכים אינה מובנת מאליה ולא אחת נדרש מהם מאמץ – פיזי ונפשי – כדי לשמור עליה ולהבטיחה.

מאת: שי חאויגינון11/11/101277 צפיות
בני אדם אוהבים ליצור דברים, עובדה נכוחה בשטח. אבל תחומי היצירה שלנו בפועל רחבים יותר מהמגוון שיכול להיחשב לקבוע. לא מדובר רק באמצעים טכנולוגיים או רעיונות, אלא גם דרך תחומים צנועים כגון נטיעת גינות יחד עם עיצוב גינות.

מאת: שי חאויגינון11/11/101071 צפיות
עיצוב גינות בחולון - אם פעם גינות היו עוד שטח נחמד שבו רוב האנשים היו מאחסנים דברים או מקסימום שמים קצת דשא , אזי כיום הדבר ממש שונה לחלוטין.

מאת: שי חאויגינון19/10/101237 צפיות
עיצוב גינה צבעונית - כיצד מעצבים את הגינה? ניתן לעצב את הגינה בצורה כזו שהיא תשדר שמחה וצבעוניות מבחינה ויזואלית. אז איך תעצבו גינה צבעונית? קודם כל ניתן ליצור ערוגות פרחים רב שנתיים, כלומר פרחים שצומחים כל השנה ולא רק בקיץ או בחורף.

מאת: שי חאויגינון04/10/102081 צפיות
כל אחד ואחת מאיתנו היה רוצה גינה מפוארת, הבעיה שלא לכל אחד זה מתאפשר, מה לעשות כשיש גינה קטנה? תכנון גינות יעיל ונכון יכול להפוך את הגינה שלכם לגינה מושלמת ומעניינת.

מאת: שי חאוייופי וטיפוח - כללי03/10/10925 צפיות
מדוע השיניים מאבדות את צבען הלבן? הרי בתור ילדים לכולנו היו שיניים צחורות ויפות ויכלנו להתגאות בחיוך היפה והלבן שלנו. ישנן מספר סיבות להתכהות השיניים ולהפיכתן לצהובות, אפורות, ואפילו שחורות במקרים קיצוניים

מאמרים נוספים בנושא עיצוב

מאת: דרור אטריעיצוב28/10/172514 צפיות
עבודות של אחזקת נדל"ן מתבצעות על ידי חברות מיוחדות של תחזוקה, ניקיון ושאר שירותי גננות ותיקונים. בנייני מגורים ובנייני משרדים בערים הגדולות זקוקים לעבודות שוטפות של תחזוקה בכל שעות היממה. משרדים גדולים דורשים שעות ארוכות של עבודות תחזוקה וניקיון בכל יום. צוות מקצועי ממונה על ניקיון חדר האוכל, חדרי השירותים וריקון של פחי האשפה במשרדים. שמירה על רמה גבוה של ניקיון תורמת לבניית סביבת עבודה נעימה ובריאה לעובדים ולדיירים.

מאת: moraleעיצוב19/07/175134 צפיות
במהלך השנים התחום של הדפסה על זכוכית השתנה באופן מהותי, מתחום בו נהוג היה להשתמש אך ורק לצרכים עסקיים ושיווקים או לצרכים אומנותיים לשם תצוגה בתערוכות ומוזיאונים, הרי שכיום אנחנו יכולים למצוא שימוש הולך וגובר בהדפסה מסוג זה גם לצרכים אישיים, פרטיים.

מאת: SEOMANעיצוב25/06/172606 צפיות
רוצה לשפר את הלוק שלך? כך תעשי זאת בדרך הנכונה באמצעות שרשרת אחת עדינה שתשנה אותך מקצה לקצה. כל מה שצריך לדעת על האביזרים הקטנים שיכולים לעשות את השינויים הגדולים.

מאת: Droxitעיצוב06/06/172364 צפיות
לעיצוב הדירות הקטנות יש יתרונות רבים, ביניהם בחירת ריהוט פרקטי וייחודי, החל משולחן סלון מעוצב ועד להדפסים על הקירות

מאת: moraleעיצוב19/03/172287 צפיות
כל עסק מבקש לשווק את עצמו לקהל לקוחותיו בכלים הטובים ביותר, בין אם מדבר בשיווק דרך האינטרנט, תקשורת כתובה ואלקטרונית, בשלטי חוצות וכן במיקום בו העסק פועל, אם זה משרד, חנות, מפעל או כל דבר אחר. כל עסק עושה זאת בהתאם לצרכיו ויכולותיו הכלכליות והאחרות.

מאת: רוןעיצוב11/12/162218 צפיות
שרותי זגגות הם תחום הקשור לאספקה, התקנה והחלפת מוצרי זכוכית בבית, ברכב ובעסק, חשוב להזמין זגג אמין היכול לייעץ בבחירת המוצר המתאים להתקנה.

מאת: רוןעיצוב28/09/162259 צפיות
אזורי צל בגינה נוצרים באופן טבעי בגלל הצללה של מבנים או עצים. עיצוב גינה עם השקעה והשראה מאפשר להפוך אזורים זניחים אלה לפינות יפות ומטופחות

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica