חפש מאמרים:
שלום אורח
27.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

אופניים חשמליות- מדריך תחזוקה

מאת: הדס שמעוניאופניים08/06/20102008 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

רכיבה על אופניים חשמליות היא פשוטה וכן גם תחזוקם. ישנם כמה כללים אשר יעזרו לכם להימנע מתקלות וכן ישפרו את איכות רכיבת האופניים: לפני שמתחילים לרכב על אופניים חשמליות, יש לבדוק את האויר בגלגלים. כמו כן יש לבדוק שגובה הכיסא הוא בגובה המותניים, יש לוודא את ייצוב הכיסא, שמתבצע על ידי משיכת התפס לצד הנגדי ושינוי גובה הכיסא. כמו כן, יש לבדוק את חיבור הסוללה להתקן ואת זמן תגובת הבלמים . אופנים הינם כלי פשוט אך הבלמים הם אחד מהדברים הקריטיים ביותר ויש לדאוג לטיפול ואחזקה נכונים.

יש להימנע מחשיפת הרכיבים החשמליים לגשם או כל תנאי מזג אויר אחר אשר יכול להיות בעייתי. את הסוללה יש להטעין רק לאחר פורקן מרבי, על מנת להאריך את משך חיי הסוללה.יש להרחיק אותה מטמפרטורות קיצוניות (לא יותר מ40 מעלות) ובפעם הראשונה שרוכבים על אופניים חשמליות יש להטעין את הסוללה שש שעות ברציפות לפני הרכיבה. כאשר סיימתם לרכב, מומלץ להוציא את הסוללה.אופניים חשמליות בעלות שני בלמים, אחד לגלגל האחורי ואחד לקדמי. על מנת להוריד את שחיקת הבלמים עדיף בעת בלימה להשתמש בשניהם בו זמנית. יש להיזהר ולשים לב בעת בלימת הגלגל הקידמי בלבד, בכדי להימנע ממצב של התהפכות עם האופניים.

שימוש בהילוכים - ההילוכים נמצאים בצידו השמאלי של הכידון, יש להעביר הילוכים בהתאם למהירות הנסיעה. אופניים חשמליות הינן כמו אופניים רגילות בנושא ההילוכים, מה שחשוב לזכור הוא שבעת העברת הילוך, מומלץ לדווש על מנת להוריד את העומס מהמנוע ולשמר כוחות לסוללה. על מנת להעביר הילוך יש לעזוב את המצערת, ורק לאחר מכן להעביר הילוך. לגבי המנוע של אופניים אלו, יש לכבות ולהדליקו רק בזמן עצירה מוחלטת. יש להימנע מרכיבה בגשם ולזכור שכלל לא מומלץ להיכנס לשלוליות, שכן יכול להיגרם נזק לרכיבים החשמליים. שימו לב- אופניים חשמליות בעלות מצערת אשר נותנת אינפורמציה לגבי מצב הסוללה. כאשר רק נורה אחת דולקת, יש לעצור ולטעון את הסוללה, או לחילופין להתכונן לפידול, משמע לשינוי מצב – אופניים ממונעות שהופכות לאופניים רגילות. כמה נוח שמדובר בכלי המתאים את עצמו ולא מסתמך רק על מנגנון מכני, אלא נותן אופציה לשימוש ידני!

אופניים חשמליים הינם כלי תחבורה חדשני ויעיל ביותר. שמירה על כללים פשוטים אלו יעזרו לכם ליהנות מהאופניים לזמן ארוך ביותר.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

לימודי גיטרה

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת הדס שמעוני

מאת: הדס שמעונימוסיקה24/08/111304 צפיות
לימוד מוזיקה הוא תהליך מתמשך של שיפור המיומנויות הבסיסיות והתערות בעולם מוזיקה המקצועני. בתי ספר למוזיקה ברחבי העולם ובארץ, מתמחים בתחומים רבים ומגוונים, ועל מנת להחליט באיזה מוסד ללמד יש לגבש תחילה את רשימת המטרות הייחודית שלכם ואת התכלית שאתם שואפים להשיג על ידי הלימודים.בתי ספר

מאת: הדס שמעוניחוק ומשפט - כללי19/08/111158 צפיות
משרד המשפטים אחראי על הסמכת נוטריונים, ולכן על אדם המבקש להתמנות כנוטריון להגיש בקשה לוועדה הרלוונטית במשרד המשפטים. לא כל אדם יכול להתמנות כנוטריון ולכן תפקיד הוועדה לוודא שהמועמד עומד בתנאים המוקדמים על מנת לבחון את מינויו כנוטריון. נוטריונים משמשים כזרוע עזר משפטית של הממסד לאישור מהימנותם של מסמכים שונים בעלי חשיבות בחיים הציבוריים והחברתיים.

מאת: הדס שמעונישוק ההון23/06/111642 צפיות
רבים מאיתנו היו מוכנים לעזוב את מקום עבודתם לטובת עבודה נוחה מהבית בשעות גמישות ונוחות וזאת בשל שכר נמוך, תנאי עבודה לא טובים, יחס לא אוהד של הממונים ואף של חלק מהעובדים, תפקיד שוחק ושעות ארוכות ומתישות ללא הזדמנות רבה לראות את המשפחה והילדים בשל שעות העבודה המרובות.

מאת: הדס שמעוניאופניים09/06/101764 צפיות
אט אט עושות אופניים חשמליות את דרכן לתודעתו של הציבור בישראל ומתגלות כדבר הבא בז'אנר כלי התחבורה הממונעים. מדובר בכלי תחבורה נוח, קל, נייד חסכוני וירוק, ללא ספק קל מאוד לשימוש. למרות הפשטות והיעילות של אופניים חשמליות, חשוב ביותר לשמור על כמה כללי בטיחות על מנת להבטיח רכיבה בטוחה.

מאת: הדס שמעוניבריאות השן27/04/101221 צפיות
הצורך בכתרים נגרם לרוב כתוצאה מאי טיפול בבעיות בחלל הפה והשיניים והזנחת הביקורים אצל שיננית או רופאי שיניים. לרוב, הטיפול באמצעות כתרים או שתלים נעשה כאשר אין דרך לשקם את השן. ישנם סוגים רבים של כתרים כאשר כתר הזהב היה הנפוץ ביותר עד השנים האחרונות. כתר העשוי מסגסוגת זהב שומר על השן ואין מתחכך ומקצר אותה. החיסרון העיקרי בכתר זהב הוא מבחינה אסתטית, הוא בולט מאוד לעין בצבע הזהב העז. הרצון בשיניים אסתטיות הוליד פתרונות רבים לשמירה על אסתטיקה גם במצב בו נדרש כתר. ישנם כתרים שאינם בולטים לעין כדוגמ

מאת: הדס שמעוניבריאות השן15/04/101461 צפיות
שמירה על שיניים בריאות חשובה מאוד. מעבר לכאבים והטיפולים הארוכים העלולים להיגרם כתוצאה מאי טיפול בשיניים, הם לרוב עולים גם הרבה כסף ודורשים זמן יקר. בכדי להימנע מבעיות שיניים יש להקפיד על טיפול ושמירת חלל הפה והשיניים. לאחר טיפולי שיניים חלל הפה והשיניים רגישים יותר לכן עלולות להיווצר מהר יותר בעיות כתוצאה מאי שמירה על חלל הפה השיניים.

מאת: הדס שמעוניבריאות השן11/04/102202 צפיות
שחזור שיניים הינו תהליך להחלפה או לשחזור של שיניים פגועות. שחזור שיניים הינו תהליך המתבצע מסיבות אסתטיות או מסיבות רפואיות, כתוצאה משן או שיניים פגועות. ניתן לבצע את הטיפול אצל כל רופא שיניים, אך מומלץ לחפש מומחה בשחזור שיניים, שעבר התמחות בת שנתיים בתחום. בכל מקרה, מומלץ להתייעץ עם רופאי שיניים טרם קבלת הטיפול וללכת לבדיקה אצל שיננית. ישנם כמה שיטות לשחזור שיניים, תלוי במצב השיניים של הלקוח, כמו כתרים, שתלים, תותבות, גשרים ועוד

מאמרים נוספים בנושא אופניים

מאת: nirאופניים30/05/213894 צפיות
תזונה לרוכבי אופניים - חשוב מאוד לדעת שאכילה לא נאותה במשך השבוע, לאלו הרוכבים בעיקר בסופי השבוע, לא מאפשרת הרזייה או הורדת אחוזי שומן ! עוד מידע >>

מאת: עידן אברהמיאופניים21/02/182351 צפיות
הטכנולוגיה העכשווית מאפשרת ליהנות מאינספור אפשרויות חיוביות ומעולות לשפר ולשדרג את איכות החיים של כל אדם ובכל מצב. הדבר המדהים אפילו יותר, הוא שניתן לעשות זאת גם תוך שמירה על איכות הסביבה ויצירת ערך רב גם לדורות הבאים. כל זה משתלב באופן מובהק ברכישת אופניים חשמליים בתור אמצעי התחבורה העיקרי בחיינו.

מאת: עידן אברהמיאופניים17/02/182015 צפיות
מנעולים לאופניים כל דבר בעל ערך דורש יחס עדין ומחושב – משום שאחרת אפשר לאבד אותו מהר מאוד. ולפיכך, כאשר רוכשים זוג אופניים, חשוב מאוד שלא להקל ראש בכל הקשור לבטיחות שלו ולדאוג לרכוש גם מנעול לאופניים שילווה אתכם נאמנה כל זמן שהאופניים נמצאים ברשותכם. לכן סקר שוק בתחום מנעולים לאופניים על מנת לבחור את האופציה הנוחה ביותר מצד אחד, אך גם כזאת שתשדר לגנבי האופניים הפוטנציאליים שאין להם מה לחפש כאן.

מאת: ענת אמראופניים16/07/152478 צפיות
בשביל רובנו, רכיבה על אופניים היא מקסימום תחביב. אך, בשביל עוד ועוד אנשים, אופניים הם ספורט ממכר. בכתבה פה נספק לכם כמה טיפים שאולי יעזרו לבחור ולקנות זוג אופניים איכותי.

מאת: ענת אמראופניים25/06/152135 צפיות
כולנו מכירים את האופניים הירוקות של תל אופן וכולנו רואים מדי יום אנשים רוכבים ברחובות על אופניים. בעיר, לרוב, אנו רואים אופניים פשוטות יחסית שנועדו לרכיבה יומיומית בתנאים נוחים סך הכל.

מאת: ענת אמראופניים28/04/152245 צפיות
הכל על רכיבה נכונה ושדרוג האופניים.

מאת: elichai rubinאופניים24/02/151901 צפיות
ם בעבר האופניים הרגילות היו מונעות על ידי כוח רגליו של האדם, כיום אופניים חשמליות מונעות על ידי מנוע עזר אשר נמצא על האופניים עצמם. שדרוג זה התאפשר בעיקר של התפתחות בשני תחומים עיקריים - תחום הסוללות אשר אפשר יצירת סוללה קלת משקל ובעלת קיבולת אנרגיה רבה ובתחום המנועים שאפשר לייצר מנוע חזק וקטן מספיק אשר יניע את האופניים, אך לא יצור עומס על הרוכב.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica