חפש מאמרים:
שלום אורח
29.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

סבירות וזהירות באופניים חשמליים

מאת: דוד אלפסיאופניים14/03/2010863 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק
בטרם נתחיל חוקרים בשום מצב יטענו שקריטי לבחון מאתודה בטיחותית על מנת להבין מהי הרכיבה הכי טובה על אופניים חשמליים. על אף שלמעשה במרבית המקרים במהלך הזמן נשחק כאמור מנגון הבטיחות הרגיל של אופניים חשמליים, לפני זמן מה עמדת האנשי מחקר מאמריקה הייתה שיש לבדוק בחשדנות כל תוספות פעוטה. מלבד שלמעשה בזכות שחיקה קבועה כנראה במנגוני בלימה יש פגיעה אופציונאלית במעצור מרגע לרגע, יש עד כמה שידוע לי חסרונות נוספים שקריטי לשים לב אליהם. אך חשוב לזכור שבגין התקנת ערכת אופניים חשמליים יש עליה ברמת הבטיחות, על אף שיש שחיקה פורמאלית במעצורים. לפי מיטב הבנתי, לכל מכשול יש חלופה לפתרון וגם לבעיית השחיקה כפי שהוזכר למרות שקריטי לשקול מכשול זו כברירה יותר סבירה.

על אף שנסיעה על אופניים חשמליים מקלה על הנסיעה, אפשר להגיד כמובן שעדיף להתקין ערכת אופניים חשמליים. פורמלית תנועת הגלגל הקדמי תאיץ את האופניים, כיוון שערכת אופניים חשמליים מופעלת בכוח למשל באופציה הסבירה ביותר של כוח חשמלי מוטען. על פי מחקר שנעשה בטורקיה, עלתה הטענה העיקרית שקיים בפועל הצורך במקסימום פעולה שיאיץ האופניים. פרופ' רון דוידוב מציין “ כדאי לבחון ולבחור ערכת אופניים חשמליות על פי הצורך”, כיוון שבאופן גלובלי עוצמת האופניים נקבעת לפי הכוח החשמלי. ועדיין יש הפרש בעיקרון בגדר בין אמצעי רכיבה אתני לבין רוכב פעיל המחפש אלטרנטיבה ביתרונות רכיבה.

רכיבה נפוצה במקום אורבאני אקטיבי תאמץ את הגלגל הקדמי בערכת אופניים חשמליים, עקב זה שנסיעה כזו בגדר מנוחה. כשמשתמשים בגלגל הקדמי במרבית המקרים, עשוי הרוכב להרגיש כוח חשמלי חזק אשר מניע אותו. עקב זה שמדי יום שבו נעשה שימוש בלעדי במנוע מרגע לרגע לפי מה שאני יודע נחלשת בשום צורה ערכת אופניים חשמליים, כאמור הלוא מומלץ להיות אויל מוחלט על מנת לא לפדל. צריך לילדים לקחת בחשבון רכיבה פסיבית, באותו זמן ללא ספק לא לזנוח ולתת כוח חשמלי לאופניים.

עד כמה שידוע לי, אופניים חשמליים הם פתרון אולטימטיבי אינהרטי עבור מי שמחפש פתרון אינדיבידואלי. בשביל לא להוציא כסף לשווא , רצוי לשקול בכובד ראש אופניים חשמליים בתור חלופה איכותית לכוח חיצוני. כפי שנכתב קודם הלוא חשוב להיות אויל מוחלט על מנת לא לפדל, היות ומידי יום שבו נעשה שימוש בלעדי במנוע משניה לשניה כפי שנדמה לי נחלשת בשום דרך ערכת אופניים חשמליים. בגלל העובדה שברוב המקרים אימפורט אישי של אופניים חשמליים הוא דבר יקר, רצוי לקנות ערכה בחנות כי זו אופציה עדיפה יותר. בכל מקרה על פי מה שאני יודע ערכה חשמלית היא פתרון טוב, עקב כך שאנרגיה ירוקה חשובה לאחרונה. בגין גילם, החוקר יוסי נודלמן אומר שנשים וגברים בגיל הזהב אשר רוכבים על אופניים מחויבים להשתמש בערכת אופניים חשמליים בכדי להקטין פציעות.

- על כל פנים, אופניים חשמליים מומלצים בכל הגילאים השונים ועל כן משניה לשניה עוד ערכות נמכרות. בשנים האחרונות שוק המכירה של אופניים חשמליים נמצא בגדילה כספית והמגמה עוד מתחזקת, עקב כך שכמעט כל הנשים וגברים הבינו עקרונית את חשיבות המגמה הירוקה. מחקר אקראי שנעשה בקרב בעלי אופניים רגילות גילה לגמרי שעם הזמן כולם רצו אופניים חשמליים מפאת התפוצה שלהם וזאת לאחר סקר שוק. חשוב לקחת בחשבון שימוש באופניים חשמליים לנשים וגברים שירוק הוא לא באופן מעשי רק צבע עבורם. לרגל המעבר שלכם אם אסכם, שיהיה לכם גוד לאק.
 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

לכל אחד יש היכולת להמציא ביטויים ומילים חדשות שיוצרות שפה חדשה, סלנג מהווה את שיא הביטוי של השפה העממית החדשה הבאה מתוך מילים אשר מגיעות מתוך מוחו הקודח של העם המייצר עבורנו סלנג חדש.
זכרו שכל אחד יכול להוסיף בעצמו לשפת הסלנג, רק באמצעות הפעלת דמיון ויוזמה.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת דוד אלפסי

מאת: דוד אלפסיפסיכומטרי03/03/111657 צפיות
כיוון שהמון גברים ונשים מבינים שכדאי לקבל ציון גבוה במבחן, לימודי פסיכומטרי אצל צעירים נמצאים בצמיחה מתמדת. עקב כך שהמבדק שם שונה במקצת, בארצות כמו פולין אוקראינה וארה"ב קורס פסיכומטרי מתנהל מעט אחר.

מאת: דוד אלפסיעסקי מזון02/03/112441 צפיות
כמעט תמיד הגדרה מיטבית של מכונות ממתקים בתקופה האחרונה תהיה באמצעות סקירה של המטרה הסבירה ביותר שבה עושים שימוש, עם זאת שיש מכונות אוטומטיות שהצליחו במהלך הזמן לספק שירות שהוא בפועל איכותי ממש גם עבור בני אדם שבודקים בעין ביקורתית.

מאת: דוד אלפסיבניין ואחזקה - כללי02/03/112743 צפיות
בימים אלה כל ארגון בין-לאומי ממליץ על מזגנים כשיטה שנחשבת לעניין עדיף בשביל לקרר חדר רגיל, היות ושוב יש אנשי מחקר שטוענים בהחלט שרכישה של מזגן תעזור לקרר בימהרה. כפי שנראה לי ביקור קצר ביפן יוכיח כמו שנכתב לפני כן שגם ממחה בינלאומי כמו לירן דוידוב טועה לפעמים על פי מה שאני יודע

מאת: דוד אלפסיקניות 21/02/111504 צפיות
קיימים אתרי אינטרנט רבים במגוון ארצות בתבל כמו אנגליה, רומניה וארה"ב אשר מספקים הטבות או מבצעים שונים בתקווה למשוך אליהם גולשים. לעניות דעתי אתרי אינטרנט אלו מהווים פלטפורמה שיווקית ומאפשרת ליצור תהליך של קירבה עם הלקוחות השונים.

מאת: דוד אלפסיעסקי מזון21/02/111631 צפיות
כאמור מכונות אוטומטיות כמו לדוגמה מכונות שתייה או מכונות אוטומטיות הם בהחלט הדרך הסבירה ביותר על מנת לפתוח עסק עצמאי. עדיף לבצע בוחן שוק אולטימטיבי ולוודא איפה עדיף להפעיל קו מכונות שתייה ואילו ממתקים נחוץ להחדיר בקו מכונות אוטומטיות.

מאת: דוד אלפסיבניין ואחזקה - כללי19/02/111557 צפיות
היות ולא נעשה בחינה מעמיקה של השוק באופן סטנדרטי במטרה לדלל את המעלה היותר טובה של מחירי מזגנים, לא תמיד מזגנים היו חזקים ביחודי לדעתי בפיריודה בשנים עברו. כיוון שאין אלטרנטיבה אופציונלית להזמנת מזגנים עקרונית בחודשי הקיץ החמים בימים האחרונים.

מאת: דוד אלפסיניקיון17/02/111604 צפיות
לפי מיטב הבנתי צריך לבחון באמצעות בדיקה מעמיקה של השוק איזו חברת אחזקת מבנים היא הכי סבירה עבורכם. קריטי לשים לב אם ניקיון בניינים כוללת ניקיון חדרי מדרגות וכן ניהול מבנים אופטימלי.

מאמרים נוספים בנושא אופניים

מאת: nirאופניים30/05/213905 צפיות
תזונה לרוכבי אופניים - חשוב מאוד לדעת שאכילה לא נאותה במשך השבוע, לאלו הרוכבים בעיקר בסופי השבוע, לא מאפשרת הרזייה או הורדת אחוזי שומן ! עוד מידע >>

מאת: עידן אברהמיאופניים21/02/182353 צפיות
הטכנולוגיה העכשווית מאפשרת ליהנות מאינספור אפשרויות חיוביות ומעולות לשפר ולשדרג את איכות החיים של כל אדם ובכל מצב. הדבר המדהים אפילו יותר, הוא שניתן לעשות זאת גם תוך שמירה על איכות הסביבה ויצירת ערך רב גם לדורות הבאים. כל זה משתלב באופן מובהק ברכישת אופניים חשמליים בתור אמצעי התחבורה העיקרי בחיינו.

מאת: עידן אברהמיאופניים17/02/182017 צפיות
מנעולים לאופניים כל דבר בעל ערך דורש יחס עדין ומחושב – משום שאחרת אפשר לאבד אותו מהר מאוד. ולפיכך, כאשר רוכשים זוג אופניים, חשוב מאוד שלא להקל ראש בכל הקשור לבטיחות שלו ולדאוג לרכוש גם מנעול לאופניים שילווה אתכם נאמנה כל זמן שהאופניים נמצאים ברשותכם. לכן סקר שוק בתחום מנעולים לאופניים על מנת לבחור את האופציה הנוחה ביותר מצד אחד, אך גם כזאת שתשדר לגנבי האופניים הפוטנציאליים שאין להם מה לחפש כאן.

מאת: ענת אמראופניים16/07/152480 צפיות
בשביל רובנו, רכיבה על אופניים היא מקסימום תחביב. אך, בשביל עוד ועוד אנשים, אופניים הם ספורט ממכר. בכתבה פה נספק לכם כמה טיפים שאולי יעזרו לבחור ולקנות זוג אופניים איכותי.

מאת: ענת אמראופניים25/06/152139 צפיות
כולנו מכירים את האופניים הירוקות של תל אופן וכולנו רואים מדי יום אנשים רוכבים ברחובות על אופניים. בעיר, לרוב, אנו רואים אופניים פשוטות יחסית שנועדו לרכיבה יומיומית בתנאים נוחים סך הכל.

מאת: ענת אמראופניים28/04/152247 צפיות
הכל על רכיבה נכונה ושדרוג האופניים.

מאת: elichai rubinאופניים24/02/151903 צפיות
ם בעבר האופניים הרגילות היו מונעות על ידי כוח רגליו של האדם, כיום אופניים חשמליות מונעות על ידי מנוע עזר אשר נמצא על האופניים עצמם. שדרוג זה התאפשר בעיקר של התפתחות בשני תחומים עיקריים - תחום הסוללות אשר אפשר יצירת סוללה קלת משקל ובעלת קיבולת אנרגיה רבה ובתחום המנועים שאפשר לייצר מנוע חזק וקטן מספיק אשר יניע את האופניים, אך לא יצור עומס על הרוכב.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica