חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

יעוץ עסקי - הדרך להצלחה!

מאת: אמנון ארץ-קדושהייעוץ עסקי10/04/20101320 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

יעוץ עסקי הינו שירות שמספק מענה לבסיס הפעילות של העסק ולסיכוייו להתפתח ולשגשג. כל עסק יהא מצליח ככל שיהיה שואף להתקדם ולהתפתח באופן שוטף ע"מ לעמוד בדרישות השוק המחמירות. במציאות השוק של ימינו אין ברירה אלא להיות עם אצבע על הדופק בכל עת, לדעת להעריך בכל רגע נתון את מצב השוק ואת יכולת העסק להתגבר על משברים, לזהות את נקודות התורפה והחוזק ולפעול על פיהם להגדלת רווחיות העסק.

באופן כללי, ייעוץ עסקי מתמקד בעיקר בגיבוש אסטרטגיה עסקית, ייעוץ פיננסי וכלכלי, ייעוץ וגיבוש אסטרטגיה שיווקית, בניית תוכנית עסקית, ניהול תזרים מזומנים, ייעוץ תפעולי, שיפור וייעול תהליכי העבודה, חיסכון בהוצאות התפעול, ייעוץ בנושא רכש ולוגיסטיקה, הבראת חברות, גיוס אשראי ותקשורת מול הבנקים.

תוכנית עסקית היא תכנית שמטרתה לשפר את מצב העסק ולהכין אסטרטגית פעולה שתוביל לאופטימיזציה בשטח של יכולות העסק.

איך מתבצע ייעוץ עסקי?

יעוץ עסקי הינו תהליך מתמשך שתחילתו בלימוד מעמיק של העסק, שוק היעד והמצב העסקי הנוכחי בו נמצא העסק. במסגרת תהליך יעוץ עסקי אנו מאתרים ומזהים צמתים בעייתיים, ממפים את היתרונות והחסרונות של העסק, מנתחים באופן אנליטי את מצבו של העסק ואת הפוטנציאל הטמון בו, ולבסוף יוצרים פתרונות יצירתיים המותאמים למידותיו של העסק בהווה, ולמטרות צמיחה ושגשוג בעתיד.
יעוץ עסקי מציע פתרונות יצירתיים לעסקים, או במילים אחרות מציאת דרכים ושיטות המאפשרות לנהל את פעילות העסק ולארגן אותה באופן שניתן יהיה להגדיל את התוצאות העסקיות משמעותית, מבלי להגדיל את ההוצאות באותו היחס.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אמנון ארץ-קדושה -  בעל חברת SmartAct מקבוצת טי.סי.אס. קום 2007 בע"מ לשירותי יעוץ עסקי.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אמנון ארץ-קדושה

מאת: אמנון ארץ-קדושהמו"מ13/08/109640 צפיות
משא ומתן הוא דרך לפתרון קונפליקט או מחלוקת משאב בין שני אנשים או יותר שנעשה בהסכמה ובחירה בין הצדדים. ע"מ לנהל משא ומתן מוצלח לשביעות רצוננו עלינו לתכנן מראש ולהציב אסטרטגיה שתנחה אותנו. מה שמאפיין את האסטרטגיה לפני המו"מ – הוא התכנון המקדים. לאחר מכן, אסטרטגיה מאופיינת ע"י טקטיקות –שינויים ותיקונים, התנהגויות ותגובות. אסטרטגיה הינה תוכנית התנהגות מודעת הכוללת תוכנית לטווח ארוך מתוך תפיסה והערכה של התנאים, המצב או היתרון של הצד השני תוך מודעות לשינויים בתוכנית בעקבות שינויים בסביבה.

מאת: אמנון ארץ-קדושהייעוץ עסקי15/07/101150 צפיות
מטרתו של יעוץ עסקי מסוג זה אינה קבלת החלטות עבור הארגון.הייעוץ מספק נקודת מבט אובייקטיבית על העסק לאחר בחינת תזרים המזומנים, בחינת המשקיעים, לקוחות העסק וההוצאות למול התחרות בשוק והמצב הכלכלי. החברה המבצעת את הייעוץ מנתחת את מצבו של העסק ומספקת המלצות לייעול והבראה כמו גם למציאת משקיעים או אפשרויות מימון אחרות.

מאת: אמנון ארץ-קדושהמו"מ23/06/101980 צפיות
משא ומתן הוא דרך לפתרון קונפליקט או מחלוקת משאב בין שני אנשים או יותר שנעשה בהסכמה ובחירה בין הצדדים (במידה והצד השני מסרב לקיים מו"מ הדבר נקרא מונולוג). בעת ניהו משא ומתן, המגעים מתנהלים תוך כדי הצעות והצעות נגד וקיום תקשורת בין הצדדים, כאשר כל אחד מן הצדדים משתמש בטקטיקות אפר לפי תפיסתו יביאו לו תוצאה מרבית.

מאמרים נוספים בנושא ייעוץ עסקי

מאת: ישראל רף ייעוץ עסקי22/11/222213 צפיות
טו בשבט מתקרב ובא ! עציצים ממותגים למתנות חברים יקרים אשמח מאוד לעזרתכם להגשים לי חלום להשריש בתודעה של האנשים בכל התחומים את הרעיון לתת בטו בשבט חג האילנות מתנות עציצים ממותגים או מארזים בשילוב עציץ ממותג שלהם קשר הדוק לחג כמתנות לעובדים, ללקוחות וחברים גם בכנסים ואירועים עסקיים. נשמח לעזור ישראל רף 052-2978583

מאת: בנימין קלינגרייעוץ עסקי25/08/221486 צפיות
הכנסת אישרה לאחרונה שינויים בחוק המכר (דירות), בקריאה שנייה ושלישית. השינויים עתידים להשפיע רבות על יחסי מוכר-קונה, בכל הנוגע לעסקאות מכר של דירות קבלן ואלה נכנסו לתוקף החל מה-7 ביולי (ורק ביחס להסכמים שייחתמו לאחר מועד זה).

מאת: ישראל רף ייעוץ עסקי02/01/22897 צפיות
עוד מעט יחול חג האילנות. בעלי עסקים תנו ללקוחות, לעובדים ולקולגות העסקיים מתנה פופולרית ביותר שניתן להעניק בחג ט"ו בשבט. עציצים ממותגים ומארזי שי בשילוב עציץ ממותג מזכרת לשנים רבות נשמח לעזור ישראל רף 052-2978583

מאת: בנימין קלינגרייעוץ עסקי03/08/211215 צפיות
חריגות בניה והדרך להכשרתם- בנימין קלינגר יועץ מונציפאלי בכיר מרבית מחריגות בנייה הינן, למעשה, תוספות ושינויים לבניינים הנעשים ללא קבלת היתר בנייה מהרשות המקומית חלקם עם שינויים בקונסטרוקציה והגדלה מעבר לרווי הבניין ולפעמים גם מקווי המגרש ,או שימוש בניגוד להיתר שניתן לנכס. במקרים רבים חריגות הבנייה נעשות בידיעה, לעיתים תוך כדי בנייה או בזמן שנראה שהגיע להתאים את הנכס לדרישות הבעלים

מאת: בנימין קלינגרייעוץ עסקי22/04/21950 צפיות
עיכוב וביטול צו הריסה מנהלי חשוב לדעת כי צו הריסה מנהלי שהוצא למבנה מסוים איננו בגדר חוק פסוק. במקרים אלו יש לפעול במהירות רבה, ובתוך שלושה ימים לכל היותר, להגיש בקשת עיכוב צו הריסה מנהלי אשר יכולה להביא בסופו של יום גם לביטולו.

מאת: מיכה קורייעוץ עסקי15/02/211032 צפיות
כולם מכירים את האמרה "ידע הוא כח" וכל בעל עסק ניצב בפני שאלה מה נכון יותר לעשות למכור ידע או לחלק אותו בחינם.

מאת: בנימין קלינגרייעוץ עסקי30/12/201512 צפיות
לאחרונה, במספר מקרים, בתיקים פליליים הנוגעים לעבירות בניה, בתי המשפט (בית המשפט לעניינים מקומיים ובית המשפט המחוזי) קבעו סטנדרט מחמיר ביותר לקבלת ההגנה היחידה שהיתה לאדריכלים ולמהנדסים. בשורה של פסקי דין, נקבע על ידי בתי המשפט, שהאדריכל והמהנדס הינם "אחד מסוכניו החשובים של החוק לתכנון ובנייה" שאם הם יודעים על עבירת בנייה הם צריכים לדווח על כך לפיקוח העירוני וכי גם פיקוח עליון צריך להתבצע באופן הרבה יותר צמוד מאשר היה מקובל. בתי המשפט קבעו שביקור באתר הבנייה על בסיס "קריאה" או על בסיס של פעם ב –

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica