חפש מאמרים:
שלום אורח
18.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

לשחרר, להשתחרר

מאת: אדריאנה מחנימיסטיקה05/03/20091393 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

לשחרר, להשתחרר

דמיינו איך מרגישה ציפור כאשר משתחררת  מהכלוב?

אם אנו רוצים להרגיש כמו הציפור אנו צריכים ללמוד להשתחרר מהדברים שלא טובים לנו ושעברו זמנם ולשחרר את הדברים הטובים שטמונים בנו.

להשתחרר מהעבר כי רק הווה בשליטתנו.

להשתחרר מכעסים ושנאה על מנת שיהיה מקום לאהבה בליבנו

להשתחרר מיחסים עם אנשים שלא טובים לנו כדי שיכנסו אנשים חדשים לחיינו

להשתחרר מאחריות שלא שייכת לנו כדי שנוכל ללכת זקוף ועם המבט קדימה

להשתחרר משיפוט וביקורת כדי שנוכל לקבל את האחר והשונה

להשתחרר מרגשות שליליים כדי שנוכל  להתקדם בחיים

להשתחרר מרגשי אשמה  מדברים שלא היו בשליטתנו ובאחריותנו

להשתחרר ממקומות שלא נעים לנו להיות שם

להשתחרר מהמסכה שעל פנינו ולהיות אנחנו במלואנו.

להשתחרר מקנאה  על מנת שנוכל לפרגן לאחר

להשתחרר מלחץ  על מנת שנוכל לחשוב בבהירות

להשתחרר מפחדים על מנת שנוכל לפעול  ולהשיג את יעדינו

להשתחרר מדעות ותבניות שלא מתאימים לנו ונוכל להסתכל גם מזווית אחרת על הדברים

להשתחרר את הכבלים ושרשראות שקושרים לנו את הנשמה

וכך נוכל,

לשחרר את הרצון הטוב שיש בנו

לשחרר את  חלומותינו  ליקום על מנת שהיקום  יעזור לנו להגשימם

לשחרר את האינטליגנציה והמוטיבציה שיש בנו למען הקידמה

לשחרר את הגוף למען השקט והשלווה

לשחרר את האנרגיה האצורה בנו ולהשתמש בה למטרות נכונות

לשחרר את אהבה שיש בנו לכל יצורי העולם

לשחרר את האור שיש בנו ולהקרינו לכל הסביבה

לשחרר ולהשתחרר על מנת שנקום מחר לשחר יום חדש

 

לשחרר ולהשתחרר על מנת שנקום מחר לשחר יום חדש

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

מדריכת מסעות לגילוי עצמי

WWW.ADRI.CO.IL

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אדריאנה מחני

מאת: אדריאנה מחנירוחניות - כללי10/03/101374 צפיות
כל מי שגר בדירה שמספרה 7 מיד לעבור דירה, כי הוא המקור לכל הצרות!!! מספר 7 הוא מספר לא טוב, מספר 7 הוא מספר שצריך להעלים אותו מן העולם, צריך לדלג עליו, לעשות עליו חרם עולמי.... אם נסתכל על מספר 7 באופן אובייקטיבי נגלה שהוא מספר די דומיננטי בחיינו. המספר 7 ביהדות מסמל את השבת, היום הקדוש ביותר. המנורה היא בעלת 7 קנים. ספירת העומר נעשית במשך 7 שבועות, 7 המינים בסוכות, 7 ברכות בטקס החתונה, פסח וסוכות נמשכים 7 ימים, וכך גם השבעה על אדם שנפטר.

מאת: אדריאנה מחניאקטואליה09/03/091361 צפיות
מדינת ישראל צריכה ללכת זקופה ובטוחה, להושיט יד ללא פחד מתוך ידיעת חוזקה ויכולתה להגיע להישגים מעולים בכל תחומי החיים. בזכות יכולתה לעמוד בכל קושי ולצאת כשידה על העליונה. בתקופה קשה זו שבה אנו נמצאים מדינת ישראל, ובראשה מנהיגיה, צריכה להתחיל לדבר על העתיד, להתמקד בפרויקטים חברתיים עתידיים שיש בהם טכנולוגיה מתקדמת והמשרתים את האינטרסים של המדינה, של אזרחיה ובכלל.

מאת: אדריאנה מחניאסטרולוגיה05/03/091916 צפיות
הם יצירתיים, בעלי דמיון עשיר, בעלי חוש אסתטי. נטייה לאומנות כמו מוזיקה, ציור, פיסול, תכשיטנות, עיצוב, משחק

מאת: אדריאנה מחניהתמודדות עם מצבי לחץ24/02/091394 צפיות
בעזרת דמיון מודרך שהוא כלי רב עצמה. דמיון המודרך הוא תהליך רצוני שאתה נמצא בהרפיה ויחד עם זאת, נמצא בשליטה מלאה וער לחלוטין למתרחש סביבך. בעזרת הדמיון המודרך אתה יכול להקשיב לתת מודע שלך. זה כמו לשאוב מים מתוך באר עמוקה, למרות שאתה לא יכול לראות את המים, אתה יודע שהם שם ואם תרצה תוכל לשאוב אותם בעת הצורך

מאת: אדריאנה מחנינומרולוגיה18/02/094362 צפיות
השם הוא כרטיס הביקור שלנו. השם אותו נתנו לנו ההורים בעת לידתנו מכיל את הציפיות שלהם, תכונות אישיות, איכויות וסגולות. השם הוא בעצם ארגז הכלים שבו נעזר על מנת להשיג את יעדנו. על פי תורת הנומרולוגיה לכל מספר יש תכונות יסוד משלו וכולנו מורכבים מהמון צירופי מספרים שהם מרכיבים את אישיותנו: תאריך הלידה, השם פרטי, שם משפחה.

מאת: אדריאנה מחניאקטואליה17/02/091497 צפיות
אתמול בתכנית של אילנה דיין צפינו במחדל של ממשלת ישראל. אימהות חד הוריות , עובדות זרות שהסידור לילד שלהם הוא גן מאולתר בתנאים תת רמה מכל הבחינות והמדינה לא חשבה לרגע לתת לאותם ילדים שנולדו בארץ את המגיע להם בזכות. אני מתביישת שאנחנו בתור אזרחים של המדינה לא יודעים על כך וגם לא עושים שום דבר לעזור. אני זורקת כאן כפפה ומתארגנת עם עוד אנשים שמעוניינים לעזור. אז אתם מוזמנים. אנחנו לא נחכה שנבחרי הציבור יעשו משהו. אנחנו נעשה ואולי כך נגרום להם לעשות את מה שהם חייבים.

מאמרים נוספים בנושא מיסטיקה

מאת: מאיר בן מרוםמיסטיקה23/11/152278 צפיות
תשכחו רגע את כל מה שידעתם או שחשבתם או שחשבתם שאתם יודעים על הסרת עין הרע. שכחתם? יופי! עכשיו תשמעו את זה: הסרת עין הרע היא לא רק לאנשים מוזרים שמאמינים בכישופים או משהו כזה. רוצים לדעת מה זה באמת? הנה, בשביל זה נכתב המאמר הזה.

מאת: מאיר בן מרוםמיסטיקה14/06/151737 צפיות
הוא אולי הפלאי שבשיטות המיסטיות המקיפות אותנו כיום; הוא לא רציונלי בשום צורה, הוא לא מבוסס על שיטת טיפול אלטרנטיבית ובעיקר – אי אפשר להוכיח אותו או את קיומו. מי שמתנסה בו בדרך כלל יוצא נשכר, שלא לדבר על העובדה שהוא שב ונעזר בו בדרך כלל, ואלו שטרם העזו לנסות אותו מסיבות שונות – כדאי שתקראו את המאמר הזה.

מאת: מאיר בן מרוםמיסטיקה20/04/151565 צפיות
סביר להניח שאין אחד שקורא את השורות האלה וטרם התנסה בייעוץ על ידי תקשור, ואם יש אחד כזה, הרי שהמאמר הזה בדיוק בשבילו. אם כבר התנסיתם בייעוץ בתקשור ואם לא – אתם ודאי יודעים שתקשור הפך לאחת האופציות המבוקשות יותר כיום בעולם המיסטיקה והייעוץ המיסטי, ובמאמר הזה נספר לכם על האפשרויות לתקשור שמציעים מיסטיקנים און ליין.

מאת: מאיר בן מרוםמיסטיקה08/04/151539 צפיות
בשנים האחרונות הפך המונח "מיסטיקנים און ליין" למונח השגור בפי כול, שנשמע כמעט מכל עבר. אך למה בעצם הכוונה? מה זה ומי הם מיסטיקנים און ליין? איך נוכל לאתר אותם ומתי נרצה לחפש אותם? במאמר הזה ננסה לעשות מעט סדר בדברים.

מאת: מאיר בן מרוםמיסטיקה08/04/151630 צפיות
מיסטיקנים און ליין עומדים לרשותנו כיום במגוון רחב מאוד של אתרים, והפנייה אליהם יכולה להיות אפשרות מצוינת במקרים שבהם אנו זקוקים לעזרה מיידית, לייעוץ רוחני שיינתן באופן נגיש ופשוט. כיצד מתבצע ייעוץ און ליין וכיצד נבחר את המיסטיקן המועדף עלינו מבין כל המיסטיקנים און ליין?

מאת: מאיר בן מרוםמיסטיקה12/03/151527 צפיות
פתאום בשנים האחרונות כולם מדברים בגלוי על "עין הרע"; לא עוד משהו שמדברים עליו בחדרי חדרים, לא עוד משהו "לבורים בלבד" – כולנו מודעים לעובדה שעין הרע קיימת ולצורך להתגונן מפניה, ולפחות להיות מודעים אליה ולהיזהר ממנה. ואם כבר נפגענו, הרי שחשוב לדעת שיש כיצד להסיר אותה. אז איך עושים את זה? הנה כמה טיפים שקיבלנו ממיסטיקנים און ליין המומחים להסרת עין הרע.

מאת: מאיר בן מרוםמיסטיקה12/03/151548 צפיות
אין אחד שלא חווה את התחושה הזו של להיפרד מבן זוג ולאחר מכן להצטער על כך במשך חודשים רבים, נכון? לא תמיד בטוח שהייתם באמת חוזרים אליו, אבל ישנן הפעמים הנדירות הללו שבהן אתם באמת מייחלים לכך שיכולתם לסובב את הגלגל אחורה ולשנות את הבחירות שלכם. איך כל זה קשור להחזרת אהבה? הכול במאמר שלפניכם.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica