חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

פרסום חינם מי בעד ?

אם אתה מאמין שיש דברים שניתן למצוא בחינם בלי שום עלות כספית , אם אתה קצת מרחרח תוכל למצוא פרסום חינם  בהמון דרכים יצירתיות.  פרסום חינם תוכל למצוא דרך אתרי אינטרנט למשל חוג'לה , אתרי הכרויות , אתרי חיפוש עבודה , פייסבוק, מיי ספייס וכד'. כמו כן תוכל למצוא פרסום בחינם דרך הטלפון הסלולרי בהודעות קוליות וגם טקסטים . פרסום בחינם  נותן במה ענקית לאתרי האינטרנט וכן למוצר אשר אותו אנו מעוניינים לפרסם. פרסום חינם מושך לקוחות רבים המעוניינים לרכוש מוצרים ישירות מהמוכר ללא מתווכים, לדוגמא אתר יד 2.  פרסום חינם  יעיל גם בכדי למשוך מפרסמים בתשלום אשר מעוניינים לשלם עבור הפרסום השיווקי.

פרסום חינם מאפשר חשיפה רבה יותר לקהל רחב יותר , כי בינינו מי לא רוצה לקבל משהו בחינם? לכן, פרסום חינם הרבה פעמים מושך מפרסמים בתשלום אשר נהנים מחשיפה לקהל רב יותר באתרים המאפשרים פרסום חינם. לפיכך, לעיתים ניתן למצוא כי פרסום בחינם זו מעין "פירצה בחוק" כאשר גילינו  מקום בו ניתן להפיק פרסום בחינם  בניגוד לנהלי האתר מעין פשע מאורגן קטן... ובצורה לא פורמלית ,לדוגמא , ניתן להרשם לאתרי היכרויות רבים מבלי לרכוש מנוי וכך לפרסם את עצמך באתר.

ניתן למצוא פרסום חינם  גם לא דרך אתרי האינטרנט. לדוגמא, פרסום סמוי של מוצר מסויים , במסגרת שידור טלויזיה , רדיו , במסגרת כתבה על מישהו בעיתון או במגזין, בסרט קולנוע, בספרות , וכו' למרות שיש חוקים האוסרים פרסום סמוי , עדיין כשאלין מהאח הגדול אמרה שהחלום שלה זה שיביאו לה משאית מלאה בשוקולד מגנום זה עשה את שלו ....  בעצם מבלי להתכוון לכך, ניתן למצוא המון פרסום חינם כמעט בכל מדיה אשר מכוונת לקהל רב מאזינים בארץ או בעולם.

ישנם סוגים שונים של פרסום חינם , למשל ניתן להפיק פרסום בחינם  מפה לאוזן, שזהו סוג של מכירות , דבר עם כמה שיותר אנשים והזמן אותם למסיבה הקרבה שאתה עושה וכו'. 

פרסום חינם דרך האינטרנט יכול לחסוך לא רק את מחיר הפרסום עצמו אלא גם את עמלת התיווך הנילווה למוצר אותו אנו רוצים לפרסם ולמכור ,  לדוגמא, פרסום חינם באתר יד 2 של מכירת נדל"ן, רכבים, כרטיסים למופעים,  פרסום חינם באתרי חיפוש משרות כגון ג'ובמאסטר , מוג'וב וכד'

כאשר מדובר באדם כבר מפורסם קרי "סלב" , פרסום חינם  נידבק אליו כמו מגנט כאשר כל חברות המותגים מבקשות ממנו ללבוש את בגדיהם ולהשתמש במוצרים שלהם בחינם עבור פרסום. לדוגמא התלבושות והתכשיטים אשר מקבלות בחינם שחקניות קולנוע בהוליווד מחברות האופנה זהו פרסום בחינם.

ישנם סוגים שונים של פרסום חינם , למשל ניתן להפיק פרסום בחינם  מפה לאוזן, שזהו סוג של מכירות , דבר עם כמה שיותר אנשים והזמן אותם למסיבה הקרבה שאתה עושה וכו'. 

פרסום חינם דרך האינטרנט יכול לחסוך לא רק את מחיר הפרסום עצמו אלא גם את עמלת התיווך הנילווה למוצר אותו אנו רוצים לפרסם ולמכור ,  לדוגמא, פרסום חינם באתר יד 2 של מכירת נדל"ן, רכבים, כרטיסים למופעים,  פרסום חינם באתרי חיפוש משרות כגון ג'ובמאסטר , מוג'וב וכד'

כאשר מדובר באדם כבר מפורסם קרי "סלב" , פרסום חינם  נידבק אליו כמו מגנט כאשר כל חברות המותגים מבקשות ממנו ללבוש את בגדיהם ולהשתמש במוצרים שלהם בחינם עבור פרסום. לדוגמא התלבושות והתכשיטים אשר מקבלות בחינם שחקניות קולנוע בהוליווד מחברות האופנה זהו פרסום בחינם.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת קירה מוסקליוב

מאת: קירה מוסקליובימי הולדת02/05/111589 צפיות
רובינו מתקשים בלהיות יצירתיים בנקודה שבה אנו צריכים לקנות מתנה, במיוחד אם מדובר על מתנה אישית למישהו קרוב. במקרים כאלה, יש תמיד רצון להעניק מתנה אישית, אינטימית ועם ערך מוסף שהוא מעבר לפונקציונאליות עצמה של המתנה, אם כי שתהיה בנימה אינטימית לבעל השמחה. עידן ההתלבטויות תם, שכן כיום יש פתרון שפונה לכל אותם האנשים שרוצים להעניק מתנות לילדים שלהם, להורים שלהם או לחברים הקרובים ביותר.

מאת: קירה מוסקליובטיולים בחו"ל01/05/111026 צפיות
הודו הענקית והיפהיפיה מלאה באוצרות טבע, מקומות קדושים ואותנטיים, אמנות ותרבות מרתקת, אנשים יוצאי דופן ואנרגיות שונות לחלוטין מכל מה שאנחנו מכירים כאן במערב. אנשים רבים נוסעים להודו לטובת ביקור ותיירות, אך רבים עושים את הודו גם לנפש. הודו פותחת בפנינו עולם חדש לחלוטין, שונה במהותו מכל מה שמוכר וידוע לנו כאן במערב, מאפשרת לנו להתחבר לפלאים שונים לחלוטין של העולם, ובעיקר, היא מאפשרת לנו להתחבר לעצמינו. רבים האנשים שמעידים על הודו כמקום משנה חיים, בכל גילאי החיים.

מאת: קירה מוסקליובבריאות השן27/04/111215 צפיות
במהלך השנים השיניים שלנו סופגות פגיעות מסוגים שונים, החל מפגיעה בצבע השן והיווצרות של כתמים הנוצרים כתוצאה מצריכת מזונות שונים, עישן סיגריות ושתיית קפה, דרך בעיות של שחיקת שיניים המקצרות את אורך השן ופגיעה באמייל השן המכרסמת את השן לאורך זמן.

מאת: קירה מוסקליובקניות 24/04/111312 צפיות
ילדים הם שמחה, הם מקור לאושר ואהבה גדולה, ואנחנו כבני אדם אוהבים להעניק לאלה שאנחנו אוהבים, במיוחד אם מדובר על ילדים. יש משהו בהענקת מתנות לילדים שפשוט ממלא את הלב, גם אם לא מדובר על הילדים שלנו, רמת השמחה שזה מעורר, הוקרת התודה וההנאה הרבה ששני הצדדים מפיקים מכך היא גבוהה לעין שעור. הגילאים בהם מתנות הופכות להיות פינוק אלה הגילאים בהם ילדים מתחילים לתקשר עם הסביבה שלהם, כלומר בערך גילאי שלוש ומעלה, כאשר במרבית המקרים, זה כבר גיל גן, בו ילדים באים במגע ואינטראקציה גם עם ילדים אחרים, ומבלים עימם חלק ניכר מהיום שלהם. גן הילדים מהווה מסגרת אינטגראלית, כאשר הוא מהווה גם מוקד חברתי בעל חשיבות רבה בו ילדים חוגגים חגים, ימי הולדת ועוד אירועים שונים. דווקא במקרים כאלה, מתנות מקבלות לגני ילדים מקבלות חשיבות גבוהה עוד יותר.

מאת: קירה מוסקליובהפקות אירועים24/04/11915 צפיות
לעבודתו של תקליטן יש תפקיד חשוב ומרכזי במיוחד באירוע שלכם, עליו לבדר את הקהל ולספק למעשה את החלק המרכזי של פן הבידור והחוויה של האירוע, בין אם מדובר על אירועים פרטיים וכך גם כאשר הדבר מגיע אל אירועים עסקיים שונים. למרות שבמקרים רבים, למרבה הצער, תקליטנים עובדים בצורה די טכנית באירועים, ועובדים על בסיס פלייליסט מוכן מראש, הרי שבפועל, תקליטן טוב אמור להיות מסוגל להרגיש את הקהל שאותו הוא מבדר ולהתאים את המוזיקה בהתאם לרצונות הקהל הספציפי, גם אם הם לא תואמים את הפלייליסט המקורי. תקליטן טוב הינו נכס בעל ערך רב, ויש ביכולתו להרים את האירוע או להפיל אותו.

מאת: קירה מוסקליובשיפוצים10/04/111199 צפיות
המודעות לשמירה על איכות הסביבה רק הולכת וגדלה בשנים האחרונות, אך מעבר להקפדה על שמירת הסביבה בה עלינו לחיות, הרי שגם במגבלות השונות עליהן עלינו להקפיד ניתן למצוא הזדמנות. כיום, יש לנו, הצרכנים הפרטיים, אפשרות להרוויח הכנסה פאסיבית ללא שום מאמץ. ההזדמנות ליצירת רווח רלוונטית עבור אנשים אשר מתגוררים בבית פרטי או אנשים בעלי גג בבניין בו יוכלו להתקין קולט אנרגיה, באמצעותו יוכלו להפיק אנרגיה סולארית . בגין האנרגיה שתופק מהקולט, יוכלו האנשים לקבל תשלום ובכך למעשה לייצר לעצמם הכנסה נוספת.

מאת: קירה מוסקליובאומנות - כללי31/03/111360 צפיות
הגיע עוד יום הולדת של חבר ואתם שוב לא יודעים מה איזו מתנה לקנות לו ? מגיע חג ואתם תקועים עם מחסור ברעיונות למתנות מקוריות ללקוחות שלכם ? מעכשיו תוכלו להסיר דאגה מלבכם כיוון שבמאמר הבא נציג לכם מגוון של רעיונות מקוריים למתנות ספונטאניות ולא מחייבות, יחד עם זאת מקוריות ויצירתיות במיוחד, כך שתוכלו לרגש, להפתיע ולהעניק מתנה מיוחדת במיוחד ליקרים והקרובים שלכם.

מאמרים נוספים בנושא פרסום באינטרנט

מאת: nirפרסום באינטרנט01/11/213456 צפיות
אין נוסחא קבועה עבור ניהול מוניטין ומעולם לא היתה. כל עסק פועל בסביבה עיסקית אחרת מתחרה באתרים שונים ומנסה להשיג מטרות עיסקיות שונות. ועדיין הגישה הבסיסית שמלווה את תחום ניהול המוניטין מספר שנים לא השתנתה בהרבה. מה כן השתנה – היחס של גוגל לפופלאריות.

מאת: משה סויסהפרסום באינטרנט04/12/202196 צפיות
יש ברשותכם עסק פעיל או חדש והינכם מעוניינים לפרסם אותו למכירה באינטרנט, מה עליכם לעשות על מנת למכור את העסק במהירות.

מאת: אמורפרסום באינטרנט01/07/172771 צפיות
פלטפורמת הרשת החברתית מאפשרת לעסקים ולחברות להגיע לקהל יעד רחב, והאפשרויות החינמיות של שיווק דרך פייסבוק מלהיבות ואפקטיביות כשלעצמן. יחד עם זאת, אם אתה בעל עסק המעוניין בקמפיין שיווקי שיקפיץ את העסק שלך לרמות פעילות וחשיפה חדשות במהירות

מאת: אמורפרסום באינטרנט28/06/172692 צפיות
מה היתרונות של שיווק בפייסבוק, ומדוע כדאי גם לעסק שלך להיכנס לרשת החברתית הגדולה ביותר? עבור אלו שעדיין לא קפצו על עגלת הפרסום של הרשתות החברתיות, הנה מדריך קצר בנושא פרסום בפייסבוק באדיבות טרגט, חברה לשיווק באינטרנט.

מאת: שרון צרפתיפרסום באינטרנט30/11/162266 צפיות
איך בדיוק יודעים למקד את הפניות של הלקוחות שהתבצעו מאותם אפיקים מסוימים בלבד ולנטר את הפעילות לפרסום שחוסך משאבים פיננסיים לבית העסק? ניתן למקד את הפניות בעזרת מספרים וירטואליים פשוטים לביצוע, בין היתר. קראו הלאה ותגלו מידע חשוב לפרסום ממוקד.

מאת: רועי כץפרסום באינטרנט08/09/162835 צפיות
חברת בניית אתרים יוצרת עבורך, בעל עסק קטן או גדול, בין אם אתה נגר, מטפל, אמן או חנות, וזקוק לכל הסיוע שתוכל לקבל. הקמת אתר אינטרנט בחינם מאפשרת לך לבנות את אתר האינטרנט שלך כך שלקוחותיך יוכלו למצוא אותך.

מאת: רועי כץפרסום באינטרנט15/08/162738 צפיות
חושב על יצירת אתר אינטרנט בחינם? צור קשר עם חברת בניית אתרים. אתר בחינם מאפשר לך להשיק בלוג, לקבל לידים באמצעות דואר אלקטרוני, ולקבל דומיין אישי.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica