חפש מאמרים:
שלום אורח
18.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

רישום חלל ומרחב

רישום חלל ומרחב הוא כלי עבודה חיוני עבור אדריכלים ומעצבים. חלק חשוב מהיכולת של מעצב לחשוב, לשנות, להתאים ולבחון קשת של רעיונות, מצויה ביכולת שלו להעביר את הרעיונות שבראשו אל הנייר ובדרך זו להמחיש אותם ולבחון אותם. אמנם כיום ניתן ליצור בתוכנות ממוחשבות המחשה "נקייה" ואסתטית של חלל, אולם אין תחליף ליכולת ולמיומנות של המעצב ליצור סקיצות מהירות כחלק מתהליך הפיתוח, להדגים אפשרויות תכנון נוספות וזוויות שונות תוך כדי פגישה עם לקוח, ולתת ביטוי לשפה האמנותית הייחודית שלו כמעצב.

מתוך הבנה של החשיבות המרובה שיש למיומנות הרישום בעבודה היומיומית של מעצבים, משיק בית הספר נקודת מגוז קורס לאנשי מקצוע העוסקים בתחומים שונים של עיצוב חלל ומרחב ובהם אדריכלים, מעצבי פנים, מעצבי תפאורה ועוד. מטרת הקורס היא להקנות למעצבים מיומנויות רישום מתקדמות, שיהוו עבורם כלי עבודה שימושי, יישומי ויעיל.

את הקורס מנחה ודים קופטייבסקי, אמן, אדריכל ומעצב תפאורות, מבעלי בית הספר 'נקודת מגוז' ומרצה מזה למעלה מעשר שנים במיטב בתי הספר בארץ למקצועות האדריכלות והעיצוב. "המיומנות הטכנית ברישום של חלל, מאפשרת לאדריכל ולמעצב ליצור דיאלוג בזמן אמת עם הלקוח" אומר ודים קופטייבסקי, "השימוש בתוכנת מחשב הוא יעיל מאוד כשרוצים להמחיש תוצאה סופית בצורה ברורה ומרשימה, אבל מחשב הוא אמצעי לביצוע והוצאה לפועל של רעיון ולא כלי למחשבה ולפיתוח רעיוני. כאשר יושבים מול לקוח ורוצים להדגים לו אפשרויות שונות או כאשר מגבשים ומפתחים קונספט לעיצוב, רישום הוא הדרך הטובה ביותר לעשות זאת"

הקורס מלמד רישום חלל וקומפוזיציה במרחב על-פי עקרונות של רישום אקדמי- שיטת רישום ייחודית המבוססת על תורת הפרספקטיבה. שיטה זו מקנה מיומנויות רישום מתקדמות, המאפשרות להעביר בצורה מדויקת המחשה של כל מרחב וכל אובייקט.

קורס רישום חלל מיועד לאנשי מקצוע מתחומי האדריכלות והעיצוב, והוא מקנה כלים יישומיים וטכניקות מתקדמות לרישום חלל ומרחב. בנוסף נפתח בימים אלה קורס רישום למעצבי מוצר.

לפרטים והרשמה:

ניתן ליצור קשר באימייל nekudatmagoz@gmail.com או בטלפון: 050-7330648.

מידע נוסף ניתן למצוא בעמוד הפייסבוק http://www.facebook.com/nekudatmagoz

נקודת מגוז הוא בית ספר יחיד מסוגו בארץ ללימוד רישום וציור אקדמי, על פי השיטה האקדמית  הרואה בפיתוח יסודות חזקים של רישום, פרספקטיבה ואנטומיה את המפתח להתמחות ולהצטיינות בכל תחומי העיצוב והאמנות. בית הספר 'נקודת מגוז' מציע קורסי רישום וציור אקדמי וקורסי רישום וציור אנטומיה- למתחילים ולמתקדמים. בנוסף מקיימת 'נקודת מגוז' תוכנית מכינה ייחודית למעוניינים להתקבל ללימודים גבוהים במקצועות עיצוב, אדריכלות ואנימציה, וקורסים מתקדמים לאנשי מקצוע ובהם: רישום לאנימטורים, רישום למעצבי מוצר, רישום לאדריכלים ומעצבי פנים ורישום למעצבי אופנה.

כתובת 'נקודת מגוז': דרך מנחם בגין 25, תל-אביב

אתר בית: http://nekudatmagoz.ning.com

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

'נקודת מגוז' הוא בית ספר יחיד בארץ ללימוד רישום וציור אקדמי. 'נקודת מגוז' מציע תוכנית מכינה ייחודית לקבלה ללימודים גבוהים במקצועות עיצוב, אדריכלות ואנימציה וכן קורסי רישום וציור אקדמי למתחילים, למתקדמים ולאנשי מקצוע מתחום העיצוב, האדריכלות והאנימציה. 

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת פיודור בזובוב

מאת: פיודור בזובובעיצוב23/06/101096 צפיות
בית הספר נקודת מגוז מזמין אתכם ל"מכינה ביום אחד"- יום מכינה מרוכז בו תוכלו להתנסות בתחומי לימודי העיצוב ואדריכלות השונים, כדי שתוכלו לבחור את מסלול הלימודים העתידי המתאים לכם ביותר. את מכינה ביום אחד מנחים ודים קופטייבסקי ופיודור בזובוב, מרצים למעלה מ-10 שנים בבתי הספר המובילים בארץ למקצועות אמנות, עיצוב ואדריכלות ומקימי בית הספר 'נקודת מגוז'.

מאת: פיודור בזובובציור30/05/101430 צפיות
בית הספר 'נקודת מגוז' פותח קורס רישום אנטומיה לקהל הרחב ולאמנים. הקורס ייפתח ביום ד', 14 ביולי 2010, בשעות הערב. קורס 'ציור מודל בצבעי שמן' מיועד למעוניינים לחוות ולהתנסות בציור מודל עירום ובעבודה עם בצבעי שמן. בנוסף נפתח בימים אלה גם קורס 'ציור טבע דומם בצבעי שמן'. הקורס מיועד לקהל הרחב ולא נדרש ניסיון קודם.

מאת: פיודור בזובובציור30/05/101857 צפיות
רישום אנטומיה הוא אחד הכלים המרכזיים והחשובים באמנות פיגורטיבית. היכולת לתפוס בעזרת רישום את מורכבות הגוף האנושי, וליצור דמויות בעלות אופי, עומק ונוכחות, הם כלי ביטוי ויצירה שכל אמן כמעט נדרש להם. קורס רישום אנטומיה פתוח לתלמידים המעוניינים לחוות ולהתנסות ברישום וציור של גוף האדם ועבודה עם מודל. בנוסף נפתחים בימים אלה קורסי רישום אנטומיה מתקדמים לאמנים, אנימטורים ומעצבים.

מאת: פיודור בזובובאמנות פלסטית16/05/101287 צפיות
קורס רישום אנטומיה- המשך למתקדמים, בהנחיית פיודור בזובוב מתקיים בבית הספר 'נקודת מגוז' הקורס ייפתח בתאריך 4 ביולי (יום א') הקורס כולל 10 מפגשים המתקיימים פעם בשבוע, בשעות הערב. כ- 35 שעות אקדמיות.

מאת: פיודור בזובובעיצוב16/05/101297 צפיות
קורס רישום למעצבי מוצר מיועד לפיתוח טכניקות עבודה מתקדמות עבור אנשי מקצוע מתחומי העיצוב. בנוסף נפתחים בימים אלה גם קורסי רישום חלל ומרחב המיועדים למעצבי פנים, אדריכלים, מעצבי תפאורה ובמה.

מאת: פיודור בזובובעיצוב16/05/101293 צפיות
קורס רישום אקדמי פתוח לתלמידים המעוניינים לחוות ולהתנסות בעולם הרישום והציור. בנוסף נפתחים בימים אלה קורסי רישום לאנשי מקצוע מתחום העיצוב והאמנות (אנימטורים, מעצבי פנים, אדריכלים, מעצבי מוצר, מעצבי אופנה).

מאת: פיודור בזובובאמנות פלסטית24/03/101458 צפיות
קורס רישום למעצבי מוצר בהנחיית פיודור בזובוב מתקיים בבית הספר 'נקודת מגוז' הקורס ייפתח בתאריך 13 באפריל 2010 (יום ג') בית הספר 'נקודת מגוז' פותח קורס רישום למעצבי מוצר. הקורס ייפתח ביום ג', 13 באפריל 2010, בשעות הערב.

מאמרים נוספים בנושא אמנות פלסטית

מאת: ענת עין גדיאמנות פלסטית25/01/154055 צפיות
- מאמר זה עוסק בשילוב האמנות הפלסטית בגן הילדים ביחס לגישות החינוכיות שקיימות בחינוך לגיל הרך. מטרת המאמר הייתה להבין את חשיבות שילוב האמנות בגיל הגן ואת תרומתה הרבה להתפתחות הילד דרך תפיסותיהן החינוכיות של הגננות. המאמר נבע מתוך עבודה מקיפה אשר בדקה את התפיסות, הגישות והאמונות של מחנכות לגיל הרך בעניין שילוב אמנות פלסטית בגן הילדים במדינת ישראל ,וכן את מקומה של האמנות הפלסטית בהווי הגן, ושילובה בעשייה החינוכית אמנותית בגן. לאור זאת אתמקד במאמר בסוגיות המרכזיות הבאות: גישתן של המחנכות לאמנות הפלסטית בגן, בחירתה של הגישה החינוכית, שילובה בעבודת הגננות בנן, וכן האופנים ודרכי העבודה בהם מועברת האמנות הפלסטית בגן. המאמר מביא ממצאי מחקר משולב, בגישה האתנוגראפית, וכלל 50 גננות.

מאת: גיל שושיאמנות פלסטית17/11/138428 צפיות
מכיוון שסוגיות של תכנון פרישה הן מקיפות למדי אנחנו ממליצים לכם בחום להשתמש בשירותים של אנשים שזאת ההתמחות

מאת: דיבאני סנטראמנות פלסטית04/08/132368 צפיות
תמיד היה לנו חלום כל מטבח חדיש אך עם זאת גם ביתי, מעוצב ופרקטי, בעל הרבה מקום לאחסון אך עושה רושם קומפקטי ועוד כל מיני ניגודים שלא תמיד מתאימים. תמיד חלמנו על מטבח יפה ומרוהט, רחב ידיים ומעוצב בשעה שבפועל המטבח שלנו קטן ובנוסף אין לנו את סכום הכסף הדרוש לעצב אותו כרצוננו. אז מה יהיה?

מאת: נורית שניאמנות פלסטית19/06/132226 צפיות
על חופש הביטוי- על דימויים הנקברים בתוכנו כתל ארכאולוגי וירטואלי -על זכויות יוצרים. על הרשות לדלות אסוציאציות חופשיות בזמן יצירה בעולם גדוש ומוצף דימויים ועל הרפרנס הבלתי אפשרי לתיעוד.

מאת: נורית שניאמנות פלסטית16/06/132234 צפיות
נורית שני היא ציירת מתל אביב. מציירת בסטודיו, ברחוב פוריה 12. המאמר מתאר ומנסה להמחיש תהליך יצירה מדימוי לציור . במאמר נורית שני מראה איך, כאשר תבנית חשיבה משתבשת, כשלא מתקיים חוק שימור הצורה וחשים ורטיגו תודעתי נולד צירוף חדש. מתוך "סדק" תודעתי נוצר דימוי חדש של השפעה על התודעה. הציור המצורף בקישור עוסק באסוציאציה לדמות העולה מן החול הרטוב, רקדן שנורית שני ראתה בריקוד "הולדת הפניקס" של להקת ורטיגו, הופך בציורה, ליצירת אמנות עשויי מרשת, המייצגת רשת וירטואלית, עידן חדש ואת ושינוי חברתי.

מאת: נורית שניאמנות פלסטית16/06/132351 צפיות
נורית שני היא ציירת מתל אביב. מציירת בסטודיו, ברחוב פוריה 12. המאמר מתאר ומנסה להמחיש תהליך יצירה מדימוי לציור . במאמר נורית שני מראה איך, כאשר תבנית חשיבה משתבשת, כשלא מתקיים חוק שימור הצורה וחשים ורטיגו תודעתי נולד צירוף חדש. מתוך "סדק" תודעתי נוצר דימוי חדש של השפעה על התודעה. הציור המצורף בקישור עוסק באסוציאציה לדמות העולה מן החול הרטוב, רקדן שנורית שני ראתה בריקוד "הולדת הפניקס" של להקת ורטיגו, הופך בציורה, ליצירת אמנות עשויי מרשת, המייצגת רשת וירטואלית, עידן חדש ואת ושינוי חברתי.

מאת: הילה אמנות פלסטית02/06/132117 צפיות
במקומות עבודה רבים אנשים נוטים להתלונן כי אף על פי שמקום העבודה הוא מושך ומרכזי, העבודה עצמה מרתקת ושעות העבודה מאוד נוחות, עדיין קשה להם במקום העבודה שלהם והם אינם מרוצים משום שהאנשים שעמם הם עובדים אינם לטעמם. כאשר בדקו את התלונות האלה לעומק, הסתבר כי אנשים מתלוננים על אנשים אחרים העובדים עמם משום שהם לא באמת מכירים אותם. השיחות בדרך כלל לא עוברות מעבר לענייני עבודה או פרטים סתמיים של יום חולין.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica