חפש מאמרים:
שלום אורח
03.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

נורת לד ויתרונותיה

מאת: מרטיןריהוט 22/03/20101564 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

נורת לד- התפתחות בטכנולוגיית האור

נורת לד היא שיא טכנולוגיית האור נכון להיום, נורת לד מנצלת את כל היתרונות של הטכנולוגיות הקודמות, משפרת אותן על מנת ליצור תאורה בעלת עוצמה רבה, המשלבת יתרונות אדירים למשתמשים בה. טכנולוגיית הלד וגם נורת לד (led ), הולכת ומשתלטת על תחומים רבים בחיינו. בנוסף לנורת לד, ישנה טכנולוגיה חדשה בתחום הטלוויזיות, הבנויה גם כן על טכנולוגיית הלד, המנצלת את תכונותיה של נורת לד רגילה, הקיימת כבר תקופה ארוכה.

בנוסף לכול, נורת לד בניגוד למנורת פלורוסנט, מגיעה באין ספור צורות וצבעים. אם במנורת פלורוסנט רגילה, אין לנו הרבה אפשרויות לגוון, הרי מנורת פלורוסנט קיימת רק בצורה הארוכה מאוד ומסורבלת מאוד או במקרים מיוחדים בצורת עיגול, כשבשני המקרים, הצבע הוא לבן בלבד. יש מקומות כמו דיסקוטקים, שכן ניסו להכניס מנורות כאלו בצבעים אחרים, אך כתוצאה מכך, קיבלו תאורה בצבע זוועתי. נורת לד, היא בדיוק ההיפך מזה. נורת לד יכולה להגיע במגוון אדיר של צבעים וצורות. נורת לד יכולה להתאים לכל חדר, לכל אירוע ולכל צבע של תאורה.

יתרונות טכנולוגיים נוספים, מעבר ליתרונות חיצוניים של נורת לד הם:

א. נורת לד יכולה היום להתאים לכל סוג של בית מנורה סטנדרטי לחלוטין. אין צורך בביצוע התאמות מיוחדות לצורך התקנה של מנורת לד. אם בעבר, על מנת להתאים נורת פלורוסנט, היה צריך לבצע התאמה מחדש של כל התשתית, היום, בעזרת טכנולוגיית הלד, אין צורך בכך. נורת לד יכולה להתאים לכל בית מנורה סטנדרטי.

ב. נורת לד שופכת אור על שטח גדול בהרבה, סביב הנורה. כדי להסביר: אם נדליק נר ונעמוד במרחק של שלושה מטר ממנו, סביר להניח שנעמוד בחושך(לדוגמה: המספרים הם לא אמיתיים), אם נדליק נורת ליבון בחושך מוחלט, במרחק של 6 מטר ממנה, אנחנו נעמוד בחושך מוחלט, גם לצורך ההמחשה. אם נדליק נורת לד, אנחנו נצטרך לעמוד במרחק של 10 מטר ממנה, כדי להיות בחושך מוחלט. בשורה תחתונה, נורת לד מאירה שטח גדול בהרבה מכל נורה שהיא לא לד.

ג. נורת לד צורכת הרבה פחות חשמל מכל נורה אחרת, שיש בשוק. נורת לד בנויה בטכנולוגיה חדשנית, העוזרת למקסם את צריכת החשמל שלה. כל נורת לד שאתם משתמשים בה בבית, חוסכת בערך 50 אחוז מצריכת החשמל שלכם, ביחס לכל נורה אחרת.

לנורת לד יש יתרונות רבים נוספים, אך לא אפרט כדי לא לבלבל את הקוראים. מה שחשוב לזכור זה, שהשימוש בנורת לד הוא אופציה מעולה לקבל יותר אור בפחות כסף. בדרך כלל הטיעון של הכסף, הוא זה שמשפיע, אבל הוא לא היחיד. נורת לד היא בעלת יתרונות עצומים על פני כל נורה אחרת.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

קידום אתרים בגוגל יחסי ציבור

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת מרטין

מאת: מרטיןרהיטים28/08/11955 צפיות
. האם נוח לכם על הריהוט הזה- יצא לי להיתקל בזה כמה פעמים ואני עדיין לא מאמין שזה באמת קיים בעולם, אנשים שבוחרים ריהוט יפה אבל ממש לא נוח. כדי להביא דוגמה קלה להבנה: תחשבו לשבת במשרד על כיסאות בר. האם הבנתם את הרעיון?

מאת: מרטיןאימון אישי23/01/111262 צפיות
כאשר מתחילים תהליך אימון אישי, אחד הדברים החשובים ביותר שלומדים זה להכיר בחשיבות של אמירת תודה. למה להגיד תודה זה כל כך חשוב? כדי להניע את הדינמיקה של העולם הזה לטובתך. שמתם לב שאנשים מתלוננים, ממשיכים להתלונן כל החיים? אל תהיו האנשים האלו, תגידו תודה ותלמדו את החשיבות של הכרת התודה.

מאת: מרטיןהגירה22/01/111506 צפיות
לעיתים נדמה שהדרך לקבלת אזרחות פולנית היא ארוכה ומפרכת, האמת היא באמת לא פשוטה בכלל. השורה התחתונה היא שזה לגמרי שווה את זה. אני באופן אישי זכיתי באזרחות פולנית לפני כשלוש שנים ואני מאוד מרוצה. האפשרויות הן בלתי מוגבלות, אני יכול ללכת לכל מקום שאני רוצה, לטייל בכל מקום שאני רוצה ולעשות כל דבר שאני רוצה. בעיני, אין יותר חופש מזה.

מאת: מרטיןעסקים - כללי22/01/111394 צפיות
משכנתא היא כנראה אחד הדברים הגדולים ביותר שאנחנו נוכל להשיג בחיים שלנו. קניית בית היא ככל הנראה החלום הגדול של כל הישראלים. נכון שבמקומות אחרים בעולם, אנשים לא מתרגשים כל כך מקניית בית, אבל בישראל- זה החלום הגדול ביותר שיכול בן אדם להגשים. משכנתא- היא בעצם מילה קסומה, שכולנו נהנים להעלות על הלשון.

מאת: מרטיןצרכנות11/06/101024 צפיות
אחד הדברים הכי קשים בעולם זה לחפש רעיונות למתנות, לא משנה איזה מתנה מחפשים או למי, ברגע שמתחילים את החיפוש אחר רעיונות למתנות,

מאת: מרטיןצרכנות11/06/101165 צפיות
מחפשים רעיון מקורי למתנה מגניבה ויוצאת דופן שעוד לא קיבלו מיליון אנשם לפני זה? אנחנו שמחים שהגעתם למאמר הזה, כי יש לנו רעיון מעולה בשבילכם.

מאת: מרטיןצרכנות11/06/10965 צפיות
איזה כיף לקבל מתנות, אין מישהו שלא אוהב את זה, אפילו האנשים שעושים פרצופים, כאשר הם מקבלים מתנה, אוהבים את זה. זה אומר שחושבים עלינו

מאמרים נוספים בנושא ריהוט

מאת: tiloniריהוט 12/11/201585 צפיות
אז קנים בית חדש? מזל טוב! סוף סוף יש לכם האפשרות לרכוש את דירת החלומות שלכם ולא לגור בשכירות. סוף סוף תוכלו לעצב את הדירה בדיוק לטעמכם, לבחור את צבע הקירות, הריצוף או הפרקט, הוילונות ועוד. זה עכשיו זה שלכם!

מאת: רוני הכהןריהוט 16/09/201174 צפיות
מה מוביל את הצרכנים לרכישה של מיטה בשנת 2020? כן כל הפרטים.

מאת: אבי דוידיריהוט 16/02/201722 צפיות
עבודה נכונה עם צבע עץ לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

מאת: ניב אבןריהוט 09/01/201808 צפיות
זה דבר אחד להניח סחורה ולרכוש ציוד עבור יצירה של חנות פעילה, וזה דבר שונה לחלוטין לעבור על פני כל מה שחנות צריכה על ידי עיצוב חכם.

מאת: דוד כהןריהוט 07/02/191614 צפיות
צימרים הם מקור פרנסתם של משפחות רבות בישראל. התחרות על הצימרים הולכים וגוברת מדי שנה ואנשים רבים מעדיפים להשכיר לילה בצימר מאשר במלון, בשל הקרבה לאטרקציות השונות, ההנאה מהאווירה הפסטורלית, הפרטיות וכמובן המחיר האטרקטיבי יותר. אחד המדדים החשובים ביותר המבדילים בין צימרים איכותיים לבין צימרים פחות אטרקטיביים הם הרהיטים ועיצוב הגינה במקום.

מאת: דוד כהןריהוט 30/01/191593 צפיות
איך לבחור חדר שינה ולמקם את המיטה ושאר הרהיטים באופן אופטימלי במרחב החדר ולבסוף להתאיםם לריהוט תאורה וצבעים

מאת: רוני הכהןריהוט 16/01/191596 צפיות
אם שואפים לשדרוג חכם של הדירה, צריכים לחשוב חכם ולהציב שטיח pvc במקום זה העשוי חוטי בד.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica