חפש מאמרים:
שלום אורח
03.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

שילוח בינלאומי – זה עולם קטן מאוד

מאת: מרטיןיבוא ויצוא21/04/2010984 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

שילוח בינלאומי – זה עולם קטן מאוד.

שילוח בינלאומי מכווץ ארצות ויבשות, גובר על מרחקים והופך את העולם למקום קטן מבעבר.

הו המרחקים, המרחקים.

שילוח בינלאומי מאוד באופנה בימינו אבל מרחקים הם עניין של העבר כמו שכתפיים מרופדות שייכות לאייטיז. אפשר לצפות לחזרה לאופנה של המרחקים מדי פעם כמחווה בסגנון רטרו-נוסטאלגי, אבל עובדתית, מרחקים הם עניין של העבר. מי אחראי על כך? רבים ירצו לקחת קרדיט על כיווץ העולם אך מי שראויים יותר מכול לתואר המכווץ הרשמי הן חברות שילוח בינלאומי בכול מקום ואתר שעושות לילות וימים כדי להמשיך ולחזק את מגמת כיווץ העולם. פעם, בימים שבהם העולם היה גדול ורחב ידיים, שילוח בינלאומי של סחורה או מטען היה מבצע מסובך. שילוח בינלאומי הוא אולי מושג מודרני אך האם מסעו של מרקו פולו לסין בשיירה עמוסת סחורה אינו דוגמה היסטורית למצבע שילוח בינלאומי? שילוח בינלאומי של סחורה ומטען ממדינה למדינה ומיבשת ליבשת דרש איסוף כספים, הכנות לוגיסטיות מסובכות, גיוס אנשים וכלים. איש לא חלם שסוחר קטן בעיר קטנה יוכל להרים לבד מבצע של שילוח בינלאומי של סחורה. העולם היה גדול מדי והאנשים היו קטנים מדי ואם מישהו היה זקוק לשירותי שילוח בינלאומי היה עליו לפנות לסוחרים הגדולים ואפילו לשליטים כדי המטען שלו יוכל לחצות את המרחקים העצומים שבעולמנו. אם אבי אבינו רצה לשלוח ספר לאחיו שגר במדינה אחרת הרי שכדי לחצות את המרחק העצום דאז נדרשו שבועות ואפילו חודשים. המרחקים הללו כמו נעלמו בימינו כשאנו יכולים להיעזר בשירותים היעילים של חברת שילוח בינלאומי.

אין מקום רחוק מדי.

שילוח בינלאומי הוא שירות כל-כך זמין בימינו וחברות שילוח בינלאומי הן מחזה נפרץ שאנו שוכחים להתרגש ממה שקורה מסביבנו. איינשטיין כבר קבע שהכול יחסי והמרחק והזמן תלויים זה בזה. כיוון שכיום מטען עושה דרכו מנקודה א' לנקודה ב' במהירות גדולה יותר מבעבר הרי שזה אומר, לפי תורת היחסות בכבודה ובעצמה, שהמרחק שבין נקודה א' ונקודה ב' התקצר. תודות לשירותי שילוח בינלאומי ניתן היום להזמין מוצר כלשהו ביבשת אחרת ולצפות לכך שבאמצעות שירותי שילוח בינלאומי המוצר יחצה את המרחק הגדול ויופיע על סף ביתנו בתוך פחות משבוע. דמיינו לכם את המצב בעידן שלפני פרוץ שירותי שילוח בינלאומי: אין צורך להתעכב על התכתובת המסובכת הבין יבשתית שנדרשה לביצוע העסקה כהלכתה – למרות שגם בתחום זה ישנה השפעה גדולה ליכולות של שילוח בינלאומי שמציעות חברות בימינו. האוניות סיימו את מסען מחוף לחוף ובסופו של דבר העסקה נעשתה וכעת הסחורה עושה את דרכה אלינו. בימים ההן שילוח בינלאומי דרש ימים ושבועות שבהם רגשות שונים מתרוצצים בלב: התקווה לבואה של הסחורה מצד אחד, החשש שהאונייה טבעה בדרך או שהייתה טעות בניירות ואנחנו לא נקבל את מה שהזמנו. זמן הציפייה גורם למרחק להיראות כאילו הוא אין-סופי עד היום שבו הסחורה מגיעה לבסוף אלינו. רבים התפללו במהלך ההיסטוריה שהעולם יתכווץ ושסחורות יגיעו יותר מהר ממקום למקום. בימינו התגשמו התפילות: חברות שילוח בינלאומי יכולות להעביר כל מטען שהוא מצד אחד של העולם לצידו השני בפחות מהזמן שהיה דרוש בעבר בשביל לבצע שילוח בינלאומי של סחורה מארץ אחת לשכנתה. ככול שיעילותן של חברות שילוח בינלאומי משתפרת והולכת, המטענים מגיעים מהר יותר ויותר. נותר רק לתהות עד כמה עוד אפשר לכווץ את העולם והאם בסופו של דבר הוא לא יקרוס אל תוך עצמו ויעלם לחלוטין.

 



תגיות המאמר: שילוח בינלאומי, שילוח


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

קידום אתרים בגוגל יחסי ציבור

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת מרטין

מאת: מרטיןרהיטים28/08/11955 צפיות
. האם נוח לכם על הריהוט הזה- יצא לי להיתקל בזה כמה פעמים ואני עדיין לא מאמין שזה באמת קיים בעולם, אנשים שבוחרים ריהוט יפה אבל ממש לא נוח. כדי להביא דוגמה קלה להבנה: תחשבו לשבת במשרד על כיסאות בר. האם הבנתם את הרעיון?

מאת: מרטיןאימון אישי23/01/111262 צפיות
כאשר מתחילים תהליך אימון אישי, אחד הדברים החשובים ביותר שלומדים זה להכיר בחשיבות של אמירת תודה. למה להגיד תודה זה כל כך חשוב? כדי להניע את הדינמיקה של העולם הזה לטובתך. שמתם לב שאנשים מתלוננים, ממשיכים להתלונן כל החיים? אל תהיו האנשים האלו, תגידו תודה ותלמדו את החשיבות של הכרת התודה.

מאת: מרטיןהגירה22/01/111506 צפיות
לעיתים נדמה שהדרך לקבלת אזרחות פולנית היא ארוכה ומפרכת, האמת היא באמת לא פשוטה בכלל. השורה התחתונה היא שזה לגמרי שווה את זה. אני באופן אישי זכיתי באזרחות פולנית לפני כשלוש שנים ואני מאוד מרוצה. האפשרויות הן בלתי מוגבלות, אני יכול ללכת לכל מקום שאני רוצה, לטייל בכל מקום שאני רוצה ולעשות כל דבר שאני רוצה. בעיני, אין יותר חופש מזה.

מאת: מרטיןעסקים - כללי22/01/111394 צפיות
משכנתא היא כנראה אחד הדברים הגדולים ביותר שאנחנו נוכל להשיג בחיים שלנו. קניית בית היא ככל הנראה החלום הגדול של כל הישראלים. נכון שבמקומות אחרים בעולם, אנשים לא מתרגשים כל כך מקניית בית, אבל בישראל- זה החלום הגדול ביותר שיכול בן אדם להגשים. משכנתא- היא בעצם מילה קסומה, שכולנו נהנים להעלות על הלשון.

מאת: מרטיןצרכנות11/06/101024 צפיות
אחד הדברים הכי קשים בעולם זה לחפש רעיונות למתנות, לא משנה איזה מתנה מחפשים או למי, ברגע שמתחילים את החיפוש אחר רעיונות למתנות,

מאת: מרטיןצרכנות11/06/101165 צפיות
מחפשים רעיון מקורי למתנה מגניבה ויוצאת דופן שעוד לא קיבלו מיליון אנשם לפני זה? אנחנו שמחים שהגעתם למאמר הזה, כי יש לנו רעיון מעולה בשבילכם.

מאת: מרטיןצרכנות11/06/10965 צפיות
איזה כיף לקבל מתנות, אין מישהו שלא אוהב את זה, אפילו האנשים שעושים פרצופים, כאשר הם מקבלים מתנה, אוהבים את זה. זה אומר שחושבים עלינו

מאמרים נוספים בנושא יבוא ויצוא

מאת: רונית אלפסייבוא ויצוא05/03/211023 צפיות
יבוא מוצרים בצורה מסחרית מחייב ללמוד מה נדרש לייבוא מה החוקים החלים על אותם מוצרים. על מנת לעסוק בייבוא יש להוציא רישיון לייבוא ממשרד התמ"ת.

מאת: SEONET קידום אתריםיבוא ויצוא02/12/182001 צפיות
אתם זקוקים למבנה נייד לעסק או לבית זמני? רגע לפני שאתם בוחרים מבנה נייד להשכרה או לקניה הכנו עבורכם מדריך קצר להשכרת מבנה נייד

מאת: yoni romיבוא ויצוא15/07/181072 צפיות
המפעלים של היום הם לא המפעלים של פעם, היום המפעלים נראים יותר טוב, עובדים בשיטות יותר מתקדמות,  איכות העובדים גבוהה יותר וכפועל יוצא מכך גם המכונות שאנו משתמשים בהן צריכות להיות חזקות ועוצמתיות יותר.

מאת: עדי מילריבוא ויצוא12/01/171468 צפיות
ראש השנה הסיני הוא החג החשוב והארוך ביותר בלוח השנה הסיני- ידוע גם בשמו "פסטיבל האביב"

מאת: ליאוריבוא ויצוא20/06/161935 צפיות
לוקליזציה פירושה, להתאים מוצר כלשהו, לאוכלוסייה שהיא שונה, מן האוכלוסייה המקורית, שאליה המוצר נועד. לוקליזציה כוללת, התאמה לחוקים המקומיים. לוקליזציה כוללת, התאמה למנהגים מקומיים.

מאת: אירה סימנסיבוא ויצוא21/04/161990 צפיות
יבוא מסין של תבניות להזרקת פלסטיק הוא תהליך מורכב מאוד שצריך להתבצע בצורה חכמה ובליווי אנשי מקצוע המתמחים ספציפית בתחום זה. מדובר על תבנית שיכולה לשקול מאות קילוגרמים, ואותה יש לייצר על פי מפרט מדוייק וברמת דיוק גבוהה מאוד. מרגע שהתבנית יוצרה ונשלחה ארצה, הכדאיות להחזרתה לסין לצורך תיקונים ושיפורים, צוללת פלאים ונעלמת, ולכן חשוב שתהליך העבודה וההתקשרות מול היצרן בסין, יתבצע בצורה חכמה עם נציג של הלקוח הנמצא בסין ובוחן את הדברים לעומק לפני שהתבנית יוצאת למשלוח.

מאת: עדי מילריבוא ויצוא20/03/161732 צפיות
במאמר זה אנסה לרכז את כל הקשור בנושא איתור מפעלים בסין, כיצד מתחילים ואיך מגישים הצעות מחיר. נעבור על שאלות חשובות לבחינת רמת המקצועיות ורמת האיכות של מפעל בסין. קריאה מהנה

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica