חפש מאמרים:
שלום אורח
27.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

רשת קשרים עם אנשים בתעשיית האופנה

מאת: Haydeאופנה22/03/20101281 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

אמן בתחילת דרכו המעוניין להצליח בתעשיית האופנה הישראלית צריך לדעת כי הצלחה מורכבת ממספר מרכיבים: כשרון, תזמון ויצירת קשרים.

במידה ואתה אוחז בכשרון לא מבוטל ומנצל את המומנטום הנכון, עליך להקפיד ליצור רשת קשרים עם אנשים בתעשיית האופנה שיעזרו לך להתקדם. כיצד עושים זאת?

מדיה חברתית- גם תעשיית האופנה מתקיימת בחלקה באינטרנט. כדי להצליח בתעשיית האופנה מומלץ להיעזר בכלים השונים שהאינטרנט מעמיד לרשותו ולמנף אותם לצורך קידום. כלים אלו כוללים הקמת עמוד פרופיל וקיום אינטרקציה באתר Dalook, הקמת פרופיל בפייסבוק ובטוויטר והוספת חברים מהברנז'ה וניהול בלוג בנושאי האופנה.

רשת חברתית כשמה כן היא- מאפשרת קיום קשרים עם תעשיית האופנה. הקם פרופילים בכל אחד מהאתרים שהוזכרו כאן, צור קשר עם אנשים ששייכים לאותה נישה כמוך וקיים איתם אינטרקציה בכל העת.

הקפד להעלות תוכן מקורי לבלוג שלך כדי ליצור עניין ודע לשווק אותו באמצעות יתר האפיקים שהוזכרו.

שים לב כי חשוב לנהל את כל הפרופילים בהתאם לכללי האתרים כדי לא להפוך לספאם אלא לשווק את עצמך באופן יעיל ומושכל.

אירועי יח"צ- מאחר שאנחנו חיים בעידן טכנולוגי, רובנו שוכחים שיצירת קשרים בדרך הישנה והמסורתית עדיין קבילה ואפילו יעילה מאוד במרבית המקרים. הוסף את עצמך לרשימת התפוצה של משרדי היח"צ שאחראים על תחום האופנה והלייף סטייל והפקד להגיע לאירועי היח"צ השונים גם אם חלקם לא "מדברים" אליך. באירועי יח"צ נוכחים אנשי מפתח וקודקודים שונים ולכן ה"מינגלינג" איתם עשוי לפתוח דלתות.

הפקות אופנה - עכשיו שיצרת קשרים, נסה את כוחך בהשתלבות בהפקת אופנה. יתכן שלא תקבל תשלום על ההפקות הראשונות אלא רק קרדיט אך דע שגם קרדיט הוא מושג בעל ערך בעולם האופנה שמאפשר לך לבנות רזומה  ובהמשך גם לעבוד בתשלום. הקפד לבחור הפקות אופנה בעלות מוניטין נחשב שיתפרסו בכלי תקשורת מכובד וששמך יכלל בקרדיטים.

 



תגיות המאמר: אופנה, הפקות אופנה


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

היידה - קידום אתרים

שירותי קידום באינטרנט

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת Hayde

מאת: Haydeשיפוצים29/03/121227 צפיות
מטבחי יוקרה הם כבר מזמן לא רק עניין של עיצוב מטבח לפי כושר ההשתכרות או המצב הכלכלי, אלא יותר סמל סטאטוס. בדומה לרכבי יוקרה או שימוש במותגים בתחומים שונים, החל מבדים ועד לעגלות תינוקות, הבחירה של מטבחי יוקרה משדרת שייכות (או רצון לשייכות) למעמד מסוים..

מאת: Haydeספורט19/02/128471 צפיות
ראובן שיף מאוהד מושבע של הפועל תל אביב לצופה מושבע במשחקים בטלוויזיה אבל בלי לוותר על זמן ספורטיבי בשטחים הפתוחים של רמת השרון

מאת: Haydeנדל"ן ומקרקעין18/01/121976 צפיות
תמ"מ 6 היא תוכנית המתאר למחוז חיפה, היא נוצרת על ידי מומחים בתחום התכנון העירוני המייעצים למשרד הפנים ולמשרד הבינוי. התוכנית מחולקת לאזורי תכנון של מחוז חיפה ומצורפות לה מפות ותשריטים אשר מחלקים את מחוז חיפה לאזורי תכנון שונים כמו אכסון מלונאי, אירוח כפרי וישובים עירוניים.

מאת: Haydeנדל"ן ומקרקעין03/01/121132 צפיות
שקעה בקרקע תמיד תהיה עסקה משתלמת מאוד, אלא אם כן שילמתם מחיר מופרז על הקרקע. אבל אם מצאתם קרקע חקלאית לפני שהיא משנה את יעודה לקרקע לבניה - הרווח הוא עצום. גם במרווח הזמן עד שהקרקע משנה את ייעודה היא לא מאבדת מערכה ולהיפך ערכה הולך ומאמיר עם השנים.

מאת: Haydeבר ובת מצווה05/12/111204 צפיות
כיום יותר ויותר נערים בוחרים לחגוג את בר המצווה שלהם כיום התנדבות בעמותות. זוהי חוויה שונה, מיוחדת ובעיקר לא שגרתית. לא מדובר בבר מצווה קונבנצינאלי שיסתכם במסיבת ריקודים ותו לא. אלא בפרויקט בר מצווה שבמסגרתו חוגג הנער את היום המיוחד במסגרת של נתינה וחסד עם חבריו ומשפחתו.

מאת: Haydeבניית אתרים16/10/111202 צפיות
אתר מעריצים הוא הקשר בין אדם מסוים, מוסד מסוים או אפילו פריט כלשהו, לבין ציבור האנשים שרוצים לקבל מידע שוטף לגביו ולהעביר ביניהם חוויות. אתר מעריצים בדרך כלל מהווה את החיבור בין אישיות מעולם הבידור לבין קהל המעריצים שרוצה עדכונים לגבי הופעות, מידע לגבי שירים או כל דבר אחר הקשור בחיי הסלבס.

מאת: Haydeבניית אתרים08/08/111203 צפיות
תהליך אפיון אתרים הוא תהליך חשוב בכל נושא בניית אתרים. חשיבותו מקבלת משמעות נוסף כאשר מדובר על בניית אתרים בחו"ל. הסיבה לכך, שהאפיון הוא מעין תכנית עבודה. תכנית עבודה במחוזות שהם פחות מוכרים, הופכת לתהליך ארוך יותר מהמקובל.

מאמרים נוספים בנושא אופנה

מאת: עומריאופנה02/06/162149 צפיות
כשמדברים או נזכרים בתכשיטים, אוטומטית צצה לנו בראש תמונה של אישה. אך בימים אלו סדר הדברים משתנה: טרנד התכשיטים תופס תאוצה רבה בקרב הגברים המודרניים. למרבית תכשיטים והאביזרים הגבריים (בין אם מדובר בתליון, שרשרת או צמיד לגבר) יש מטרה, וכל פריט בא להדגיש ולהבליט תכונה שונה.המבחר עשיר ושופע, וגבר המעוניין לקשט עצמו ולשפר את ההופעה עלול ללכת לאיבוד. לכן כדאי שנעשה סדר בתכשיטים הקיימים ונפרט מהם הטרנדים החמים ועל מה מומלץ לשים דגש בבחירת תכשיטים לגבר.

מאת: אבי דוידיאופנה29/03/162110 צפיות
טיפים חיוניים לקניית בגדים ואביזרי אפנה בזול בישראל ובאתרי אינטרנט.

מאת: רועי כץאופנה11/02/162062 צפיות
שעונים הם האקססוריז הפופולארים ביותר לגבר

מאת: אודי ביגאופנה06/08/152432 צפיות
הילדים שלנו הם הדבר החשב ביותר לנו בחיים, אנו עושים הכול בשביל שהם יהיו מאושרים ורוצים רק בטובתם. כשיש אירוע משמעותי כזה או אחר בחיים שלהם ההתרגשות שלנו רבה, ואך טבעי הוא הדבר שבאירוע שלהם נרצה שהם ייראו הכי טוב והכי נוצץ. בת מצווה היא עוד אירוע מהאירועים החשובים הללו בחיים שלהם, ובשביל להתלבש טוב הכלה צריכה למדוד שמלות בת מצווה בכדי שהיא תמצא את מה שהכי מתאים לה. אירועי בת מצוות הם אירועים רבי משמעות וכל אחד רוצה שהילדה שלו תיראה במיטבה, אז הנה כמה טיפים בעניין של שמלות.

מאת: דוד כהןאופנה31/07/151893 צפיות
מה מייחד בגדי תינוקות מבגדים לגילאים מבוגרים יותר? איך מתאימים בגד לעונת השנה? איך בוחרים מותגים לפעוטות?

מאת: אודי ביגאופנה16/05/151912 צפיות
אחד הדברים הכי שובי לב, חמודים ועוצרי נשימה זה להביט על שורת ילדות קטנות, לובשות בגדי שושבינות ומקבלות לאחר כבוד את פני החתן והכלה. עם זאת שמלה עבור שושבינה ניתן למצוא במגוון מידות, כך שגם ניתן למצוא שמלות עבור נערות ונשים, אך עדיין הקסם הגדול ביותר טמון בשמלות של שושבינות קטנות. מה בדיוק עובד כ"כ טוב? ובכן לא ברור אם זה השילוב של הבד העשיר עם המראה התמים ילדי, אם זה המעמד שמתחבר אל מהות השמלה, או עם זה המראה של הלבוש המושקע והמוקפד אשר מולבש על ילדות מרוגשות וחייכניות שהולכות לפני הזוג המלכותי.

מאת: ravivorאופנה22/04/152990 צפיות
בניגוד למה שנהוג לחשוב, יבוא מקביל של מותגים הוא חוקי בישראל - כל עוד מקפידים על כך שהמוצרים אכן מקוריים ולא מזויפים. הנה כמה מהיתרונות של יבוא מותגים מקביל.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica