חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

לימודי פנג שואי

מאת: Andyפנג שווי11/01/20118735 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

חשבתם על לימודי פנג שוואי?

כמה פעמים מצאתם את עצמכם במקום שבו הרגשתם משהו מוזר באוויר?, משהו שלא ידעתם לשים את האצבע עליו בדיוק? מעין אנרגיה מוזרה באוויר. לא זה לא אומר שהשתגעתם או משהו כזה, לפחות לא לפי שיטת הפנג שוואי שמאמינה שלכל מקום יש אנרגיה משלו, ושעל פיה אפשר וצריך לסדר כל דבר. הסתקרנתם? אז בואו ללמוד את הנושא.

לימודי פנג שוואי- בשביל מה?

לימודי פנג שוואי הם המילה האחרונה בתחום עיצוב הבית בשנים האחרונות, לא רק בארץ אלא בעולם כולו, וחלק מטרנד עולמי של מודעות לחשיבות האנרגיה על כל אחד ואחת. כיום כבר רבים מבינים שלא מספיקים רק מלט, צבע וכמה לבנים בשביל ליצור חלל נעים וחמים. ולמצוא יועץ פנג שוואי בצוות הבניה של חברות בנייה, אדריכלות וקבלנות זה כבר דבר שכיח למדי.
כאמור, תורת הפנג שוואי מייחסת את מלוא החשיבות לאנרגיה חיובית שמטרתה להישמר בתוך גבולות המבנה, בלי ששום דבר יחסום אותה או יגרום לה להשתבש. ומדובר בפרטים הכי קטנים כמו איפה כדאי לתלות את המראה, ולאן כדאי להעביר את המיטה. ואם יש צורך, אז אפילו בהעפת חפצים מסוימים שפוגעים באנרגיה החיובית של החלל המדובר.

לימודי פנג שוואי- לשיפור חייכם

הפנג שוואי כך מאמינים, יכולה לשפר את חייכם בתחומים שונים, כל עוד תיצרו את האנרגיה המתאימה, למשל אם תניחו את הוילון בחדר השינה, הדבר יוכל לתרום לזוגיות ולפרנסה, ואולי אם תשימו את הספה במשרד באלכסון העסק ירוויח ובגדול.
גם אם אינכם מאמינים בשיטה כנראה שאין ברירה, מדובר בתופעה של ממש. ולכן כל מי שאוהב עיצוב, או לחילופין – כל מי שכבר עוסק בתחום בהחלט כדאי לו ללמוד את השיטה, גם אם רק למטרות העשרה וקבלת זווית ראייה קצת שונה.
אין ספק כי מדובר בשיטה מרתקת, ואם כל כך הרבה אנשים בעולם כבר נתפסו בקסמה, כנראה שבאמת יש בה מיוחד, הירשמו עוד היום למסלול לימודי פנג שואי, ואולי תוכלו סוף כל סוף להבין להיכן להזיז את התמונה שתלויה לכם בסלון או במטבח.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת Andy

מאת: Andyרהיטים11/01/111406 צפיות
איך לבחור נכון את מזרונים חדשים לשינה נינוחה? מה חשוב ביותר בתהליכי בחירה? על זה המאמר

מאת: Andyבית חכם11/01/112444 צפיות
איך לבנות בריכה בחצר של הבית? לאיזו חברה לתת עדיפות? ומה חשוב ביותר לדעת על בניית בריכה

מאת: Andyעסקים קטנים ובינוניים11/01/111333 צפיות
כותב על מקצוע המנעולן וכל משהו סביב - שירות ואנשים

מאת: Andyבגידות11/01/111608 צפיות
מאמר מפתח נושא רגיש במשבר האישי בחיים בן אדם רגיל

מאת: Andyמשחקי אונליין10/07/101494 צפיות
בועות בצרורות הינו משחק ותיק ואהוב של מיליוני אנשים בעולם.מאמר מספק מידע על משחק אצמו,יתרונות שילו ויצרנית. איך להתמודד עם כשות המחשק מדברים בחלק שני של מאמר.לקריא לכל גיל.

מאת: Andyתרבות דיגיטלית29/05/102193 צפיות
לא פעם במהלך גלישה באינטרנט ניתן להיתקל בהצעות של סרטים לצפייה ישירה באתרים. הקולנוע מאפשר ללקוחותיו לראות המון סרטים חדישים בטכנולוגיה וגראפיקה איכותית ומציע חווית צפייה משותפת.

מאת: Andyתרבות דיגיטלית14/05/101571 צפיות
קיימות שתי דרכים לצילום סרטים דוקומנטאריים שהינן אחת, צילום בזמן אמת כשהצלם חוזה במראות הנגלות לפניו במו עיניו, מתעד זאת ומאפשר לצופים לחזות זאת עמו והשנייה הינה שחזור התיעוד, כלומר על השחקן לתעד את שאירע לו מול המצלמה אודות מקרים אמיתיים ולנסות לשחזר את האירועים מול הצופים.

מאמרים נוספים בנושא פנג שווי

מאת: lillyschonellפנג שווי03/04/129152 צפיות
Networking events, while focusing on expanding its business interests will be alert to the professionals just get their attention.

מאת: ראובן מזרחיפנג שווי04/04/118794 צפיות
רקע לרפואה הסינית, האם ניתן ללמוד את זה כמקצוע? תורת הרפואה הסינית על רגל אחת, התרבות והפילוסופיה הסינית גם כן. "מים מצמיחים > עץ יוצר חומר שמאפשר להבעירו באמצעות > אש יוצרת אפר שהופך > לאדמה" ההסבר בפנים

מאת: aviran halilaפנג שווי29/03/118910 צפיות
ייחודית ביותר בכל הנוגע לסרטוני סקס פורנוגרפים. גולשי אינטרנט רבים מוצאים עצמם מחטטים עשרות דקות אין סופיות מחטטים בטיובים ברשת חדשים של סקס ונהנים עם פורנו בכל הצורות. הנגישות רבה, השימוש בסיטואציות ושל האופי של סקס במצלמות כמובן בסרטונים הכל נראה לא אמיתי , האם באמת בטיזרים של הקליפים של הפורנו השחקניות מבצעות לעצמם סקס תמורת כסף ? האם זה משחק ? ולמה אנחנו כאנשים כל כך תלויים לסרטי סקס ברשת ?, איפה הקו בין זה שסקס פוגע בנו ביום יום בלי שתבחינו.

מאת: שהם ויסמןפנג שווי08/11/109128 צפיות
במהלך השינה הגוף שלנו עובר תהליך של ניקוי והיטענות. דומה הדבר לבטריה אותה אנחנו מבזבזים כל היום ובלילה אנחנו נכנסים למצב של אי פעולה ואז קורות התרחשויות מסתוריות באמת.

מאת: Shaiפנג שווי05/09/109063 צפיות
על אף שאנו רואים מראות כחפץ שימושי – אם לסידור השיער בבוקר, לגילוח, לבחינת תלבושת בחנות בגדים וכן הלאה, מראות הן גם פריט עיצוב חשוב ומעניין. מראה, ובמיוחד כשמדובר על מראות מעוצבות, יכולה להוסיף באופן ניכר לעיצובו של החלל, ואף לשנות אותו מקצה אל קצה בזכות תכונתה לשקף מראות הניבטים מולה. מראות לפיכך הן חלק חשוב בעיצוב, ואף שיטת הפנג שואי נתנה על כך את הדעת.

מאת: ורד מנור גילהרפנג שווי01/06/108879 צפיות
פירוש השם "פנג שוואי" בסינית הוא "רוח ומים". שילוב ואיזון בין אלמנטים טבעיים אלו המכוונים את זרימת אנרגית החיים (ה"צ'י") בסביבה הינו בסיס התורה כולה. אנו מושפעים מהסביבה בה אנו חיים, זוהי ההנחה העומדת בבסיס הפנג שוואי.

מאת: לידר ציברפנג שווי05/04/108749 צפיות
אחת התורות שמשלבות גוף ונשמה בצורה הטובה ביותר מבלי לגעת ישירות באף אחד מהם היא תורת הפנג שואי. הפנג שואי – רוח ומים - תורת האנרגיות בחללים מיועדת להבטיח כי החלל בו האדם מתקיים מתאים לו ומעניק לו תמיכה ושפע.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica