חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

שיקופים וראיה על חושית – התקשור של העידן החדש

מאת: טל אהרונוביץ'הילינג18/03/20101534 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

פעמים רבות אנשים מוצאים את עצמם נתקלים בבעיות, אובדי עצות ולא יודעים מה לעשות. החיים המורכבים בעידן המודרני והדרישות ההולכות וגוברות ככל שאנחנו מתבגרים וגדלים מביאים אותנו למצבים של קושי, התלבטויות ופחדים שלא ידענו שקיימים בנו. הפחד מלטעות או לפשל בחיים ידוע ונפוץ אצל כולנו, אנחנו מחפשים תחושת ודאות,בטחון ויציבות, משהו שברגעי משבר וקושי יוכל להשאיר את הראש שלנו מעל פני המים. מי לא מצא את עצמו מתלבט בחיים בין עבודה כזו או אחרת, בזוגיות, במצב בריאותי שאינו תקין, התלבטויות של דירה ופרנסה, התמודדות עם סמכות הורית ועוד. והרי ההתלבטויות הם רבות.

שיטות טיפול קונבנציונליות

כמובן שישנן שיטות טיפול קונבנציונליות מצוינות שמאפשרות לאדם להתלבט בקול רם מול אדם מקצועי. היום יותר מבעבר קיימתלגיטימציה גבוהה להיפגש עם אנשי מקצוע ולהתייעץ איתם על החיים הפרטיים שלנו ומגוון שיטות הטיפול הקונבנציונליות הינו רחב, פסיכולוג, יועץ זוגי, פסיכאטר, עובד סוציאלי וכו'. ליותר ויותר אנשים מבעבר מובן שטיפול מקצועי ומודעות לגבי עצמנו הם כלי בסיסי בחיפושנו אחרי האושר, ההרגשה הטובה וההצלחה בחיים.

אז למה בעצם אני זקוק לרפואה משלימה?

העידן החדש עם שלל אפשרויות הטיפול המוצעות בו אינו בא בסתירה לטיפול הרגיל אלא כפן משלים, ישנם אפשרויות רבות והאדם יכול לבחור מהי הדרך או השיטה הכי מתאימה עבורו. אחת שיטות הטיפול החדשניות ביותר שיש כיום בארץ נמצאת ונלמדת במרכז האור בבאר שבע. שיטת טיפול מדהימה שמעבירה את האדם מסע חוויתי אל תוך עצמו ומפגש אמיתי עם מי שהוא ועם החלומות והשאיפות הפנימיות ביותר שלו.

מה זה טיפול בראיה על חושית?

באמצעות ראיה על חושית, שזוהי ראיה המסוגלת לאתר אנרגיות, ניתנת האפשרות לראות את האדם בצורה שלמה, אובייקטיבית ונקייה. שאלות רבות או התלבטויות דומות לאלו שהועלו בתחילת המאמר ניתנים לפתרון או להתבוננות באמצעות הראיה. האדם הרואה מסוגל להתבונן בהילה של האדם, בגוף האנרגטי שלו ולומר לו היכן יש לו חוסרים, תקיעויות ופחדים. בטיפול בראיה על חושית ניתן לראות גם היכן נקודות החוזק והאור שבו ומתוך שם חבויה היכולת לצמוח ולהתפתח.

שיקוף לשינויים בחיים

התלבטויות רבות בנוגע לזוגיות, עבודה, הייעוד שלי בחיים וכו' יכולים לעלות על פני השטח באמצעות ראיית האור והיכולת לראות אופציות ולכוון לכיוון המתאים והיותר שלם בחיים. גם שאלות מהותיות שמלוות את האדם כמו למה אני פה, מה המשמעות של החיים שלי? מה החלומות שלי? מדוע אני לא מאושר? יכולות להיראות באור שונה לגמרי באמצעות שיטית טיפול חדשנית זו. ואף לתת קצה חוט ודרך לשאלות אלו.

טיפול בפחדים ורגשות מודחקים

דבר ייחודי נוסף שמתאשר בשיטת טיפול זו הינה היכולת להעלות זיכרונות מהתת מודע של האדם למודע, כולנו מדחיקים זיכרונות, פחדים, חלומות ישנים, אך רגשות אלו אינם בורחים לשום מקום אלא להיפך הם צוברים אבק ונתקעים בתוך התת מודע שלנו, לכן פעמים רבות אנשים לא מבינים מה מעכב אותם בחיים, מדוע קשה להם לשנות משהו בעצמם או מדוע הם מתנהגים בצורה כזו או אחרת, תשובות רבות יכולות לנבוע ממקור זה, מדברים שהדחקנו בתת מודע שלנו. אדם רואה מסוגל להעלות למודעות זכרונות אלו ובאמצעות שיחה ויעוץ רגיש ואינטימי להתמודד עם הדברים עד שהאדם חווה תחושת הקלה ורוגע.

טיפול ושיקוף בעיות בריאות

גם בעיות בריאות נפתרות באמצעות שיטת טיפול זו גם באמצעות טיפול אנרגטי משלים וגם בשל היכולת לראות את הפאן הפיזי כמו האיברים הפנימיים, העצמות, מערכת הדם וכו'. אדם המעוניין לקבל סריקה לגבי מצבו הבריאותי יכול למצוא עניין רב בתחום הראיה העל חושית.

קליניקת טיפול ושיקופים במרכז האור באר שבע

כיום נפתחה בבאר שבע קליניקה מקצועית אשר מטפלת בשיטת טיפול באמצעות ראיה על חושית, שיטה ייחודית זו נקראת שיקוף מתוך המילה השתקפות והיכולת לקבל מראה נקייה על מציאות חייך ועל עצמך. כל מי שמתעניין ברפואה משלימה או בדרך טיפול חדשנית ומיוחדת מומלץ לבוא ולטעום משיטת טיפול זו המוצעת בדרום העיר באר שבע.

להמשך פרטים ותיאום פגישה:

טל 050-3833403

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

טל אהרונוביץ

רואה משקפת מוסמכת

מטעם מרכז האור

050-3833403

http://www.merkaz-haor.co.il/tipulim.htm

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת טל אהרונוביץ'

מאמרים נוספים בנושא הילינג

מאת: דניאלה מןהילינג25/06/144682 צפיות
"הרגשתי לכודה, פאניקה, פחד משתק, חשבתי שלעולם לא אנצל, שיגמר לי האוויר, שלא אצליח לצאת!!!" כך תיארה המטופלת מרתה (שם בדוי) את התחושות שחשה כאשר נאלצה להשתמש במעלית. על ידי טיפול של שיחזור וריפוי טראומות מגלגולים קודמים, הצליחה מרתה להרגיש חופשיה שוב ולהשתמש במעליות בעל עת וללא שום פחד.

מאת: דניאלה מןהילינג25/06/144317 צפיות
"הרגשתי לכודה, פאניקה, פחד משתק, חשבתי שלעולם לא אנצל, שיגמר לי האוויר, שלא אצליח לצאת!!!" כך תיארה המטופלת מרתה (שם בדוי) את התחושות שחשה כאשר נאלצה להשתמש במעלית. על ידי טיפול של שיחזור וריפוי טראומות מגלגולים קודמים, הצליחה מרתה להרגיש חופשיה שוב ולהשתמש במעליות בעל עת וללא שום פחד.

מאת: אור חיה דבורה חזןהילינג30/12/138445 צפיות
הילינג בלועזית הוא ריפוי. ריפוי באנרגיות , תדרים, אנרגיית החיים. זוהי בעצם שיטת ריפוי באמצעותה אנו מכניסים אור לגוף, לנפש, לרוח ולנשמה על ידי הזרמת אנרגיה אלוקית באמצעות הידיים במגע, מעל הגוף, או מרחוק. במצבים של חוסר איזון כגון :חרדה, דיכאון, כאב פיזי, עייפות או כל מצב אחר של מחלה או חוסר אז בעצם מבחינה אנרגטית ,יש חושך באותו איבר או רובד. שהוא חולה ועל ידי הזרמת אנרגית "אור החיים" לכל הנקודות בגוף, אנו מכניסים אור למקומות החשוכים ומסייעים לרפואתם.

מאת: אייל פייגיןהילינג16/03/131879 צפיות
ההבדלים בין הילינג לתטא הילינג. מאמר זה מסביר בקצרה על השיטות הללו ומדגיש את ההבלים בין שיטת תטא הילינג לבין שיטות הילינג אחרות. הילינג - תטא הילינג.

מאת: מיכלהילינג08/01/129053 צפיות
רפואה קוונטית היא רפואה פורצת גבולות, שבניגוד לרפואה הקונבנציונלית, היא לא מסתמכת על מה שהחומר נותן לנו, אלא גם הרוח. על רפואה הזו מבוססים תטא הילינג ריפוי ספונטני- שחרור הגוף והנפש ממחסומים אנרגטיים.

מאת: מיכלהילינג02/01/128542 צפיות
בעזרת תטא הילינג יכול אדם לרפא את עצמו ואת הסובבים אותו, והכל בזכות הסרת חסמים פיזיים ורגשיים וחיבור למשאבים ולאנרגיות שהעולם מציע לנו. הנה הסבר קצר על השיטה ועל לימודי תטא הילינג שפתוחים לכל המעוניין.

מאת: מיכלהילינג25/12/118525 צפיות
תטא הילינג – שיטת ריפוי עליה מתבססת רפואה קוונטית – עוזרת לרפא את הגוף והנפש בלי תרופות ומרשמים. בעזרת ריפוי ספונטני וטיפולים על תדר תטא, אפשר לטפל בשורש הבעיה (האדם עצמו) ובתסמינים שלה (המחלות).

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica