חפש מאמרים:
שלום אורח
18.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

תטא הילינג – ריפוי עצמי גופני ורוחני

מאת: מיכלהילינג25/12/20118524 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

כל אחד היה רוצה חיים שקטים ומאושרים מלאי בריאות וחסרי דאגות, אבל רוב האנשים, לרוב האנשים הלא-רוחניים, לא מצליחים להשיג את השקט הנפשי הזה. אם יותר אנשים יפתחו את הלב ואת המוח שלהם לכוחות העוצמתיים שיש לעולם להציע, הם יוכלו להשיג את כל מבוקשם. תטא הילינג הוא אחד הכוחות שמהם אנחנו יכולים לשאוב את הכוח לרפא את עצמנו, פיזית ורוחנית.

רפואה קוונטית היא רפואה אלטרנטיבית שפועלת על תטא הילינג והיא זו שיכולה לעזור לנו להסיר מחסומים אנרגטיים ולפתוח את הגוף והנפש שלנו לכל השפע שיש לעולם להציע. תטא הילינג הומצאה בארצות הברית בשנות התשעים של המאה הקודמת על ידי ויאנה סטייבל, שכנגד כל הסיכויים, הצליחה לרפא עצמה מסרטן ללא כל עזרה מהרפואה המערבית הקונבנציונאלית. זוהי רק דוגמא אחת ליכולותיה של הרפואה קוונטית.

כדי להבין רפואה קוונטית ולהשתמש בה כראוי צריך ללמוד את הדברים מהבסיס. כל אחד יכול להתמקצע בשיטת תטא הילינג בעזרת קורס מיוחד שמיועד אך ורק לשיטה הזו. קורס תטא הילינג מחולק לכמה רמות, שנחשבות יותר כמו סולם דרגות ברמה הרוחנית. לאורך כל הלימודים לומדים את הידע ויש דגש על התנסות, עד אשר מגיעים לרמה הגבוהה ביותר.

רפואה קוונטית טומנת בתוכה יכולות ריפוי נוספים- ריפוי ספונטני הוא פשוט ויכול להביא לשינוי מדהים בגוף ובנפש. ריפוי ספונטי הוא פשוט לביצוע, אך כמובן שצריך את האמונה ביכולות שלו כדי שיעזור (האמונה היא למעשה הטריגר לכל אחת מהשיטות האלטרנטיביות ובלעדיה לא יחול שינוי). הריפוי מתחיל בתנועות ספונטניות שהראש שולט בהן עד אשר המוח מוותר על השליטה ונותן לגוף לנוע בחופשיות לבדו.

ריפוי ספונטני ותטא הילינג נראים כבדיה לאנשים חסרי אמונה שמושפעים ממערכת אמונות "בעיתיות". אנשים כאלו לא יוכלו להיעזר ולרפא עצמם רוחנית ופיזית עם שיטות אלו מבלי שקודם כל יפתחו עצמם לאפשרויות האלה.

ריפוי הגוף והנפש מתחיל באדם, שהוא למעשה מהווה את שורש הבעיה, בעוד שהמחלות הן רק סימפטום לבעיה. רפואה קוונטית מטפלת בשורש הבעיה (האדם) ומכאן מבטלת את כל המחסומים הרוחניים והפיזיים.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

מיכל

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת מיכל

מאת: מיכלשיפוצים17/01/161201 צפיות
ביצוע עבודות בנייה יכול להיות תהליך מורכב ותובעני עבור כל משפחה. כאשר שיפוץ או שדרוג נעשה תוך כדי מגורים במקום – התהליך נעשה מורכב ומעיק אפילו יותר. אך ניתן להקל על התהליך באמצעות עבודה עם אנשי מקצוע איכותיים, העושים את העבודה בצורה רגישה ועדינה ותוך שמירה על כבודם של האנשים, עבורם הם מבצעים את העבודה.

מאת: מיכלתיירות ונופש - כללי17/06/151946 צפיות
חופשה מושלמת היא כזו המאפשרת מנוחה לגוף ולנפש ואחת שכזאת תהיה תמיד טובה יותר כאשר היא במסגרת של חבילות ספא ונופש. עוד בעניין זה במאמר הבא.

מאת: מיכלטיולים בארץ17/06/151863 צפיות
ישראל מציעה לאורך כל ימות השנה ובעיקר לתקופת הקיץ, כמו זה שבא עלינו לטובה, שלושה אפשרויות של חופשה על המים וכל יעד הוא בעל אופי שונה לחלוטין – אילת בים האדום, טבריה שלחופי הכנרת או ים המלח.

מאת: מיכלטיולים בחו"ל17/06/151720 צפיות
אחת הערים התיירותיות בעולם היא ברצלונה שבספרד והתייר הישראלי נחשב אחד המעריצים הלוהטים שלה. מדי ששנה עשרות אלפי ישראלים פוקדים את העיר הקטלונית ולא לשווא. מדובר ללא ספק בעיר תיירות נפלאה לאורך כל עונות השנה.

מאת: מיכלבתים משותפים13/04/151123 צפיות
ניהול ועד הבית אינו המצאה ישראלית, אך בעוד במרבית מדינות העולם כבר מזמן העבירו את ניהול הבתים המשותפים לחברות ניהול מקצועיות, נידמה כי עד לעשור האחרון הדבר חילחל רק לערי המרכז ובעיקר לתל אביב. בעת האחרונה הבשורה נידמה כי הגיעה גם לחיפה והצפון.

מאת: מיכלאטרקציות02/04/152581 צפיות
אפריל, מאי ויוני הן ללא ספק שלושת החודשים החשובים ביומן של כל חובב כדורגל מושבע. זהו גם הזמן האידיאלי לצאת לחופשה המבוססת על כדורגל במסגרת חבילות כדורגל שונות ולצפות בשניים או שלושה משחקים בשבוע אחד שכולו מהמיטב שיש לאירופה להציע.

מאת: מיכלבניין ואחזקה - כללי24/03/151335 צפיות
מרכז הארץ בכלל ותל אביב בפרט ידועות כמי שחברות ניהול ואחזקה מנהלות בהן את מרבית הבניינים ואילו בצפון האופנה הזו היתה תקועה מעט ורק לאחרונה ניתן לחוש בעוד ועוד ועדי בניינים שמצטרפים למה שמקובל במרכז הארץ.

מאמרים נוספים בנושא הילינג

מאת: דניאלה מןהילינג25/06/144682 צפיות
"הרגשתי לכודה, פאניקה, פחד משתק, חשבתי שלעולם לא אנצל, שיגמר לי האוויר, שלא אצליח לצאת!!!" כך תיארה המטופלת מרתה (שם בדוי) את התחושות שחשה כאשר נאלצה להשתמש במעלית. על ידי טיפול של שיחזור וריפוי טראומות מגלגולים קודמים, הצליחה מרתה להרגיש חופשיה שוב ולהשתמש במעליות בעל עת וללא שום פחד.

מאת: דניאלה מןהילינג25/06/144317 צפיות
"הרגשתי לכודה, פאניקה, פחד משתק, חשבתי שלעולם לא אנצל, שיגמר לי האוויר, שלא אצליח לצאת!!!" כך תיארה המטופלת מרתה (שם בדוי) את התחושות שחשה כאשר נאלצה להשתמש במעלית. על ידי טיפול של שיחזור וריפוי טראומות מגלגולים קודמים, הצליחה מרתה להרגיש חופשיה שוב ולהשתמש במעליות בעל עת וללא שום פחד.

מאת: אור חיה דבורה חזןהילינג30/12/138445 צפיות
הילינג בלועזית הוא ריפוי. ריפוי באנרגיות , תדרים, אנרגיית החיים. זוהי בעצם שיטת ריפוי באמצעותה אנו מכניסים אור לגוף, לנפש, לרוח ולנשמה על ידי הזרמת אנרגיה אלוקית באמצעות הידיים במגע, מעל הגוף, או מרחוק. במצבים של חוסר איזון כגון :חרדה, דיכאון, כאב פיזי, עייפות או כל מצב אחר של מחלה או חוסר אז בעצם מבחינה אנרגטית ,יש חושך באותו איבר או רובד. שהוא חולה ועל ידי הזרמת אנרגית "אור החיים" לכל הנקודות בגוף, אנו מכניסים אור למקומות החשוכים ומסייעים לרפואתם.

מאת: אייל פייגיןהילינג16/03/131879 צפיות
ההבדלים בין הילינג לתטא הילינג. מאמר זה מסביר בקצרה על השיטות הללו ומדגיש את ההבלים בין שיטת תטא הילינג לבין שיטות הילינג אחרות. הילינג - תטא הילינג.

מאת: מיכלהילינג08/01/129052 צפיות
רפואה קוונטית היא רפואה פורצת גבולות, שבניגוד לרפואה הקונבנציונלית, היא לא מסתמכת על מה שהחומר נותן לנו, אלא גם הרוח. על רפואה הזו מבוססים תטא הילינג ריפוי ספונטני- שחרור הגוף והנפש ממחסומים אנרגטיים.

מאת: מיכלהילינג02/01/128541 צפיות
בעזרת תטא הילינג יכול אדם לרפא את עצמו ואת הסובבים אותו, והכל בזכות הסרת חסמים פיזיים ורגשיים וחיבור למשאבים ולאנרגיות שהעולם מציע לנו. הנה הסבר קצר על השיטה ועל לימודי תטא הילינג שפתוחים לכל המעוניין.

מאת: ציון דודהילינג24/12/118867 צפיות
מחקרים אמפיריים מאששים את הטענה שטיפול הילינג משפר את רמת ההמוגלובין בדם. אצל חולים אשר טופלו בהילינג נתגלתה עלייה משמעותית ברמות ההמוגלובין. היכולת של אנרגיית הריפוי לשפר את רמת ההמוגלובין הייתה כה חזקה, עד ששיפור כזה אובחן גם אצל חולי סרטן אשר קיבלו טיפול כימותרפי המדכא מח עצמות וגורם לאנמיה. בנוסף לשיפור ברמת ההמוגלובין, גרמה אנרגיית הריפוי לשינויים ביו-אנרגטיים ופיזיולוגים. מרבית החולים שקיבלו טיפול דיווחו על שיפור בתסמיני מחלתם או על היעלמותם. כל החולים נהנו משיפור משמעותי במצבם.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica