חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

ספא לבילוי אמיתי - אתם מוזמנים לעשות חיים!

מאת: עינבספא15/04/20101202 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

טיפולי ספא מיוחדים

בשנים האחרונות התפתחה תעשיית הספא והלייפסטייל בישראל בקצב מסחרר. בתי ספא ומטפלים רבים מציעים טיפולים בריאותיים ועיסויים מפנקים בתחומי טיפול רבים לפי אסכולות בריאות מגוונות. מי מאתנו לא התנסה לפחות פעם אחת בעיסוי שוודי, עיסוי באבנים חמות, אמבטיית בוץ ועוד.

עולם הספא והטיפולים הוא עולם עשיר, המציע דברים רבים מעבר למקובל כיום. קיימים לא מעט טיפולים ועיסויים שמקורם בתורות עתיקות וחשות ואשר עדיין לא הגיעו לקדמת הבמה מבחינת היחשפות הקהל אליהם. לאלה מכם המעוניינים לחוות משהו קצת שונה ומיוחד, ניתן כאן סקירה קצרה על 5 טיפולים בגוון שונה שסביר להניח שעדיין לא חוויתם.

חדרי מלח – מאז ומתמיד נודעה השפעתו של המלח כחומר המסייע בהתחדשות חיצונית של העור ובטיפול במחלות עור כגון פסוריאזיס. מטופלים רבים מבלים במלונות ובתי ספא באיזור ים המלח בכדי לטפל בבעיות עור וליהנות מהתחדשות ורעננות של העור. לאחרונה, החל השימוש במלח להתרחב לסיוע בבעיות נשימה וניקוי הריאות והגוף מזיהומים סביבתיים.

חדרי המלח הנם חדרים הבנויים מגושי מלח ולבני מלח, אשר משחררים אדים המסייעים בספיחת נוזלים והרחבת דרכי הנשימה. במהלך הטיפול, המטופלים שוהים בחדר שקט באווירה רגועה תוך שאיפת אויר נקי המסייע בהתחדשות אנרגטית והתרגעות, אף מעבר להשפעות המלח לטיפול בבעיות נשימה. ייתכן ותאהבו את השפעות הטיפול עד כדי כך שתרצו לרכוש מנורת מלח ביתית, המוצעת למכירה בחלק מהמקומות המציעים טיפול זה.

אורה
- סומא היא שיטה לאבחון וטיפול המיועדת לבצע אבחון טבעי באמצעות השימוש בצבעים. שמה של השיטה מורכב מהמילים:  Aura – שפירושה בלטינית ניצוץ, אור, נשימה קלה – ו- Soma שביוונית עתיקה פירושה 'גוף' . לפי האורה סומא הצבעים השונים מתאפיינים בתדרים שונים המשפיעים עלינו וניתן לאבחן קווים באופיו ויכולותיו של האדם דרך הצבעים. באבחון בוחרים ארבעה בקבוקים מתוך מגוון בקבוקים צבעוניים המכילים צמחי מרפא ושמנים אתריים. ובמהלך הטיפול מורחים צבע במקומות ספציפיים בגוף האדם בכדי לשחרר מחסומים ולחזק פוטנציאל בתחומים מסוימים. השיטה מיועדת לאפשר איחוד מחודש בין הגוף לבין הנפש, מקרבת את האדם להכיר את עצמו באופן עמוק ואמיתי יותר, ומאפשרת לו להביט פנימה ולראות את היופי הפנימי הטמון בתוכו.

עיסוי במקלות במבוק – הבמבוק בתורות המזרח מסמל נעורים, פוריות וחוסן. עיסוי במקלות במבוק הוא עיסוי רקמות עמוק המתבצע בעזרת מקלות במבוק חמים בגדלים שונים, תוך הפעלת לחץ מתון על ידי המטפל. תחושת מגע הבמבוק על העור היא נעימה וחלקה, והטיפול מסייע לשרירים להפוך לגמישים ומסייע בחידוש הרקמות. הטיפול יכול להיעשות באיזור הפנים, הגפיים, האגן והגב, ומחייה את זרימת הדם.  

וינותרפיה – שילוב של יין וספא, העושה שימוש בתכונות הענבים, זרעי הענבים והיין לצורך עיסויים ולטבילה באמבט מבושם ביין, תוך שילוב של חוויה ויתרונות בריאותיים. בשנים האחרונות קמו בסמיכות לכרמים ויקבים ברחבי העולם בתי ספא המתמחים בטיפולים על בסיס ענבים ויין. גם בישראל ישנו בית ספא התמחה בוינותרפיה, ימה, ספא יין, בזיכרון יעקב.

ד"ר דג - חידוש שעדיין לא הגיע אל מחוזותינו, ובכל זאת: שימוש בדגים קטנים חסרי שיניים אשר מסירים את תאי העור היבש מכפות הרגלים בעזרת שפתותיהם. השימוש בשיטה זו הוא בעיקר לפדיקור ולעיסוי כפות הרגליים, מה שתורם למראה כף רגל חלק ולהמרצת מחזור הדם. לקוחות שהתנסו בשיטה העידו על עור כף רגל חלק ובעל מראה זוהר לאחר הטיפול. אנו נמתין בכיליון עיניים לראות מי ירים את הכפפה וייבא דגים מיוחדים אלה לארץ הקודש.

המלצתנו היא לא לפחד להתנסות בטיפולים שאינם מוכרים לכם. לקבלת מידע נוסף על טיפולים אלה וטיפולים אחרים שהנכם מעוניינים בהם, תוכלו להיעזר בצוות היועצים שלנו ב- SpaMarker, שישמחו לסייע לכם בבחירת מטפל או בית הספא המציעים את הטיפול המבוקש.

בברכת בריאות והנאה רבה!

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

כתיבת מאמרים לאתרי אינטרנט בשיתוף אינדקס אתרים

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת עינב

מאת: עינבמתכונים ואוכל - כללי27/02/111556 צפיות
סתם קפה או קפה קפה? מה אתם יודעים על רשת בתי הקפה המובילה בישראל?

מאת: עינבהפרעות קשב וריכוז14/12/101622 צפיות
בריאות הנפש - הכנס השנתי הראשון של ה-ADHD מגיע לישראל...

מאת: עינבוטרינריה11/10/105810 צפיות
החתול שלך סובל מתולעים? כיצד מזהים תולעים? האם זה מסוכן לחתול או לבני אדם?

מאת: עינבחוק ומשפט - כללי03/10/102086 צפיות
קיבלת פסק דין אחרי משפט ארוך אבל הצד המפסיד מסרב לשלם? בואו לקרוא על מימוש פסק דין בהוצאה לפועל...

מאת: עינבהחזרי מס20/09/101470 צפיות
האם בדקת פעם האם הנך זכאי/ת להחזרי מס? האם אתם יודעים כי יותר מ-55% מהשכירים במשק זכאים להחזרי מס?

מאת: עינבתוספי מזון24/08/105707 צפיות
מטרנה ותוספי תזונה לתינוקות - מידע רפואי ובריאותי לאם ולילד...

מאת: עינבראיית חשבון15/08/103597 צפיות
אם את או אתה מנהלים עסק בטח שאלתם את עצמכם מה תפקידו וסמכויותיו של רואה חשבון CPA בישראל?

מאמרים נוספים בנושא ספא

מאת: ניב אבןספא09/06/161662 צפיות
מעבר לקרבה שמייצרת רמת נוחיות נהדרת חשוב לאתר את סוג העיסוי שמיועד ספציפית שלחרור של שרירים תפוסים, בפרט אם אתם מהאנשים שאוהבים להתעסק בענף ספורט בצורה תדירה. אל תתפתו אל עיסויים שלא בהכרח קשורים אל המצה הפיזי שלכם וחפשו אחר מקומות שיודעים לבצע עיסויים עם התמחויות מגוונות להתאמה מירבית.

מאת: ravivorספא24/02/152816 צפיות
מגע אנושי משפיע לטובה על מגוון רחב של תופעות ובעיות פיזיולוגיות - החל מהורדת לחץ הדם וכלה בעיסויים המשפרים משמעותית את בריאות המטופל.

מאת: דוד כהןספא26/04/146412 צפיות
ככה חוגגים היום יום הולדת מפנק יחד עם בן הזוג בחבילת ספא מפנק בצפון.

מאת: מיכאל רומנסקיספא07/01/148662 צפיות
אורח החיים הנוכחי אינו פשוט עבור אף אחד. אנחנו נמצאים בלחצים, לא נותנים לגופנו מנוחה ומתעלמים מהכאבים שכן מופיעים. אחד הפתרונות היעילים ביותר, בהקשר הזה, הוא עיסוי על ידי גורם מקצועי. אלא שבישראל יש לא מעט מעסים מקצועיים, או לפחות אנשים המתיימרים להיות כאלה. כיצד תמצאו את המעסה הטוב ביותר באזור המגורים שלכם?

מאת: שמואל עטיהספא01/12/138564 צפיות
מתחמי ספא בצפון הארץ, ממוקמים במקומות רבים, יפים, ולעיתים גם בלתי צפויים בכל רחבי הגליל. בכל אחד ואחד ממתחמי ספא אלה, תוכלו ליהנות מהיצע נרחב של פינוקים שכולנו אוהבים. כמו בכל מקום אחר בארץ, גם באזור הצפון תוכלו ליהנות ממתקני ספא המיועדים לאירוח זוגות, משפחות וקבוצות, וכמו כל ספא יוקרתי בכל מקום אחר בארץ, גם באזור הצפון תוכלו ליהנות ממגוון נרחב של מתקני בריאות הכוללים בין היתר: מתקני ג'קוזי וסאונה יבשה, בריכות מחוממות, חדרי טיפולים אינטימיים, מלתחות מהודרות, מסעדות ובתי קפה.

מאת: אלעד אוחנהספא18/08/131805 צפיות
ביקור זוגי בספא הוא בילוי רומנטי במיוחד. לא חייבים לנסוע עד אילת או עד הצפון הרחוק כדי להנות מבילוי שקט, רגוע ואינטימי בספא טוב.

מאת: ספא וילה בלספא30/05/131874 צפיות
עצמו את העיניים לרגע. דמיינו לעצמכם מקום רגוע, עם מוסיקה שקטה ונעימה ברקע, וטיפול מסאג' מפנק שכולו נועד בשבילכם. עכשיו פקחו את העיניים. כן כן, זה לא מוכרח להיות חלום. זו יכולה להיות המציאות שלכם, ובקרוב. טיפולי מסאג' וגם עיסוי אבנים חמות מוצעים על ידי מכוני הספא ומאפשרים לכל אחד לקחת קצת פסק זמן וליהנות משהות בלתי רגילה במקום מיוחד ועם טיפול מרגיע שקשה לשכוח אותו.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica