חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

פנג שוואי

מאת: ורד מנור גילהרפנג שווי01/06/20108880 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

פירוש השם "פנג שוואי" בסינית הוא "רוח ומים".
שילוב ואיזון בין אלמנטים טבעיים אלו המכוונים את זרימת אנרגית החיים (ה"צ'י") בסביבה הינו בסיס התורה כולה.
אנו מושפעים מהסביבה בה אנו חיים, זוהי ההנחה העומדת בבסיס הפנג שוואי.
באותו אופן שאין אנו רואים או מרגישים את הוירוסים שיש באוויר, אבל יודעים שהם קיימים ומושפעים מהם, כך מניחה תורת הפנג שוואי שלכל חלל בו אנו שוהים, בין אם זה ביתנו, או בית עסק שלנו או מקום עבודתנו, יש השפעה עלינו.
יש אנשים ששוהים בחלל מסוים ואינטואיטיבית חשים אותו; נעים להיות שם, מרגישים תחושת מחנק, יוצאים משם עם כאב ראש ועצבנות, או לחלופין בתחושת נינוחות והתמלאות.
יש לי כבוד לאינטואיציות, אולם כאן המקום לומר שתורת הפנג שוואי לא מבוססת עליהן, אלא על מתודולוגיה מורכבת וסדורה.
לא פעם יצא לי לערוך יעוץ במקום שנראה כמו "הצעקה האחרונה" בעולם העיצוב, אולם יפה ככל שהיה, סיפור החיים באותו עסק או בית נראה אחרת, סיפור שאומת אגב עם בעלי המקום.
לכל בית או בית עסק, יש את הפנג שוואי שלו, ואת סיפור החיים בו. סיפור החיים משתנה בשל השתנות הדיירים המאכלסים אותו.
אם אתם חוויתם בחייכם מעבר בית/דירה או שיניתם את מיקום בית העסק, קחו פרספקטיבה של 3-6 חודשים אחרי המעבר, ונסו להיזכר האם חשתם שינוי מסויים:
האם הזדמנויות עסקיות נפתחו או התמעטו? מה קרה לכם בתחום הקריירה? בתחום הכספי? בתחום מערכות היחסים? ומה קרה בתחום הבריאות? ולא תמיד צריך לחפש את הדרמות, לעיתים מאז שאחד הילדים שלנו עבר לחדר החדש, אט אט התנהגותו החלה להשתנות, או שפתאום בעיה בריאותית שהייתה לו נעלמה, או לחלופין הוא החל להיות יותר חולני ולהידבק מכל וירוס שנמצא באוויר.
אם העברתם את בית העסק למיקום חדש, נסו לראות האם השתנה משהו בשורה התחתונה שלו, האם לאט לאט נעלמו הלקוחות או שמחזור ההכנסות במגמת עליה?
לרוב אין אנו מקשרים את מה שקורה לנו בחיינו עם בית העסק אותו אנו מנהלים או הבית בו אנו חיים, אבל זה בהחלט משפיע. לא הכל קורה לנו בחיים בגלל או בזכות הפנג שוואי של בית העסק או הבית. בראש ובראשונה דברים קורים כתוצאה מהבחירות והפעולות שאנו עושים בחיים, גם אם נגור בבית שיש בו פנג שוואי מצוין ולא נעשה כלום, הכסף לא יגיע אלינו דרך החלון או הדלת. אבל הפנג שוואי משפיע כ 30% על מה שקורה לנו בחיים, השפעה לא מבוטלת. וזה ממש כמו התחזית, אם הייתם יודעים שמחר הולך לרדת גשם האם הייתם לוקחים מטרייה או לא? אם אתם יודעים היכן נקודות העוצמה והתורפה של הבית או של בית העסק שלכם, האם הייתם נערכים בהתאם?

 



תגיות המאמר: פנג שוואי


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

ורד מנור גילהר - יועצת פנג שוואי

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת ורד מנור גילהר

מאמרים נוספים בנושא פנג שווי

מאת: lillyschonellפנג שווי03/04/129152 צפיות
Networking events, while focusing on expanding its business interests will be alert to the professionals just get their attention.

מאת: ראובן מזרחיפנג שווי04/04/118795 צפיות
רקע לרפואה הסינית, האם ניתן ללמוד את זה כמקצוע? תורת הרפואה הסינית על רגל אחת, התרבות והפילוסופיה הסינית גם כן. "מים מצמיחים > עץ יוצר חומר שמאפשר להבעירו באמצעות > אש יוצרת אפר שהופך > לאדמה" ההסבר בפנים

מאת: aviran halilaפנג שווי29/03/118910 צפיות
ייחודית ביותר בכל הנוגע לסרטוני סקס פורנוגרפים. גולשי אינטרנט רבים מוצאים עצמם מחטטים עשרות דקות אין סופיות מחטטים בטיובים ברשת חדשים של סקס ונהנים עם פורנו בכל הצורות. הנגישות רבה, השימוש בסיטואציות ושל האופי של סקס במצלמות כמובן בסרטונים הכל נראה לא אמיתי , האם באמת בטיזרים של הקליפים של הפורנו השחקניות מבצעות לעצמם סקס תמורת כסף ? האם זה משחק ? ולמה אנחנו כאנשים כל כך תלויים לסרטי סקס ברשת ?, איפה הקו בין זה שסקס פוגע בנו ביום יום בלי שתבחינו.

מאת: Andyפנג שווי11/01/118736 צפיות
מאמר מעניין על לימודים פנג שואי בבי''ס בהארץ

מאת: שהם ויסמןפנג שווי08/11/109132 צפיות
במהלך השינה הגוף שלנו עובר תהליך של ניקוי והיטענות. דומה הדבר לבטריה אותה אנחנו מבזבזים כל היום ובלילה אנחנו נכנסים למצב של אי פעולה ואז קורות התרחשויות מסתוריות באמת.

מאת: Shaiפנג שווי05/09/109064 צפיות
על אף שאנו רואים מראות כחפץ שימושי – אם לסידור השיער בבוקר, לגילוח, לבחינת תלבושת בחנות בגדים וכן הלאה, מראות הן גם פריט עיצוב חשוב ומעניין. מראה, ובמיוחד כשמדובר על מראות מעוצבות, יכולה להוסיף באופן ניכר לעיצובו של החלל, ואף לשנות אותו מקצה אל קצה בזכות תכונתה לשקף מראות הניבטים מולה. מראות לפיכך הן חלק חשוב בעיצוב, ואף שיטת הפנג שואי נתנה על כך את הדעת.

מאת: לידר ציברפנג שווי05/04/108750 צפיות
אחת התורות שמשלבות גוף ונשמה בצורה הטובה ביותר מבלי לגעת ישירות באף אחד מהם היא תורת הפנג שואי. הפנג שואי – רוח ומים - תורת האנרגיות בחללים מיועדת להבטיח כי החלל בו האדם מתקיים מתאים לו ומעניק לו תמיכה ושפע.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica