חפש מאמרים:
שלום אורח
27.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

טיפים לשמירה על חלל הפה והשיניים לאחר הטיפול

מאת: הדס שמעוניבריאות השן15/04/20101462 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

שמירה על שיניים בריאות חשובה מאוד. מעבר לכאבים והטיפולים הארוכים העלולים להיגרם כתוצאה מאי טיפול בשיניים, הם לרוב עולים גם הרבה כסף ודורשים זמן יקר. בכדי להימנע מבעיות שיניים יש להקפיד על טיפול ושמירת חלל הפה והשיניים. לאחר טיפולי שיניים חלל הפה והשיניים רגישים יותר לכן עלולות להיווצר מהר יותר בעיות כתוצאה מאי שמירה על חלל הפה השיניים. לאחר טיפול שיניים יש להקפיד על טיפול נכון ויסודי של השיניים, על פי הוראות רופא שיניים או שיננית. במאמר שלפניכם מציג כמה טיפים לשמירה נכונה על בריאות הפה והשיניים לאחר טיפולי שיניים שונים

  • באופן כללי, יש להקפיד לצחצח את השיניים פעמיים ביום ומומלץ גם ולאחר כל ארוחה. מרפאות שיניים מציעות עלונים ומדריכים לשמירה על היגיינת השיניים. מומלץ לצחצח את השיניים כ3-4 דקות בכל פעם. לאחר טיפול שיניים, כאשר הפה רגיש במיוחד, יש להקפיד במיוחד על טיפול נכון בשיניים. יש לצחצח את השיניים בבוקר ובלילה, כאשר הצחצוח בלילה חשוב יותר מהצחצוח ביום מכיוון שבלילה החיידקים מתרבים.
  • מעבר לצחצוח השיניים בכל יום יש להקפיד לעקוב אחר ההוראות הניתנות על ידי רופאי שיניים לאחר הטיפול. פעמים רבות טיפולי שיניים כרוכים בניוקי חלל הפה אצל רופא שיניים או שיננית. בכל מקרה, יש להקפיד על ניקוי שיניים אצל שיננית פעמיים בשנה.
  • הקפידו להחליף את מברשת השיניים בזמן. יש להחליף את מברשת השיניים כאשר הסיבים נפתחים ומתרחבים. מומלץ להחליף מברשת שיניים כל מספר חודשים וחשוב להקפיד על מברשת שיניים בעלת סיביים לא קשים. בנוסף, השתמשו במשחת שיניים עם פלואוריד לשמירה על בריאות השיניים, ניתן לקבל המלצות אצל רופאי שיניים במרפאות השיניים.
  • לאחר טיפולי השתלות או שיניים תותבות יש להקפיד על ניקוי התותבים והשתלים, בדיוק על פי הוראות מרפאות שיניים. בכל מקרה של בעיה או חוסר נוחות יש לפנות באופן מיידי לרופא השיניים, לטיפול בבעיה.
  • שתלים יש לנקות על ידי צחצוח שיניים רגיל ושיניים תותבות יש לנקות עם מברשת תותבות.
  • במידה ואתם מרגישים כי השיניים הפכו לרגישות יותר לאחר הטיפול, ניתן להשתמש במברשת ומשחת שיניים המיועדות לשיניים רגישות.
 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

לימודי גיטרה

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת הדס שמעוני

מאת: הדס שמעונימוסיקה24/08/111306 צפיות
לימוד מוזיקה הוא תהליך מתמשך של שיפור המיומנויות הבסיסיות והתערות בעולם מוזיקה המקצועני. בתי ספר למוזיקה ברחבי העולם ובארץ, מתמחים בתחומים רבים ומגוונים, ועל מנת להחליט באיזה מוסד ללמד יש לגבש תחילה את רשימת המטרות הייחודית שלכם ואת התכלית שאתם שואפים להשיג על ידי הלימודים.בתי ספר

מאת: הדס שמעוניחוק ומשפט - כללי19/08/111159 צפיות
משרד המשפטים אחראי על הסמכת נוטריונים, ולכן על אדם המבקש להתמנות כנוטריון להגיש בקשה לוועדה הרלוונטית במשרד המשפטים. לא כל אדם יכול להתמנות כנוטריון ולכן תפקיד הוועדה לוודא שהמועמד עומד בתנאים המוקדמים על מנת לבחון את מינויו כנוטריון. נוטריונים משמשים כזרוע עזר משפטית של הממסד לאישור מהימנותם של מסמכים שונים בעלי חשיבות בחיים הציבוריים והחברתיים.

מאת: הדס שמעונישוק ההון23/06/111645 צפיות
רבים מאיתנו היו מוכנים לעזוב את מקום עבודתם לטובת עבודה נוחה מהבית בשעות גמישות ונוחות וזאת בשל שכר נמוך, תנאי עבודה לא טובים, יחס לא אוהד של הממונים ואף של חלק מהעובדים, תפקיד שוחק ושעות ארוכות ומתישות ללא הזדמנות רבה לראות את המשפחה והילדים בשל שעות העבודה המרובות.

מאת: הדס שמעוניאופניים09/06/101765 צפיות
אט אט עושות אופניים חשמליות את דרכן לתודעתו של הציבור בישראל ומתגלות כדבר הבא בז'אנר כלי התחבורה הממונעים. מדובר בכלי תחבורה נוח, קל, נייד חסכוני וירוק, ללא ספק קל מאוד לשימוש. למרות הפשטות והיעילות של אופניים חשמליות, חשוב ביותר לשמור על כמה כללי בטיחות על מנת להבטיח רכיבה בטוחה.

מאת: הדס שמעוניאופניים08/06/102010 צפיות
רכיבה על אופניים חשמליות היא פשוטה וכן גם תחזוקם. ישנם כמה כללים אשר יעזרו לכם להימנע מתקלות וכן ישפרו את איכות רכיבת האופניים: לפני שמתחילים לרכב על אופניים חשמליות, יש לבדוק את האויר בגלגלים. כמו כן יש לבדוק שגובה הכיסא הוא בגובה המותניים, יש לוודא את ייצוב הכיסא, שמתבצע על ידי משיכת התפס לצד הנגדי ושינוי גובה הכיסא. כמו כן, יש לבדוק את חיבור הסוללה להתקן ואת זמן תגובת הבלמים . אופניים הינם כלי פשוט אך הבלמים הם אחד מהדברים הקריטיים ביותר ויש לדאוג לטיפול ואחזקה נכונים.

מאת: הדס שמעוניבריאות השן27/04/101222 צפיות
הצורך בכתרים נגרם לרוב כתוצאה מאי טיפול בבעיות בחלל הפה והשיניים והזנחת הביקורים אצל שיננית או רופאי שיניים. לרוב, הטיפול באמצעות כתרים או שתלים נעשה כאשר אין דרך לשקם את השן. ישנם סוגים רבים של כתרים כאשר כתר הזהב היה הנפוץ ביותר עד השנים האחרונות. כתר העשוי מסגסוגת זהב שומר על השן ואין מתחכך ומקצר אותה. החיסרון העיקרי בכתר זהב הוא מבחינה אסתטית, הוא בולט מאוד לעין בצבע הזהב העז. הרצון בשיניים אסתטיות הוליד פתרונות רבים לשמירה על אסתטיקה גם במצב בו נדרש כתר. ישנם כתרים שאינם בולטים לעין כדוגמ

מאת: הדס שמעוניבריאות השן11/04/102203 צפיות
שחזור שיניים הינו תהליך להחלפה או לשחזור של שיניים פגועות. שחזור שיניים הינו תהליך המתבצע מסיבות אסתטיות או מסיבות רפואיות, כתוצאה משן או שיניים פגועות. ניתן לבצע את הטיפול אצל כל רופא שיניים, אך מומלץ לחפש מומחה בשחזור שיניים, שעבר התמחות בת שנתיים בתחום. בכל מקרה, מומלץ להתייעץ עם רופאי שיניים טרם קבלת הטיפול וללכת לבדיקה אצל שיננית. ישנם כמה שיטות לשחזור שיניים, תלוי במצב השיניים של הלקוח, כמו כתרים, שתלים, תותבות, גשרים ועוד

מאמרים נוספים בנושא בריאות השן

מאת: דניאל מלמדבריאות השן11/02/201588 צפיות
טיפים מעולים וחשובים. איך לבחור נכון את הרופא שיניים שלי? במאמר הבא יגלו לכם. קריאה נעימה

מאת: ליאורבריאות השן04/10/181667 צפיות
יישור שיניים בעזרת מומחה בעל ניסיון, יכול להתקיים בכל גיל. יישור של השיניים, מבוצע בגילאים שונים (מבוגרים, נוער, וילדים). יישור השיניים, משפר את הדימוי העצמי, של המטופלים. יישור השיניים, מבוצע בעזרת מכשירי יישור שונים.

מאת: ליאורבריאות השן13/08/181778 צפיות
יישור שיניים בעזרת מכשירים שונים, מתבצע כל העת. מכשירים ליישור השיניים, יכולים להיות למשל: סמכים פנימיים, גשר שקוף, פלטה רגילה, פלטה שקופה, רסן, גשר רגיל ועוד. יישור השיניים מבוצע על ידי מומחים ליישור שיניים, שעברו הכשרה מתאימה.

מאת: ליאורבריאות השן01/05/181589 צפיות
אורתודנט בארץ, מטפל באנשים שרוצים ליישר את השיניים. אורתודנט הוא רופא שיניים, שהוא גם מומחה ליישור השיניים. בארץ רק כשני אחוז, מרופאי השיניים, הם מומחים ליישור שיניים.

מאת: ליאורבריאות השן17/12/171504 צפיות
יישור שיניים למבוגרים במבצע מיוחד, מספק הזדמנות נוספת ליישר שיניים. יישור שיניים עבור מבוגרים, יכול להתאים למי שעברו טיפול לא מוצלח, או למי שלא עברו טיפול מעולם.

מאת: נינה כהןבריאות השן29/11/171504 צפיות
מטופלים רבים מעוניינים לבצע את שיקום הפה על גבי שתלים, הצלחת הטיפול, והשיקום בשנה הראשונה מוכרת ב-95% הצלחה,

מאת: נינה כהןבריאות השן29/11/171379 צפיות
השתלת שיניים, מתבצעת תוך ניצול תהליכים טבעיים, הדומים לאלה שקיימים בפה לאחר עקירה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica