חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מכינים את השטח לאדם סיעודי

לפעמים זה מכה כמו רעם ביום בהיר, ואדם שהיה עצמאי לגמרי ואפילו בגיל צעיר לגמרי מוצא את עצמו נזקק לעזרתם של אחרים מבלי היכולת לבצע את הפעולות הכי בסיסיות שאפשר כמו לאכול ולשתות בצורה עצמאית.

במקרים רבים לאחר עבודת שיקום מאומצת אנשים מוצאים את עצמם חוזרים אט אט אל החיים הרגילים כפי שהכירו אותם, בעוד אנשים אחרים לא מצליחים לחזור אל איתנם ונותרים עם רמה כזו או אחרת של נזק פיזי שאינו מאפשר להם להתקדם הלאה מבלי שהם יפנו אל חברת סיעוד לקבלת העזרה של מטפל מקצועי. מה צריכים לעשות מוקדם ככל האפשר?


מכינים את השטח לטיפול סיעודי

גם אם נהיה האנשים הכי אופטימיים שאפשר בהחלט יכול להיות מצב שבו ההמלצה של מרכז השיקום הוא שחרור מהמוסד לאחר שאנשי המקצוע במקום עשו ככל יכולתם לשקם את האדם, שעדיין נותר במצב סיעוד. מה צריכים למהר ולעשות, גם אם עדיין רוצים להמשיך תהליך של שקיום בצורה פרטית בבית? חשוב מאוד לפנות מוקדם ככל האפשר אל חברת סיעוד כדי שזו תתחיל להתקדם אתכם שלב אחר שלב לבדיקה של מצב האדם שזקוק לטיפול, העברת כל הטפסים הנדרשים לחברות הביטוח, לביטוח לאומי ולכל רשות נדרשת כדי להביא טיפול סיעודי בצורה חלקית או מלאה על ידי מטפל זר.

חשוב מאוד להבין כי כל אלה לוקחים הרבה מאוד זמן, ויחד עם ההתאמה של מטפל שיוכל להביא את העזרה לשביעות רצונכם והאדם שקרוב אל לבכם מדובר בעבודה משותפת עם החברה הסיעודית לקראת עתיד שהוא הרבה יותר מבטיח ואליו יהיה ניתן להתכונן בצורה נפשית בצורה טובה יותר לאחר שרואים כי מקבלים את כל הנדרש כדי להתקדם הלאה בצורה בטוחה יותר.

 



תגיות המאמר: חברת סיעוד


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

שרון צרפתי מתמחה בסקירה מתקדמת של שירותים צרכניים בישראל.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת שרון צרפתי

מאת: שרון צרפתימתכונים ואוכל - כללי13/11/195881 צפיות
יש לשים את הדגש לגבי התוכן האישי על מנת לרדת מהר ובהצלחה

מאת: שרון צרפתיעיצוב פנים18/02/192210 צפיות
כעת צבעים הם ממלכה, וזה רק עניין של זמן עד אשר הם יוכלו לעשות אפילו יותר דברים מכל מה שקיים בתוכם כבר עכשיו.

מאת: שרון צרפתיקייטרינג24/12/183088 צפיות
אוכל הוא לא משחק של ילדים, ועם ארוחה ברמה גבוהה שאותה מייעדים להגיש, זה בהחלט מותר לפנק ולהתפנק עם שירותי גורמה לאירוע שלא חוגגים בכל יום בחיים.

מאת: שרון צרפתיטבעות אירוסין ונישואין04/12/182369 צפיות
כמה רעיונות מקוריים עבור הצעה של נישואין

מאת: שרון צרפתיאירועים וחתונות – כללי08/11/182440 צפיות
לפי הפרמטרים הללו מחליט איזה רב לחתונה הוא בסופו של דבר יבחר.

מאת: שרון צרפתיעיצוב פנים06/11/181815 צפיות
עבור כך יש לשקול עיצוב פנים לעסקים שנראים בדיוק אותו הדבר כמו לפני עשור ואף אחורה מכך, ולחשוב מחדש על כל מה שעבד עד כה וכל מה שיעבוד מאותו רגע והלאה.

מאת: שרון צרפתיבניין ואחזקה - כללי27/12/171052 צפיות
מכאן נוצרה ההבנה כי צריכים סוג של חלל נפרד שבו יכולים לאחסן בצורה מספקת את כל הפריטים הללו, וכאשר זקוקים להם לגשת ובצורה מהירה להוציא אותם מעל מדפים למחסן שעליהם הם נמצאים.

מאמרים נוספים בנושא שיקום והידרותרפיה

מאת: DSD STUDIOשיקום והידרותרפיה10/04/161701 צפיות
גיל הזקנה מתאפיין בלא מעט שינויים גופניים, שינויים שעלולים לגרום ללא מעט בעיות רפואיות. מתי יש צורך בשיקום גריאטרי אצל קשישים? התשובה במאמר הבא.

מאת: טיראןשיקום והידרותרפיה04/09/143529 צפיות
שחייה, משחקי מים ופעילויות אחרות הקשורות למים, הן דרכים מצוינות לפעילות גופנית הדרושה לחיים בריאים פעילות גופנית בבריכות שחייה יכולה לעזור לאנשים עם מחלות כרוניות ומחלות נפשיות

מאת: ויטלי מיכאלוביץ'שיקום והידרותרפיה18/04/146269 צפיות
שתלים חדשים ואפשרויות מימון חדשות מביאות אנשים רבים לפעול למען שיקום הפה שלהם.

מאת: שלום כהןשיקום והידרותרפיה18/11/129303 צפיות
כיום ישנה מודעות גדולה ורבה אשר נמצאת בעליה מתמדת לגבי גופו של האדם והשמירה על בריאותו. כידוע, בגוף ישנם חיידקים רבים ובניגוד למה שרבים חושבים, לא כולם הם חיידקים רעים.

מאת: מכונת-כתיבהשיקום והידרותרפיה19/10/128832 צפיות
כסאות גלגלים ניתנים היום לרכישה במגוון רחב של דגמים ובהתאמות שונות לצרכים של האדם הסיעודי שנזקק לכסא מסוג זה. במאמר שלפניכם תוכלו להתוודע אל סוגים שונים של כסאות גלגלים

מאת: סיוון כהןשיקום והידרותרפיה15/10/128698 צפיות
אביזרים לנכים יכולים לעשות את כל ההבדל בין חיים נוחים ואיכותיים יותר ככל האפשר לבין מטרד וקושי יום יומי לבצע את המטלות ולו אף הפשוטות ביותר.

מאת: מכונת-כתיבהשיקום והידרותרפיה18/04/129005 צפיות
כיצד ניצן לבחור מיטה סיעודית בצורה נכונה וטובה ולמה בדיוק צריך לשים לב כאשר אנו רוכשים מיטה סיעודית?

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica