חפש מאמרים:
שלום אורח
24.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

תכנון פרישה לא עניין של מה בכך

מאת: גיל שושיאמנות פלסטית17/11/20138430 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

גם אם אתם רק באמצע שנות השלושים שלכם שווה מאוד שתמשיכו לקרוא את המאמר הנוכחי שבו נביא בפניכם מידע רלוונטי ומאוד חשוב בנוגע לפנסיה שלכם וליתר דיוק נעסוק בו בזווית אחת ויחסית חדשנית שנקראת תכנון פרישה.

ליהנות מחיים נוחים מרגע שפרשתם עניין של תכנון מוקדם וקפדני

עם תוחלת החיים של ימים אלו אתם עשויים למצוא את עצמכם חיים טוב גם עשרים שנים אחרי שפרשתם לגמלאות. מדובר על איכות חיים אמיתית שכוללת לא מעט ספורט, טיולים לחול, לימודים, מימוש של תחביבים שונים שלא לומר זמן איכות אמיתי עם הנכדים שלכם. כול זאת במידה ויש לכם את הסכום הכספי הרלוונטי מין הסתם. כן אנחנו מתכוונים לפנסיה שלכם.

מתי התחלתם לחסוך לקראת הפנסיה שלכם

השאלה הראשונה שאתם צריכים לשאול את עצמכם היא מתי התחלתם לחסוך לקראת הפנסיה שלכם. עם חוק פנסיית החובה מדובר למעשה חצי שנה מרגע שהתחלתם לעבוד באופן קבוע. החישוב הוא ממש פשוט, ככול שתצליחו לצבור יותר זכויות בתור עמיתים בקרנות הפנסיה כך ייטב עבורכם. גם כשאתם אנשים צעירים והפנסיה היא הדבר האחרון שאתם באמת חושבים עליה עדיין כדאי שתחסכו וכמה שיותר.

כול המידע שתוכלו למצוא בנוגע לפנסיה שלכם

מכיוון שהעיסוק בכול הנושאים הנוגעים לפנסיה שלכם תפס תאוצה אמיתית בשנים האחרונות אתם עשויים למצוא לא מעט מידע בעניין. בין אם מדובר על השוואת ביצועים בין קרנות פנסיה שונות, תקנות חדשות,תחזיות שונות, טיפים ועוד. מומלץ בחום שגם אם אין לכם ידע כלכלי תצליחו להעמיק בנושא שיש לו חשיבות עצומה עבורכם

תכנון פרישה מתאים לכול מי שיש לו קצת יותר

ישנם שני סוגים של צרכנים, הראשונים הם כאלו שיש להם רק קרן פנסיה ותו לא. היא הפתרון היחיד שישרת אותם בגיל של פרישה. לעומתם אחרים הצליחו לחסוך כספים נאים וגם השקיעו אותם בערוצים שונים. לקראת הפרישה כדאי מאוד לערוך חשבון ותכנון מוקדם, כזה שייקח את כול הנתונים הקשורים בפרישה שלכם כמו למשל דיור מוגן, צוואה, בעיות רפואיות ותכנון נכון של תזרים המזומנים שלכם. כול הסוגיות האלו וגם אחרות הן חלק מתחום שרק הולך וגדל ונקרא תכנון פרישה.

אילו גורמים מקצועיים יכולים לסייע לכם בתכנון הפרישה

מכיוון שסוגיות של תכנון פרישה הן מקיפות למדי אנחנו ממליצים לכם בחום להשתמש בשירותים של אנשים שזאת ההתמחות שלהם. אנחנו מכירים את סוכני הביטוח בתור מומחים לתכנון פרישה. נדרשת נקודת מבט ממש רחבה כזאת שמתייחסת לנתונים כמו מס, הבנה בסוגיות של דיור מוגן, צוואות וכמובן תכנון פיננסי. בסופו של יום מדובר על כספים שיכולים להיות ממש גדולים. כאלו שדורשים תכנון פרטני. לכן לפני שאתם פורשים מצאו לעצמכם את המומחה הכי זמין, שבו יחד איתו ותכננו את הפרישה שלכם כך שבגיל 67 ואולי לפני תמצאו את עצמכם יושבים רגל על רגל ונהנים מחיים ממש נוחים

 



תגיות המאמר: פרישה


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

גיל שושי

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת גיל שושי

מאת: גיל שושיעיצוב30/12/131379 צפיות
חברת שטראוס מים שולטת בשוק מתקני המים המסוננים זה שנים מאוד ארוכות, אתם הכרתם אותה בתחילה בתור חברת

מאת: גיל שושיציור22/12/138720 צפיות
לבחור בית השקעות איכותי לא עניין של מה בכך. אנחנו ממליצים לכם בחם לבחון את העניין משלוש זוויות שונות. קודם כל

מאת: גיל שושיאימון אישי17/12/131326 צפיות
בואו ונדבר לרגע על ההצלחה הגדולה של יונדאי בישראל. מותג קוריאני שעשה עליה לארץ לפני קרוב לעשרים שנים. מאז ועד

מאת: גיל שושיאימון אישי - כללי08/12/131224 צפיות
מכיוון שהעיסוק בכול הנושאים הנוגעים לפנסיה שלכם תפס תאוצה אמיתית בשנים האחרונות אתם עשויים למצוא לא מעט

מאת: גיל שושיספרות08/12/134794 צפיות
לפני שאתם רוכשים לעצמכם מכונית חדשה אתם בדרך כלל נוטלים על עצמכם הלוואה. בעובדה היא ששוק הליסינג פורח. יחד

מאת: גיל שושיצילום08/12/131262 צפיות
השכבה הראשונה כפי שאמרנו כפי הינה ביטוח חיים למקרה שאחד הלווים הולך לבית עולמו במהלך תקופת התשלומים ואין

מאת: גיל שושיעיצוב08/12/131395 צפיות
לבחור בית השקעות איכותי לא עניין של מה בכך. אנחנו ממליצים לכם בחם לבחון את העניין משלוש זוויות שונות. קודם כל

מאמרים נוספים בנושא אמנות פלסטית

מאת: ענת עין גדיאמנות פלסטית25/01/154059 צפיות
- מאמר זה עוסק בשילוב האמנות הפלסטית בגן הילדים ביחס לגישות החינוכיות שקיימות בחינוך לגיל הרך. מטרת המאמר הייתה להבין את חשיבות שילוב האמנות בגיל הגן ואת תרומתה הרבה להתפתחות הילד דרך תפיסותיהן החינוכיות של הגננות. המאמר נבע מתוך עבודה מקיפה אשר בדקה את התפיסות, הגישות והאמונות של מחנכות לגיל הרך בעניין שילוב אמנות פלסטית בגן הילדים במדינת ישראל ,וכן את מקומה של האמנות הפלסטית בהווי הגן, ושילובה בעשייה החינוכית אמנותית בגן. לאור זאת אתמקד במאמר בסוגיות המרכזיות הבאות: גישתן של המחנכות לאמנות הפלסטית בגן, בחירתה של הגישה החינוכית, שילובה בעבודת הגננות בנן, וכן האופנים ודרכי העבודה בהם מועברת האמנות הפלסטית בגן. המאמר מביא ממצאי מחקר משולב, בגישה האתנוגראפית, וכלל 50 גננות.

מאת: דיבאני סנטראמנות פלסטית04/08/132373 צפיות
תמיד היה לנו חלום כל מטבח חדיש אך עם זאת גם ביתי, מעוצב ופרקטי, בעל הרבה מקום לאחסון אך עושה רושם קומפקטי ועוד כל מיני ניגודים שלא תמיד מתאימים. תמיד חלמנו על מטבח יפה ומרוהט, רחב ידיים ומעוצב בשעה שבפועל המטבח שלנו קטן ובנוסף אין לנו את סכום הכסף הדרוש לעצב אותו כרצוננו. אז מה יהיה?

מאת: נורית שניאמנות פלסטית19/06/132228 צפיות
על חופש הביטוי- על דימויים הנקברים בתוכנו כתל ארכאולוגי וירטואלי -על זכויות יוצרים. על הרשות לדלות אסוציאציות חופשיות בזמן יצירה בעולם גדוש ומוצף דימויים ועל הרפרנס הבלתי אפשרי לתיעוד.

מאת: נורית שניאמנות פלסטית16/06/132238 צפיות
נורית שני היא ציירת מתל אביב. מציירת בסטודיו, ברחוב פוריה 12. המאמר מתאר ומנסה להמחיש תהליך יצירה מדימוי לציור . במאמר נורית שני מראה איך, כאשר תבנית חשיבה משתבשת, כשלא מתקיים חוק שימור הצורה וחשים ורטיגו תודעתי נולד צירוף חדש. מתוך "סדק" תודעתי נוצר דימוי חדש של השפעה על התודעה. הציור המצורף בקישור עוסק באסוציאציה לדמות העולה מן החול הרטוב, רקדן שנורית שני ראתה בריקוד "הולדת הפניקס" של להקת ורטיגו, הופך בציורה, ליצירת אמנות עשויי מרשת, המייצגת רשת וירטואלית, עידן חדש ואת ושינוי חברתי.

מאת: נורית שניאמנות פלסטית16/06/132355 צפיות
נורית שני היא ציירת מתל אביב. מציירת בסטודיו, ברחוב פוריה 12. המאמר מתאר ומנסה להמחיש תהליך יצירה מדימוי לציור . במאמר נורית שני מראה איך, כאשר תבנית חשיבה משתבשת, כשלא מתקיים חוק שימור הצורה וחשים ורטיגו תודעתי נולד צירוף חדש. מתוך "סדק" תודעתי נוצר דימוי חדש של השפעה על התודעה. הציור המצורף בקישור עוסק באסוציאציה לדמות העולה מן החול הרטוב, רקדן שנורית שני ראתה בריקוד "הולדת הפניקס" של להקת ורטיגו, הופך בציורה, ליצירת אמנות עשויי מרשת, המייצגת רשת וירטואלית, עידן חדש ואת ושינוי חברתי.

מאת: הילה אמנות פלסטית02/06/132120 צפיות
במקומות עבודה רבים אנשים נוטים להתלונן כי אף על פי שמקום העבודה הוא מושך ומרכזי, העבודה עצמה מרתקת ושעות העבודה מאוד נוחות, עדיין קשה להם במקום העבודה שלהם והם אינם מרוצים משום שהאנשים שעמם הם עובדים אינם לטעמם. כאשר בדקו את התלונות האלה לעומק, הסתבר כי אנשים מתלוננים על אנשים אחרים העובדים עמם משום שהם לא באמת מכירים אותם. השיחות בדרך כלל לא עוברות מעבר לענייני עבודה או פרטים סתמיים של יום חולין.

מאת: יואב תוכןאמנות פלסטית09/05/132437 צפיות
האמנית טליה קינן סיימה את לימודיה באקדמיה הגבוהה לאמנות ולעיצוב בהצטיינות יתרה בשנה 2003, אך אין זה אומר כי מאז הפסיקה לגדול ולהתפתח במישור האמנותי.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica