חפש מאמרים:
שלום אורח
24.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מזל דגים 20.2- 20.3

מאת: אדריאנה מחניאסטרולוגיה05/03/20091916 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

מזל דגים הוא המזל האחרון בגלגל המזלות והכוכב השליט שלו הוא נפטון. הוא אחד משלושת מזלות יסוד המים, עם סרטן ועקרב. הוא מזל הקורבן וההקרבה, הוא מייצג  אחדות, חלומות, בלבול, געגועים, הזדהות, מיסטיקה  .

בני מזל דגים הם גמישים, רגישים, מסתורים ורומנטיים.

הם בעלי רגישות אדירה עם יכולת הזדהות בלתי רגילה ואינטואיציה רגשית גבוהה ויכולת הקשבה ולכן, אנשים נוטים לבוא אליהם לשפוך את הלב ולספר להם את בעיותיהם.

בדרך כלל הם אנשים מנומסים, נעימים ועדינים עם רצון לעזור ועם חמלה אדירה. הם מאד מושפעים ממה שקורה סביבם. הם כל כך מושפעים  שהתגובות שלהם יהיו בהתאם למה שהם סופגים אבל הם לא יזומים בדרך כלל דברים שקשורים לרגש.

רגישים לחולשות הזולת ויודעים לסלוח.

בעלי קליטה אינטואיטיבית ולכן, יכולת לדעת דברים מתוך תחושות פנימיות.

יש בהם מידה רבה של הקרבה עצמית ולעתים יוותרו על צרכיהם על מנת לספק את צרכי הזולת. עצם הנתינה גורמת להם סיפוק ומוכנים לוותר על דברים שחשובים להם על מנת לתת לשני הרגשה טובה.

קיים בהם רצון לברוח מהמציאות לעולם של אשליות וחלומות בהקיץ.

קשה להם עם פרידות וניתוקים.

הם אמורים להיות מחוברים לאינטרס החברתי, מחוברים לאני שווה אנחנו, ואם לא קיימת אפשרות שהם ירגישו קורבנות של המציאות בה הם חיים.

הם יצירתיים, בעלי דמיון עשיר, בעלי חוש אסתטי. נטייה לאומנות כמו מוזיקה, ציור, פיסול, תכשיטנות, עיצוב, משחק וכו'.

אנשים מפורסמים: איינשטיין, יצחק רבין, אליזבת טיילור, רוני סופרסטאר,

*צריך לקחת בחשבון שהאדם מורכב מכל המזלות ועל מנת להכיר את כל אישיותו צריך ניתוח מפת הלידה.

*כתוב במן זכר אבל הכוונה גם למן נקבה.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

מדריכת מסעות לגילוי עצמי

WWW.ADRI.CO.IL

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אדריאנה מחני

מאת: אדריאנה מחנירוחניות - כללי10/03/101375 צפיות
כל מי שגר בדירה שמספרה 7 מיד לעבור דירה, כי הוא המקור לכל הצרות!!! מספר 7 הוא מספר לא טוב, מספר 7 הוא מספר שצריך להעלים אותו מן העולם, צריך לדלג עליו, לעשות עליו חרם עולמי.... אם נסתכל על מספר 7 באופן אובייקטיבי נגלה שהוא מספר די דומיננטי בחיינו. המספר 7 ביהדות מסמל את השבת, היום הקדוש ביותר. המנורה היא בעלת 7 קנים. ספירת העומר נעשית במשך 7 שבועות, 7 המינים בסוכות, 7 ברכות בטקס החתונה, פסח וסוכות נמשכים 7 ימים, וכך גם השבעה על אדם שנפטר.

מאת: אדריאנה מחניאקטואליה09/03/091361 צפיות
מדינת ישראל צריכה ללכת זקופה ובטוחה, להושיט יד ללא פחד מתוך ידיעת חוזקה ויכולתה להגיע להישגים מעולים בכל תחומי החיים. בזכות יכולתה לעמוד בכל קושי ולצאת כשידה על העליונה. בתקופה קשה זו שבה אנו נמצאים מדינת ישראל, ובראשה מנהיגיה, צריכה להתחיל לדבר על העתיד, להתמקד בפרויקטים חברתיים עתידיים שיש בהם טכנולוגיה מתקדמת והמשרתים את האינטרסים של המדינה, של אזרחיה ובכלל.

מאת: אדריאנה מחנימיסטיקה05/03/091395 צפיות
דמיינו איך מרגישה ציפור כאשר משתחררת מהכלוב? אם אנו רוצים להרגיש כמו הציפור אנו צריכים ללמוד להשתחרר מהדברים שלא טובים לנו ושעברו זמנם ולשחרר את הדברים הטובים שטמונים בנו. להשתחרר מהעבר כי רק הווה בשליטתנו.

מאת: אדריאנה מחניהתמודדות עם מצבי לחץ24/02/091395 צפיות
בעזרת דמיון מודרך שהוא כלי רב עצמה. דמיון המודרך הוא תהליך רצוני שאתה נמצא בהרפיה ויחד עם זאת, נמצא בשליטה מלאה וער לחלוטין למתרחש סביבך. בעזרת הדמיון המודרך אתה יכול להקשיב לתת מודע שלך. זה כמו לשאוב מים מתוך באר עמוקה, למרות שאתה לא יכול לראות את המים, אתה יודע שהם שם ואם תרצה תוכל לשאוב אותם בעת הצורך

מאת: אדריאנה מחנינומרולוגיה18/02/094365 צפיות
השם הוא כרטיס הביקור שלנו. השם אותו נתנו לנו ההורים בעת לידתנו מכיל את הציפיות שלהם, תכונות אישיות, איכויות וסגולות. השם הוא בעצם ארגז הכלים שבו נעזר על מנת להשיג את יעדנו. על פי תורת הנומרולוגיה לכל מספר יש תכונות יסוד משלו וכולנו מורכבים מהמון צירופי מספרים שהם מרכיבים את אישיותנו: תאריך הלידה, השם פרטי, שם משפחה.

מאת: אדריאנה מחניאקטואליה17/02/091497 צפיות
אתמול בתכנית של אילנה דיין צפינו במחדל של ממשלת ישראל. אימהות חד הוריות , עובדות זרות שהסידור לילד שלהם הוא גן מאולתר בתנאים תת רמה מכל הבחינות והמדינה לא חשבה לרגע לתת לאותם ילדים שנולדו בארץ את המגיע להם בזכות. אני מתביישת שאנחנו בתור אזרחים של המדינה לא יודעים על כך וגם לא עושים שום דבר לעזור. אני זורקת כאן כפפה ומתארגנת עם עוד אנשים שמעוניינים לעזור. אז אתם מוזמנים. אנחנו לא נחכה שנבחרי הציבור יעשו משהו. אנחנו נעשה ואולי כך נגרום להם לעשות את מה שהם חייבים.

מאמרים נוספים בנושא אסטרולוגיה

מאת: עליזה גבאי קרשבסקיאסטרולוגיה25/11/1912730 צפיות
תחזית אסטרולוגית מפורטת לשנת 2020. מה יתרחש אצל כל המזלות בפרטי, וגם בכללי ובלאומי. זו עתידה להיות שנה יוצאת דופן במגוון תחומים.

מאת: עליזה גבאי קרשבסקיאסטרולוגיה26/08/198681 צפיות
שנת תש"פ הבאה עלינו לטובה היא שנת התיקונים. ברמה המיסטית הדבר יכול לבוא לידי ביטוי בתחומים רבים. תחומים אלו קשורים בעיקר לקטע הרוחני ולהתקדמות הרוחנית שתגיע בשנת תש"פ. ברמה הקונקרטית, אנשים פשוט יתקנו את דרכיהם.

מאת: עליזה גבאי קרשבסקיאסטרולוגיה24/11/182309 צפיות
תחזית אסטרולוגית מלאה לשנת 2019, כולל חלוקה ליסודות ומזלות.

מאת: עליזה גבאי קרשבסקיאסטרולוגיה26/08/188932 צפיות
מה צפוי לבני המזלות השונים בשנת תשעט - תחזית מלאה ומפורטת

מאת: עליזה גבאי קרשבסקיאסטרולוגיה21/05/181000 צפיות
מה יקרה לבני מזל שור במהלך השנה הנוכחית? תחזית מלאה לבני המזל בתחומים האישיים והמקצועיים. רמז: זו תהיה שנה לא רעה בכלל.

מאת: עליזה גבאי קרשבסקיאסטרולוגיה05/12/172024 צפיות
שנת 2018 המציצה מעבר לפינה כבר נתנה אותותיה וסימניה על חלק מן השינויים שיתחוללו סביבנו ובנו בשנה זו. שנת 2018 הכן היא שנת השינויים ובגדול. השינויים יחולו הן בתחום הרוחני והן בתחום הקיומי. השינויים הללו שיורגשו במהלך כל שנת 2018 ילוו בתובנות חדשות ובהרחבת התודעה שלנו. השינויים כוללים גם שינויים פיזיים שיחולו סביבנו כמו למשל שינויים במזג האוויר . ברמה הרוחנית שנת 2018 תהיה שנת מתנה היא תתאפיין במתנות רוחניות כמו למשל שפע אדיר, אינטואיציה גבוהה, סולידריות ואהבת חינם.

מאת: עליזה גבאי קרשבסקיאסטרולוגיה27/12/161518 צפיות
שנת 2017, הבאה עלינו לטובה, תיזכר בעתיד ההיסטוריה כשנת הרפואה. שנת 2017, היא שנתם של הרופאים, המרפאים, המדענים ובעיקר חוקרי המזון. שנת 2017, תיצור מקצועות חדשים בתחום הטכנולוגיה , הרפואה , הריפוי ובעיקר חקר המזון. בתחום הרפואה, יהיו חידושים מדהימים והמצאות חדשות. שנת 2017 , תהיה שנתם של החולים הכרוניים, שסוף כל סוף יהיה מזור למחלתם.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica