חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

לימודי רפואה סינית

מאת: ראובן מזרחיפנג שווי04/04/20118795 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

הרפואה הסינית מהווה תחום בתוך הרפואה האלטרנטיבית ועוסקת בריפוי אנרגיות האדם על ידי תרופות מהחי והצומח ויצירץ לחץ בנקודות מגע שונות בגוף האדם.

הרפואה הסינית התחילה כטקסים לסילוק שדים מהאדם, בפולחנים מסוג זה היה מעורב שימושבצמחים ומחטי דיקור שלימים הפך לטיפול ונקרא דיקור סיני. המרפאות היומתחפשות לציפורים בעזרת מסכות, נוצות ושאר פרופס והאמונה הייתה שזה יגרוםלהברחת השדים והמזיקים הרעים.

בתוך התרבות הסינית פשטו מספר שיטות רפואה שפועלות על אותה תכלית אך שונות במהותן: דיקור ועיסוי, צמחי מרפא ותזונה והקזת דם.

אם אתם רוצים ללמוד עוד על רפואה סינית אני ממליץ לכם לקרוא את הערכים הבאים באנציקלופדיה: חמשת היסודות, יין-יאנג, צ'י:
http://he.wikipedia.org/wiki/%D7%A8%D7%A4%D7%95%D7%90%D7%94_%D7%A1%D7%99%D7%A0%D7%99%D7%AA

בוודאי יצא לכם לתהות איך התחום הזה קשור אליי, ובכן התשובה היא שאני עוסק בתחום לימודי רפואה סינית,
הידעתם? באוניברסיטה העברית השוכנת בירושלים תחת לימודי תעודה בפקולטה למדעי החלקאות ניתן ללמוד את תחום הרפואה הסינית העתיקה,
עשרות מטפלים מקצועיים עברו את הלימודים באונ"ע והתחום התפתח ומתפתח רבות בשנים האחרונות,
תכנית לימודים של רפואה סינית עתיקה מכילה למעלה משלושת אלפים שעות לימוד!

רגע- אז מה אפשר כבר ללמוד על רפואה סינית עתיקה?
1. יסודותיה הפילוסופיים כפי שהוטעמו מעלה
2. התמצאות בנקודות דיקור
3. איך ומדוע מגע משפיע על בריאות האדם
4. מבוא לשפה הסינית
5. צמחים
6. פסיכולוגיה
ועוד...

כדי לתת לכם טעימה קטנה אפתח בפניכם נושא עיקרי מתוך תורת הרפואה הסינית ששמו חמשת היסודות:

חמשתהיסודות הוא מושג מתוך אותה תורה עליה המאמר מדבר ונהוג לשייך אותוגםלפילוסופיה הכללית של סין. כל יסוד מהווה ביטוי שונה ומגיע בצורה ספציפיתכאשר חמשת היסודות משלימים זה את זה. מה הם אותם יסודות? אלה למעשה מייצגיםאת כל האפשרויות הקיימות ב: טבע, אופי האדם והיקום (עץ, אש, אדמה, מתכתומים). זה מושתת על התיאוריה שהכל מושפע מאיזון האנרגיות בין שמיים לארץ אובין עולם הדומם לעולם החי, הצומח ואיך לא- האדם.

כמו בשיווק גם כאן אפשר לייחס את התהליך ולהשיק אותו לצורה של גלגל בו אחד משפיע על השני ויוצר סיבוביות:

מיםמצמיחים > עץ יוצר חומר שמאפשר להבעירו באמצעות > אש יוצרת אפרשהופך > לאדמה במעמקיה נוצרת מתכת שמחזיקה את > מי התהום ששומרים עלשורשי > העץ וכו'.

לבריאות

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

לימודי רפואה סינית - קראו עוד

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת ראובן מזרחי

מאמרים נוספים בנושא פנג שווי

מאת: lillyschonellפנג שווי03/04/129152 צפיות
Networking events, while focusing on expanding its business interests will be alert to the professionals just get their attention.

מאת: aviran halilaפנג שווי29/03/118910 צפיות
ייחודית ביותר בכל הנוגע לסרטוני סקס פורנוגרפים. גולשי אינטרנט רבים מוצאים עצמם מחטטים עשרות דקות אין סופיות מחטטים בטיובים ברשת חדשים של סקס ונהנים עם פורנו בכל הצורות. הנגישות רבה, השימוש בסיטואציות ושל האופי של סקס במצלמות כמובן בסרטונים הכל נראה לא אמיתי , האם באמת בטיזרים של הקליפים של הפורנו השחקניות מבצעות לעצמם סקס תמורת כסף ? האם זה משחק ? ולמה אנחנו כאנשים כל כך תלויים לסרטי סקס ברשת ?, איפה הקו בין זה שסקס פוגע בנו ביום יום בלי שתבחינו.

מאת: Andyפנג שווי11/01/118736 צפיות
מאמר מעניין על לימודים פנג שואי בבי''ס בהארץ

מאת: שהם ויסמןפנג שווי08/11/109132 צפיות
במהלך השינה הגוף שלנו עובר תהליך של ניקוי והיטענות. דומה הדבר לבטריה אותה אנחנו מבזבזים כל היום ובלילה אנחנו נכנסים למצב של אי פעולה ואז קורות התרחשויות מסתוריות באמת.

מאת: Shaiפנג שווי05/09/109064 צפיות
על אף שאנו רואים מראות כחפץ שימושי – אם לסידור השיער בבוקר, לגילוח, לבחינת תלבושת בחנות בגדים וכן הלאה, מראות הן גם פריט עיצוב חשוב ומעניין. מראה, ובמיוחד כשמדובר על מראות מעוצבות, יכולה להוסיף באופן ניכר לעיצובו של החלל, ואף לשנות אותו מקצה אל קצה בזכות תכונתה לשקף מראות הניבטים מולה. מראות לפיכך הן חלק חשוב בעיצוב, ואף שיטת הפנג שואי נתנה על כך את הדעת.

מאת: ורד מנור גילהרפנג שווי01/06/108881 צפיות
פירוש השם "פנג שוואי" בסינית הוא "רוח ומים". שילוב ואיזון בין אלמנטים טבעיים אלו המכוונים את זרימת אנרגית החיים (ה"צ'י") בסביבה הינו בסיס התורה כולה. אנו מושפעים מהסביבה בה אנו חיים, זוהי ההנחה העומדת בבסיס הפנג שוואי.

מאת: לידר ציברפנג שווי05/04/108750 צפיות
אחת התורות שמשלבות גוף ונשמה בצורה הטובה ביותר מבלי לגעת ישירות באף אחד מהם היא תורת הפנג שואי. הפנג שואי – רוח ומים - תורת האנרגיות בחללים מיועדת להבטיח כי החלל בו האדם מתקיים מתאים לו ומעניק לו תמיכה ושפע.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica