חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מצוקת הדיור בישראל - מחסנים להשכרה כפתרון יצירתי וחסכוני

מאת: אחסון דירהכלכלת משק בית25/04/20101733 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

מצוקת הדיור ? מחסנים להשכרה !

כתבה בנושא הביקוש הגואה בשירותי מחסנים פרטיים להשכרה בעקבות מחסור בדירות מגורים

בהשוואה למדינות אירופה ואמריקה מדינת ישראל הינה אחת המדינות הצפופות ביותר (במספר הנפשות למ"ר), עם ריבוי טבעי גדול ובנוסף הינה מדינה קולטת עלייה ובעלת שטחים מעטים מאוד המופשרים לבניה, עקב הביקוש העולה מידי שנה ביחידות דיור למכירה עולה מחיר הדירות וכן סכומי ההשכרה בהתמדה. עולים חדשים, גרושים, וזוגות צעירים אשר אין להם פיתרון דיור במשפחתם נאלצים לפנות לפתרון דירות להשכרה לתקופות קצרות וארוכות בתעריפים כבדים מנשא.

מחסנים להשכרה - לא המצאה ישראלית - בחוף המזרחי של ארה"ב בשנות ה 80 היתה תופעה דומה ורחבה יותר בעקבות הגירה מסיבית של מחפשי עבודה ומתישבים חדשים המעתיקים מקום מגורם, נוצר פער גדול בין ביקוש לעצה ובעקבותיו פתרון גאוני : אם אין באפשרותך לרכוש דירה גדולה תרכוש דירה קטנה ואת חפציך תשים במחסן עד שתתבסס. על הרקע של השינו הדמוגרפי בארה"ב  צמח ענף ה MINI-STORAGE   והוקמו חברות מחסנים רבות המציעות מחסנים פרטיים להשכרה.

בישראל 2010 ,כך צופים בחברת איחסון כל חברת מחסנים להשכרה הגדולה בארץ בתחום איחסון תכולת דירות לאנשים פרטיים, יתרחש מצב דומה, בהמשך למגמה הנמשכת בשנים האחרונות לשימוש במחסנים להשכרה ככלי עזר בפתרון המצוקה. בבסיס הרעיון להשתמש בשרותי האחסנה ישנה תובנה כי לכ 90% מהאנשים הנמצאים במצב כלכלי לא מבוסס יש מגמה ברורה לחסוך בעלויות השכירות, אך ברוב המקרים מבלי לותר על הקרבה לאזור הקרוב למקום עבודתם או באיזור בעל חשיבות חברתית אדיאולוגית לשוכר, על כן אנשים מעדיפים לשים במחסן את כל החפצים המיותרים, הבוידעם, ואת כל אותם הדברים שאין בהם בהכרח שימוש יומיומי בעלויות נמוכות מאד ביחס להפרש בין השכרת דירת 2 חדרים או 3 חדרים. כמו כן זוגות שלא עומדים בנטל ההשכרה והחליטו להתגורר בחיק ההורים יצטרכו מחסן להשכרה לכל החפצים דבר שיקל על ההורים בקליטתם ויקל על הזוג את ההחלטה אם לעבור.מזוית קצת אחרת אך דומה אנשים שמתגרשים צריכים הרבה פעמים לגור בשכירות ובמקרים רבים חוזרים לגור עם ההורים אך עדיין ישנו רכוש משותף או של אחד מהם שעדיף לאחסן באחסנה בעלויות נמוכות במקום האופציה לשכור דירת 2 חדרים במקום דירת חדר. סטודנטים הלומדים במקומות בעלי מעונות לסטודנטים או עם שותפים או ששוכרים דירה מרוהטת ובמשפחתם אין מקום לשמור את כל הציוד של הילד או שהחדר שלו כבר מנוצל ע"י אח אחר זהו פתרון זמין ונוח לבעיה.

בניגוד למחסני ערובה או מחסנים של חברות גדולות לחומרי גלם או סחורות , בחברת איחסון יש לכל לקוח מחסן פרטי ודיסקרטי מוגן שמור ונקי ועם גישה יומיומית לחפצים לקוח יכל לבא בכל יום אל המחסן על מנת להוציא או להכניס דברים נוספים. עובדה זאת משנה את היחס כלפי הלקוחות והם מקבלים שרות בעל אופי פרטי אישי והכי חשוב ידידותי  למי שנתקל במחסנים ללקוחות עיסקיים מבין כמה פרוצדורה וסרבול יש במשיכת סחורה או גישה זמינה, מחסנים להשכרה הינם פרטיים ויש דגש על נקיון בתנאי בית ולא בהנגארים אלא בחדרים פרטיים הנעולים בשיטת כספת ע"י הלקוח ואשר הוא מסדר את חפציו לפי ראות עינו. שיטה זו שהצליחה בקנדה ובארצות הברית הולכת וצוברת תאוצה במדינות נוספות ובישראל וגם בשל המחסור בדירות צוברת לה שיטה זו בישראל לקוחות נאמנים רבים אשר "מתאהבים" בשיטת אחסנה זאת וחוזרים לאחסן באופן קבוע במחסנים לאחר שהיו זקוקים לאחסנה זמנית.

מגזר נוסף אשר משתמש בשרותי מחסנים להשכרה ופתוח לגישת האיחסון הוא המגזר של עולים חדשים הבאים ממדינות מערביות מפותחות ובמיוחד מארצות הברית, בדרך ככל הם אנשים מבוססים שברשותם חפצים רבים והם שולחים אותם במכולות עוד לפני שהם עולים לארץ, כאשר הם עולים לוקח להם כמה חודשים לרכוש דירה מתאימה והם נמצאים בשלב מעבר שבו הם משתמשים בשרותי האחסנה. כמובן שיש קורולציה אדוקה בין הקושי הגובר בשנים האחרונות לרכישת דירה בשל מחסור בדירות לבין זמן האיחסון. בשנים האחרונות תקופת האחסנה גדלה בהתמדה.הן בהשואה עונתית (עונה מסוימת השנה מול אשתקד) והן במהלך השנה יש זחילה מתמשכת כלפי מעלה לאורך כל העונות במספר הדורשים ובזמן השהיה הממוצעת במחסנים להשכרה. ענף זה מתפתח במהירות ומשתכלל בגישה בנקיון ובביטחון התכולה וישנם כמה מחסנים טובים וותיקים אך כמו בכל תחום ללא פיקוח בשנים האחרונות בשל הביקוש הרב למחסנים פרטיים צצו מחסנים להשכרה עם תשתית גרועה ומתנהלים בשרלטנות ובחובבנות ועל הצרכן לבדוק היטב באיזה מחסן כדאי לו לאחסן, לבא ולראות את תנאי האחסנה ולא רק להסתמך על מידע בטלפון, או תמונות יפות של מחסנים להשכרה באינטרנט  (רוב התמונות ממחסנים שאינם בארץ) ככלל, תמיד כדאי לאחסן בחברה מוכרת וותיקה ולא להתפתות לאחסן אצל חאפר שעובד בחצי מחיר.

חברת איחסון כל מלווה את לקוחותיה מהכניסה למחסן ועד הכניסה לדירה בנאמנות ובמקצועיות, חוסכת לכם עלויות ומעניקה לכם ראש שקט ושרות ללא תחרות.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אחסון דירה

מאת: אחסון דירהשיפוצים25/03/12811 צפיות
לפני שמובילים את הדברים לחברת השכרת מחסנים יש לעשות אריזה ראויה אריזה נכונה חוסכת מקום נזקים וכסף במיוחד בתחום השכרת מחסנים

מאת: אחסון דירהשיפוצים07/03/121088 צפיות
כמה טיפים חשובים על חוזה מחסן להשכרה הגודל הנחוץ למחסן, תאריך השכרה בהתאם לתאריך ההובלה, וסידור תכולה באופן נכון חסכוני ויעיל של מחסן להשכרה

מאת: אחסון דירהיזמות עסקית25/04/101147 צפיות
אחד היתרונות של חברת מחסנים להשכרה הוא הגמישות בהקצאת נפח בכל זמן נתון,דבר ידוע הוא לכל מפעל או חברה איזה נזק כלכלי ותדמיתי יכול לגרום חוסר או נזק במלאי החברה הנגרם בשל גניבה או כירסום עכברים או הצפה במחסני המפעל הוצאות ישירות של אי אספקה, אי עמידה בתנופת המכירות העונתי, והוצאות עקיפות של שרשרת איחורים בלוח זמנים, פיצויים ללקוחות וביטול הזמנות או אי אפשרות להתחייב להזמנות חדשות. בחברת מחסים להשכרה.

מאמרים נוספים בנושא כלכלת משק בית

מאת: שלום כהןכלכלת משק בית27/11/161596 צפיות
משפחת יוחננוף הקימה את רשת מרכולי יוחננוף בשנת 1992 כאשר החברה החלה את דרכה כחברה סיטונאית. כיום, הרשת מנוהלת על ידי האחים והאחיות למשפחת יוחננוף

מאת: שלום כהןכלכלת משק בית27/11/161478 צפיות
רשת יוחננוף הינה רשת ענפה ומיוחדת של סופרמרקטים אשר מתמחה גם בשוק ירקות ופירות עשיר במיוחד אשר נותן אווירה של שוק.

מאת: לילך קורןכלכלת משק בית05/07/161448 צפיות
אנשים רבים בוחרים היום פתיחת פיקדון בבנק במקום תוכנית חיסכון רגילה. שוק הפיקדונות גדל והשתנה בשנים האחרונות. יש היום סוגי פיקדונות שיש להם יתרונות רבים והם מחליפים בהצלחה תוכנית חיסכון. יש למשל פיקדון מובנה שבו אתם לא מסכנים את הקרן. יש לכם פוטנציאל רווח כמו בהשקעה בשוק ההון...

מאת: יעל אורןכלכלת משק בית14/12/142449 צפיות
בישראל של ימינו, אין כמעט משק בית שלא מתנהל בתוך עולם של חוסר וודאות כלכלית, הוצאות בלתי נשלטות ותחושה של "כיבוי שריפות". כל הוצאה לא מתוכננת, מטלטלת את כל המשפחה ויוצרת דאגה. לעיתים אף אין צורך בהוצאה לא מתוכננת כדי לחוש מצוקה פיננסית אמיתית, והתחושה של אובדן דרך מלווה את ההתנהלות הכלכלית של המשפחה יום יום. רבים מאיתנו חשים בפליאה כי למרות שאנחנו ממשתכרים היטב וממש לא בזבזנים, אנחנו "רודפים אחרי הזנב של עצמנו", בכל מה שנוגע לניהול הכספים של המשפחה.

מאת: מיכל אהרוניכלכלת משק בית24/08/142646 צפיות
סקר של כלכליסט ומכון מדגם שנערך בחודש אוגוסט שנה שעברה קבע כי הוצאה חד פעמית ובלתי מתוכננת גדולה על 70% מהציבור. 33% ממעמד הביניים ענה כי לא יוכל בשום אופן לעמוד בהוצאה כזו. ומה איתך?

מאת: בן סגלכלכלת משק בית18/08/142698 צפיות
מינוס בבנק הוא מנת חלקם של רוב הישראלים. חלק נקלעו אליו בשל תאוות קניות, אחרים מממנים את הלימודים האקדמאיים היקרים, קבוצה נוספת התרגלה אליו לאחר שרכשה את הבית והחלה לשלם את המשכנתא, ואחרים התוודעו אליו לאחר בוא הילדים. השאיפה לצאת מהמינוס משותפת לכולם, אך רק מעטים עושים זאת בסופו של דבר.

מאת: בן סגלכלכלת משק בית18/08/142649 צפיות
כלכלת המשפחה הוא תחום שנוגע לכל אחד ואחד מאיתנו, כיוון שהוא עוסק באחד המשאבים החיוניים לנו – הכסף שלנו. הדרך שבה אנו מנהלים את כלכלת המשפחה משפיעה על היכולת שלנו להתקיים בכבוד בתקופת הפנסיה, על מה שנוכל לתת לילדים כאשר הם יגיעו לנקודות המשמעותיות בחיים כגון לימודים אקדמאיים, חתונה, הבאת ילדים וקניית דירה, ועל היכולת שלנו להגשים את החלומות שלא הגשמנו עד כה כי הם עולים הרבה מאד כסף.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica