חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

יעוץ פאנג שואי

מאת: לידר ציברפנג שווי05/04/20108750 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

 

לכל אורך ההיסטוריה ניסה האדם הלבן לכבוש תרבויות אחרות בעוד הוא מטיל הרס וכאוס בכל מקום אליו הוא הולך. תרבויות, דתות ואומות שלמות נחרבו תחת רגלו של האדם הלבן ולא שרדו עד ימינו אנו. רק בשנים האחרונות התחיל המערב להשכיל כי דרכו היא לא תמיד הדרך וכי אפשר גם ללמוד מתרבויות אחרות. ברגע שהגענו לתובנה חשובה זאת הצלחנו לאמץ לעצמנו תיאוריות ותורות אשר תורמות רבות לא רק לגופינו אלא גם לנפשנו.

פנג שואי

אחת התורות שמשלבות גוף ונשמה בצורה הטובה ביותר מבלי לגעת ישירות באף אחד מהם היא תורת הפנג שואי. הפנג שואי – רוח ומים - תורת האנרגיות בחללים מיועדת להבטיח כי החלל בו האדם מתקיים מתאים לו ומעניק לו תמיכה ושפע.על פי הפנג שואי לכל אלמנט בבית יש משקל חשוב בזרימת האנרגיה בבית.

פנג שואי בבית

עיצוב החלל בכדי שיתאים לאנשים המתקיימים בו הוא אינדיבידואלי. כל אדם הוא מיוחד ויש להתאים לו אישית את עיצוב החלל בו הוא נמצא ובעיקר החלל בו הוא מתגורר. הבית שלנו הוא המבצר ומקום המפלט שלנו.

יעוץ פנג שואי לבתים

לכולנו יש חוש אסטטי אישי אולם לא תמיד אנו יודעים למקם את האלמנטים אותם אנו מכניסים לבית בצורה יעלה לאווירה. כמו כן לעיתים צבעים אהובים מאוד יכולים לעורר תחושות לא נעימות כאשר הם משמשים בעיצוב הבית. זוהי בדיוק הסיבה לכך כי יעוץ פאנג שואי מקצועי יוכל להתאים את הבית למתגוררים בו בצורה טובה יותר משהם יכולים. אין מדובר בהבנה של עיצוב בלבד אלא גם בידיעה של חוקי הפנג שואי אשר מסובבים על חוקי הטבע. כך לדוגמא בעיצוב עצמו משולבים פעמים רבות אלמנטים מהטבע כגון מים, אדמה ואש.

 

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

לידר ציבר, יועצת בכירה ומדריכת פאנג שואי. מיעצת למגזר העסקי והפרטי.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת לידר ציבר

מאמרים נוספים בנושא פנג שווי

מאת: lillyschonellפנג שווי03/04/129153 צפיות
Networking events, while focusing on expanding its business interests will be alert to the professionals just get their attention.

מאת: ראובן מזרחיפנג שווי04/04/118796 צפיות
רקע לרפואה הסינית, האם ניתן ללמוד את זה כמקצוע? תורת הרפואה הסינית על רגל אחת, התרבות והפילוסופיה הסינית גם כן. "מים מצמיחים > עץ יוצר חומר שמאפשר להבעירו באמצעות > אש יוצרת אפר שהופך > לאדמה" ההסבר בפנים

מאת: aviran halilaפנג שווי29/03/118910 צפיות
ייחודית ביותר בכל הנוגע לסרטוני סקס פורנוגרפים. גולשי אינטרנט רבים מוצאים עצמם מחטטים עשרות דקות אין סופיות מחטטים בטיובים ברשת חדשים של סקס ונהנים עם פורנו בכל הצורות. הנגישות רבה, השימוש בסיטואציות ושל האופי של סקס במצלמות כמובן בסרטונים הכל נראה לא אמיתי , האם באמת בטיזרים של הקליפים של הפורנו השחקניות מבצעות לעצמם סקס תמורת כסף ? האם זה משחק ? ולמה אנחנו כאנשים כל כך תלויים לסרטי סקס ברשת ?, איפה הקו בין זה שסקס פוגע בנו ביום יום בלי שתבחינו.

מאת: Andyפנג שווי11/01/118737 צפיות
מאמר מעניין על לימודים פנג שואי בבי''ס בהארץ

מאת: שהם ויסמןפנג שווי08/11/109132 צפיות
במהלך השינה הגוף שלנו עובר תהליך של ניקוי והיטענות. דומה הדבר לבטריה אותה אנחנו מבזבזים כל היום ובלילה אנחנו נכנסים למצב של אי פעולה ואז קורות התרחשויות מסתוריות באמת.

מאת: Shaiפנג שווי05/09/109064 צפיות
על אף שאנו רואים מראות כחפץ שימושי – אם לסידור השיער בבוקר, לגילוח, לבחינת תלבושת בחנות בגדים וכן הלאה, מראות הן גם פריט עיצוב חשוב ומעניין. מראה, ובמיוחד כשמדובר על מראות מעוצבות, יכולה להוסיף באופן ניכר לעיצובו של החלל, ואף לשנות אותו מקצה אל קצה בזכות תכונתה לשקף מראות הניבטים מולה. מראות לפיכך הן חלק חשוב בעיצוב, ואף שיטת הפנג שואי נתנה על כך את הדעת.

מאת: ורד מנור גילהרפנג שווי01/06/108881 צפיות
פירוש השם "פנג שוואי" בסינית הוא "רוח ומים". שילוב ואיזון בין אלמנטים טבעיים אלו המכוונים את זרימת אנרגית החיים (ה"צ'י") בסביבה הינו בסיס התורה כולה. אנו מושפעים מהסביבה בה אנו חיים, זוהי ההנחה העומדת בבסיס הפנג שוואי.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica