חפש מאמרים:
שלום אורח
16.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

קורס רישום אקדמי

מאת: פיודור בזובובעיצוב16/05/20101292 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

קורס רישום אקדמי בהנחיית פיודור בזובוב

מתקיים בבית הספר 'נקודת מגוז'

הקורס ייפתח בתאריך 4 ביולי (יום א')

רישום הוא כלי עבודה בסיסי של כל אמן. כדי להגיע לרמת מיומנות גבוהה ברישום, חשוב לזכור שיש הבדל בין מה שאנחנו רואים לבין מה שנדמה לנו שאנחנו רואים. פעמים רבות המוח מתעתע ורישום האובייקט נעשה כמו שנדמה לנו ש'נכון', ולא בהכרח כמו שהאובייקט נראה באמת, לכן הקניית כלי רישום מקצועיים חייבת לשלב בין התבוננות לבין ידע.

טכניקה זו, המשלבת בין התבוננות לבין ידע, נקראת 'רישום אקדמי'- טכניקת רישום ייחודית ששורשיה ברנסנס, והיא מבוססת על תורת הפרספקטיבה. שיטה זו מקנה מיומנות רישום מתקדמת, שמבוססים לא רק על העתקת האובייקט, אלא על ידע מעמיק של חוקי הרישום והפרספקטיבה. דרך יישום הכלים של רישום אקדמי, תוכלו לרכוש יסודות איתנים, עמוקים ומבוססים של רישום וציור, שיאפשרו לכם לרשום כל רעיון ולהפיח חיים בכל דמות.

"אנחנו לא מלמדים את התלמידים להעתיק אובייקטים, אלא לבנות אותם" אומר פיודור בזובוב, מנחה הקורס לרישום אקדמי בביה"ס 'נקודת מגוז', "השיטה האקדמית מקנה לתלמידים כלי מפתח ברישום, ואת היכולת לרשום כל אובייקט שהוא, בין אם מדובר ברעיון הנמצא בדמיונם ובין אם מתוך התבוננות"

לפרטים והרשמה:

ניתן ליצור קשר באימייל nekudatmagoz@gmail.com או בטלפון: 054-5793112

מידע נוסף ניתן למצוא בעמוד הפייסבוק http://www.facebook.com/nekudatmagoz

הקורס כולל 10 מפגשים המתקיימים פעם בשבוע, בשעות הערב. כ- 35 שעות אקדמיות. אין צורך בידע קודם.

כתובת 'נקודת מגוז': דרך מנחם בגין 25, תל-אביב

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

'נקודת מגוז' הוא בית ספר יחיד בארץ ללימוד רישום וציור אקדמי. 'נקודת מגוז' מציע תוכנית מכינה ייחודית לקבלה ללימודים גבוהים במקצועות עיצוב, אדריכלות ואנימציה וכן קורסי רישום וציור אקדמי למתחילים, למתקדמים ולאנשי מקצוע מתחום העיצוב, האדריכלות והאנימציה. 

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת פיודור בזובוב

מאת: פיודור בזובובעיצוב23/06/101096 צפיות
בית הספר נקודת מגוז מזמין אתכם ל"מכינה ביום אחד"- יום מכינה מרוכז בו תוכלו להתנסות בתחומי לימודי העיצוב ואדריכלות השונים, כדי שתוכלו לבחור את מסלול הלימודים העתידי המתאים לכם ביותר. את מכינה ביום אחד מנחים ודים קופטייבסקי ופיודור בזובוב, מרצים למעלה מ-10 שנים בבתי הספר המובילים בארץ למקצועות אמנות, עיצוב ואדריכלות ומקימי בית הספר 'נקודת מגוז'.

מאת: פיודור בזובובציור30/05/101430 צפיות
בית הספר 'נקודת מגוז' פותח קורס רישום אנטומיה לקהל הרחב ולאמנים. הקורס ייפתח ביום ד', 14 ביולי 2010, בשעות הערב. קורס 'ציור מודל בצבעי שמן' מיועד למעוניינים לחוות ולהתנסות בציור מודל עירום ובעבודה עם בצבעי שמן. בנוסף נפתח בימים אלה גם קורס 'ציור טבע דומם בצבעי שמן'. הקורס מיועד לקהל הרחב ולא נדרש ניסיון קודם.

מאת: פיודור בזובובציור30/05/101857 צפיות
רישום אנטומיה הוא אחד הכלים המרכזיים והחשובים באמנות פיגורטיבית. היכולת לתפוס בעזרת רישום את מורכבות הגוף האנושי, וליצור דמויות בעלות אופי, עומק ונוכחות, הם כלי ביטוי ויצירה שכל אמן כמעט נדרש להם. קורס רישום אנטומיה פתוח לתלמידים המעוניינים לחוות ולהתנסות ברישום וציור של גוף האדם ועבודה עם מודל. בנוסף נפתחים בימים אלה קורסי רישום אנטומיה מתקדמים לאמנים, אנימטורים ומעצבים.

מאת: פיודור בזובובאמנות פלסטית16/05/101287 צפיות
קורס רישום אנטומיה- המשך למתקדמים, בהנחיית פיודור בזובוב מתקיים בבית הספר 'נקודת מגוז' הקורס ייפתח בתאריך 4 ביולי (יום א') הקורס כולל 10 מפגשים המתקיימים פעם בשבוע, בשעות הערב. כ- 35 שעות אקדמיות.

מאת: פיודור בזובובעיצוב16/05/101297 צפיות
קורס רישום למעצבי מוצר מיועד לפיתוח טכניקות עבודה מתקדמות עבור אנשי מקצוע מתחומי העיצוב. בנוסף נפתחים בימים אלה גם קורסי רישום חלל ומרחב המיועדים למעצבי פנים, אדריכלים, מעצבי תפאורה ובמה.

מאת: פיודור בזובובאמנות פלסטית31/03/101555 צפיות
קורס רישום חלל ומרחב בהנחיית ודים קופטייבסקי מתקיים בבית הספר 'נקודת מגוז' הקורס ייפתח בתאריך 15 באפריל 2010 (יום ה') בית הספר 'נקודת מגוז' פותח קורס רישום חלל ומרחב המיועד לאדריכלים, מעצבי פנים ומעצבי במה ותפאורה. הקורס ייפתח ביום ה', 15 באפריל 2010, בשעות הערב.

מאת: פיודור בזובובאמנות פלסטית24/03/101458 צפיות
קורס רישום למעצבי מוצר בהנחיית פיודור בזובוב מתקיים בבית הספר 'נקודת מגוז' הקורס ייפתח בתאריך 13 באפריל 2010 (יום ג') בית הספר 'נקודת מגוז' פותח קורס רישום למעצבי מוצר. הקורס ייפתח ביום ג', 13 באפריל 2010, בשעות הערב.

מאמרים נוספים בנושא עיצוב

מאת: דרור אטריעיצוב28/10/172510 צפיות
עבודות של אחזקת נדל"ן מתבצעות על ידי חברות מיוחדות של תחזוקה, ניקיון ושאר שירותי גננות ותיקונים. בנייני מגורים ובנייני משרדים בערים הגדולות זקוקים לעבודות שוטפות של תחזוקה בכל שעות היממה. משרדים גדולים דורשים שעות ארוכות של עבודות תחזוקה וניקיון בכל יום. צוות מקצועי ממונה על ניקיון חדר האוכל, חדרי השירותים וריקון של פחי האשפה במשרדים. שמירה על רמה גבוה של ניקיון תורמת לבניית סביבת עבודה נעימה ובריאה לעובדים ולדיירים.

מאת: moraleעיצוב19/07/175129 צפיות
במהלך השנים התחום של הדפסה על זכוכית השתנה באופן מהותי, מתחום בו נהוג היה להשתמש אך ורק לצרכים עסקיים ושיווקים או לצרכים אומנותיים לשם תצוגה בתערוכות ומוזיאונים, הרי שכיום אנחנו יכולים למצוא שימוש הולך וגובר בהדפסה מסוג זה גם לצרכים אישיים, פרטיים.

מאת: SEOMANעיצוב25/06/172602 צפיות
רוצה לשפר את הלוק שלך? כך תעשי זאת בדרך הנכונה באמצעות שרשרת אחת עדינה שתשנה אותך מקצה לקצה. כל מה שצריך לדעת על האביזרים הקטנים שיכולים לעשות את השינויים הגדולים.

מאת: Droxitעיצוב06/06/172359 צפיות
לעיצוב הדירות הקטנות יש יתרונות רבים, ביניהם בחירת ריהוט פרקטי וייחודי, החל משולחן סלון מעוצב ועד להדפסים על הקירות

מאת: moraleעיצוב19/03/172283 צפיות
כל עסק מבקש לשווק את עצמו לקהל לקוחותיו בכלים הטובים ביותר, בין אם מדבר בשיווק דרך האינטרנט, תקשורת כתובה ואלקטרונית, בשלטי חוצות וכן במיקום בו העסק פועל, אם זה משרד, חנות, מפעל או כל דבר אחר. כל עסק עושה זאת בהתאם לצרכיו ויכולותיו הכלכליות והאחרות.

מאת: רוןעיצוב11/12/162213 צפיות
שרותי זגגות הם תחום הקשור לאספקה, התקנה והחלפת מוצרי זכוכית בבית, ברכב ובעסק, חשוב להזמין זגג אמין היכול לייעץ בבחירת המוצר המתאים להתקנה.

מאת: רוןעיצוב28/09/162254 צפיות
אזורי צל בגינה נוצרים באופן טבעי בגלל הצללה של מבנים או עצים. עיצוב גינה עם השקעה והשראה מאפשר להפוך אזורים זניחים אלה לפינות יפות ומטופחות

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica