חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

טיפול ווטסו

אזרחי מדינת ישראל קצת שמרנית כאשר מדובר בטיפולים אלטרנטיביים או טיפולים שלא שמעו עליהם מחבריהם היקרים. אבל לאט לאט ובזהירות מתחילים לשמוע על שיטת טיפול ייחודית הנקראת ווטסו.

ווטסו הינה טכניקה שמקורה מארה"ב אשר משלבת שיאצו, כלומר מתיחות ולחיצות בנקודות אסטרטגיים על מנת לשחרר אנרגיות חסומות, בתוך בריכת מים מחוממת. ווטסו הינו למעשה שיטות טיפול הידרותרפית, טיפול במים הנועד לשפר את מצבו הפיסיולוגי והנפשי של המטופל. היתרון של טיפול במים חמימים הוא שהגוף נמצא במצב רפוי וניתן יותר מרחב תנועה לעמוד השדרה. חשוב שהבריכה תהיה מחוממת והטיפול הוא תמיד בליווי צמוד.
ישנה עוד שיטת טיפול במים והיא ג'הארה, ומטרתה לשחרר מתחים וכאבים ולהגיע למצב של הארכת עמוד השדרה. הטיפול משלב מצוף עם תרגילים להגברת המודעות. זהו טיפול ייחודי אל מסע פנימי ומרתק.
ג'הארה הינה גם שיטה אלטרנטיבית ללידה הקונבנציונלית. שילוב קסום של לידה טבעית ומים. בשיטה זו האישה מחוברת לרגע הטבעי והקסום הזה ונעזרת בצוות מומחים. מילת המפתח בטיפול זה היא יציבות נכונה וטיפוח המודעות הגופנית תוך שימוש בכוח המים. זוהי חוויה בלתי נשכחת המעודדת אנשים אשר נמצאים במצב פיסי ונפשי ירוד. אך לא רק, יותר ויותר אנשים פונים לתחום הזה כחלק מפינוק תקופתי כמו ספא או עיסויי. מעבר לעבודה הפיסית הבריאה ישנו דגש על תרפיה נפשית והרפיה גופנית תוך ליווי צמוד וקשוב.

 



תגיות המאמר: טיפול במים, גהארה, ווטסו


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת ויקטורה פרידמן

מאת: ויקטורה פרידמןרהיטים12/12/101955 צפיות
בחירת רהיטים למשרד זה לא רק נוחיות, זה גם לדאוג ולהתאים למראה המשרדי ואת המראה היוקרתי שאנו רוצים להשיג, ריהוט משרדי צריך לבחור עם מחשבה, כי איך שנעצב את המשרד ככה הלקוחות שלנו יראו אותנו. המשרד זה הפנים של החברה...

מאת: ויקטורה פרידמןניהול תוכן06/12/101229 צפיות
לפני כמספר שנים, אבא שלי, בגיל מאוחר, החליט לעשות רישיון נהיגה. לקח לו אמנם הרבה זמן אבל הוא הצליח בסוף. מאז שהוא על הכביש, אני כל הזמן שומעת על כל מיני תאונות קטנות שהוא היה מעורב בהן, אני מאוד מפחדת עליו. אני רוצה לדאוג שיהיה לו את הביטוח הכי טוב שיש, הוא חייב ביטוח רכב הכי טוב שיש. לפני כשנה הייתה לו בעיה, מישהיא שנסעה מאחוריו, פגעה בו מאחור, למזלי הוא יצא בלי פגע אבל לבחורה לא היה בכלל ביטוח רכב.

מאת: ויקטורה פרידמןמתכוני תוספות05/12/108413 צפיות
אני זוכרת שסבתא שלי הייתה טבחית מאוד טובה, כל כך אהבתי את האוכל שלה, היא הייתה מכינה אוכל מאהבה. הדברים שהיא הייתה מכינה, רק להיזכר בזה עושה לי טוב וישר פותח את התיאבון...

מאת: ויקטורה פרידמןתחביבים05/12/101374 צפיות
אני זוכרת שסבתא שלי הייתה טבחית מאוד טובה, כל כך אהבתי את האוכל שלה, היא הייתה מכינה אוכל מאהבה. הדברים שהיא הייתה מכינה, רק להיזכר בזה עושה לי טוב וישר פותח את התיאבון... יש דברים שמשאירים לך זכרונות מתוקים מאוד מהילדות, הלוואי ואפשר היה להיאחז בהם.

מאת: ויקטורה פרידמןייעוץ עסקי23/11/101270 צפיות
יועצי נדל"ן זה חשוב לעשות דרך חברה המתמחה במציאת פתרונות איכותיים, חדשניים ומקצועיים לעסקים, ובעלת ניסיון עשיר בתחום הנדל"ן. יש חברה שנחשבת למובילה בשוק, בהצעותיה העדכניות והחדשניות ביותר.היא עומדת בקשר רציף עם חברות יועצי הנדלן הגדולות ועם הגופים המסחריים המובילים בתחום, כל זאת כדי לספק ללקוחות פתרון מקצועי, מונחה ומהיר.

מאת: ויקטורה פרידמןביגוד והנעלה22/11/101424 צפיות
כל חורף אותה הבעיה, אני מחפשת נעליים לחורף כאלה שלא ירטבו לי מכל טיפת מים שירדה, מגפי עבודה נוחות ליומיום, כאלה שיחזיקו לי יותר משנה אחת. תגידו לי איפה קונים כאלה?

מאת: ויקטורה פרידמןטיולים בארץ02/11/101261 צפיות
אם אתם רוצים לחוות חוויה מסוג אחר כדי שתדעו שבפינת רחוב שקטה במרכז תל אביב מלון בוטיק הנקרא בראון הוטל. את המלון יצרו עבור נופשים ואנשי עסקים בארץ ובעולם

מאמרים נוספים בנושא שיקום והידרותרפיה

מאת: שרון צרפתישיקום והידרותרפיה30/10/161420 צפיות
במקרים רבים לאחר עבודת שיקום מאומצת אנשים מוצאים את עצמם חוזרים אט אט אל החיים הרגילים כפי שהכירו אותם, בעוד אנשים אחרים לא מצליחים לחזור אל איתנם ונותרים עם רמה כזו או אחרת של נזק פיזי שאינו מאפשר להם להתקדם הלאה מבלי שהם יפנו אל חברת סיעוד לקבלת העזרה של מטפל מקצועי. מה צריכים לעשות מוקדם ככל האפשר?

מאת: DSD STUDIOשיקום והידרותרפיה10/04/161702 צפיות
גיל הזקנה מתאפיין בלא מעט שינויים גופניים, שינויים שעלולים לגרום ללא מעט בעיות רפואיות. מתי יש צורך בשיקום גריאטרי אצל קשישים? התשובה במאמר הבא.

מאת: טיראןשיקום והידרותרפיה04/09/143533 צפיות
שחייה, משחקי מים ופעילויות אחרות הקשורות למים, הן דרכים מצוינות לפעילות גופנית הדרושה לחיים בריאים פעילות גופנית בבריכות שחייה יכולה לעזור לאנשים עם מחלות כרוניות ומחלות נפשיות

מאת: ויטלי מיכאלוביץ'שיקום והידרותרפיה18/04/146273 צפיות
שתלים חדשים ואפשרויות מימון חדשות מביאות אנשים רבים לפעול למען שיקום הפה שלהם.

מאת: שלום כהןשיקום והידרותרפיה18/11/129307 צפיות
כיום ישנה מודעות גדולה ורבה אשר נמצאת בעליה מתמדת לגבי גופו של האדם והשמירה על בריאותו. כידוע, בגוף ישנם חיידקים רבים ובניגוד למה שרבים חושבים, לא כולם הם חיידקים רעים.

מאת: מכונת-כתיבהשיקום והידרותרפיה19/10/128835 צפיות
כסאות גלגלים ניתנים היום לרכישה במגוון רחב של דגמים ובהתאמות שונות לצרכים של האדם הסיעודי שנזקק לכסא מסוג זה. במאמר שלפניכם תוכלו להתוודע אל סוגים שונים של כסאות גלגלים

מאת: סיוון כהןשיקום והידרותרפיה15/10/128702 צפיות
אביזרים לנכים יכולים לעשות את כל ההבדל בין חיים נוחים ואיכותיים יותר ככל האפשר לבין מטרד וקושי יום יומי לבצע את המטלות ולו אף הפשוטות ביותר.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica