חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

איך עובדת מכונת קפה

מאת: גיא צורקפה17/03/201010993 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

בתהליך הפקת האספרסו למכונת הקפה תפקיד חשוב מאוד . מכונת הקפה נולדה מהצורך לקבל במהירות במנה אחת את כל הפרופרופרציות הדרושות , בקצרה זו מערכת מיצוי דרך מים זרם מים חמים כ-90 מעלות תחת לחץ של 9 אטמוספירות .בשל כך מקבלים בכוס לא רק חומרים מסיסים הנמצאים בקפה אלא גם לא מסיסים כמו שומנים טבעיים .למעשה מכונת הקפה מאפשרת לך לקבל את הנוזל שממלא את הכוס . אחוז ניכר מחומרים אלו אחראיים לטעם העשיר והסירופי.   מקור החום של המים הוא הדוד, המחמם באופן חיצוני מחליף חום המקבל באופן ישיר מים קרים ומעביר אותם ישירות למכלול החליטה, מכיון שמחליף החום נמצא בסביבה של מים חמים המים הקרים בתוכו מתחממים לטמפרטורה הרצויה של 93 מעלות כאשר הם מגיעים למכלול החליטה  המים בתוך הדוד משמשים עבור תה וקיטור להקצפת חלב.   מעגל מחליף החום- מכלול החליטה כאשר מכלול החליטה לא בפעולה נאמר כי המכונה במנוחה, המים והקיטור בדוד מחממים את מחליף החום השרוי בתוך הדוד אשר רמת החום של המים בו עולה. המים החמים מגיעים ומחממים את המכלול ומאבדים מחומם וכאשר הם מתקררים יורדים לצינור מחזיר. ע"י שיטה זו למכלול טמפרטורה  אופטימלית ,כדי להפיק את המירב מחליטת הקפה.  מהירות  מעבר המים  תלויה בשיפוע של מחליף החום וטמפרטורת המים בדוד. חשוב לכן שמכונת הקפה תותקן תמיד במשטח אופקי לחלוטין.   מעגל המעבר של המים דומה לדוד בבית הוא מואט על ידי הצרה של 3 מ"מ כדי למנוע מכלול חם מדי .
גיא צור
אספרסוטק-קפה סאן ג'וסטו
www.epressotech.co.il

 



תגיות המאמר: קפה, מכונת קפה


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

גיא צור

אספרסוטק

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת גיא צור

מאת: גיא צורקפה17/01/101000 צפיות
מאמר מתאר היסטוריה של הגעת קפה לאירופה והבדל בין זני הקפה:קפה ערביקה וקפה רובוסטה. ותהליך קליית הקפה

מאת: גיא צורקפה06/12/091155 צפיות
הדרך אותה עובר הקפה מהגידול עד האריזה למשלוח.שלבי העיבוד והמיון השונים

מאת: גיא צורקפה30/11/091635 צפיות
חשיבותו של הבריסטה (מכין הקפה) בהכנת הקפה בבית קפה מכרעת לאיכות הקפה המוגש ללקוחות. במאמר זה נציין מספר כללים המבטיחים קפה מושלם כל פעם מחדש מאמר זה מוגש כשירות לבריסטה/בעלים של בית קפה.

מאמרים נוספים בנושא קפה

מאת: בני דואניקפה20/07/164287 צפיות
קיום של אירועים עסקיים זה דבר שבשגרה בקרב חברות ואנשי עסקים. אם אתם לוקחים חלק בארגון של ארגון כזה או אחר בתחום העסקי, אנו בטוחים שעומדים בפניכם לא מעט לבטים בכל הקשור לאופן ארגון האירוע.

מאת: דודישקפה04/05/146290 צפיות
50 גוונים של אפור: מאחר ואני עוד לא גיבשתי החלטה, החלטתי לצאת ולבדוק את העובדות עם מומחים. שאלנו אותם על היתרונות והחסרונות של תה, קפה וכן תה ללא קפאין ואלו התשובות שקיבלנו.

מאת: שלום כהןקפה24/03/147326 צפיות
כאשר אתם מחפשים מכונות קפה למשרד, אתם ודאי מעוניינים ברמת קפה איכותית, מכונות עמידות ואיכותיות ובעלות סבירה. המבחר והאפשרויות הרבות בתחום זה מבלבלות וקשה לעתים לקחת החלטה לגבי מכונת קפה בביטחון ובלב שלם. קפה עלית לעסקים העלה את הרף בשוק זה של מכונות קפה והביאה אותו למצוינות ואיכות בכל היבט אפשרי.

מאת: אריאל בן-נוןקפה05/01/148329 צפיות
הצבת מכונת קפה בבית העסק היא ללא ספק פעולה עליה יברכו אתכם לא מעט לקוחות, קולגות וגם צוות העובדים. מכונות הקפה המודרניות הן מכונות קטנות ויעילות במיוחד המסוגלות לספק לכם כמות אדיבה של ספלי קפה טעים ואיכותי בזמן הקצר ביותר. על מנת להבטיח לעצמכם רכישה של מכונת קפה איכותית לבית העסק, ריכזנו עבורכם מספר טיפים ועצות.

מאת: אריאל בן-נוןקפה15/12/138307 צפיות
פינת הקפה המשרדית היא ללא ספק אחת מעמדות העבודה הכי חשובות במשרד, שם מתחילים שיחות קטנות בין העובדים שיכולים להוביל לרעיונות גדולים, סביבה מתנהלים דיונים שונים אודות מקום העבודה, ובעיקר היא מסמלת את ההווי החברתי של המשרד.

מאת: אריאל בן-נוןקפה29/10/138226 צפיות
כמה דברים שכדאי לקחת בחשבון כאשר בוחרים ספק עבור מכונות קפה למשרד תחום מכונות הקפה למשרד משגשג בשנים האחרונות הודות למגוון ספקים הצומח באופן תדיר, מחירים אטרקטיביים ובעיקר בזכות האהבה לקפה בישראל

מאת: tkidumקפה04/07/131806 צפיות
בשבוע שעבר נתקעתי בפקק בכביש החוף, ומחשבות עלו לי בראש. למה אין דוכן קפה בכל הדרך הארוכה הזו? לא חסרים נהגים עייפים בדרך, מבואסים ושבוזים מהפקקים הארוכים בכל בוקר ובכל ערב. אז חשבתי, למה שאני לא אפתח דוכן בעצמי? אז דיברתי עם חבר טוב והתחלנו להעלות רעיונות. חשבנו על הקמת מספר דוכנים לאורך הכביש, ובשני צידי הדרך. בגלל שעיקר הפקקים בשעות הבוקר והערב, הדוכן יהיה פתוח בעצם רק לחמש שעות במשך כל היום. כך שזה לא יפגע לנו בעבודה, ועדיין תהיה לנו הכנסה נוספת, וסטארט-אפ נחמד.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica