חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

אופניים חשמליים לשמירה על הבריאות והסביבה

מאת: שיר ברקאופניים31/03/20101050 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

בשנים האחרונות עלתה מאוד המודעות למה שאנחנו אוכלים, נושמים ועל הדרך בה אנחנו שומרים על גופנו. בעקבות כך נולדו פתרונות חדשים שנותנים אלטרנטיבה ירוקה יותר לצורה בה אנו חיים ולמרות זאת קצב החיים לא ממש השתנה, אז מה הפתרון? אופניים חשמליים עונים על כל הצרכים היומיומיים שלנו: עבודה, סידורים, בילויים ועוד ועוד. אופניים חשמליים הם ללא ספק הפתרון הידידותי החדש!

מה זה אופניים חשמליים?

אופניים חשמליים פועלים על מנוע חשמלי שמייצר בין 250-750 וואט ומצבר, ולאחר טעינה מלאה יוכלו להספיק לכ-3 שעות של רכיבה. רוב הסוגים המצויים כיום בישראל מגיעים למהירות של כ-30 קמ"ש. ברוב סוגי האופניים קיימת אפשרות לדווש ללא עזרת המנוע ולהפך, כך שהאפשרויות נשארות פתוחות. אופניים חשמליים דורשים הטענה כאשר המצבר מתרוקן וזה פשוט מאוד: מחברים את המצבר למטען ואותו לחשמל. המצבר יכול בקלות להתנתק מהאופניים, מה שמאפשר לך להשאיר אותם מחוץ לדירה או המשרד.

איך זה משפיע על הסביבה?

אופניים חשמליים אומנם נטענים בחשמל שהוא למעשה אנרגיה חיצונית ולא ממוחזרת אך השימוש בחשמל במקרה הזה הוא מאוד מינימאלי. כאשר אופניים חשמליים יהוו תחליף לנהגים העירוניים, פליטת הגזים וזיהום האוויר יפחת בשיעור משמעותי. מעבר לכך, ייצור אנרגיה באמצעים סולריים במסגרת ביתית החלה כבר להיות עניין של מה בכך. בהתקנת קולט סולארי בביתכם תהיה גם לכם האפשרות להטעין אופניים חשמליים באנרגיה ממוחזרת וידידותית לסביבה. 

מה עם הבריאות?

כמו שנאמר, אופניים חשמליות יכולות בקלות להיהפך לאופניים רגילות והבחירה היא שלכם! אופניים חשמליות מאפשרות לכם, למשל, להגיע לפגישה חשובה מסודרים ונקיים וללא טיפת מאמץ. לעומת זאת, ביום בו תבחרו לעשות כושר או סתם לצאת לטיול תוכלו להסיר את המצבר מהאופניים ולדווש להנאתכם. אופניים חשמליות מהוות את הפתרון המושלם לחוויית רכיבה נעימה, רגועה ונטולת מאמץ לצד רכיבה ספורטיבית.

עכשיו זה כבר ברור, אם אתם לא נוסעים מרחקים ארוכים במהלך השבוע או אם אתם רוצים לזהם פחות את הסביבה - האופניים החשמליות הן הפתרון המושלם עבורכם.

 





 
     
     
     
   
   
     
   
 

מאמרים נוספים מאת שיר ברק

מאת: שיר ברקאופניים15/07/102040 צפיות
אופניים חשמליות משמשות רבים לרכיבות עירוניות לעבודה, ללימודים ולסידורים וידועות בנוחיותם ככלי תחבורה עירוני פשוט ויעיל. מרבית האנשים נעזרים באופניים בנסיעות עירוניות אך ישנם דגמים וסוגים רבים של אופניים חשמליים המתאימים לשימושים שונים, לא רק בתוך העיר, כדוגמת אופני הרים חשמליות. אופני הרים חשמליות מתאימות לרכיבות עירוניות ולרכיבות שטח, בשטחים לא סלולים, תלולים והרריים. לעומת מרבית דגמי אופניים חשמליות, אופני הרים בעלי מאפיינים מעט שונים המעניקים להם אחיזת קרקע מעולה, שדה ראיה רחב ורכיבה בשטחים ה

מאמרים נוספים בנושא אופניים

מאת: nirאופניים30/05/213889 צפיות
תזונה לרוכבי אופניים - חשוב מאוד לדעת שאכילה לא נאותה במשך השבוע, לאלו הרוכבים בעיקר בסופי השבוע, לא מאפשרת הרזייה או הורדת אחוזי שומן ! עוד מידע >>

מאת: עידן אברהמיאופניים21/02/182349 צפיות
הטכנולוגיה העכשווית מאפשרת ליהנות מאינספור אפשרויות חיוביות ומעולות לשפר ולשדרג את איכות החיים של כל אדם ובכל מצב. הדבר המדהים אפילו יותר, הוא שניתן לעשות זאת גם תוך שמירה על איכות הסביבה ויצירת ערך רב גם לדורות הבאים. כל זה משתלב באופן מובהק ברכישת אופניים חשמליים בתור אמצעי התחבורה העיקרי בחיינו.

מאת: עידן אברהמיאופניים17/02/182012 צפיות
מנעולים לאופניים כל דבר בעל ערך דורש יחס עדין ומחושב – משום שאחרת אפשר לאבד אותו מהר מאוד. ולפיכך, כאשר רוכשים זוג אופניים, חשוב מאוד שלא להקל ראש בכל הקשור לבטיחות שלו ולדאוג לרכוש גם מנעול לאופניים שילווה אתכם נאמנה כל זמן שהאופניים נמצאים ברשותכם. לכן סקר שוק בתחום מנעולים לאופניים על מנת לבחור את האופציה הנוחה ביותר מצד אחד, אך גם כזאת שתשדר לגנבי האופניים הפוטנציאליים שאין להם מה לחפש כאן.

מאת: ענת אמראופניים16/07/152477 צפיות
בשביל רובנו, רכיבה על אופניים היא מקסימום תחביב. אך, בשביל עוד ועוד אנשים, אופניים הם ספורט ממכר. בכתבה פה נספק לכם כמה טיפים שאולי יעזרו לבחור ולקנות זוג אופניים איכותי.

מאת: ענת אמראופניים25/06/152135 צפיות
כולנו מכירים את האופניים הירוקות של תל אופן וכולנו רואים מדי יום אנשים רוכבים ברחובות על אופניים. בעיר, לרוב, אנו רואים אופניים פשוטות יחסית שנועדו לרכיבה יומיומית בתנאים נוחים סך הכל.

מאת: ענת אמראופניים28/04/152244 צפיות
הכל על רכיבה נכונה ושדרוג האופניים.

מאת: elichai rubinאופניים24/02/151900 צפיות
ם בעבר האופניים הרגילות היו מונעות על ידי כוח רגליו של האדם, כיום אופניים חשמליות מונעות על ידי מנוע עזר אשר נמצא על האופניים עצמם. שדרוג זה התאפשר בעיקר של התפתחות בשני תחומים עיקריים - תחום הסוללות אשר אפשר יצירת סוללה קלת משקל ובעלת קיבולת אנרגיה רבה ובתחום המנועים שאפשר לייצר מנוע חזק וקטן מספיק אשר יניע את האופניים, אך לא יצור עומס על הרוכב.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica