חפש מאמרים:
שלום אורח
03.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

שילוח בינלאומי – מהוליזם להתמחות

מאת: מרטיןיבוא ויצוא21/04/2010868 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

שילוח בינלאומי – מהוליזם להתמחות.

שילוח בינלאומי הוא שירות שכולל כמה תחומים שונים מאוד. ישנן חברות שילוח בינלאומי שבוחרות היום להתמקצע רק בחלק מהתחומים.

אניות ומכוניות.

חברות שילוח בינלאומי מטפלות בכול הנדרש כדי להעביר מטען בכול גודל שהוא מקום למקום בעולם. שילוח בינלאומי כולל כמה מרכיבים. המרכיב הראשון של שילוח בינלאומי הוא כמובן הקשר עם הלקוח: תיאום הזמנה וציפיות, קביעת לוח זמנים להעברת המטען ותמחור השירות. המרכיב הבא הוא איסוף המטען שמיעוד לשילוח. מטענים שונים דורשים טיפול שונה והטיפול במטען והכנתו לפני שילוח בינלאומי הוא חלק מהמרכיב הזה. ישנם מטענים שדורשים אריזה מיוחדת וכאשר מדובר על העברת תכולת דירה האיסוף כולל גם את אריזת הבית. חברות שילוח בינלאומי רבות מעניקות שירותי אריזה ללקוחות שלהם בהתאם לצרכים המיוחדים שישנם. מרכיב נוסף הוא מרכיב התובלה. שילוח בינלאומי יכול להיעשות בדרך האוויר או בדרך הים. סוגים שונים אלו של שילוח בינלאומי דורשים תיאומים שונים, הזמנות, עבודה מול סוכנים, עמילות מכס ועוד. עוד מרכיב חשוב בתמונה הכוללת של שילוח בינלאומי הוא המרכיב של ההובלה המקומית: מהלקוח לשדה התעופה והנמל ומנמל היעד אל הנמען. ישנן חברות שילוח בינלאומי שמחזיקות ציי רכב כדי לכסות את כל התחומים של שילוח בינלאומי; חברות אחרות מסתפקות בשכירת רכבים לצורך העניין. גם הביטוח של המטען הוא חלק מהשירותים שחברות שילוח בינלאומי יכולות להציע ללקוח. חברות שילוח בינלאומי, אם כן, צריכות להתעסק בכמה תחומים שונים מאוד זה מזה. לעיתים, לכן, ישנן חברות שילוח בינלאומי שפונות להתמחות: במקום לעסוק בכול התחומים הן מתרכזות בתחום אחד מצומצם.

נישה וגישה.

התמחות של חברות שילוח בינלאומי יכולה לבוא בשתי צורות. סוג אחד של התמחות הוא הבחירה בסוג אחד של מטענים, בנישה מיוחדת שדורשת התמקצעות מיוחדת. כיום ישנן חברות שילוח בינלאומי שמתמחות בהעברת סחורה יקרה שדורשת אמצעי ביטחון מיוחדים; בסחורה עדינה ושבירה שדורשת אריזות מיוחדות ותובלה עם מקדמי הגנה גבוהים; ישנן חברות שתחום ההתמחות שלהן הוא שילוח בינלאומי של בעלי-חיים שמעצם טבעם דורשים תנאים מיוחדים של תובלה וטיפול. צורה אחרת של התמחות של חברות שילוח בינלאומי נעשית דרך התמקדות בתחום אחד של שילוח בינלאומי וביצוע מיקור חוץ (אאוטסורסינג) של חלקים אחרים של שירותי שילוח בינלאומי. חברות שילוח בינלאומי אלו מתרכזות בתיאום השילוח ובמציאת המבצעים הטובים ביותר לחלקים האחרים. במקום להחזיק צי רכב, לדוגמה, הן בוחרות מתוך ההיצע המקומי קבלן משנה שיעשה עבורן את ההובלה היבשתית. חברות שילוח בינלאומי שכאלה יכולות להיות רעיון טוב אם הביצוע נעשה בצורה יעילה. עם זאת יש חשש שמיקור החוץ של מרכיבים שונים בתהליך הכולל של שילוח בינלאומי עלול לפגוע באיכות השירות. קבלני המשנה אינם נמצאים תחת שליטתה המוחלטת של החברה המתאמת וביצוע ליקוי של חלקם בתהליך יפגע בלקוח כשהחברה האחראית אינה יכולה להבטיח בעצמה הגנה מלאה על האינטרסים של הלקוח. חברות שילוח בינלאומי גדולות ששולטות בכול תחומי תהליך השילוח מבטיחות לעצמן שליטה על כול המרכיבים מהפרטים הקטנים ועד הגדולים. חברות קטנות ומתמחות יכולות להציע פעמים רבות פיתרון שנתפר אישית לצרכים של הלקוח ואולי גם מחירים זולים יותר. קשה לקבוע אם יש להעדיף חברת שילוח בינלאומי גדולה שעושה הכול או חברת שילוח בינלאומי קטנה שמתמחה בתחום ספציפי או בתיאום המרכיבים השונים של שילוח בינלאומי מבלי לספק אותם ישירות. לכול שיטה יש יתרונות וחסרונות ויש לבדוק היטב את ההצעות השונות לפני שבוחרים חברת שילוח בינלאומי.

 



תגיות המאמר: שילוח בינלאומי, שילוח


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

קידום אתרים בגוגל יחסי ציבור

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת מרטין

מאת: מרטיןרהיטים28/08/11956 צפיות
. האם נוח לכם על הריהוט הזה- יצא לי להיתקל בזה כמה פעמים ואני עדיין לא מאמין שזה באמת קיים בעולם, אנשים שבוחרים ריהוט יפה אבל ממש לא נוח. כדי להביא דוגמה קלה להבנה: תחשבו לשבת במשרד על כיסאות בר. האם הבנתם את הרעיון?

מאת: מרטיןאימון אישי23/01/111262 צפיות
כאשר מתחילים תהליך אימון אישי, אחד הדברים החשובים ביותר שלומדים זה להכיר בחשיבות של אמירת תודה. למה להגיד תודה זה כל כך חשוב? כדי להניע את הדינמיקה של העולם הזה לטובתך. שמתם לב שאנשים מתלוננים, ממשיכים להתלונן כל החיים? אל תהיו האנשים האלו, תגידו תודה ותלמדו את החשיבות של הכרת התודה.

מאת: מרטיןהגירה22/01/111506 צפיות
לעיתים נדמה שהדרך לקבלת אזרחות פולנית היא ארוכה ומפרכת, האמת היא באמת לא פשוטה בכלל. השורה התחתונה היא שזה לגמרי שווה את זה. אני באופן אישי זכיתי באזרחות פולנית לפני כשלוש שנים ואני מאוד מרוצה. האפשרויות הן בלתי מוגבלות, אני יכול ללכת לכל מקום שאני רוצה, לטייל בכל מקום שאני רוצה ולעשות כל דבר שאני רוצה. בעיני, אין יותר חופש מזה.

מאת: מרטיןעסקים - כללי22/01/111394 צפיות
משכנתא היא כנראה אחד הדברים הגדולים ביותר שאנחנו נוכל להשיג בחיים שלנו. קניית בית היא ככל הנראה החלום הגדול של כל הישראלים. נכון שבמקומות אחרים בעולם, אנשים לא מתרגשים כל כך מקניית בית, אבל בישראל- זה החלום הגדול ביותר שיכול בן אדם להגשים. משכנתא- היא בעצם מילה קסומה, שכולנו נהנים להעלות על הלשון.

מאת: מרטיןצרכנות11/06/101024 צפיות
אחד הדברים הכי קשים בעולם זה לחפש רעיונות למתנות, לא משנה איזה מתנה מחפשים או למי, ברגע שמתחילים את החיפוש אחר רעיונות למתנות,

מאת: מרטיןצרכנות11/06/101165 צפיות
מחפשים רעיון מקורי למתנה מגניבה ויוצאת דופן שעוד לא קיבלו מיליון אנשם לפני זה? אנחנו שמחים שהגעתם למאמר הזה, כי יש לנו רעיון מעולה בשבילכם.

מאת: מרטיןצרכנות11/06/10965 צפיות
איזה כיף לקבל מתנות, אין מישהו שלא אוהב את זה, אפילו האנשים שעושים פרצופים, כאשר הם מקבלים מתנה, אוהבים את זה. זה אומר שחושבים עלינו

מאמרים נוספים בנושא יבוא ויצוא

מאת: רונית אלפסייבוא ויצוא05/03/211024 צפיות
יבוא מוצרים בצורה מסחרית מחייב ללמוד מה נדרש לייבוא מה החוקים החלים על אותם מוצרים. על מנת לעסוק בייבוא יש להוציא רישיון לייבוא ממשרד התמ"ת.

מאת: SEONET קידום אתריםיבוא ויצוא02/12/182001 צפיות
אתם זקוקים למבנה נייד לעסק או לבית זמני? רגע לפני שאתם בוחרים מבנה נייד להשכרה או לקניה הכנו עבורכם מדריך קצר להשכרת מבנה נייד

מאת: yoni romיבוא ויצוא15/07/181072 צפיות
המפעלים של היום הם לא המפעלים של פעם, היום המפעלים נראים יותר טוב, עובדים בשיטות יותר מתקדמות,  איכות העובדים גבוהה יותר וכפועל יוצא מכך גם המכונות שאנו משתמשים בהן צריכות להיות חזקות ועוצמתיות יותר.

מאת: עדי מילריבוא ויצוא12/01/171468 צפיות
ראש השנה הסיני הוא החג החשוב והארוך ביותר בלוח השנה הסיני- ידוע גם בשמו "פסטיבל האביב"

מאת: ליאוריבוא ויצוא20/06/161935 צפיות
לוקליזציה פירושה, להתאים מוצר כלשהו, לאוכלוסייה שהיא שונה, מן האוכלוסייה המקורית, שאליה המוצר נועד. לוקליזציה כוללת, התאמה לחוקים המקומיים. לוקליזציה כוללת, התאמה למנהגים מקומיים.

מאת: אירה סימנסיבוא ויצוא21/04/161990 צפיות
יבוא מסין של תבניות להזרקת פלסטיק הוא תהליך מורכב מאוד שצריך להתבצע בצורה חכמה ובליווי אנשי מקצוע המתמחים ספציפית בתחום זה. מדובר על תבנית שיכולה לשקול מאות קילוגרמים, ואותה יש לייצר על פי מפרט מדוייק וברמת דיוק גבוהה מאוד. מרגע שהתבנית יוצרה ונשלחה ארצה, הכדאיות להחזרתה לסין לצורך תיקונים ושיפורים, צוללת פלאים ונעלמת, ולכן חשוב שתהליך העבודה וההתקשרות מול היצרן בסין, יתבצע בצורה חכמה עם נציג של הלקוח הנמצא בסין ובוחן את הדברים לעומק לפני שהתבנית יוצאת למשלוח.

מאת: עדי מילריבוא ויצוא20/03/161732 צפיות
במאמר זה אנסה לרכז את כל הקשור בנושא איתור מפעלים בסין, כיצד מתחילים ואיך מגישים הצעות מחיר. נעבור על שאלות חשובות לבחינת רמת המקצועיות ורמת האיכות של מפעל בסין. קריאה מהנה

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica