חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

ביטוח חובה לאופנוע

מאת: נדב עמידןביטוח אופנועים07/04/20108810 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

יש שני כמה סוגים של גברים ונשים שהם חובבי רכיבה על אופנוע, אבל יש שני סוגים עיקריים: יש את אלה שאוהבים את זה, פשוט אהבה גדולה, האוויר וההנאה שבנסיעה הופכים את הרכיבה למשהו טוב יותר מכל כלי רכב, מנגד יש  את האנשים שחשוב להם להיות יותר ניידים, ואם אפשר אז גם לחסוך כסף ולהגיע לכל יעד בקלות יתרה.

במדינת ישראל יש כלי רכב רבים לחובבי המספרים: מעל שני מיליון רכבים, כלי הרכב הדו גלגלי תופסים נפח קטן יותר רק 103 אלף אופנועים, למרות זאת אנחנו רואים אותם כמעט בכל צומת או רמזור ולעיתים נראה שמספרם רב יותר.

עקב מעורבות גדולה של אופנועים בתאונות תעריפי הביטוח עלו דרמטית בשנים האחרונות והגיעו לשיא בחודשים האחרונים עם החלטת משרד האוצר בהעלאה נוספת ויש אומרים – מוגזמת מדי, אם כך ביטוח אופנוע אינו זול כלל אבל עדיין ניתן לערוך סקר מחירים ובים המחירים למצוא ביטוח אופנועים שפוי יותר.

ביטוח לאופנוע חשוב מאוד: בגלל המחירים יש רבים הנוסעים על כבישי ישראל ללא ביטוח חובה או מקיף, במקרה של תאונה ופגיעה בבני אדם או רכוש כל נהג כזה מסתכן בנזק כלכלי עצום וכמובן שלילת רישיון לאתר, ביטוח חובה, צד ג' או מקיף מעניק הגנות רבות לנהג האופנוע ולרוכבים יחד איתו ובנוסף לנפגעים אחרים.

אם אתם רוצה לעשות ביטוח לקטנוע או אופנוע כדאי לכם להשוות מחירים! לפעמים חסכון של 200 או 300 שקלים יכול להיות משמעותי, בדקו מספר הצעות מחיר בחברות הביטוח השונות, כדאי לבדוק גם את תנאי התשלום ולבקש הצעות גם דרך סוכני ביטוח, להם לפעמים יש מחירים מפתיעים. זכרו: אם אתם נהגים ללא עבר עם תאונות, אם כלי הרכב שלכם אינו נוסע בשבתות או חגים אתם יכולים להוזיל את פוליסת הביטוח בצורה משמעותית.

בדקו טוב טוב מה מציעה לכם כל חברה, השוו את המחירים וגם את הסעיפים השונים, לכל פוליסת ביטוח ניתן להוסיף הרחבות כאלה ואחרות ואם פערי המחיר אינם גבוהים קחו לכם פוליסה מקיפה, בנוסף בדקו באתרי האינטרנט עם גולשים אחרים אולי תמצאו אנשים שהצליחו להשיג ביטוח זול יותר מכם.

 



תגיות המאמר: אופנוע


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

תעריפי ביטוח חובה ביטוח מקיף www.sofnetsites.com

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת נדב עמידן

מאת: נדב עמידןחתונות06/05/101224 צפיות
שירות טוב של צלם אירועים למשל, משפיעה יותר מכל גם על בעלי השמחה וגם על האורחים שלהם - אוכל טוב, הרבה שתייה טובה, מוזיקה שמרימה את כולם על הרגליים, אלבום חתונה מעוצב, מלצרים יעילים ואדיבים - כולם שותפים להפיכת אירוע יבש למאורע מרגש, או ערב שנועד לשלהב לערב מאכזב.

מאת: נדב עמידןביטוח רכב06/04/101108 צפיות
אם אתם נהגים זהירים ולא היו לכם תביעות ביטוח בשלוש שנים האחרונות המחיר יהיה זול יותר {עוד סיבה מדוע לנהוג בזהירות}

מאת: נדב עמידןביטוח דירה04/04/101120 צפיות
אתם אוהבים להיות תמיד אחרונים? לא שמדובר על הביטוח! סמנו לכם ביומן מתי עומד להסתיים ביטוח הרכב שבועיים שלושה לפני התחילו לבדוק מחירים, אם תחכו לרגע האחרון ודאי תחדשו את פוליסת הביטוח ללא כל בדיקה מקיפה

מאמרים נוספים בנושא ביטוח אופנועים

מאת: ניצן הראלביטוח אופנועים20/10/132121 צפיות
כיום, כאשר עלויות אחזקת רכב מרקיעות שחקים, ושכבישי ישראל עמוסים לעייפה, רבים בוחרים באופציה הדו גלגלית. אלא שרכישת אופנוע כוללת בתוכה גם סיכונים מסוימים, עליהם יש לתת את הדעת. סיכונים אלה מגולמים בפוליסות השונות של ביטוח אופנוע. כיצד זה משפיע על המחיר שלהן?

מאת: דר גילביטוח אופנועים31/03/128278 צפיות
נהגתם במכונית או דו גלגלי ללא ביטוח וקרה לכם משהו, אתם בצרה אמיתית. אם זה נגמר בפגיעה ברכוש זו צרה אחת אבל אם נפגעתם בשעה שנהגתם בלי ביטוח חובה ואתם האשמים, אתם תתבעו בעבור ההוצאות הכספיות יהיו כתוצאה

מאת: neri bennunביטוח אופנועים11/03/128665 צפיות
הביטוח החשוב ביותר לאופנוע הוא ביטוח חובה. כמו בכל רכב ממונע ביטוח אופנוע חובה מגן על הנהג ועל הנפגעים על ידו בפגיעות גוף כתוצאה מתאונה שאותה גרם. ביטוחים נוספים הם: ביטוח צד ג' לפגיעה ברכוש, וביטוח מקיף שכמו ברכב אחר מכסה מפני גניבות ופגיעה אחרת באופנוע.

מאת: neri bennunביטוח אופנועים20/12/118681 צפיות
כשאנו באים לבחור ביטוח אופנועים, עבור האופנוע שלנו, עלינו לזכור שלפנינו משימה חשובה ביותר. ביטוח אופנועים חשוב, לא רק בשל העובדה שהוא מחויב על ידי החוק, אלא גם בגלל סיבות אחרות חשובות לא פחות.

מאת: neri bennunביטוח אופנועים02/10/119730 צפיות
ידוע כי ביטוח חובה לאופנועים בישראל הוא מהיקרים בעולם. ידוע, מאידך כי חוק הפיצויים לנפגעי תאונות דרכים הוא חוק חיוני וחשוב במיוחד לרוכבי אופנוע. מדוע מחירי ביטוח חובה לאופנועים בישראל גבוהים, אילו אפשרויות ביטוח חובה לאופנועים יש כדי להוזיל את המחיר ולמה כדאי לשים לב באופן כללי.

מאת: רועי בן עמיביטוח אופנועים06/09/118905 צפיות
עשרה טיפים כיצד לנהוג בצורה בטוחה יותר על הקטנועים או האופנועים שלכם.

מאת: neri bennunביטוח אופנועים21/04/118585 צפיות
כל מי שאי פעם רכב על אופנוע או על קטנוע יודע עד כמה הביטוח חשוב. כמו המעיל והכפפות בחורף או הקסדה בכל יום מימות השנה, ביטוח אופנוע הוא הדרך היחידה להבטיח שבמקרה של פגיעה, חס וחלילה, יזכה רוכב האופנוע לטיפול רפואי גם אם יכולתו הכלכלית אינה מאפשרת זאת.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica