חפש מאמרים:
שלום אורח
28.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

תאורת לדים, היכן היא נולדה ומה שימושיה העיקריים

מאת: מרטיןאדריכלות פנים29/03/20101144 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

0.0pt; mso-header-margin:35.4pt; mso-footer-margin:35.4pt; mso-paper-source:0; mso-gutter-direction:rtl;} div.Section1 {page:Section1;} -->Normal 0false false falseEN-US X-NONE HEMicrosoftInternetExplorer4/* Style Definitions */table.MsoNormalTable {mso-style-name:"טבלה רגילה"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-qformat:yes; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin-top:0cm; mso-para-margin-right:0cm; mso-para-margin-bottom:10.0pt; mso-para-margin-left:0cm; line-height:115%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-fareast-font-family:"Times New Roman"; mso-fareast-theme-font:minor-fareast; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin;}

תאורת לדים

תאורת לדים כמו הרבה דברים אחרים בחיינו, פרצה למרכז הבמה, הרבה אחרי שכבר הייתה קיימת מעל 50 שנה. הרי תאורת לדים נוצרה ונבנתה למעשה אי שם בשנות החמישים. תאורת לדים היא שיטה חסכונית מאוד של תאורה, כאשר הרעיון המרכזי הוא אורך חיים ארוך במיוחד, ללא תלות במספר הפעמים שמדליקים את הנורה. דבר שני שהיה למטרה של יוצרי תאורת לדים הוא חיסכון באנרגיה. אף אחד לא חשב בשנות החמישים על חיסכון באנרגיה, אך מדענים כנראה, קיימים כדי לקבוע על מה יחשבו עוד חמישים שנה. כך הם קבעו את מטרות הפרויקט וכך קרה.

תאורת לדים עוזרת ליצור נורה הנותנת כמות זהה של אור ביחס לנורות אחרות או אפילו יותר, אורך חייה הוא ארוך במיוחד ללא תלות במספר הפעמים שמדליקים את הנורה. זה חשוב מאוד, כי נורות אחרות, בטכנולוגיות אחרות, מאוד תלויות במספר ההדלקות. נורות פלואורסנט למשל, אורך חייהן מתקצר משמעותית ברגע שמדליקים ומכבים את הנורה מספר רב של פעמים. אתם בטח מכירים את זה שבמשרד גדול, מחליפים מנורות כל תקופה נורא קצרה. איך ולמה זה קורה? הסיבה היא ששימוש מוגבר מקצר את חיי הנורה. בתאורת לדים זה לא קורה בכלל. נורת לד יכולה לעבור התעללות ואורך חייה לא ישתנה בכלל.

תאורת לדים עד שנות ה90:

מהרגע שהמציאו את תאורת לדים, היא נכנסה לשימוש פעיל. אתם מכירים נורות צבעוניות בכל מיני מכשירים חשמליים, כמו: נורות במחשבים, טלוויזיות, וידאו, טייפים או כל מכשיר אחר. שמתם לב שהנורות האלו יכולות להמשיך לפעול עשרות שנים ולא תהיה אף תקלה. זוהי תאורת לדים. בשנותיה הרבות עד שנות ה90, תאורת לדים שימשה בעיקר את התעשייה לאותן נורות צבעוניות וכמובן את הצבא. הצבא היה הלקוח הגדול של תאורת לדים, אם אתם מכירים את הפנסים הגדולים והארוכים של הצבא, אלו שמאירים כל כך רחוק, עד שנדמה לכם שעוד רגע יפילו מטוס, זוהי תאורת לדים. לזכות הצבא נאמר שהוא יודע לאמץ טכנולוגיות במהירות מרשימה, כל עוד זה קשור לטכנולוגיות לחימה, בכל מקרה הצבא אימץ את תאורת לדים בחום ואהבה.

תאורת לדים שנות ה90 והלאה:

בשנות התשעים קרה המהפך התפיסתי שגרם למובילי דעת קהל להתחיל לחשוב על הסביבה ואיך מגנים עליה. יחד עם שינוי התפיסה היה צורך ליישם שיטות וטכנולוגיות חדשות החוסכות בצריכת אנרגיה ומגנות על איכות הסביבה, תאורת לדים עלתה לגדולה בעקבות יתרונותיה הגדולים בתחום החיסכון באנרגיה. בתהליך איטי אך יציב, מעצבי פנים ואדריכלים החלו להמליץ ללקוחותיהם להשתמש בתאורת לדים במקום חלופות אחרות. היום המצב הוא שרוב הבתים והמשרדים הנבנים, ישתמשו בתאורת לדים ולא דברים אחרים.

 



תגיות המאמר: אור, תאורה, תאורת לדים


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

קידום אתרים בגוגל יחסי ציבור

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת מרטין

מאת: מרטיןרהיטים28/08/11951 צפיות
. האם נוח לכם על הריהוט הזה- יצא לי להיתקל בזה כמה פעמים ואני עדיין לא מאמין שזה באמת קיים בעולם, אנשים שבוחרים ריהוט יפה אבל ממש לא נוח. כדי להביא דוגמה קלה להבנה: תחשבו לשבת במשרד על כיסאות בר. האם הבנתם את הרעיון?

מאת: מרטיןאימון אישי23/01/111258 צפיות
כאשר מתחילים תהליך אימון אישי, אחד הדברים החשובים ביותר שלומדים זה להכיר בחשיבות של אמירת תודה. למה להגיד תודה זה כל כך חשוב? כדי להניע את הדינמיקה של העולם הזה לטובתך. שמתם לב שאנשים מתלוננים, ממשיכים להתלונן כל החיים? אל תהיו האנשים האלו, תגידו תודה ותלמדו את החשיבות של הכרת התודה.

מאת: מרטיןהגירה22/01/111504 צפיות
לעיתים נדמה שהדרך לקבלת אזרחות פולנית היא ארוכה ומפרכת, האמת היא באמת לא פשוטה בכלל. השורה התחתונה היא שזה לגמרי שווה את זה. אני באופן אישי זכיתי באזרחות פולנית לפני כשלוש שנים ואני מאוד מרוצה. האפשרויות הן בלתי מוגבלות, אני יכול ללכת לכל מקום שאני רוצה, לטייל בכל מקום שאני רוצה ולעשות כל דבר שאני רוצה. בעיני, אין יותר חופש מזה.

מאת: מרטיןעסקים - כללי22/01/111391 צפיות
משכנתא היא כנראה אחד הדברים הגדולים ביותר שאנחנו נוכל להשיג בחיים שלנו. קניית בית היא ככל הנראה החלום הגדול של כל הישראלים. נכון שבמקומות אחרים בעולם, אנשים לא מתרגשים כל כך מקניית בית, אבל בישראל- זה החלום הגדול ביותר שיכול בן אדם להגשים. משכנתא- היא בעצם מילה קסומה, שכולנו נהנים להעלות על הלשון.

מאת: מרטיןצרכנות11/06/101021 צפיות
אחד הדברים הכי קשים בעולם זה לחפש רעיונות למתנות, לא משנה איזה מתנה מחפשים או למי, ברגע שמתחילים את החיפוש אחר רעיונות למתנות,

מאת: מרטיןצרכנות11/06/101162 צפיות
מחפשים רעיון מקורי למתנה מגניבה ויוצאת דופן שעוד לא קיבלו מיליון אנשם לפני זה? אנחנו שמחים שהגעתם למאמר הזה, כי יש לנו רעיון מעולה בשבילכם.

מאת: מרטיןצרכנות11/06/10963 צפיות
איזה כיף לקבל מתנות, אין מישהו שלא אוהב את זה, אפילו האנשים שעושים פרצופים, כאשר הם מקבלים מתנה, אוהבים את זה. זה אומר שחושבים עלינו

מאמרים נוספים בנושא אדריכלות פנים

מאת: moraleאדריכלות פנים30/08/181675 צפיות
מי שמעוניין לעצב את הבית שלו, לא יתקשה למצוא היום מגוון רחב של אתרים ומדריכים מצולמים אשר יכולים לעזור לו. זה נכון, בין אם מדובר בעיצוב בתים פרטיים או בעיצוב דירות מגורים וכל סוג אחר של מבנים. זה גם נכון כמובן בלי קשר לשאלה היכן ממוקם המבנה והוא רוצה לעצב אותו.

מאת: רוני הכהןאדריכלות פנים01/12/171945 צפיות
זה די ספציפי לתכנן עיצוב משרדים יוקרתי עבור העסק, ולכן כדאי מאוד לעבור על פני כל מה שרוצים להפיק מאותו עיצוב לפני שמתקדמים אל עבר הביצוע של העיצוב עצמו בפועל. על מה כבר יכול העיצוב להשפיע מלבד החזות עצמה? קראו את הדברים הבאים.

מאת: שרון צרפתיאדריכלות פנים14/09/172102 צפיות
אלו רעיונות לעיצוב חדרי ילדים יכולים להיות פשוטים לביצוע עוד היום? קראו את הדברים הבאים.

מאת: רוןאדריכלות פנים28/09/161928 צפיות
תקלות צנרת עלולות להיות דחופות, ולכן להזמנת אינסטלטור הקרוב לאזור המגורים יתרונות רבים. איך מאתרים ומזמינים אינסטלטור מומלץ במודיעין?

מאת: בני דואניאדריכלות פנים20/07/164609 צפיות
עיצוב הבית הפך בשנים האחרונות לתחום מעניין ומרתק בו עוסקים גם אנשים פרטיים אשר מעוניינים בעיצוב אישי ועצמאי של ביתם על פי אהבתם וחזונם העיצובי וגם כמובן של מעצבי פנים וחוץ אשר עוסקים בתחום ומאפשרים את שינויו המתמיד על פי מגמות משתנות מן הארץ ומהעולם כולו.

מאת: sharondan80אדריכלות פנים06/04/161833 צפיות
בין אם אתם רוצים לעצב בית, משרד, חנות, או כל חלל אחר ומעוניינים בעזרתה של מעצבת פנים בצפון, מאמר זה הוא בשבילכם!

מאת: אוהד ז.אדריכלות פנים17/12/151916 צפיות
כיום על ידי שימוש בטכנולוגיה מתקדמת אפשר להפעיל כל החשמל בבית במתג אחד בלבד, וזאת בהתאם לשעה ביום. לדוגמא אם אתם מחכים לאורחים בשעות אחה"צ וברצונכם להפעיל מזגן לא יהיה כל צורך לגשת למתג המזגן אלא ללחוץ על מתג ההפעלה היחיד בבית. מערכת smart home תבחר את הטמפרטורה לפי מזג האוויר בחוץ, ובאותה העת גם תכבה או תדליק אורות בבית בהתאם לצורך, באמצעות חיישנים שיש בה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica