חפש מאמרים:
שלום אורח
24.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מדינת ישראל והכוכבים

מאת: אדריאנה מחניאקטואליה09/03/20091361 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

בשל המצב הכלכלי בעולם, ובארץ בפרט, רבים שואלים אותי מה הכוכבים אומרים. על מנת לדעת מה יהיה ראשית עלי לנתח  את מפת הלידה של מדינת ישראל. לשם כך לקחתי את מועד הכרזת המדינה: 14.5.1948 בשעה 16:00.

המדינה נולדה במזל שור וההיסטוריה מספרת לנו שבעקשנות ובנחישות, ולמרות ועל אף כל הסכנות וכל המתנגדים, בן גוריון ושותפיו החליטו להכריז על הקמת מדינת ישראל.

מדינת ישראל בחרה לקום באותו יום, ואני מאמינה שזה משהו שנקבע משמים. כפי שאומרים שילדים בוחרים את הוריהם, כך גם מדינת ישראל בחרה את יום הלידה ואת ההוריה. לצורך העניין ההורים הם תושבי ישראל שאמורים לשמור ולהגן עליה כעל ילד. זה תפקידנו כאזרחים.

כמו השור, גם מדינת ישראל היא מדינה חזקה ועקשנית. היא מדינה שעצם היוולדה קשור לקרקע ולאדמות (מזל שור הוא יסוד אדמה). מדינת ישראל לא שעתה לקולות הצורמים, לקולות המפחידים, לקולות המהססים וקבעה את יתדה למורת רוחם של השכנים.

ביום הכרזת המדינה התושבים יצאו במחולות, הרגישו אחדות והתרוממות רוח, למרות הידיעה שהערבים לא יישבו בשקט וייצאו למלחמה.  במפה יש מארס באריה וירח באריה,  דבר המראה על צורך בכבוד והערכה.  מדינת ישראל, בצעדה האמיץ והלא צפוי, הצליחה לעלות למודעות העולם וזכתה להכרה ממדינות האו"ם.

אם לצורך העניין,  אאניש את מדינת ישראל,  אוכל להגיד ש"ישראל" הוא אישיות עקשנית עם יכולת תקשורתית אם כי לרוב התקשורת מנווטת לעבר ולא לעתיד.

"ישראל"  מאד רגישה  וזוכר את כל העוולות שנעשו לה אי פעם. הכל רשום אצלה בזיכרון. "ישראל" מתייחסת לאחרים כמחנכת ולא כשווה בין שווים. (ולראיה מדנית ישראל תמיד מתיימרת להסביר לערבים צריכים לחיות ומה טוב להם וכיצד לבחור את מנהיגיהם)

"ישראל" עושה קריירה מחוסר הביטחון שלה ומחוסר ההחלטיות שלה. קשה לה לקבל דעות שלא מסתדרות עם ראיית העולם שלה.  היא בעלת שאיפות מרחיקות לכת לשלום ולהרמוניה עד כדי  איבוד  היכולת לראות מעבר לכך, לראות את המציאות כפי שהיא באמת.

"ישראל" רוצה לעשות דברים שיביאו לה כבוד והכרה, רוצה להרגיש שאהובה ומוערכת  על פועלה  ומצפה להיות מתוגמלת  באותה מידה (מדינת ישראל מאד מתאמצת להראות לעולם כמה היא אנושית ומתחשבת ועוזרת לערבים ואפילו למדינות שאין לה איתה יחסים).

"ישראל", או מדינת ישראל בעצם, היא מדינה חזקה, שמוכנה לעבוד קשה, מוכנה להשקיע על מנת לזכות בפרי עמלה: זכייה בפרסים, פירסום, הכרה, הערכה.

מדינת ישראל צריכה ללכת זקופה ובטוחה, להושיט יד ללא פחד מתוך ידיעת חוזקה ויכולתה להגיע להישגים מעולים בכל תחומי החיים. בזכות  יכולתה לעמוד בכל קושי ולצאת כשידה על העליונה.

בתקופה קשה זו שבה אנו נמצאים מדינת ישראל,  ובראשה מנהיגיה, צריכה להתחיל לדבר על העתיד, להתמקד בפרויקטים חברתיים עתידיים שיש בהם טכנולוגיה מתקדמת והמשרתים את האינטרסים של המדינה, של אזרחיה ובכלל.

הבעיה הכלכלית תיפתר כאשר המנהיגים יקשיבו לאותם אנשים המסוגלים לקדם את המדינה לעתיד, לשגשוג ולצמיחה. להקשיב לרעיונות שאולי היום נשמעים כלא מציאותיים מאחר כי דווקא שם נמצאת התשובה.

זה הזמן הנכון לרדת מהעץ של "אנחנו מדינה נאורה" ולעבור לביצועים בשטח. להפסיק לדבר ולהתחיל לעשות, כאשר בראש מעייניה טובת אזרחיה וגם טובת העולם כולו. לצאת מתחושת ההפרדה ולהתחבר למדינות העולם כעוד אחת מיני רבים. לצאת מההרגשה הזאת שהמדינה כל כך מיוחדת עד שזה גורם למדינות אחרות אנטגוניזם.

המדינה צריכה לצעוד קדימה יחד עם העולם ולא לבד,  כחלק מפרוייקט גלובלי ורק כך תקבל את הערכה והכבוד שהיא כל כך מייחלת לה.

המדינה ומנהיגיה צריכים להסתכל אחורה רק על מנת להבין מה יש לה ולא על מנת להתרפק על העבר כמו אישה זקנה על ערש דווי.

ישראל , מנהיגיה ואזרחיה, צריכים להתחבר לאתגר, לאמביציה שתקופה זו דורשת מהם ולא לתת לחוסר הביטחון ולפחדים לעמוד בדרכה.

די לבכי, די להכאה על חטא. מה שהיה היה. מהיום חייבים להסתכל קדימה כי אין דרך אחרת, הדור הצעיר מצפה לכך, למען עתידו ולמען עתיד מדינת ישראל.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

מדריכת מסעות לגילוי עצמי

WWW.ADRI.CO.IL

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אדריאנה מחני

מאת: אדריאנה מחנירוחניות - כללי10/03/101375 צפיות
כל מי שגר בדירה שמספרה 7 מיד לעבור דירה, כי הוא המקור לכל הצרות!!! מספר 7 הוא מספר לא טוב, מספר 7 הוא מספר שצריך להעלים אותו מן העולם, צריך לדלג עליו, לעשות עליו חרם עולמי.... אם נסתכל על מספר 7 באופן אובייקטיבי נגלה שהוא מספר די דומיננטי בחיינו. המספר 7 ביהדות מסמל את השבת, היום הקדוש ביותר. המנורה היא בעלת 7 קנים. ספירת העומר נעשית במשך 7 שבועות, 7 המינים בסוכות, 7 ברכות בטקס החתונה, פסח וסוכות נמשכים 7 ימים, וכך גם השבעה על אדם שנפטר.

מאת: אדריאנה מחניאסטרולוגיה05/03/091917 צפיות
הם יצירתיים, בעלי דמיון עשיר, בעלי חוש אסתטי. נטייה לאומנות כמו מוזיקה, ציור, פיסול, תכשיטנות, עיצוב, משחק

מאת: אדריאנה מחנימיסטיקה05/03/091395 צפיות
דמיינו איך מרגישה ציפור כאשר משתחררת מהכלוב? אם אנו רוצים להרגיש כמו הציפור אנו צריכים ללמוד להשתחרר מהדברים שלא טובים לנו ושעברו זמנם ולשחרר את הדברים הטובים שטמונים בנו. להשתחרר מהעבר כי רק הווה בשליטתנו.

מאת: אדריאנה מחניהתמודדות עם מצבי לחץ24/02/091395 צפיות
בעזרת דמיון מודרך שהוא כלי רב עצמה. דמיון המודרך הוא תהליך רצוני שאתה נמצא בהרפיה ויחד עם זאת, נמצא בשליטה מלאה וער לחלוטין למתרחש סביבך. בעזרת הדמיון המודרך אתה יכול להקשיב לתת מודע שלך. זה כמו לשאוב מים מתוך באר עמוקה, למרות שאתה לא יכול לראות את המים, אתה יודע שהם שם ואם תרצה תוכל לשאוב אותם בעת הצורך

מאת: אדריאנה מחנינומרולוגיה18/02/094365 צפיות
השם הוא כרטיס הביקור שלנו. השם אותו נתנו לנו ההורים בעת לידתנו מכיל את הציפיות שלהם, תכונות אישיות, איכויות וסגולות. השם הוא בעצם ארגז הכלים שבו נעזר על מנת להשיג את יעדנו. על פי תורת הנומרולוגיה לכל מספר יש תכונות יסוד משלו וכולנו מורכבים מהמון צירופי מספרים שהם מרכיבים את אישיותנו: תאריך הלידה, השם פרטי, שם משפחה.

מאת: אדריאנה מחניאקטואליה17/02/091497 צפיות
אתמול בתכנית של אילנה דיין צפינו במחדל של ממשלת ישראל. אימהות חד הוריות , עובדות זרות שהסידור לילד שלהם הוא גן מאולתר בתנאים תת רמה מכל הבחינות והמדינה לא חשבה לרגע לתת לאותם ילדים שנולדו בארץ את המגיע להם בזכות. אני מתביישת שאנחנו בתור אזרחים של המדינה לא יודעים על כך וגם לא עושים שום דבר לעזור. אני זורקת כאן כפפה ומתארגנת עם עוד אנשים שמעוניינים לעזור. אז אתם מוזמנים. אנחנו לא נחכה שנבחרי הציבור יעשו משהו. אנחנו נעשה ואולי כך נגרום להם לעשות את מה שהם חייבים.

מאמרים נוספים בנושא אקטואליה

מאת: בנימין קלינגראקטואליה25/08/222288 צפיות
ניתן להגיש תכניות פינוי בינוי ישירות לאישור הוועדה המחוזית גם כשיש הסכמה של פחות מ-100% מהדיירים עו"ד אלעזר במברגר, ראש הרשות הממשלתית להתחדשות עירונית, הבהיר לאחרונה כי ניתן להגיש תוכנית פינוי-בינוי ישירות לוועדה המחוזית, ללא צורך בהסכמתה של הוועדה המקומית דבר שיכול לסייע להזיז פרוייקיים תקועים.

מאת: בנימין קלינגראקטואליה03/05/222251 צפיות
מי רשאי להגיש בקשה להיתר בניה? הנדסאי בנין, אדריכל, מהנדס , קונסטרוקטור או כולם? בקשות כעורך ראשי להיתר בנייה ובאילו מבנים? פסק דין שהתקבל בימים האחרונים בבית המשפט המחוזי בחיפה מפזר את הערפל ועושה סדר בסוגיה הבוערת. השופטת תמר שרון נתנאל, קבעה כי אדריכלים בלבד יוכלו לשמש עורכים ראשיים ולהגיש בקשות להיתר למבנים של ארבע קומות ומעלה. מהנדסים לעומתם, יהיו רשאים לשמש עורכים ראשיים ולהגיש בקשות להיתר רק כאשר מדובר במבנים פשוטים בשימושים מוגבלים, כשהכוונה היא למבני מגורים, אחסנה ומלאכה בני פחות מארבע קומות.

מאת: בנימין קלינגראקטואליה22/01/221659 צפיות
רישוי זמין ומידע חיוני בעניין הגשת בקשה לתיק מידע להיתר והליכי הרישוי: כחלק מתהליך הדיגיטציה של שירותי משרדי הממשלה השונים, ביוזמה הנקראת 'ממשל זמין', הוקם ב-2006 אתר רישוי זמין של מנהל התכנון, אשר מאפשר בקשה להיתר בנייה באופן מקוון לחלוטין. המערכת הוקמה בהתאם לתיקון 101 לחוק התכנון והבנייה.

מאת: בנימין קלינגראקטואליה16/09/211506 צפיות
בית המשפט לעניינים מנהליים בראשל"צ הורה לאחרונה לבטל שני כתבי אישום שהוגשו נגד עברייני בנייה, בנימוק שהמדינה התעלמה מתיקון מס' 66 לחוק סדר הדין הפלילי, המאפשר לסגור תיקים "קלים" בהסדר וללא מעורבות בית משפט.

מאת: בנימין קלינגראקטואליה19/08/211483 צפיות
מהו רישוי הבנייה? תהליך רישוי הבנייה מלווה את הבונה משלבי תכנון הבנייה ועד לסיום הבנייה. התהליך מתבצע מול הועדה המקומית לתכנון ובנייה. ועדות לתכנון ובנייה נמצאות בפריסה ארצית, לכל ישוב ועדה מקומית לתכנון ולבנייה אליה הוא שייך. לרשימת הועדות והיישובים לחץ כאן תהליך רישוי הבנייה מרכב מ 5 אבני דרך מרכזיות: התקשרות עם עורך בקשה - קבלת מידע להיתר- תכנון - קבלת היתר בנייה - מהלך הביצוע האם תמיד צריך לבצע את כל תהליך הרישוי? לרוב עבודות הבנייה יש לבצע את כל תהליך הרישוי ולקבל היתר בנייה, המהווה אישור מהוועדה המקומית לכך שתכנון הבניין תואם לתוכניות המאושרות ולדרישות הוועדה. ישנן מספר עבודות בנייה שמצריכות דיווח בלבד - פטור מהיתר. גם בפטור מהיתר הבנייה חייבת להיות בהתאם לדרישות הועדה המקומית והתוכניות המאושרות.

מאת: בנימין קלינגראקטואליה01/06/211301 צפיות
אז מה זה אגרות בניה והיטלי פיתוח? אגרות בניה והיטלי פיתוח, הינם תשלומי חובה המוטלים על ידי רשויות מקומיות ותאגידי מים וביוב, לשם מימון התקנתם ורכישתם של תשתיות ציבוריות בתחומן המוניציפלי כגון: כבישים ומדרכות, תיעול, ביוב וצנרת מים. אגרות בניה והיטלי פיתוח אלו נדרש לשלם מי שהוא בעלים של קרקע ו/או מי שמבקש לבנות על קרקע ו/או בעלים המעוניין להוסיף בניה למבנה קיים. לצורך גביית אגרות בניה והיטלי פיתוח יש צורך בהתקיימותן של עילות (“אירועי מס”) המצויות ברוב חוקי העזר ובכללי דמי ההקמה, אשר במועד התממשות

מאת: אברהם פכטראקטואליה26/05/211154 צפיות
איפה ההסברה הישראלית – ישנה, מנמנמת, מגמגמת ובעיקר מפגרת בזמן אמת. למה אין בישראל – שר הסברה? אם יש מקום לשר מים- יש בוודאות מקום לשר הסברה במשרה מלאה. אבל משחקי אגו – מאבק בין משרד החוץ ומשרד ראש הממשלה – מונעים זה שנים מינוי חיוני של שר הסברה בארץ, אך בעיקר בחו"ל, במיוחד בימים אלה של אנטישמיות מתגברת.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica