חפש מאמרים:
שלום אורח
03.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

איך מתכוננים לטיול תרמילאים

מאת: תמר טוביטיולים בחו"ל23/03/20101381 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

הכנה מוקדמת היא מתכון בטוח לפני יציאה לטיולי תרמילאים. בפוסט הבא טיפים שיסייעו לכם לעבור את שלב ההכנה ואת הטיול עצמו בשלום וללא דאגות מיותרות.

בשלב הראשון של הכנה לטיול, מומלץ לחפש חומר (באתרי אינטרנט של תרמילאים, בחנויות "למטייל" ומחוויות של אחרים שהתנסו בעבר בטיול ליעד הנבחר). קודם כל בררו פרטים בסיסיים כגון האם העונה מתאימה לתרמילאים, השוו מחירי טיסות ובדקו מהי עלות המחייה החודשית באזור והאם היא מתאימה לתקציב שעומד ברשותכם.

טיולים מתחילים בארץ. לפני שאתם רצים לשדה התעופה ועולים על מטוס, מומלץ להתחיל בהכנות לקראת הטיול מספר שבועות לפני מועד הטיסה. הכינו רשימת ציוד בסיסית (בדגש על בסיסית, בכל זאת, אתם צריכים לסחוב את התרמיל במשך כל הטיול, לא חבל על הגב?). מינימליזם זה שם המשחק, בחרו תיק שיתאים לצרכים שלכם והחלו בקניית ציוד חסר.

משימות  שיש לבצע במסגרת הכנה אופטימלית לפני טיולים:

חובה:

חיסונים. מרפאות מטיילים מספקים את המידע הדרוש לגבי סוג החיסונים הנדרשים ליעד שבחרתם.

כרטיסי אשראי. דאגו מראש להנפיק כרטיס אשראי בינלאומי שישמש אתכם בכל מקום בעולם (להיתקע בלי כסף במקום נידח ושכוח אל לא נחשב ל"חווית טיולים" שמספרים אח"כ בבית, זה סתם מבאס).

כסף. רכשו מבעוד מועד מטבע זר והמחאות נוסעים.

ביטוח רפואי. אולי הדבר הראשון והכי חשוב לעשות. אפשר לרכוש ביטוח רפואי דרך קופ"ח, חברות ביטוח או חברת כרטיס אשראי. מומלץ לעשות סקר שוק לפני כן ולבדוק שהביטוח מכסה חילוץ והצלה (עדיף להימנע מהפתעות מיותרות, בייחוד כשמדובר בחיים שלכם).

כרטיס טיסה. כל מילה נוספת מיותרת.

אשרות כניסה. מומלץ לבדוק באתר משרד החוץ אן יש צורך לסדר אשרת כניסה מראש למדינה.

אופציונאלי:

סלולרי. רוב התרמילאים מעדיפים לזנוח את המודרניזציה ולתקשר באמצעות מיילים, אך אם אתם בכל זאת מתעקשים כדאי לברר אם הסלולרי שלכם פועל בחו"ל ולבדוק אופציה לרכישת חבילות מוזלות לשיחות חו"ל.

רשיון נהיגה. במרבית מדינות העולם נדרשים בעלי רישיון ישראלי להציג רישיון נהיגה בינלאומי. רישיון בינלאומי מונפק באמצעות הזכיינים הבאים: אשת טורס; טלדור; מ.מ.ס.י; רשות הדואר.

קניית ספר טיולים מתאים ומפה אם צריך (אני אישית תמיד מטייל עם הלונלי פלנט במידה וישנו ספר מתאים ליעד). כדאי לבדוק שרוכשים את המהדורה האחרונה, במידה ואתם קונים ספר באנגלית,

בררו לגבי מסלולים ונקודות חמות באזור ששווה לבקר בהם (האינטרנט הוא מקור מידע מצוין)

רגע לפני שטסים:

סידור לינה ללילה ראשון. מומלץ לברר לגבי מקומות לינה (guest house) – עלות, מרחק מהשדה. אחרי הטיסה תהיו גמורים מעייפות ותתחרטו על כך שלא הקדשתם חצי שעה לסידור הזה.

מסלולים. ערכו רשימה של מסלולים ויעדים מרכזיים שאתם רוצים להספיק במהלך הטיול. סביר להניח שלא תראו את כל מה שיש לאזור להציע לכם, אז מומלץ לפחות להתמקד ביעדים שממש מעניינים אתכם.

ומה תשאירו למשפחה ולחברים?

טיולים ארוכים דורשים ציוד של משפחה וחברים במסמכים שכדאי שיהיו זמינים למקרי חירום: מסלול הטיול, תאריכים של טיסות, מספרי הטיסה וצילום של כרטיסי הטיסה, צילום של הדרכון, טלפונים חשובים: ביטוח המחאות נוסעים, ביטוח חו"ל, מספר חירום של כרטיס אשראי, חברת הסלולר, שגרירות ישראל ביעד.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

קידום אתרים מקצועי באינטרנט

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת תמר טובי

מאת: תמר טובישיקום והידרותרפיה23/06/1113506 צפיות
המעי הגס הוא האיבר המרכזי שבו מצטברים רעלנים ומזהמים שונים. צטברותם של רעלים אילו במערכת העיכול פוגעים בתפקודו התקין של הגוף ועשויים לעורר את הופעתם של מחלות ובעיות בריאותיות נלוות. הידרותרפיה (חוקן מים) זו שיטה לניקוי יסודי של המעי הגס מפסולת ורעלנים שהצטברו במהלך השנים, והחזרת האיזון החומצי - בסיסי הטבעי.

מאת: תמר טובירפואה סינית20/06/111394 צפיות
שיטת הטיפול באמצעות כוסות רוח היא שיטה שמקורה לפני אלפי שנים והייתה בשימוש של מרפאים בכל הדורות וכמעט בכל התרבויות. היתרון המרכזי של טיפול בכוסות רוח טמון בכך שתגובת הריפוי הינה מיידית, והמטופל מתחיל לחוש בשיפור במצבו כבר לאחר הטיפול הראשון.

מאת: תמר טובירפואה09/05/111431 צפיות
תסמונת העייפות הכרונית, שנקראה בעבר גם “מחלת היאפים” או “מונונקלואוזיס כרוני”, תוקפת כ- 0.2% מהאוכלוסייה, בלי קשר למעמד חברתי-כלכלי. פיברומיאלגיה מוגדרת כמחלה ראומטית הפוגעת ב: 4%-2% מהאוכלוסייה, כאשר 95% מהסובלים ממנה הן נשים, רובן בנות 50-20. המחלה מתאפיינת בכאבים בשלד, במפרקים ובשרירים, ללא רקע דלקתי. על אף שהן נחשבות לתסמונות שונות, יש ביניהן קשר הדוק: שתיהן מאופיינות בתסמינים הפוגעים בצורה קשה באיכות החיים וביכולת התפקוד.

מאת: תמר טובייהדות22/03/111749 צפיות
באמצעות לימודי הקבלה ניתן להסביר את המורכבות של היקום בהיבט החומרי והלא-חומרי שלו, כמו כן, את הטבע הפיזי והמטאפיזי של המין האנושי.

מאת: תמר טובירפואה11/11/102682 צפיות
מחלת קרוהן היא מחלה דלקתית כרונית שפוגעת ברירית מערכת העיכול ויכולה להופיע בכל רקמה באזורי מערכת העיכול: החל מחלל הפה ועד לפי הטבעת. במרבית המקרים, מחלת קרוהן פוגעת בחלק הסופי של צינור המעי הדק (באזור המעבר בין המעי הדק למעי הגס).

מאת: תמר טוביספא30/10/101628 צפיות
חמאם הטורקי, הנו גרסה ים תיכונית של בית מרחץ, דוגמת הסואנה. החמאם היווה ומהווה עדיין תפקיד חשוב בתרבות הטורקית. בתי מרחץ הם רעיון ומסורת רומית שעברו אל הביזנטים, ומהם לטורקים.

מאת: תמר טוביספא30/10/101647 צפיות
ספא, הנו שם כולל לתחום ריפוי המסתמך על הקשר בין הגוף לנפש. תעשיית ה-WELLNESS התפתחה רבות בעשור האחרון וביטויה המרכזי הוא בריבוי מכוני הספא הבריאותיים והטמעת התפיסה כי ספא אינו רק מותרות ופינוק, אלא טמונים בו יתרונות בריאותיים רבים הן במישור הפיסיולוגי והן במישור הנפשי.

מאמרים נוספים בנושא טיולים בחו"ל

מאת: קרוסלה הריון ולידהטיולים בחו"ל19/03/196520 צפיות
בישראל לא נוהגים לחגוג את חג המולד כמו בחו"ל. אין שלג לבן שיורד במשך כל החודש, ואת עצי האשוח מפלסטיק ניתן לראות בעיקר אצל מי שחוגג באמת. עם זאת, ישראלים רבים מעוניינים לחוש את חג המולד מקרוב כדי להרגיש כמו בסרט הוליוודי. ומלבד זאת, זוהי דרך נהדרת לעשות שופינג. לפיכך, בתקופת החורף נוהרים הישראלים לחו"ל כדי לחוות את החגיגות מקרוב.

מאת: דוד כהןטיולים בחו"ל30/10/182296 צפיות
אוהבים לטייל בחו"ל, אבל עד היום עשיתם רק טיולים פרטיים? פתחו את הראש, נסו טיול מאורגן ומבטיחים לכם שלא תתאכזבו.

מאת: דוד כהןטיולים בחו"ל01/05/181480 צפיות
על טיול מאורגן מישראל אל קנדה. הכירו את הרי הרוקיס, את הנופים הקסומים ופיגשו חברים חדשים לטיול.

מאת: רוני הכהןטיולים בחו"ל04/03/181546 צפיות
איך בדיוק הבאה של טלפון כזה מסייעת? קראו את הדברים הללו טרם האריזה לקראת טיול עצמאי בדרום אמריקה הרחוקה.

מאת: Daniel.Bטיולים בחו"ל21/01/181430 צפיות
סאמר סקול הוא מסגרת ללימוד אנגלית בתקופת חופשת הקיץ. בתי ספר אלה ממוקמים בכמה ארצות, בעיקר באנגליה אך גם בארה"ב ואפילו בארץ. מתקיימת בהם מסגרת שיעורים קבועה שבה התלמידים לומדים אנגלית בהתאם לרמת היכולת שלהם במטרה לשפר את כישוריהם בשפה ואת הציונים שלהם בשנת הלימודים הבאה.

מאת: שלום כהןטיולים בחו"ל04/12/171420 צפיות
הרבה מהישראלים כבר למדו כי הזמנת מלונות באילת באינטרנט היא הכי משתלמת. הם מזמינים מראש את הדיל הכי אטרקטיבי וזאת לאחר שביצעו סקר מקיף ומצאו כי המלון הטוב ביותר במחיר הטוב והמשתלם שלעיתים יכלול גם טיסות הלוך ושוב נמצא באתר מסוים. הם מזמינים, אורזים ונוסעים.

מאת: דוד כהןטיולים בחו"ל30/11/171413 צפיות
אין צורך להתפשר. אם אתם שומרי מסורת וחשוב לכם לשמור על שבת וכשרות, תוכלו לצאת לחופשה מאורגנת בחו"ל באווירה יהודית.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica